Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (етикетки, рибон в рулонах до термопринтерів)
Очікувана вартість
105 363,00 UAH
UA-2019-05-29-000214-a 67f0ed1957db481fa703e924871883b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юркова Олена Сергіївна

D4529758@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр крові"
Код ЄДРПОУ: 42427142
Місцезнаходження: 04060, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Максима Берлинського, 12
Контактна особа: Юркова Олена Сергіївна
D4529758@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 11:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 11:10
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:07
Початок аукціону: 07 червня 2019 15:07
Очікувана вартість: 105 363,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 160,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450277 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (етикетки, рибон в рулонах до термопринтерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 травня 2019 08:49
Дата відповіді: 30 травня 2019 10:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
- так
2. Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Відповідно до Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35:
9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. У випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій – поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Імпортерра" 98 671,00
UAH з ПДВ
92 349,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 101 191,50
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 10:42
Лист згода.pdf
06 червня 2019 10:42
Витяг.rar
06 червня 2019 10:42
Висновок експертизи.pdf
06 червня 2019 10:42
5. Єдрпоу.rar
06 червня 2019 10:42
2. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 10:46
сертиф.pdf
06 червня 2019 10:46
Свідоцтва.pdf
06 червня 2019 10:46
Пропозиція.pdf
06 червня 2019 10:46
гарант..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Імпортерра"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Імпортерра"
#39286204
Переможець 92 349,22
UAH з ПДВ
19 червня 2019 10:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Імпортерра"
#39286204
92 349,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ Імпортерра. Договір № 2210_30..pdf укладений
03 липня 2019 12:16