Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 0-100, Г(Г2) 13-50)
Очікувана вартість
1 455 500,00 UAH
UA-2019-05-28-000862-a a497c72ba32f480180f67dccdd053b9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Пилипенко

+380574733663 zmosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146096
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12
Контактна особа: Вячеслав Пилипенко
+380574733663
zmosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 11:28
Очікувана вартість: 1 455 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43665 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67 тони
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 0-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
271 тони
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, підпорядковані заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 10:51
ТД 2019 Вугілля (нова редакція).doc
03 червня 2019 10:51
Перелік змін.docx
03 червня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 10:51
ТД 2019 Вугілля (нова редакція).doc
28 травня 2019 11:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 Вугілля.doc
03 червня 2019 10:51
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-28-000862-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП"САЛЬВЄС", Код ЄДРПОУ:42629728
Дата подання: 31 травня 2019 16:54
Ваги
Згідно вимог у Додатку 1 пункту 1 . «Примітки «Автоваги (ваги) повинні бути повірені на день подання пропозиції, Учасником надається сканована копія документу, який підтверджує, що авто ваги (ваги)повірені (для унеможливлення фактів недовозу). Цю вимогу вважаємо дискримінаційною та такою, що не відповідає чинному законодавству України з наступних причин. Відповідно до порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів , затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193, автоматичні зважувальні прилади підлягають періодичній повірці - один раз на рік. Проте, сплив строку повірки може відбуватись в будь якому місяці року, наприклад: остання дата перевірки 20 січня 2019 р. то наступна дата перевірки буде 20 січня 2020 р. Тож просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 червня 2019 10:40
Тендерну документацію буде викладено в новій редакції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-22-000037 ● 28947bde2646454ea55b637ddf10ab13
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2022 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.11.2022 № 259
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 22.11.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.11.2022 № 259

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2019-05-28-000862-a 25.08.20219 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-24 16:00:41

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-05-28-000862-а) та, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень та в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до пункту 4.1 договору від 04.07.2019 № 301: «Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після Поставки Покупцю протягом 30 банківських днів згідно з наданими Постачальником накладних за наявністю фінансування». Згідно з посиланням для перевірки оплат по договору https://www.007.org.ua/search, 23.07.2019 замовником здійснена оплата за товар, що відповідає сумі укладеного договору.
Прошу пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-11-29 16:32:52

ПРО НАДАННЯ ВІДПОВІДІ

Відділ освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області повідомляє, що внаслідок реорганізації відділу освіти Зміївської районної адміністрації, останній припинив свою діяльність, а правонаступником згідно Розпорядження від 22.01.2021р. № 05-р являється Відділ освіти охорони здоров'я , культури , спорту Чугуївської районної державної адміністрації Харківської області ( код ЄДРПОУ 04591400). Зважаючи на викладене , відділу освіти Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області запитувана інформація невідома.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" 1 440 030,00
UAH з ПДВ
1 440 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАПЛУНЕНКО АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ 1 455 225,00
UAH з ПДВ
1 455 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 20:24
Про корупцію довільно.pdf
21 червня 2019 20:24
Про бенефенциара.pdf
21 червня 2019 20:24
Забірник не корупц..pdf
21 червня 2019 20:24
Довідка про коруп(1).pdf
21 червня 2019 20:24
довідка МВС.jpg
21 червня 2019 20:24
Банкротство 19.06.2019(1).pdf
21 червня 2019 20:24
19.06.2019ДФС.pdf
13 червня 2019 14:37
Електронний підпис
11 червня 2019 16:00
Електронний підпис
11 червня 2019 15:58
9_дислокація_додаток8.pdf
11 червня 2019 15:58
6_ориг_витяг_ПДВ.pdf
11 червня 2019 15:58
1_Статут_Нирт_нотар_коп.pdf
11 червня 2019 15:58
гарантия.rar
11 червня 2019 15:58
ТУ_виробника.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 11:08
ПДВ.PDF
12 червня 2019 11:08
пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАПЛУНЕНКО АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ"
#32656453
Переможець 1 440 030,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 09:15

Документи

19 червня 2019 09:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 09:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ"
#32656453
1 440 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 09:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 16:22
Договір №301.pdf укладений
04 липня 2019 16:21