Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікроавтобус для перевезення від 12 до 15 осіб.
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2019-05-28-000955-c 0e401c6062df465696292dfbe00cff5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безуленко Анастасія Сергіївна

380999803069 forest_kram@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРАМАТОРСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГАЙОК"
Код ЄДРПОУ: 23984683
Вебсайт: http://gayok.in.ua
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4
Контактна особа: Безуленко Анастасія Сергіївна
380999803069
forest_kram@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 11:40
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Мікроавтобус для перевезення від 12 до 15 осіб.
Джерело фінансування закупівлі- кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Мікроавтобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 13:46
перелік змін.pdf
05 червня 2019 13:46
Тендерна_документацiя ЗМІНЕНА.docx
05 червня 2019 13:45
Додаток_2_ЗІ ЗМІНАМИ.docx
28 травня 2019 14:21
Додаток_4_iнформ_про_учасника.docx
28 травня 2019 14:21
Додаток5_Тендерна_пропозицiя.docx
28 травня 2019 14:21
Додаток_3_проект_договору_(1).docx
28 травня 2019 14:21
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_критерii.docx
05 червня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 13:46
перелік змін.pdf
05 червня 2019 13:46
Тендерна_документацiя ЗМІНЕНА.docx
28 травня 2019 14:20
Тендерна_документацiя.docx
05 червня 2019 13:45
Додаток_2_ЗІ ЗМІНАМИ.docx
28 травня 2019 14:20
Додаток_2_технiчнi_характеристики Мікроавтобус від 12 до 15 місць.docx
28 травня 2019 14:21
Додаток_4_iнформ_про_учасника.docx
28 травня 2019 14:21
Додаток5_Тендерна_пропозицiя.docx
28 травня 2019 14:21
Додаток_3_проект_договору_(1).docx
28 травня 2019 14:21
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_критерii.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-28-000955-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС № 100", Код ЄДРПОУ:34685334
Дата подання: 03 червня 2019 20:59
Обмеження конкуренції , дискримінація учасників в тендерній документації до закупівлі
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено , що «публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників» ( ч. 1 ст. 3 Закону ) . З метою фактичної реалізації цього принципу Законом визначені обмеження прав Замовників закупівель , спрямовані на недопущення встановлення останніми під час складання тендерної документації дискримінаційних вимог до учасників або предметів їхніх пропозицій ( ч. 3 ст. 5 Закону) та вимоги до змісту тендерної документації , яка у відповідності до норм Закону «не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників » (ч. 4 ст. 22 Закону ) .
Предметом публічної закупівлі UA-2019-05-28-000955-c визначено ДК 021:2015 - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Мікроавтобус). Зазначаємо, що код ДК 34120000-4 не має у своєму складі позиції «Мікроавтобуси» і зазначення в дужках цього родового найменування транспортних засобів обмежує конкуренцію в закупівлі. В Додатку №2 до тендерної документації взагалі визначено конкретну марку мікроавтобуса Ford Transit MINIBUS R410L3H2 125 TREND або еквівалент , що значно обмежує варіанти пропозицій по відношенню до предмету закупівлі, а в сукупності з технічними характеристиками конкретно цієї моделі транспортного засобу, не дає можливості учасникам взагалі пропонувати еквівалент і, отже, не передбачає конкуренції та дискримінує більшість з можливих постачальників транспортних засобів типу «Міські та туристичні автобуси».
З огляду на викладене вище ,
ВИМАГАЄМО:
Переглянути Додаток №2 до Тендерної документації в закупівлі UA-2019-05-28-000955-c , виключивши з нього зазначення конкретної марки та моделі автобусу та розширивши допустимі межі технічних та якісних характеристик автобусу з врахуванням реальних потреб навчального центру у зручному та надійному транспортному засобі для перевезення дітей, виключити параметри, які не є функціональними та ефективними під час експлуатації, але значно збільшують вартість автомобіля, порушуючи принцип досягнення оптимального співвідношення між ціною та функціональністю під час закупівлі за бюджетні кошти .
Вважаємо , що конкретні позиції в технічних характеристиках , що обмежують конкуренцію , дискримінують учасників та порушують принципи здійснення публічних закупівель наступні:
- «Об’єм багажника, л: не менше 200» ( місце за заднім рядом сидінь не є багажником, переважна кількість автобусів не має багажника, але в них достатньо місця для розміщення поклажі)
- Підвіска передня/задня: незалежна / напівзалежна ( у більшості автобусів задня підвіска ресорна залежна, що на функціональність не впливає);
Колісна база, мм – не менше 3 750 ( у більшості автобусів колісна база 3 500 - 3 800 , що не впливає на їх функціональність та ефективність );
«Рівень токсичності: не нижче Євро-6» ( введення в дію в Україні екологічного стандарту Євро 6 відкладено до 2020 року, вимога суперечить законодавству )
«Наявність ABS, ESP, HLA» - для безпечного та ефективного користування автобусом достатньо ABS и EBD.
З розділу 4 Додатку №2 достатніми для комфорту пересування на транспортному засобі є п.4.1.та 4.2 , всі решта в одному автобусі це обмеження конкуренції та завищення необхідних витрат коштів місцевого бюджету, наявність цих опцій не може бути визначена як обов’язкова, але може пропонуватися учасниками, як конкурентна перевага.
Вважаємо,що перегляд змісту Додатку №2 до Тендерної документації це необхідний крок, спрямований на запобігання корупційним діям і зловживанням.під час закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 13:39
Шановний Учасник! Відповідно до бюджетних призначень передбачена закупівля автотранспортного засобу місткістю від 10 осіб. Тому саме і запланована закупівля мікроавтобусу для перевезення від 12 до 15 осіб. Також повідомляємо, що враховуючи Ваші вимоги, будуть внесені зміни до додатку № 2 Тендерної документації.
Задовільнити вимогу Учасника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛІСМАН-АВТО" 1 180 000,00
UAH з ПДВ
1 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЕКССХІД" 1 199 500,00
UAH з ПДВ
1 199 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 12:43
Електронний підпис
25 червня 2019 12:08
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2019 14:55
Електронний підпис
12 червня 2019 14:53
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2019 14:53
Копія довідки з ЄДРПОУ.pdf
12 червня 2019 14:53
Довідка ст.17.pdf
12 червня 2019 14:53
Виписка ТА 19.07.2016.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 14:23
Електронний підпис
13 червня 2019 14:21
Сертифікат типу.pdf
13 червня 2019 14:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 червня 2019 14:21
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАЛІСМАН-АВТО"

ТОВ "АЛЕКССХІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАЛІСМАН-АВТО"
#34311115
Переможець 1 180 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 09:33

Документи

21 червня 2019 09:32
Електронний підпис
21 червня 2019 09:29
протокол 58.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛІСМАН-АВТО"
#34311115
1 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 09:32
Електронний підпис
21 червня 2019 09:29
протокол 58.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 14:23
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2019 15:48
додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
08 липня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 14:53
договір № 251 від 04.07.2019.pdf укладений
04 липня 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначення правильного найменування Постачальника в преамбулі договору
Номер договору про закупівлю: 251
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 180 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 196 666,67 UAH)