Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
699 012,00 UAH
UA-2019-05-29-000036-c 391e05c333d740bd826f7bf0034e9eeb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Бєлєвцов

+380996838433 chk.rada.gumanitarij@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ЧКАЛОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41557141
Місцезнаходження: 63544, Україна , Харківська обл., Чугуївський р-н, смт Чкаловське, вул. Свободи, буд. 1
Контактна особа: Валерій Бєлєвцов
+380996838433
chk.rada.gumanitarij@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 08:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 12:38
Очікувана вартість: 699 012,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 495,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування - бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 одиниця
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63544, Україна, Харківська область, Чугуївський район, смт. Чкаловське, вул. Свободи, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2019 12:42
перелік змін.docx
16 червня 2019 12:42
ТД ком.обладнання Чк-нова редакція.doc
16 червня 2019 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2019 12:42
перелік змін.docx
16 червня 2019 12:42
ТД ком.обладнання Чк-нова редакція.doc
29 травня 2019 08:31
ТД ком.обладнання Чк.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 29 травня 2019 17:45
Дата відповіді: 03 червня 2019 21:26
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розгялнув ваше звернення та повідомляє, що предмсетом закупівлі є ком"ютерне обладнання, а не програмне забезпечення. Тому Замовником відповідні вимоги у тендерній документації встановлені до обладнання, яке є предметом закупівлі та не моєе встановлюватися будь-які вимоги до ПО, що може бути розцінено як дисримінаційні умови у закупівлі комп"ютерної техніки
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 травня 2019 08:56
Дата відповіді: 03 червня 2019 21:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та надає наступні відповіді на кожне поставлене питання: 1) учасник має право запрпонувати у пропозиції будь-яку модель чи торгову марки. Єдиною вимогою Замовника та Закону при визначенні відповідності пропозиції є відповідність пропозиції всій сукупності технічних показників, які встановлені у тендерній документації до всіх учасників торгів. 2) Будь-яка особі - може бути учасником торгів, незалежно від того чиє вона платником податку на додану вартість, чи ні. 3) Порядок оцінки пропозицій всіх учасників чітко визначений у тендерній документації. Замовник буде здійснювати оцінку за зазначеним в документації порядком. Пропозиція подана при заповненні поля "Ціна" на електронному майданчику, через який учасник подає пропозицію є кінцевою ціної, будь-яких додавань чи віднімань ПДВ незалежно від того є учасник платником вказаного податку чи ні, Замовником здійснюватися не буде

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-29-000036-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 29 травня 2019 13:43
Технічні характеристики проектору
Шановний замовник. Згідно наказу №704 від 22.06.2016р, яким Ви повинні користуватися для закупівлі обладнання,є типовий перелік про відповідність комп’ютерного та мультимедійного обладнання для кабінетів біології, географії, математики, фізики та хімії та повинно відповідати вимогам, а саме вимоги до проектору: Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом: світловий потік не менше 2500 ANSI люменів; роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів); аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі; проектор повинен комплектуватись підвісом; проектор встановлюється на спеціальному підвісі, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 метра; довжина інтерфейсного кабелю - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до портативного комп'ютера вчителя у місці його встановлення; підключення здійснюється до графічного адаптера портативного омп'ютера вчителя; гарантія на проектор не менше 3-х років; гарантія на лампу проектора не менше 1-го року або 1000 годин в робочому режимі. Здесь чітко вказані параметри проектору, яким повинен він відповідати. В наказі немає вказівкі, що проектор повинен бути обладана тільки технологією LCD та мати Технологія: LCD / 3 х 0.55 "P-Si TFT /, а також вказано що проектор повинен бути короткофокусним та мати відстань від стене не біль 1 метра та немає вказівки, що проекційна відстань повинна бути не більш 0,55м на не менш 1,22 метра. В звязку з тим, що існує 2 технології будови зображання це LCD та DLP, які не гірше за іншу, Ви штучно обмежуєте можливість прийняти участь іншим виробникам, які пропонують проектори вироблені по іншій технології, які по чіткості зображенню, яскравістю ні як не відризняються, а навпаки мають поліпшені якістні характеристики, та мють меньший розмір та вагу, а також вартість обладнання. Ці два показника чітко вказують лише на моделі одного виробника, тому на нашу думку є дискримінаційноє вимогою, яка надає перевагу лише одному виробнику. Тому просимо Вас, видалити вимогу про наявність Технологія: LCD / 3 х 0.55 "P-Si TFT /, та посилання на Проекційне відстань, хв.: 0.55 м, Проекційне відстань, макс: 1.22 м, яких не є в основному переліку технічних вимог до классів згідно наказу 704, та є дискримінаційної вимогою, яка штучно обмежує участь інших виробників с обладанням, яке має кращі показники та має меншу вартість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 21:37
Замовник до оголошення торгів та визначення технічних характеристик у тендерній документації досліджував ринок предмету закупівлі та підтверджує як міенімум 5 виробників товару, що відповідає вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації. Враховуючи зазначене, будь-які дискримінаційні умови відсутні.встановлена замовником у тендерній документації вимога щодо технології LCD / 3 х 0.55 "P-Si TFT / є більш безпечними для здоров"я людини (не блискають, не мают ефекту веселки, не викликають замореності при тривалому перегляді) та забезпечує природню передачу кольору
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000036-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 06 червня 2019 08:47
Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам
Доброго дня!
Для відповідності інтерактивних дошок вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги."; ГСТУ 79.002-99 "Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги" Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 просимо включити в Тендерну документацію вимогу про надання копії Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 17:35
Згідно пункту 5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704, засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.Наявність сертифіката відповідності педагогічним вимогам може мати рекомендований характер, та не є обов’язковим.
Номер вимоги: UA-2019-05-29-000036-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 02 липня 2019 12:48
Вимога про скасування дисквалифікаці=
Шановний замовник!

Будь ласка поясніть чому наша пропозиція була дискваліфікована.
1. В протоколі про відхилення ви написали, що листи відгуки по аналогічним дого-ворам не адресовані Замовнику.
Завжди лист – відгук надається підприємству між якими був укладений договір, тобто між Замовником та Виконавцем, де чітко вказано по якому договору працювало підприємство. Лист наданий на іншого це лист - рекомендація.
Чому цей пункт послужив для відхилення нашої пропозиції?

2. Ви пишете, що пропозиція не мала накладеної підписи ЕПЦ.
Але наша пропозиція мала накладену цифрову підпис, як того вимагала тендерна площадка. Та цю підпис можна було перевірите на справжність. Наша тендерна документація має файл sign.p7s який датований 26.06.2019 р -12-44. Останній час подання тендерних пропозицій був 26.06.2019 р в 16-00. Тобто ми подали всі до-кументи до закінчення прийому документів, та наша тендерна пропозиція була підписана цифровим підписом в 14-44, тобто до закінчення подання пропозицій
Чому цей пункт послужив для відхилення нашої пропозиції?

3. Копія паспорту керівника не завантажені всі документи.
Да дійсно в сканованому варіанті паспорта відсутні де які сторінки. Відсутня сто-рінка 8-9 де пишуться особливі відмітки – група крові, відсутня сторінка 12-13 це сторінки прописки, але є сторінка начала прописки та кінцева сторінка прописки, сторінка 12-13 це промежуточна сторінка прописки, та відсутня сторінка 16 – це сторінка про видання іноземних паспортів.
Наше підприємство надало цінову пропозицію на суму 565133,76 грн при бюджеті 699012,00 грн. Тобто економія бюджетних коштів складає – 133 878, 24 грн. Але це не важливо. ВАЖЛИВО те, що, відсутні сторінки паспорту де вказано, яку групу крові має директор, де він був прописаний 15 років тому , але дані де він на разі дійсно прописаний є, та відсутня сторінка, де вказано має він іноземні паспорті чи ні.
Чому цей пункт послужив для відхилення нашої пропозиції?

4. Ви пишете, що відсутній оригінал відомостей з Єдиного державного реєстру підп-риємств та організацій.
Але якщо відкрити файл, який був завантажений на площадці під назвою «Перелік документів - 4059521», на сторінці 12 можна побачити оригінал електронного ви-тягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприемців та громадських формувань від 06.06.2019 р за № 1005418748, який був сформований на сайті Міністерства Юстиції за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/paidextract. Цей витяг є платним та формується за запи-том підприємства. Також в цьому запите є підтвердження, що «Відповідно до п. 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомо-стей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний докуме-нтообіг", мають однакову юридичну силу, автентичність цього документу може бути перевірена на сайті Міністерства юстиції України за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/.» Але Ви пишете що оригінал відомостей відсутній?

Чому цей пункт послужив для відхилення нашої пропозиції?


5. Ви пишете що, я надав довідку, що з 17.12.2012 р відсутні довідки про включення до ЕДРПОУ.
Так все вірно я подав цю довідку, тому що зараз є дійсним Витягу з Єдиного держав-ного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, який був нами і надан. Також згідно вашої тендерної документації, згідно Розділу 3 п1. «Щодо документів, перелічених у п.1 розділу ІІІ цієї документації, які не передбачені в документообігу для здійснення підприємницької діяльності згідно з чинним законодавст-вом, необхідно надати письмову інформацію щодо їх відсутності.» Ми надалі довідку, що даний документ вже не є дійсним.

Чому цей пункт послужив для відхилення нашої пропозиції?
6. Ви пишете, Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та до-датковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2019 15:35
Детальна інформація про відхилення у протоколі № 1-01/07 від 01.07.2019 року

Документи подані скаржником

Документи

08 липня 2019 15:35
Протокол Клаудгруп.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 565 133,76
UAH з ПДВ
565 133,76
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іванов Андрій Ігорович 698 167,00
UAH з ПДВ
698 167,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2019 17:54
Електронний підпис
22 червня 2019 17:53
Відповідність.pdf
22 червня 2019 17:53
Тех описание.pdf
22 червня 2019 17:53
Проект дог.pdf
22 червня 2019 17:53
Серв центри.pdf
22 червня 2019 17:53
CEC.pdf
22 червня 2019 17:53
Декл відп.pdf
22 червня 2019 17:53
ДОК ФОП.pdf
22 червня 2019 17:53
Пропозиція.pdf
22 червня 2019 17:53
Квал вимоги.pdf
22 червня 2019 17:53
Техн вим.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ФОП Іванов Андрій Ігорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Відхилено 565 133,76
UAH з ПДВ
01 липня 2019 17:30
ФОП Іванов Андрій Ігорович
#2926809276
Відхилено 698 167,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 17:31

Документи

01 липня 2019 17:30
Електронний підпис

Документи

01 липня 2019 17:31
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
01 липня 2019 17:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі