Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251 |
Контактна особа: |
Бєлов Богдан +380472360007 BELOV_BOGDAN@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2019 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 11:55 |
Очікувана вартість: | 3 920 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 840,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19602 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2019 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2019 11:28 |
м_ясо тендерна документація (3920400) зі змінами від 10.12.2019.doc | |
10 грудня 2019 11:28 |
зміни ТД м'ясо (3920400) від 10.12.2019.pdf | |
22 листопада 2019 17:57 |
зміни ТД м'ясо (3920400) від 22.11.2019.pdf | |
20 вересня 2019 15:48 |
зміни ТД м'ясо (3920400) від 20.09.2019.pdf | |
13 серпня 2019 18:12 |
зміни ТД м'ясо (3920400) від 13.08.2019.pdf | |
12 серпня 2019 16:58 |
м_ясо проект договору зі змінами 12.08.2019.doc | |
12 серпня 2019 16:58 |
зміни до ТД (м'ясо UA-2019-05-28-000748-b).pdf | |
11 липня 2019 10:17 |
зміни м'ясо 11.07.2019.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 07 червня 2019 23:45
Дата подання: 13 липня 2019 23:58
Дата подання: 15 серпня 2019 18:14
Дата подання: 22 вересня 2019 23:52
Дата подання: 25 листопада 2019 23:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-24-000027 ● 3cb6905af71c41a692a55865fb12b84e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2020 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2020 № 5
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.01.2020 № 5
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
6 UA-2019-05-28-000748-b, 28.05.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-28 11:55:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-28-000748-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
з яких підстав договір від 13.01.2020 № 01, укладений за результатами процедури закупівлі ID: UA-2019-05-28-000748-b, не відповідає вимогам тендерної документації? Так, відповідно до пункту 4.4. розділу І тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2019. У пункті 4 «Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації зазначено «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2019». При цьому, відповідно до пункту 10.2 розділу 10 договору від 13.01.2020 № 01꞉ «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: закінчення терміну дії Договору – 31.12.2020».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-31 19:45:37
Пояснення
За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень у межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» (UA-2019-05-28-000748-b) маємо наступні пояснення:
Департаментом освіти та гуманітарної політики 28.05.2019 було оголошено торги по закупівлі м’яса (UA-2019-05-28-000748-b).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було призначено на 13.06.2019. Проте, процедура закупівлі була призупинена у зв’язку з тим, що учасником торгів ТОВ "КАП-ПРОД" (код ЄДРПОУ:41029424) було подано скаргу від 07.06.2019 №74/06 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 26.06.2019 №8451- р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 19.07.2019.
Учасником ТОВ "КАП-ПРОД" повторно було подано скаргу від 13.07.2019 №93/07 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 02.08.2019 №10574-р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 20.08.2019.
Учасником ТОВ "КАП-ПРОД" знову було подано скаргу від 14.08.2019 №115/08 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 29.08.2019 №12041-р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 28.09.2019.
Учасником ТОВ "КАП-ПРОД" вкотре було подано скаргу від 22.09.2019 №42/09 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 10.10.2019 №14608-р/пк-пз, яким зобов’язала департамент освіти та гуманітарної політики внести зміни у тендерну документацію.
В результаті внесення змін до тендерної документації на закупівлю м’яса, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було перенесено на 30.11.2019.
Проте, учасником ТОВ "КАП-ПРОД" було подано скаргу від 25.11.2019 №77/11 на умови тендерної документації.
Колегія прийняла рішення від 16.12.2019 №18651-р/пк-пз, яким відмовила ТОВ «КАП-ПРОД» у задоволенні скарги.
У зв’язку з тим, що Колегія опублікувала вищевказане рішення 19.12.2019 о 19:25 год., електронною системою закупівель автоматично було призначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.12.2019.
Протокольним рішенням від 24.12.2019 №11/УО переможцем вищевказаних торгів визначено ТОВ «Каштан-Плюс».
У зв’язку з нагальною потребою закупівлі м’яса у дошкільні навчальні заклади, для забезпечення безперебійного харчування дітей, за результатами торгів по закупівлі м’яса (UA-2019-05-28-000748-b), керуючись ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) укладено відповідний договір поставки. При цьому, встановлено термін дії договору та строк поставки товару за договором - до 31.12.2020.
Додатково звертаємо вашу увагу на те, що Основні вимоги до договору про закупівлю, викладені в ст.36 Закону.
Відповідна стаття містить перелік вимог щодо умов укладення договору та внесення змін до укладених договорів. Цей перелік є вичерпним.
Будь-яких обмежень, щодо укладення договорів всупереч умовам тендерної документації, Закон не містить.
Згідно ст.36 закону Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Тендерна пропозиція переможця торгів не містила інформацію щодо крайнього строку поставки товару до 31.12.2019, тому редакція укладеного договору не суперечить змісту тендерної пропозиції переможця.
З огляду на вищевикладене договір поставки м’яса, укладений 13.01.2020 за результатами проведення тендеру (UA-2019-05-28-000748-b), не суперечить вимогам Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини першої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі")
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс |
2 599 315,00
UAH з ПДВ
|
2 491 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" |
3 285 009,00
UAH з ПДВ
|
2 491 690,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА" |
3 360 000,00
UAH з ПДВ
|
3 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс #30955757 |
Переможець |
2 491 690,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2020 15:00
|
додаткова угода №1 до дог 01 (1).pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 14:41
|
договір 01 від 13.01.2020.pdf | укладений |
15 січня 2020 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.1 договору поставки товару №01 від 13.01.2020: пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «Ціна Договору становить: 2491664,30 грн. (два мільйона чотириста дев’яносто одна тисяча шістсот шістдесят чотири гривні 30 коп.) з ПДВ». Специфікацію Товару, наведену в додатку до Договору, викласти в новій редакції (додається). Кількість без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |