Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Брошура "Кошові отамани та запорозька старшина"
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-05-28-001341-a 00524eb27b464d86b47288def4e55296
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Саква

+380567454122 sakva@adm.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38677683
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, проспект О. Поля, буд.1
Контактна особа: Ольга Саква
+380567454122
sakva@adm.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22150000-6: Брошури


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
Брошура "Кошові отамани та запорозька старшина" (обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, проспект Кірова, 1, каб. 409
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-28-001341-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ОБЛАСОВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2412410133
Дата подання: 31 травня 2019 13:20
Невідповідність Кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі до самого предмета закупівлі
1. Цифрові друкарські машини (оперативна поліграфія), машини офсетного друку; власне обладнання для виводу СtP пластин, власне обладнання для післядрукарської обробки (окремо ділянка „твердої палітурки”).
1.1. Друк здійснюється на вибір Виконавця або цифровим, або офсетним способом друку:
навіщо власне обладнання для виводу СtP пластин при цифровому друку?
1.2. Власне обладнання для післядрукарської обробки (окремо ділянка „твердої палітурки”) – це не відповідність ТЗ: Обкладинка (основа – крейдований глянцевий папір, 300г/м2), зшивка 2 скоби.
2. Наявність у штаті кваліфікованих спеціалістів з досвідом роботи не менше 3-5 років за наступними напрямками:
Дизайнера (художника-конструктора)
Оператора комп’ютерної верстки
Редактора літературного (чого літературного)?
Коректора
Інженера-програміста (навіщо?)
Менеджера з логістики (навіщо?)
Друкар плоского друку (а якщо друк цифровий?)
Палітурник (а якщо немає палітурки?)
Швачка (в полном недоумении!!!!!!!!!)
Оператор виробничої ділянки (а що вироблять?)
Прохання привести Кваліфікаційни вимоги до реальних ТЕХНІЧНИХ УМОВ Закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 14:49
У переліку вимог випадково, залишилися деякі вимоги попередньої закупівлі.

Документи

03 червня 2019 14:49
Відповідь на вимогу.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій