Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт фонтану «Дзеркальний струмінь» по вул. Жон Мироносиць, 2б в м. Харків (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
21 938 079,00 UAH
UA-2019-05-28-000829-b 4d591b6b381344d2914cddf4ce3b5f20
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогаль Світлана

+380577252384 ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Рогаль Світлана
+380577252384
ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 13:56
Очікувана вартість: 21 938 079,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 938,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - Кошти міського бюджету міста Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт фонтану «Дзеркальний струмінь» по вул. Жон Мироносиць, 2б в м. Харків (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Київський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 19:25
Електронний цифровий підпис
28 травня 2019 19:25
Тендерна документація.docx
28 травня 2019 19:25
оголошення про проведення відкритих торгів.docx
28 травня 2019 19:25
Додаток № 5.doc
28 травня 2019 19:25
Додаток № 4.docx
28 травня 2019 19:25
Додаток № 3.docx
28 травня 2019 19:25
Додаток № 1.doc
28 травня 2019 19:25
Додаток № 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-28-000829-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 29 травня 2019 16:59
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ оголошено відкриті торги ID UA-2019-05-28-000829-b предмет закупівлі
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФОНТАНУ «ДЗЕРКАЛЬНИЙ СТРУМІНЬ» ПО ВУЛ. ЖОН МИРОНОСИЦЬ, 2Б В М. ХАРКІВ (45000000-7 - БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 16:20
Саме Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади (згідно з його преамбулою). У відповідності до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У свою чергу, частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Згідно з пунктом 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Пунктом 8 частини першої статті 1 Закону встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до частини першої статті 24 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно до статті 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
На виконання норм частини другої статті 22 Закону та частини першої статті 24 Закону, з урахуванням положень статті 560 Цивільного кодексу України, замовник зазначив в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації, саме: вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія, а також: розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Вважаємо за доцільне у цьому роз’ясненні навести також окремі положення Листа Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель – Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, а саме: «Щодо розміру, виду та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 8 частини першої статті 1 Закону).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Ураховуючи викладене, замовник може встановити вимогу надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії.». Водночас цим підкреслюємо, що тендерна документація не містить вимог до гарантії, яка конкретно фінансова установа – який конкретно банк повинен надати гарантію учаснику, як забезпечення тендерної пропозиції. Тобто умови надання забезпечення тендерної пропозиції, що зазначені у тендерній документації, встановлені замовником відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 20 840 000,00
UAH з ПДВ
20 793 062,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМСЕРВІС-С" 21 050 300,00
UAH з ПДВ
20 812 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛБУД" 21 400 560,00
UAH з ПДВ
21 400 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 23:28
Довідка несудимість.pdf
20 червня 2019 23:28
Довідка ДФС.pdf
12 червня 2019 17:45
8_26_Лист-відгук.pdf
12 червня 2019 17:45
8_25_ Довідка КБ-3.pdf
12 червня 2019 17:45
8_24_ Договір ДУ 8.pdf
12 червня 2019 17:45
8_23_Договір ДУ 7 ч.2.pdf
12 червня 2019 17:45
8_22_Договір ДУ 7 ч.1.pdf
12 червня 2019 17:45
8_21_Договір ДУ 6.pdf
12 червня 2019 17:45
8_20_Договір ДУ 5 ч.3.pdf
12 червня 2019 17:45
8_19_Договір ДУ 5 ч.2.pdf
12 червня 2019 17:45
8_18_Договір ДУ 5 ч.1.pdf
12 червня 2019 17:45
8_17_Договір ДУ 4.pdf
12 червня 2019 17:45
8_16_Договір ДУ 3 ч.3.pdf
12 червня 2019 17:45
8_15_Договір ДУ 3 ч.2.pdf
12 червня 2019 17:45
8_14_Договір ДУ 3 ч.1.pdf
12 червня 2019 17:45
8_13_Договір ДУ 2.pdf
12 червня 2019 17:45
8_12_Договір ДУ 1 ч.4.pdf
12 червня 2019 17:45
8_11_Договір ДУ 1 ч.3.pdf
12 червня 2019 17:45
8_10_Договір ДУ 1 ч.2.pdf
12 червня 2019 17:45
8_9_Договір ДУ 1 ч.1.pdf
12 червня 2019 17:45
8_8_Договір ДУ 1.pdf
12 червня 2019 17:45
8_7_Договір ДЦ 2017.pdf
12 червня 2019 17:45
(25) Довідка печатка.pdf
12 червня 2019 17:45
(24) Довідка.pdf
12 червня 2019 17:45
(21) Гарантійний лист.pdf
12 червня 2019 17:45
(20) Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 13:04
Технічна спеціфікація.pdf
12 червня 2019 13:04
Статут.pdf
12 червня 2019 13:04
статистика.pdf
12 червня 2019 13:04
паспорт.pdf
12 червня 2019 13:04
НДС.pdf
12 червня 2019 13:04
дозвіл з ОП.pdf
12 червня 2019 13:04
довідка щодо довкілля.pdf
12 червня 2019 13:04
довідка ПУМБ.pdf
12 червня 2019 13:04
довідка про корупцію.pdf
12 червня 2019 13:04
довідка МТБ.pdf
12 червня 2019 13:04
довідка з відомостями.pdf
12 червня 2019 13:04
довідка гарантія.pdf
12 червня 2019 13:04
Будремсервіс-С 13922 p7s.zip

Публічні документи

12 червня 2019 11:18
Технічна специфікація.pdf
12 червня 2019 11:18
СТАТУТ.pdf
12 червня 2019 11:18
Реквізити.pdf
12 червня 2019 11:18
про підпис особи.pdf
12 червня 2019 11:18
працівники.pdf
12 червня 2019 11:18
Наказ_на_директора.pdf
12 червня 2019 11:18
Минюст.pdf
12 червня 2019 11:18
мат база.pdf
12 червня 2019 11:18
Лицензия.pdf
12 червня 2019 11:18
згода з договором.pdf
12 червня 2019 11:18
заборгованість.pdf
12 червня 2019 11:18
Договор оренди складу.pdf
12 червня 2019 11:18
ДОГОВІР аналогічний.pdf
12 червня 2019 11:18
Довідка погодження.pdf
12 червня 2019 11:18
Довідка відповідність.pdf
12 червня 2019 11:17
Довiдка з банку .pdf
12 червня 2019 11:17
відгук.pdf
12 червня 2019 11:17
Витяг_ПДВ.pdf
12 червня 2019 11:17
витяг эдр.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМСЕРВІС-С"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 20 793 062,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 12:55

Документи

19 червня 2019 12:54
sign.p7s
19 червня 2019 12:54
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
20 793 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 12:54
sign.p7s
19 червня 2019 12:54
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 липня 2019 19:22
Договірна ціна 2019-2020.pdf укладений
09 липня 2019 19:21
Договірна ціна 2019.pdf укладений
09 липня 2019 19:21
Договір.pdf укладений
09 липня 2019 19:21
sign.p7s зміни до договору
30 квітня 2020 16:14
sign.p7s зміни до договору
14 квітня 2020 18:47
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2020 18:47
sign.p7s зміни до договору
11 березня 2020 15:30
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
11 березня 2020 15:30
sign.p7s зміни до договору
02 грудня 2019 16:32
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2019 16:32
sign.p7s зміни до договору
16 жовтня 2019 16:58
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 16:57
sign.p7s зміни до договору
09 липня 2019 19:33
Додаткова угода № 1 (1) (1).pdf зміни до договору
09 липня 2019 19:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 4.1.1. пункту 4.1. розділу ІV. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти в новій редакції: «4.1.1. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати.». 2. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 369
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Преамбулу Договору викласти в новій редакцї: «Департамент комунального господарства Харківської міської ради в особі заступника директора Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі довіреності від 02.01.2019 № 1/0/16-19 (далі - Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» в особі директора Шокодька Миколи Гавриловича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей Договір про таке (далі - Договір):». 2. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р 35420134036044 в ГУДКСУ в Харківській області МФО 851011 ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» ЄДРПОУ 40446294 02094, м. Київ, вул. Хоткевича Гната, буд. 12, офіс 177 (063) 954-11-32 р/р 26001700387701 р/р UA283808380000026001700387701 АТ «ПРАВЕКС БАНК» м. Київ МФО 380838 ІПН 404462926553».
Номер договору про закупівлю: 369
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 14 339 662 грн. 78 коп. (чотирнадцять мільйонів триста тридцять дев’ять тисяч шістсот шістдесят дві грн. 78 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 389 943 грн. 80 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).».
Номер договору про закупівлю: 369
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 19 522 761 грн. 99 коп. (дев’ятнадцять мільйонів п’ятсот двадцять дві тисячі сімсот шістдесят одна грн. 99 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 253 793 грн. 67 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 14 339 662 грн. 78 коп. (чотирнадцять мільйонів триста тридцять дев’ять тисяч шістсот шістдесят дві грн. 78 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 389 943 грн. 80 коп. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 5 183 099 грн. 21 коп. (п’ять мільйонів сто вісімдесят три тисячі дев’яносто дев’ять грн. 21 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 863 849 грн. 87 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 4. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р UA768201720344211009100036044 Держказначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» ЄДРПОУ 40446294 02094, м. Київ, вул. Хоткевича Гната, будинок 12, офіс 177 (063) 954-11-32 р/р UA283808380000026001700387701 в АТ «ПРАВЕКС БАНК» м. Київ ІПН 404462926553». 5. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 369
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 30.04.2020р. Період виконання робіт: липень 2019р.– квітень 2020р.». 2. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 30.04.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 369
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 19 522 761,99
UAH (в тому числі ПДВ 3 253 793,67 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку