Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з постачання ліцензійного антивірусного програмного забезпечення
Очікувана вартість
17 500,00 UAH
UA-2019-05-28-001765-a ● 3a3bb30adf084c08a8087c0241c20e88
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Західний офіс Держаудитслужби |
Код ЄДРПОУ: | 40479801 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Костюшка, 8 |
Контактна особа: |
Гавчак Галина Ігорівна +380322358467 galchonok1902@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2019 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 13:48 |
Очікувана вартість: | 17 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 шт
Послуга з постачання антивірусного програмного забезпечення ESET Endpoint Protection Standart на 1 рік (первинна установка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58010, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Котляревського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48760000-3 — Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2019 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2019 15:06 |
договір проект.doc | |
28 травня 2019 15:06 |
форма пропоз.doc | |
28 травня 2019 15:06 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 травня 2019 08:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-28-001765-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Євтух, Код ЄДРПОУ:3300704453
Дата подання: 06 червня 2019 22:54
Вибираємо українське (Свій до свого по своє)
Ви, праві, но, Ми, підтримуємо відчизняного виробника, і вбачаємо в тому, що вітчизняна продукція є кращою. В зв'язку з цим рекомендуємо, Вам, в подальшому, довіритися, Нам, як учасникам торгів у виборі антивірусного програмного забезпечення для державних об'єктів праці. Ми, за професією професіонал у галузі обчислювальних систем вибираємо українське.
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-05-28-001765-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Євтух, Код ЄДРПОУ:3300704453
Дата подання: 07 червня 2019 11:11
Ще траває період оскарження пропозиції
Добрий день, прошу звернути увагу на те, що триває період оскарження дискваліфікації пропозиції, як можливо бути таке, що переможець даних торгів вже визначнй, а у, Вас, ще є не розглянуті оскарження, котрі можуть бути позитивно оцінені з, Вашої, сторони і, Ви, все таки визнаєте, Нас, переможцем даної закупівлі. Дякую.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2019 13:02
Шановний учаснику! Ваше звернення (Вимога) розглянуте комітетом із закупівель Західного офісу Держаудитслужби.
За результатами розгляду повідомляємо, що керуючись абзацом 1 пункту 12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (далі-Інструкції), «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі».
Водночас, в абзаці 6 пункту 12 Інструкції передбачено, що «Розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі».
Отже, комітетом із закупівель вирішено залишити вимогу ФОП Євтух Андрій Васильович щодо визначення переможця закупівлі в період оскарження, без задоволення.
За результатами розгляду повідомляємо, що керуючись абзацом 1 пункту 12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (далі-Інструкції), «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі».
Водночас, в абзаці 6 пункту 12 Інструкції передбачено, що «Розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі».
Отже, комітетом із закупівель вирішено залишити вимогу ФОП Євтух Андрій Васильович щодо визначення переможця закупівлі в період оскарження, без задоволення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2019 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Євтух |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
10 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САЙНТІС" |
12 900,00
UAH з ПДВ
|
12 289,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЙСК-С" |
15 439,25
UAH з ПДВ
|
12 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРТІНТЕЛЛІКО" |
15 439,38
UAH з ПДВ
|
12 899,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТЕРЕЩЕНКО ВЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ " |
17 105,55
UAH з ПДВ
|
15 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" |
16 975,00
UAH з ПДВ
|
16 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Євтух #3300704453 |
Відхилено |
10 000,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 18:08
|
ТОВ "САЙНТІС" #40753616 |
Відхилено |
12 289,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 18:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЙСК-С" #40439617 |
Переможець |
12 290,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 18:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2019 11:15
|
Додаткова угода 1 до договору 18_27.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2019 11:12
|
Договір про надання послуг з постачання програмного забезпечення | укладений |
14 червня 2019 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із допущенням помилки в додатку №1 до договору та враховуючи Тендерну документацію, предмет договору від 14.06.2019 року №18/27, погодились змінити наступне: в колонці два, рядку другого додатку №1 договору слова "Послуга з встановлення" замінити на слова "Послуга з постачання" |
Номер договору про закупівлю: | 18/27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |