Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
97 550,00 UAH
UA-2019-05-28-001630-c a003b1ddc6d5429a8991854e624399af
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солодка Юлія Володимирівна

+380958069724 bugsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40326412
Місцезнаходження: 93405, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул. Пивоварова, буд. 2
Контактна особа: Солодка Юлія Володимирівна
+380958069724
bugsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 червня 2019 14:40
Очікувана вартість: 97 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 487,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт.
Материнська плата ASRock H310M-G/M.2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
13 шт.
Оперативна пам’ять
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
13 шт.
Жорсткий диск
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Пивоварова, буд,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
11 шт.
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
11 шт.
Корпус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
11 шт.
Комплект клавіатура провідна та маніпулятор миша провідна Genius КМ-130 USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93405, Україна, Луганська область, СЄВЄРОДОНЕЦЬК, вул.Пивоварова, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет. Оплата за товар проводиться Покупцем на основі належно оформлених видаткових накладних впродовж 30 банківських днів після поставки товару за адресою Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання фінансування бюджетних коштів відповідного призначення на реєстраційний рахунок Покупця. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 16:09
Оголошення комп.обл., Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 травня 2019 08:45
Дата відповіді: 29 травня 2019 14:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області розглянуло Ваші питання. За результатами розгляду першого питання повідомляємо, що Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 19.03.19 р. №10 не містить обов’язку Замовника вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Пропозиції на предмети закупівлі з посиланням на певну торгівельну марку або виробника будуть прийняті саме на ці товари, а не на аналоги. Пропозиції на предмети закупівлі без посиланням на певну торгівельну марку або виробника будуть прийняті з бажаними характеристиками товарів, не гірше та не менше вказаних у технічних (якісних) вимогах до товару (додаток 1 до оголошення).
За результатами розгляду другого питання повідомляємо, що Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області дотримується принципів максимальної економії, ефективності та недискримінації учасників. Тому у закупівлі має право прийняти будь-який Учасник, а розглядатися буде пропозиція Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу остаточну пропозицію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-28-001630-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 13 червня 2019 11:50
неякісті диски
Звертаємо увагу Шановного Замовника, що жорсткі диски inorys, що запропонував ФОП "Гусарук Олег Віталійович" не є надійними, офіційно не ввозяться на теріторію України та по результатам тестів фахівців нашого відділу виробництва є партії з відновленими дисками. Ви вільні в прийнятті правильного рішення, але ми повинні застерегти від закупівлі неякісного обладнання, яке може привести до нераціонального використання бюджетних коштів. Тому пропонуємо дискваліфікувати пропозицію ФОП "Гусарук Олег Віталійович", як таку, що не відповідає технічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 16:59
Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області розглянуло Вашу вимогу про усунення порушення у процесі проведення допорогової закупівлі комп’ютерного обладнання (ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання) та повідомляє наступне.
За результатами вивчення документів наданих Учасником ФОП Гусарук Олегом Віталійовичем в складі цінової пропозиції, Ваша вимога Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області не задоволена, так як інформація щодо неофіційного ввезення на територію України жорстких дисків та дані вважати їх відновленими не знайшла свого об’єктивного підтвердження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 87 689,00
UAH з ПДВ
87 201,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 91 931,52
UAH з ПДВ
87 680,00
UAH з ПДВ
Документи
КОТИК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА 93 586,00
UAH з ПДВ
90 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Авакумова Любов Олексіївна" 94 876,60
UAH з ПДВ
94 876,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 97 410,00
UAH з ПДВ
97 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 14:31
Цінова пропозиція.PDF
07 червня 2019 14:31
Специфікація.PDF
07 червня 2019 14:31
Проект договору.PDF
07 червня 2019 14:30
Гарантійний лист.PDF
07 червня 2019 14:22
Цінова пропозиція.PDF
07 червня 2019 14:22
Специфікація.PDF
07 червня 2019 14:22
Проект договору.PDF
07 червня 2019 14:22
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

05 червня 2019 17:38
Електронний підпис
05 червня 2019 10:55
Електронний підпис
04 червня 2019 17:35
Електронний підпис
04 червня 2019 17:18
працівники.pdf
04 червня 2019 17:18
МТБ.pdf
04 червня 2019 17:18
досвід.pdf
04 червня 2019 17:18
Довідка ст 17.pdf
04 червня 2019 17:18
гар лист санкції.pdf
04 червня 2019 17:18
гар лист лицен.pdf
04 червня 2019 17:18
3001298 повн.pdf
04 червня 2019 17:18
2436485 про підпри.pdf
04 червня 2019 17:18
Протокол.jpg
04 червня 2019 17:18
Наказ.jpg
04 червня 2019 17:18
витяг ПДВ.pdf
04 червня 2019 17:18
Устав ВСЕСВИТ 2019.pdf
04 червня 2019 17:18
4058100 компред.pdf
04 червня 2019 17:18
4058100 тех.pdf
04 червня 2019 17:18
4058100 дог.pdf

Публічні документи

09 червня 2019 18:13
Електронний підпис
09 червня 2019 18:11
Сертифікат.pdf
09 червня 2019 18:11
СЕС GENIUS LOGITECH TRUST 18-06-2022.pdf
09 червня 2019 18:11
СЕС Philips.pdf
09 червня 2019 18:11
Довідка щодо статуту.pdf
09 червня 2019 18:11
Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2019 18:11
Довідка про якість.pdf
09 червня 2019 18:11
Довідка ст.17.pdf
09 червня 2019 18:11
Гарантійний лист.pdf
09 червня 2019 18:11
Довідка Право Підпису.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 14:54
97410 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

КОТИК НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА

ФОП "Авакумова Любов Олексіївна"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
Переможець 87 201,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 16:56

Документи

13 червня 2019 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
87 201,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 11:47
Договір 72 06 від 24.06.2019.PDF укладений
25 червня 2019 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 87 201,00
UAH