Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ковалівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04327264 |
Вебсайт: | http://kovalivska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 22830, Україна , Вінницька обл., село Ковалівка, Немирівський район,с.Ковалівка,вул.Центральна,буд.2 |
Контактна особа: |
Верховод Віктор Васильович +380962799779 kovalivka@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 295 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 443,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,15% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2019 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2019 16:05 |
тендерна меблі 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-15-000024 ● d88d92b9d5f6420fa8e50383a46e3118
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2020 №24
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2019-05-28-001583-с 28.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-18 17:26:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі комплектів учнівських парт зі стільцями, комплектів учительських столів зі стільцями, витяжної шафи в кабінет хімії, стінки для кабінету хімії (ДК 021:2015: 39160000-1 — «Шкільні меблі») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-28-001583-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 10 липня 2019 року №213?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-19 16:46:27
Пояснення з власної ініціативи
При оприлюдненні звіту про виконання договору сталась технічна помилка на офіційному майданчику.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-20 14:17:56
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі комплектів учнівських парт зі стільцями, комплектів учительських столів зі стільцями, витяжної шафи в кабінет хімії, стінки для кабінету хімії (ДК 021:2015: 39160000-1 — «Шкільні меблі») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-28-001583-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином учасник ТОВ «БРІК-М», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо:
- надання форми «Тендерна пропозиція» у вигляді, наведеному в додатку 3 та дотримання учасником даної форми;
- відповідності технічних завдань до предмета закупівлі, в частині визначених замовником габаритних розмірів столу учнівського, зокрема ширини - 1300мм, глибини - 500мм, висоти, що регулюється в розмірах до 640, 700, 760 та 820 мм (додаток 5);
- зазначення в пропозиції ціни за кожну одиницю виміру товару, який пропонується для постачання, вартості кожного найменування із урахуванням кількості, зазначеної в технічних вимогах, згідно форми наведеної в додатку 5 (частина 1 розділу 3) ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-21 17:25:57
Відповідь на запит
У відповідь на запит, Ковалівська сільська рада повідомляє наступне.
У 2019 році за рахунок залишків освітньої субвенції було заплановано придбання шкільних меблів. Оголошено відкриті торги. В торгах прийняло 2 учасника.
Тендерним комітетом було прийнято рішення визнати переможцем ТОВ "Брік-М", тому що його ціна була більш екомічно вигідною.
В проекті договору було прописано, що проект не є остаточним, всі інші питання вирішуються під час заключення договору. Меблі закуповувались літом і задля зняття соціальної напруги тендерний комітет, врахувавши думки запрошених та інших членів комітету, щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Брік-М" тендерній документації, вирішив придбати меблі з іншими параметрами саме у ТОВ "Брік-М". Меблі прибули до початку навчального року. Парти регулюються по висоті, витяжка і демонстраційні столи відповідають заданим технічним завданням.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу закупівлі шкільних меблів, тендерний комітет Ковалівської сільської ради повідомляє, що порушення усунено шляхом опублікування Звіту про виконання договору. При цьому зобов'язуємось не допускати таких порушень в подальшому.
2020-05-28 16:50:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРІК-М" #41292327 |
Переможець |
294 900,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2019 15:41
|
договір | укладений |
11 липня 2019 13:39
|