Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплектуючі та витратні до комп'ютерної техніки (жорсткі диски)
Очікувана вартість
49 200,00 UAH
UA-2019-05-28-002232-c 850e0b00a14348adb246a24e83faa4af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 zakup@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
zakup@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 11:21
Очікувана вартість: 49 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 246,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Комплектуючі та витратні до комп'ютерної техніки (жорсткі диски)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, м.Київ, вул. Бастіонна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Для оплати поставленого Товару Постачальник надає Замовнику видаткову накладну. Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) робочих днів Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 18:15
Витяг з Протоколу тендерного комітету № 40 від 28.05.2019.docx
28 травня 2019 18:15
Оголошення про проведення ВТ.pdf
28 травня 2019 18:15
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 травня 2019 08:28
Дата відповіді: 29 травня 2019 17:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
Відповідь: «Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне. Еквівалентні моделі від інших виробників жорстких дисків будуть розглядатися Замовником, у випадку, якщо буде виконана умова Замовника щодо сумісності даних моделей жорстких дисків з серверами (батьківськими пристроями для встановлення) перелік яких наведено у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації. Сумісність має бути підтверджена інформацією від виробника еквівалентних моделей жорстких дисків або виробником серверного обладнання зазначеного в вимогах до закупівлі.»
2. Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: «Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників.
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій зазначеними Учасниками.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА" 20 000,00
UAH з ПДВ
13 753,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОЛЕСНІК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ" 23 000,00
UAH з ПДВ
13 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАНТ-ДШ" 21 800,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" 39 000,00
UAH з ПДВ
16 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гордєєва А.М. 35 080,00
UAH з ПДВ
24 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДО ГРУПП" 37 020,00
UAH з ПДВ
24 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ 35 100,00
UAH з ПДВ
35 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 00:57
file (9).pdf
21 червня 2019 00:57
Dovidka_19165536530260754376.pdf.p7s
21 червня 2019 00:57
Dovidka_19165536530260754376.pdf
17 червня 2019 09:21
Електронний підпис
13 червня 2019 08:28
Електронний підпис

Публічні документи

12 червня 2019 14:09
Сертифікат якості.pdf
12 червня 2019 14:09
Паспорт+код Колесник.pdf
12 червня 2019 14:09
Лист гарантія ст17.pdf
12 червня 2019 14:09
Інформаційна довідка.pdf
12 червня 2019 14:09
Довідка про Статут.pdf
12 червня 2019 14:09
Довідка про Санкції.pdf
12 червня 2019 14:09
Довідка про печатку.pdf
12 червня 2019 14:09
Аналогічнй договір.pdf
12 червня 2019 14:09
Пропозиція.docx.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 09:24
Цінова пропозиція.pdf
13 червня 2019 09:24
Довідка стаття 17.pdf
13 червня 2019 09:24
Доручення.pdf
13 червня 2019 09:24
Документи_ГРАНТ-ДШ.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 15:19
Витяг з ЄДР.pdf
11 червня 2019 15:19
Відгук Інтерпайп.pdf
11 червня 2019 15:19
Договір.pdf
11 червня 2019 15:19
Кваліфікаційні вимоги.pdf
11 червня 2019 15:19
Статут.pdf
11 червня 2019 15:19
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 08:59
Електронний підпис
13 червня 2019 08:55
Лист-гарантія ст 17.PDF
13 червня 2019 08:55
ІНН та ПАСПОРТ.PDF
13 червня 2019 08:55
Досвід (підтвердження).pdf
13 червня 2019 08:55
Цінова пропозиція.PDF
13 червня 2019 08:55
Досвід (довідка).PDF
13 червня 2019 08:55
Технічні вимоги.PDF
13 червня 2019 08:55
Свідоцтва (витяги).PDF
13 червня 2019 08:55
Досвід (відгук).pdf
13 червня 2019 08:55
Проект договору.pdf
13 червня 2019 08:55
Лист-згода.PDF
13 червня 2019 08:55
Довідка про санкції.PDF
13 червня 2019 08:55
Довідка про печатку.PDF

Публічні документи

12 червня 2019 12:04
Щодо санкцій.pdf
12 червня 2019 12:04
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2019 12:04
Право підпису.pdf
12 червня 2019 12:04
Лист - гарантія.pdf
12 червня 2019 12:04
Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА"

ФОП "КОЛЕСНІК КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "ГРАНТ-ДШ"

ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"

ФОП Гордєєва А.М.

ТОВ "АДО ГРУПП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА"
#3225014984
Переможець 13 753,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНДРІЯШКО АННА ЮРІЇВНА"
#3225014984
13 753,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:41
0.1_Звіт про виконання_РП_комплектуючі_ЖД.pdf укладений
02 січня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 15:25
Договір 134-19.pdf укладений
05 липня 2019 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 753,00
UAH