Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-05-28-001201-c 685b28a8a3f54ccb8f8adf8eea08cb4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бузанов Володимир Олександрович

+380617648928 tender@zp.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 03500105
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4
Контактна особа: Бузанов Володимир Олександрович
+380617648928
tender@zp.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 15:13
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 15:13
Початок аукціону: 20 червня 2019 12:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Багатофункціональні пристрої (Джерело фінансування закупівлі - кошти спеціального фонду Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару з підписаними та оформленими видатковими накладними Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 15:09
Додаток 5 МФУ.docx
28 травня 2019 15:09
Додаток 4 МФУ.doc
28 травня 2019 15:09
Додаток 3 МФУ.rtf
28 травня 2019 15:09
Додаток 2 МФУ.doc
28 травня 2019 15:09
Додаток 1 МФУ.doc
28 травня 2019 15:09
тендерна документація МФУ.doc
29 травня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 15:09
Додаток 5 МФУ.docx
28 травня 2019 15:09
Додаток 4 МФУ.doc
28 травня 2019 15:09
Додаток 3 МФУ.rtf
28 травня 2019 15:09
Додаток 2 МФУ.doc
28 травня 2019 15:09
Додаток 1 МФУ.doc
28 травня 2019 15:09
тендерна документація МФУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 травня 2019 08:50
Дата відповіді: 29 травня 2019 10:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Крім того, Додаток № 2 до тендерної документації містить пункт 4 наступного змісту: «У разі посилання у тендерній документації на конкретну торговельну марку предмета закупівлі чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
2. Відповідно до пункту 5 розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, ціна пропозиції ФО-П неплатника ПДВ є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 375 900,00
UAH з ПДВ
349 912,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 381 150,00
UAH з ПДВ
349 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 16:46
ДПІ.pdf
26 червня 2019 15:34
ДПІ ел.pdf
26 червня 2019 15:34
Dovidka_МВС 19172581770050849814.pdf
26 червня 2019 15:34
Dovidka МВС_19172581770050849814.pdf
14 червня 2019 17:54
Електронний підпис
14 червня 2019 17:54
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 14:06
Електронний підпис
19 червня 2019 14:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 червня 2019 14:03
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
19 червня 2019 14:03
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2019 14:03
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 349 912,50
UAH з ПДВ
25 червня 2019 14:11

Документи

25 червня 2019 14:11
Електронний підпис
25 червня 2019 14:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
349 912,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 14:11
Електронний підпис
25 червня 2019 14:08
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 15:11
протокол зі звітом укладений
06 серпня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 09:51
договір з протоколом.pdf зміни до договору
10 липня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 14:39
договір укладений
09 липня 2019 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою №1 від 10.07.2019 року Сторони погодились внести зміни до договору про закупівлю № 37/19 від 09 липня 2019 року, а саме: додати пункт 1.4. у розділ «Предмет договору» та викласти його у наступній редакції: «1.4. Конкретна назва предмета закупівлі: Багатофункціональні пристрої (Джерело фінансування закупівлі - кошти спеціального фонду Державного бюджету України)». Сума договору після внесення змін: 349 912.50 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 35 штук.
Номер договору про закупівлю: 37/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 349 912,50
UAH (в тому числі ПДВ 58 318,75 UAH)