М’ясо
Очікувана вартість
3 920 400,00 UAH
UA-2019-05-28-000748-b 9000367c9ca14c558ee93c60caa60277
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження замовника: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Контактна особа замовника: Бєлов Богдан
+380472360007
BELOV_BOGDAN@UKR.NET
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 11:55
Очікувана вартість: 3 920 400,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19 602,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 840,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37245 кг
М'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 грудня 2019 11:29
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2019 17:58
Електронний цифровий підпис
20 вересня 2019 15:49
Електронний цифровий підпис
13 серпня 2019 18:12
Електронний цифровий підпис
12 серпня 2019 16:58
Електронний цифровий підпис
11 липня 2019 10:17
Електронний цифровий підпис
28 травня 2019 16:51
Електронний цифровий підпис
10 грудня 2019 11:28
м_ясо тендерна документація (3920400) зі змінами від 10.12.2019.doc
22 листопада 2019 17:57
м_ясо тендерна документація (3920400) зі змінами від 22.11.2019.doc
20 вересня 2019 15:48
м_ясо тендерна документація (3920400) зі змінами від 20.09.2019.doc
13 серпня 2019 18:12
м_ясо тендерна документація (3920400) зі змінами від 13.08.2019.doc
12 серпня 2019 16:58
м_ясо тендерна документація (3920400) зі змінами від 12.08.2019.doc
11 липня 2019 10:17
м'ясо тендерна документація зі змінами 11.07.2019.pdf
28 травня 2019 16:51
м'ясо тендерна документація.pdf
10 грудня 2019 11:28
зміни ТД м'ясо (3920400) від 10.12.2019.pdf
22 листопада 2019 17:57
зміни ТД м'ясо (3920400) від 22.11.2019.pdf
20 вересня 2019 15:48
зміни ТД м'ясо (3920400) від 20.09.2019.pdf
13 серпня 2019 18:12
зміни ТД м'ясо (3920400) від 13.08.2019.pdf
12 серпня 2019 16:58
м_ясо проект договору зі змінами 12.08.2019.doc
28 травня 2019 16:51
м'ясо проект договору.pdf
12 серпня 2019 16:58
зміни до ТД (м'ясо UA-2019-05-28-000748-b).pdf
11 липня 2019 10:17
зміни м'ясо 11.07.2019.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-28-000748-b.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 07 червня 2019 23:45
Дискримінаційні умови
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-05-28-000748-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 19:20
Рішення від 12.06.2019 № 7590 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 19:20
Рішення від 26.06.2019 № 8451.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 18:37
Номер скарги: UA-2019-05-28-000748-b.a2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 13 липня 2019 23:58
Повторна скарга на дискримінаційні умови
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-05-28-000748-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 17 липня 2019 22:40
Номер скарги: UA-2019-05-28-000748-b.a3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 15 серпня 2019 18:14
Оскарження умов 3
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вже втретє просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-05-28-000748-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2019 23:22
рішення від 19.08.2019 № 11412.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 23:22
рішення від 29.08.2019 № 12041.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 23:14
Номер скарги: UA-2019-05-28-000748-b.b4
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 22 вересня 2019 23:52
Оскарження умов ТД 4
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-05-28-000748-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 21:36
рішення від 25.09.2019 № 13659+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 21:35
рішення від 10.10..2019 №14608.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 22:54
Номер скарги: UA-2019-05-28-000748-b.b5
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 25 листопада 2019 23:48
Оскарження умов 5
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2019-05-28-000748-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 19:56
рішення від 28.11.2019 № 17556 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 19:56
рішення від 16.12.2019 № 18651.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 19:25

Документи подані скаржником

22 вересня 2019 23:52
пл.119.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000027 ● 3cb6905af71c41a692a55865fb12b84e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-24 14:58:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.01.2020 № 5
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.01.2020 № 5

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
6 UA-2019-05-28-000748-b, 28.05.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-28 11:55:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-28-000748-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
з яких підстав договір від 13.01.2020 № 01, укладений за результатами процедури закупівлі ID: UA-2019-05-28-000748-b, не відповідає вимогам тендерної документації? Так, відповідно до пункту 4.4. розділу І тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2019. У пункті 4 «Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації зазначено «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2019». При цьому, відповідно до пункту 10.2 розділу 10 договору від 13.01.2020 № 01꞉ «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2020».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-31 19:45:37

Пояснення

За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень у межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (UA-2019-05-28-000748-b) маємо наступні пояснення:
Департаментом освіти та гуманітарної політики 28.05.2019 було оголошено торги по закупівлі м’яса (UA-2019-05-28-000748-b).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було призначено на 13.06.2019. Проте, процедура закупівлі була призупинена у зв’язку з тим, що учасником торгів ТОВ "КАП-ПРОД" (код ЄДРПОУ:41029424) було подано скаргу від 07.06.2019 №74/06 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 26.06.2019 №8451- р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 19.07.2019.
Учасником ТОВ "КАП-ПРОД" повторно було подано скаргу від 13.07.2019 №93/07 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 02.08.2019 №10574-р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 20.08.2019.
Учасником ТОВ "КАП-ПРОД" знову було подано скаргу від 14.08.2019 №115/08 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 29.08.2019 №12041-р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 28.09.2019.
Учасником ТОВ "КАП-ПРОД" вкотре було подано скаргу від 22.09.2019 №42/09 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 10.10.2019 №14608-р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 30.11.2019.
Проте, учасником ТОВ "КАП-ПРОД" було подано скаргу від 25.11.2019 №77/11 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 16.12.2019 №18651-р/пк-пз, яким відмовила ТОВ «КАП-ПРОД» у задоволенні скарги.
У зв’язку з тим, що Колегія опублікувала вищевказане рішення 19.12.2019 о 19:25 год., електронною системою закупівель автоматично було призначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.12.2019.
Протокольним рішенням від 24.12.2019 №11/УО переможцем вищевказаних торгів визначено ТОВ «Каштан-Плюс».
У зв’язку з нагальною потребою закупівлі м’яса у дошкільні навчальні заклади, для забезпечення безперебійного харчування дітей, за результатами торгів по закупівлі м’яса (UA-2019-05-28-000748-b), керуючись ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) укладено відповідний договір поставки. При цьому, встановлено термін дії договору та строк поставки товару за договором - до 31.12.2020.

Додатково звертаємо вашу увагу на те, що Основні вимоги до договору про закупівлю, викладені в ст.36 Закону.
Відповідна стаття містить перелік вимог щодо умов укладення договору та внесення змін до укладених договорів. Цей перелік є вичерпним.
Будь-яких обмежень, щодо укладення договорів всупереч умовам тендерної документації, Закон не містить.
Згідно ст.36 закону Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Тендерна пропозиція переможця торгів не містила інформацію щодо крайнього строку поставки товару до 31.12.2019, тому редакція укладеного договору не суперечить змісту тендерної пропозиції переможця.
З огляду на вищевикладене договір поставки м’яса, укладений 13.01.2020 за результатами проведення тендеру (UA-2019-05-28-000748-b), не суперечить вимогам Закону.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 36299692, Україна, Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
  2. Інформація про предмет закупівлі: М'ясо, 3920400UAH, 15110000-2, ДК021, 37245, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 9000367c9ca14c558ee93c60caa60277, 2019-05-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 24 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладення додаткових угод; оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річні плани закупівель на 2019 рік та на 2020 рік з додатками та змінами до них; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID: UA-2019-05-28-000748-b; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 28.05.2019; тендерні документації зі змінами, яка затверджені рішеннями тендерного комітету від 11.07.2019, від 12.08.2019, від 13.08.2019, від 20.09.2019, від 22.11.2019 та від 10.12.2019; переліки змін до тендерної документації; протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2019 № 11/УО; повідомлення про намір укласти договір із ТОВ «Каштан-Плюс»; тендерна пропозиція ТОВ «Каштан-Плюс»; договір від 13.01.2020 № 1; додаткова угода від 13.01.2020 № 1 до договору від 13.01.2020 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення від 31.01.2020, отримане від Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Проте, за результатами моніторингу встановлено, що закупівля ID: UA-2019-05-28-000748-b здійснюється відповідно до річного плану на 2019 рік UA-P-2019-05-28-001216-b, тоді як відповідно до договору від 13.01.2020 № 1 постачання товару здійснюється у 2020 році. При цьому, у річному плані Замовника на 2020 рік відсутня інформація щодо вказаної закупівлі м’яса. Під час проведення моніторингу встановлено, що на порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами), річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель ID: UA-P-2019-05-28-001216-b, не містить інформацію щодо коду КЕКВ у п.5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)». За результатами аукціону, який відбувся 23.12.2019, найбільш економічно вигідною визнано тендерну пропозицію ТОВ «Каштан-Плюс» з остаточною ціновою пропозицією 2 491 690,00 гривень. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», договір від 13.01.2020 № 01, укладений за результатами процедури закупівлі ID: UA-2019-05-28-000748-b, не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 4.4. розділу І тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2019. У пункті 4 «Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації та проекті договору, який подається разом із тендерною документацією, зазначено: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2019». При цьому, відповідно до пункту 10.2 розділу 10 договору від 13.01.2020 № 01: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2020». Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі в річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами). За результатами аналізу дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд тендерних пропозицій; дотримання законодавства (наявність підстав) під час укладання додаткових угод - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору, та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс 2 599 315,00
UAH з ПДВ
2 491 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 3 285 009,00
UAH з ПДВ
2 491 690,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" 3 360 000,00
UAH з ПДВ
3 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 15:00
Довідка ДФС (осв).pdf
28 грудня 2019 15:00
Довідка МВС.pdf
17 грудня 2019 17:30
працівники (2).pdf
17 грудня 2019 17:30
інформація за лютий 2019.pdf
17 грудня 2019 17:30
договір 1 від 08.01.2018.pdf
17 грудня 2019 17:30
транспортні засоби.pdf
17 грудня 2019 17:30
витяг ЄДР.pdf
17 грудня 2019 17:30
до змін гарантії 24.09.7z
17 грудня 2019 17:30
дозвіл.pdf
17 грудня 2019 17:30
довідка ст 17.pdf
17 грудня 2019 17:30
Довiренiсть_Грицак_.rar
17 грудня 2019 17:30
Витяг НР №43 від 08.10.2019.rar
17 грудня 2019 17:30
відгук освіта 17.12.2019.pdf
17 грудня 2019 17:30
1331_GR_ZM_19 960.rar
17 грудня 2019 17:30
Гарант_1331_GR_ZM_2_19 960.rar
17 грудня 2019 17:29
1331_GR.rar
17 грудня 2019 17:29
Наказ 166-К від 09.10.2019.rar
17 грудня 2019 17:29
Лiцензiя_Банк.rar
17 грудня 2019 17:29
КАШТАН ПЛЮС_зміни.rar
17 грудня 2019 17:29
Банківська ліцензія.rar
17 грудня 2019 17:29
Наказ_Грицак.rar
17 грудня 2019 17:29
гарантійний лист-1.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 23:25
Копія договору та накл.pdf
17 грудня 2019 22:51
Протокол НР.7Z
17 грудня 2019 22:51
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 грудня 2019 22:51
Наказ водія Скай Лайн.rar
17 грудня 2019 22:51
Медкнижка Плаксюк (к).pdf
17 грудня 2019 22:51
Лист для клієнтів.7z
17 грудня 2019 22:51
Лист від орендодавця.pdf
17 грудня 2019 22:51
Копія ІПН.pdf
17 грудня 2019 22:51
Копія договору оренди.pdf
17 грудня 2019 22:51
Інформація ст.17.pdf
17 грудня 2019 22:51
Довідка ст. 17.pdf
17 грудня 2019 22:51
Гарантія 16340-19.7z
17 грудня 2019 22:51
Витяг із Статуту.7z
17 грудня 2019 22:51
Витяг з ЄДР.pdf
17 грудня 2019 22:51
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

12 червня 2019 19:35
sign.p7s
12 червня 2019 19:31
Стаття 17.PDF
12 червня 2019 19:31
Реєстрація потужності.PDF
12 червня 2019 19:31
Працівники.pdf
12 червня 2019 19:31
Копія паспорта.pdf
12 червня 2019 19:31
Відгуки та договора.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
Переможець 2 491 690,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс
#30955757
2 491 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 січня 2020 14:41
договір 01 від 13.01.2020.pdf укладений
15 січня 2020 14:39
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2020 15:00
додаткова угода №1 до дог 01 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1 договору поставки товару №01 від 13.01.2020: пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2491664,30 грн. (два мільйона чотириста дев’яносто одна тисяча шістсот шістдесят чотири гривні 30 коп.) з ПДВ». Специфікацію Товару, наведену в додатку до Договору, викласти в новій редакції (додається). Кількість без змін.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку