Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Purchase of vehicles for medical staff of general medicine outpatient clinics (23 units). Classifier code: DK 021-2015(CPV)34113000-2 - All-wheel drive vehicles
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40422357 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Контактна особа: |
Липкань Андрій Борисович +380472372910 ukbch_oda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTAMENT MISTOBUDUVANNYA, ARKHITEKTURY, BUDIVNYTSTVA TA ZHYTLOVO-KOMUNALʹNOHO HOSPODARSTVA CHERKASʹKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI |
National ID: | 40422357 |
Contact point: |
Lypkanʹ Andriy Borysovych +380472372910 ukbch_oda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2019 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 14:53 |
Очікувана вартість: | 11 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Publication date: | 28 травня 2019 17:33 |
Enquiries until: | 17 червня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 23 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 червня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 11 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 11 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2019 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 травня 2019 17:33 |
проект договору.doc | |
28 травня 2019 17:33 |
ТД - автівки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна до дискримінації учасників. У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіяхзакупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В порушення зазначених норм законодавства України в Додатку до Тендерної документації (сторінки 8-9) у Замовника було зазначено основними і критичними технічними показниками техніки, що планується закуповувати є:
1. Об’єм двигуна - Не менше 1500см3.
Зазначені характеристики автомобіля в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, в пункті 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають виключно одній моделі Renault Duster, яку Замовник заклав як єдину можливу для участі в закупівлі.
Таким чином, за зазначеними характеристиками, учасники можуть запропонувати лише одну модель автомобіля, а дані вимоги є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”, оскільки обмежують вибір моделі автомобіля.
Звертаємося до Замовника з вимогою усунути зазначені дискримінаційні норми:
1. Об’єм двигуна - Не менше 1500см3.
Враховуючи вищезазначене для забезпечення можливості запропонувати для участі в закупівлі інші автомобілі окрім однієї моделі Renault Duster вимоги мають бути змінені наприклад на наступні:
1. Об’єм двигуна - Не менше 1 497см3.
Це дозволить запропонувати учасникам інші моделі автомобілів, збільшить кількість учасників та дозволить реалізувати принцип конкурентної боротьби серед учасників.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України
ПРОСИМО:
1.Прийняти дану Вимогу до розгляду.
2. Усунути дискримінаційні умови зазначені вище та
привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного
законодавства України.
Вимога
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Електронною системою закупівель на сайті https://prozorro.gov.ua/ оголошено відкриті торги щодо державної закупівлі: Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини (23 одиниці) Код ДК021-2015 (CPV) 34113000-2 – Повнопривідні транспортні засоби, очікуваною вартістю 11 500 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі
UA-2019-05-28-000792-b (далі по тексту – «Товар»).
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені на сторінках 8-9, пункт 6.2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Окрім цього, провівши аналіз ринку автомобілів України, можна зробити висновок, що схожі технічні характеристики мають аналогічні автомобілі. Дані технічні характеристики не відповідають тим, що заявлені у ТД, однак вони не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення лікарів у сільській місцевості. В той же час ми, як Учасник, позбавлені можливості запропонувати свій товар, у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER. Також ТД є дискримінаційною в частині таких характеристик, як об’єм двигуна не менше 1500см3, які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER. Таким чином дані характеристики є формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Також повідомляємо, що листом МОЗ України № 19.1-09-1277/22277 від 23.08.2018 повідомляється, що МОЗ та Міністерством інфраструктури України розроблено вимоги до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати закладами охорони здоров’я. Також листом МОЗ України № 19.1-09-1313/23648 від 10.09.2018 рекомендовано закладам охорони здоров’я здійснювати закупівлі автомобілів підвищеної прохідності – категорії М1G. Автомобілі, що можемо запропонувати ми, як потенційний Учасник, відповідають вищезазначеним вимогам та рекомендаціям, однак в силу дискримінаційних положень ТД не можуть бути запропоновані в рамках даної процедури закупівлі.
За таких умов дискримінаційні положення тендерної документації Замовника підлягають зміні.
Керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- внести зміни до тендерної документації відкритих торгів щодо державної закупівлі: Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини (23 одиниці) Код ДК021-2015 (CPV) 34113000-2 – Повнопривідні транспортні засоби, очікуваною вартістю 11 500 000,00 UAH з ПДВ, ідентифікатор закупівлі
UA-2019-05-28-000792-b, що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Враховуючи вищезазначене для забезпечення можливості запропонувати для участі в закупівлі інші автомобілі окрім однієї моделі Renault Duster вимоги мають бути змінені наприклад на наступні:
1. Об’єм двигуна - Не менше 1 497см3.
Це дозволить запропонувати
не менше 1500 см3. Крім того слід зазначити, що менший об’єм двигуна може значно скоротити моторесурс автомобіля. Об’єм двигуна, вказаний у технічних характеристиках автомобіля – не є дискримінаційною умовою і не виключає наявності еквівалентів авто, крім, як зазначає потенційний учасник, RENFULT DUSTER. Крім того, замовник не розуміє, чому об’єм двигуна, вказаний у тендерній документації, на думку потенційного учасника є формальним приводом для дискваліфікації будь-якого учасника, який запропонує більш вигідну пропозицію. Задля уникнення дискваліфікації учасник має надати замовнику усі документи, які містить тендерна документація. Кожен потенційний учасник може надати свою пропозицію, до того ж Замовник ніде не зазначає, яку саме марку та модель авто він закуповує. Авто має підходити під технічні характеристики, описані замовником у складі тендерної документації. Під такі технічні характеристики підпадають щонайменше ще три марки та моделі авто, крім RENFULT DUSTER, який зазначає потенційний учасник у своїй вимозі.
Таким чином, тендерний комітет дійшов висновку, що тендерна документація на закупівлю товару «Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини (23 одиниці) Код ДК021-2015 (CPV) 34113000-2 – Повнопривідні транспортні засоби» не є дискримінаційною в частині таких характеристик, як «об’єм двигуна не менше 1500 см3», тому було запропоновано залишити дану Вимогу без задоволення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-30-000007 ● 52a496d5e817462e9576a8746296fa61
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2019 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2019 №55
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 30.05.2019№55
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-05-28-000792-b, 28.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-30 15:11:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини (23 одиниці) «ДК 021:2015: 34113000-2 – Повнопривідні транспортні засоби» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-28-000792-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступних питань:
- з яких підстав предмет закупівлі (товар) визначено за показником п’ятої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749?
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено без врахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року?
- з яких підстав у розділі IV «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації, яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 28.05.2019 № 18, не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
- з яких підстав пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16 та 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 28.05.2019 № 18, містить вимогу щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-04 23:06:48
Відповідь на моніторинг
З метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних закупівель, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів буде вжито заходів щодо усунення ознак порушення у встановлений законодавством термін.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відмінити процедуру закупівлі товару «Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини (23 одиниці)» через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-06-06 16:28:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Відкриті торги відмінено.
2019-06-07 09:03:39
Інформація про відміну
Дата відміни: | 06 червня 2019 16:23 |
Коментар щодо відміни: | 1. Відмінити процедуру закупівлі товару «Придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторій загальної практики сімейної медицини (23 одиниці)» через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
06 червня 2019 16:23
|
Протокол |