Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міжміський автобус підвищеної комфортності
Intercity bus of high comfort
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2019-05-28-000591-a 4db23c58a2fe413096fd4ea181ec8bc4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут

+380951048897 20361881@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька область обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Контактна особа: ДВУОР ІМ С БУБКИ Бахмут
+380951048897
20361881@mail.gov.ua
Додаткові контактні особи: Чайка Олександра
+380951048897
20361881@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DVUOR im. S. Bubki
National ID: 20361881
Contact point: DHSOR NAMED AFTER S BUBKA
+380951048897
20361881@mail.gov.ua
Additional contacts: Чайка Олександра
+380951048897
20361881@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 травня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:10
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97500 UAH
Publication date: 28 травня 2019 10:49
Enquiries until: 21 червня 2019 13:00
Complaints submission until: до 27 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2019 13:00

Information

Estimated total value: 6 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
Intercity bus of high comfort code according to DK 021: 2015: 34120000-4 Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Міжміський автобус підвищеної комфортності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул.Черняховського, буд. 26
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Intercity bus of high comfort
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 01 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником згідно рахунків та накладних, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної, Замовник сплачує попередню оплату (аванс) для придбання Товару, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі, що становить 30% від вартості Товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Попередній огляд Товару
Дата подання: 06 червня 2019 11:19
Дата відповіді: 07 червня 2019 10:04
Шановні колеги, У вас в документації є вимога огляду товару - "Учасник повинен надати можливість проведення огляду товару згідно запропонованого предмету закупівлі." Хотіли би уточнити, що саме ви маєте на увазі : коли даний огляд повинен бути, конкретно цього товару чи можливо аналогічного, тощо? Дякуємо.
Відповідь: Згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 26 від 07.06.2019 року, повідомляємо, що відповідно додатку 3 до тендерної документації тендерним комітетом були розроблені вимоги, відповідно до яких мається на увазі надати Замовнику можливість проведення огляду товару згідно запропонованого предмету закупівлі перед прийманням-передаванням Товару.
Збільшення авансового платежу
Дата подання: 11 червня 2019 10:08
Дата відповіді: 12 червня 2019 11:43
Шановні колеги, Враховуючи велику вартість Товару та індивідуальність специфікації, чи не могли би Ви, згідно діючого Законодавства, збільшити авансовий платіж до 70% та сформувати п 5.1 Договору у наступній редакції : "Оплата здійснюється Замовником згідно рахунків та накладних, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної, Замовник сплачує попередню оплату (аванс) для придбання Товару, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі, що становить 70% від вартості Товару." ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 33 від 12.06.2019 року, повідомляємо, що положення Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» не містить імперативної норми щодо розміру попередньої оплати та дозволяє її визначити розпоряднику бюджетних коштів самостійно, але не більше 70 % вартості. Виходячи з цього тендерним комітетом були розроблені вимоги, відповідно до яких Замовник зобов’язується провести попередню оплату у розмірі, що становить 30% від вартості Товару, на строк не більше восьми місяців, згідно п.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та відповідно цих вимог був розроблений пункт 5.1. Договору: «Оплата здійснюється Замовником згідно рахунків та накладних, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної, Замовник сплачує попередню оплату (аванс) для придбання Товару, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі, що становить 30% від вартості Товару».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 липня 2019
UA-2019-05-28-000591-a4db23c58a2fe413096fd4ea181ec8bc4
Найменування: ДОНЕЦЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ ІМ.С.БУБКИ
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна, Донецька область обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯАЛЕКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 липня 2019 14:37
протокол 43.pdf
15 липня 2019 14:38
Електронний підпис

Публічні документи

24 липня 2019 10:24
Електронний підпис
24 липня 2019 10:21
public_doc.pdf
24 липня 2019 10:21
public_doc.p7s
24 липня 2019 10:21
Dovidka_19191628250340149182.pdf.p7s
24 липня 2019 10:21
Dovidka_19191628250340149182.pdf
27 червня 2019 14:47
Електронний підпис
27 червня 2019 14:47
Електронний підпис
27 червня 2019 14:46
1 Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 14:46
Guarantee.pdf.p7s.p7s
27 червня 2019 14:46
Guarantee.pdf
27 червня 2019 14:46
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
27 червня 2019 14:46
banking_licence_ПУМБ.pdf
27 червня 2019 14:46
13 Інші довідки, листи.pdf
27 червня 2019 14:46
12 Проект договору.pdf
27 червня 2019 14:46
10 Витяг ПДВ.pdf
27 червня 2019 14:46
8 Копія Статуту.pdf
27 червня 2019 14:46
6 Документи по якості.pdf
27 червня 2019 14:46
4 Довідка ст 17.pdf
27 червня 2019 14:46
3 Довідки ст 16.pdf
27 червня 2019 14:46
0 Реєстр документів.pdf

Документи

15 липня 2019 14:37
протокол 43.pdf
15 липня 2019 14:39
Електронний підпис

Публічні документи

01 липня 2019 11:10
Електронний підпис
01 липня 2019 11:10
Електронний підпис
01 липня 2019 11:07
19. Інші документи.zip
01 липня 2019 11:07
13. Витяг ПДВ.zip
01 липня 2019 11:07
5. ТТХ.zip
01 липня 2019 11:07
4. Довідка ст.17.zip
01 липня 2019 11:07
3. Довідки ст. 16.zip
01 липня 2019 11:07
0.Реестр К.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

ТОВ "КОМПАНІЯАЛЕКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" 6 432 000,00
UAH з ПДВ
6 432 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯАЛЕКС" 6 450 000,00
UAH з ПДВ
6 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 10:24
Електронний підпис
24 липня 2019 10:21
public_doc.pdf
24 липня 2019 10:21
public_doc.p7s
24 липня 2019 10:21
Dovidka_19191628250340149182.pdf.p7s
24 липня 2019 10:21
Dovidka_19191628250340149182.pdf
27 червня 2019 14:47
Електронний підпис
27 червня 2019 14:47
Електронний підпис
27 червня 2019 14:46
1 Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 14:46
Guarantee.pdf.p7s.p7s
27 червня 2019 14:46
Guarantee.pdf
27 червня 2019 14:46
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
27 червня 2019 14:46
banking_licence_ПУМБ.pdf
27 червня 2019 14:46
13 Інші довідки, листи.pdf
27 червня 2019 14:46
12 Проект договору.pdf
27 червня 2019 14:46
10 Витяг ПДВ.pdf
27 червня 2019 14:46
8 Копія Статуту.pdf
27 червня 2019 14:46
6 Документи по якості.pdf
27 червня 2019 14:46
4 Довідка ст 17.pdf
27 червня 2019 14:46
3 Довідки ст 16.pdf
27 червня 2019 14:46
0 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 11:10
Електронний підпис
01 липня 2019 11:10
Електронний підпис
01 липня 2019 11:07
19. Інші документи.zip
01 липня 2019 11:07
13. Витяг ПДВ.zip
01 липня 2019 11:07
5. ТТХ.zip
01 липня 2019 11:07
4. Довідка ст.17.zip
01 липня 2019 11:07
3. Довідки ст. 16.zip
01 липня 2019 11:07
0.Реестр К.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

ТОВ "КОМПАНІЯАЛЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
#35244815
Переможець 6 432 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"
#35244815
6 432 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 15:20
0508 дод 3.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 15:15
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 15:14
0508 дод.2.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 15:13
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 13:58
0508 1.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 13:57
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 09:40
договір 0508.pdf укладений
05 серпня 2019 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 0508
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 0508
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 0508
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 432 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 072 000,00 UAH)