Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
295 600,00 UAH
UA-2019-05-28-001583-c cd40142251aa4a82b0432ee01fb93c04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Верховод Віктор Васильович

+380962799779 kovalivka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ковалівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04327264
Вебсайт: http://kovalivska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 22830, Україна , Вінницька обл., село Ковалівка, Немирівський район,с.Ковалівка,вул.Центральна,буд.2
Контактна особа: Верховод Віктор Васильович
+380962799779
kovalivka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 15:18
Очікувана вартість: 295 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 443,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Комплекти учнівських парт зі стільцями, комплекти учительських столів зі стільцями, витяжна шафа в кабінет хімії,стінка для кабінету хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22830, Україна, Вінницька область, село Ковалівка, вул. Центральна,2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 16:05
тендерна меблі 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000024 ● d88d92b9d5f6420fa8e50383a46e3118
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.05.2020 №24
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.05.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2019-05-28-001583-с 28.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-18 17:26:55

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі комплектів учнівських парт зі стільцями, комплектів учительських столів зі стільцями, витяжної шафи в кабінет хімії, стінки для кабінету хімії (ДК 021:2015: 39160000-1 — «Шкільні меблі») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-28-001583-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 10 липня 2019 року №213?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-19 16:46:27

Пояснення з власної ініціативи

При оприлюдненні звіту про виконання договору сталась технічна помилка на офіційному майданчику.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-20 14:17:56

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі комплектів учнівських парт зі стільцями, комплектів учительських столів зі стільцями, витяжної шафи в кабінет хімії, стінки для кабінету хімії (ДК 021:2015: 39160000-1 — «Шкільні меблі») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-05-28-001583-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Яким чином учасник ТОВ «БРІК-М», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо:
- надання форми «Тендерна пропозиція» у вигляді, наведеному в додатку 3 та дотримання учасником даної форми;
- відповідності технічних завдань до предмета закупівлі, в частині визначених замовником габаритних розмірів столу учнівського, зокрема ширини - 1300мм, глибини - 500мм, висоти, що регулюється в розмірах до 640, 700, 760 та 820 мм (додаток 5);
- зазначення в пропозиції ціни за кожну одиницю виміру товару, який пропонується для постачання, вартості кожного найменування із урахуванням кількості, зазначеної в технічних вимогах, згідно форми наведеної в додатку 5 (частина 1 розділу 3) ?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-21 17:25:57

Відповідь на запит

У відповідь на запит, Ковалівська сільська рада повідомляє наступне.
У 2019 році за рахунок залишків освітньої субвенції було заплановано придбання шкільних меблів. Оголошено відкриті торги. В торгах прийняло 2 учасника.
Тендерним комітетом було прийнято рішення визнати переможцем ТОВ "Брік-М", тому що його ціна була більш екомічно вигідною.
В проекті договору було прописано, що проект не є остаточним, всі інші питання вирішуються під час заключення договору. Меблі закуповувались літом і задля зняття соціальної напруги тендерний комітет, врахувавши думки запрошених та інших членів комітету, щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Брік-М" тендерній документації, вирішив придбати меблі з іншими параметрами саме у ТОВ "Брік-М". Меблі прибули до початку навчального року. Парти регулюються по висоті, витяжка і демонстраційні столи відповідають заданим технічним завданням.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання виявлених порушень, які були встановлені за результатами моніторингу закупівлі шкільних меблів, тендерний комітет Ковалівської сільської ради повідомляє, що порушення усунено шляхом опублікування Звіту про виконання договору. При цьому зобов'язуємось не допускати таких порушень в подальшому.

2020-05-28 16:50:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРІК-М" 294 900,00
UAH з ПДВ
294 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НОВІЦЬКИЙ ЮРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ" 295 000,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 15:56
Довідка.pdf
12 червня 2019 13:40
Проект договору (дод.6).pdf
12 червня 2019 13:40
ПДВ (копія вірна).pdf
12 червня 2019 13:40
Статут (копія вірна).pdf
12 червня 2019 13:40
Довідки ст.17.pdf
12 червня 2019 13:40
Довідка Про санкції.pdf
12 червня 2019 13:40
сертифікати.pdf
12 червня 2019 13:40
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 15:46
паспорт код.pdf
12 червня 2019 15:46
ВИПИСКА Новіцький.pdf
12 червня 2019 15:46
обробка перс.даних.pdf
12 червня 2019 15:46
працівники.pdf
12 червня 2019 15:46
облад.та мат.тех.база.pdf
12 червня 2019 15:46
аналогічний договір.pdf
12 червня 2019 15:46
аналогічні договори.pdf
12 червня 2019 15:46
Вимоги ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРІК-М"

ФОП "НОВІЦЬКИЙ ЮРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРІК-М"
#41292327
Переможець 294 900,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 11:23

Документи

19 червня 2019 11:23
Електронний підпис
19 червня 2019 11:18
протокол ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРІК-М"
#41292327
294 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 11:23
Електронний підпис
19 червня 2019 11:18
протокол ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 17:25
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 15:41
договір укладений
11 липня 2019 13:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2019 — 31 серпня 2019
Сума оплати за договором: 294 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 150,00 UAH)