Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146096 |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12 |
Контактна особа: |
Вячеслав Пилипенко +380574733663 zmosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2019 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 11:28 |
Очікувана вартість: | 1 455 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 43665 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2019 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2019 10:51 |
ТД 2019 Вугілля (нова редакція).doc | |
03 червня 2019 10:51 |
Перелік змін.docx |
03 червня 2019 10:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 червня 2019 10:51 |
ТД 2019 Вугілля (нова редакція).doc
|
|||
03 червня 2019 10:51 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-22-000037 ● 28947bde2646454ea55b637ddf10ab13
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2022 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2022 № 259
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.11.2022 № 259
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2019-05-28-000862-a 25.08.20219 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-24 16:00:41
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-05-28-000862-а) та, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень та в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до пункту 4.1 договору від 04.07.2019 № 301: «Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після Поставки Покупцю протягом 30 банківських днів згідно з наданими Постачальником накладних за наявністю фінансування». Згідно з посиланням для перевірки оплат по договору https://www.007.org.ua/search, 23.07.2019 замовником здійснена оплата за товар, що відповідає сумі укладеного договору.
Прошу пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-29 16:32:52
ПРО НАДАННЯ ВІДПОВІДІ
Відділ освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області повідомляє, що внаслідок реорганізації відділу освіти Зміївської районної адміністрації, останній припинив свою діяльність, а правонаступником згідно Розпорядження від 22.01.2021р. № 05-р являється Відділ освіти охорони здоров'я , культури , спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області ( код ЄДРПОУ 04591400). Зважаючи на викладене , відділу освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області запитувана інформація невідома.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2019 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" |
1 440 030,00
UAH з ПДВ
|
1 440 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАПЛУНЕНКО АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ |
1 455 225,00
UAH з ПДВ
|
1 455 225,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" #32656453 |
Переможець |
1 440 030,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 09:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 16:22
|
Договір №301.pdf | укладений |
04 липня 2019 16:21
|