Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення для роботи з документами, графікою, зображеннями, планування часу та офісного рограмного забезпечення (Придбання програмного забезпечення Microsoft Office)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-05-28-000516-c ac5e16a404c54c60b0cbd9f2ac22f925
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Токовенко Ганна Володимирівна

380445596188 Fup2006@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397174
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці,1/1
Контактна особа: Токовенко Ганна Володимирівна
380445596188
Fup2006@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 11:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 12:25
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Придбання програмного забезпечення Microsoft Office
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Придбання програмного забезпечення Microsoft Office
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Праці, 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2019  —  19 червня 2019
ДК 021:2015: 48300000-1 — Пакети програмного забезпечення для роботи з документами, графікою, зображеннями, планування часу та офісного програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2019 11:34
Додаток 2.docx
28 травня 2019 11:34
ДОДАТОК 1.docx
28 травня 2019 11:34
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 29 травня 2019 09:04
Дата відповіді: 29 травня 2019 09:32
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний учаснику! під час проведення електронних закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи , незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку , визначеному системою від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від в місту ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-28-000516-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Євтух, Код ЄДРПОУ:3300704453
Дата подання: 31 травня 2019 18:04
Оскарження
В протоколі № 7 в пункті № 8, ПІП вжито не в називному відмінку, в зв'язку з цим просимо, П. В. Токовенко, створити новий протокол. Також, Ми, являємося професіоналом у галузі обчислювальних систем, і будемо наголошувати на тому, що даний вид ПЗ запропонований учасником допорогової закупівлі, задовільнить об'єкт праці, установу праці, установу, для виконання рядових задач установи, за допомгою ЕОМ(и). Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2019 15:39
Шановний Учаснику!
Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуло вимогу/скаргу UA-2019-05-28-000516-c.c1 від 31.05.2019, 18:04:48 ФОП Євтух Андрій Васильович, (надалі –Учасник), на рішення Замовника стосовно Закупівлі UA -2019-05-28-000516-c та повідомляє наступне.
Форма пропозиції (додаток2), що надана Учасником не відповідає технічному завданню Замовника, а саме:
В технічному завданні (додаток1) конкретно визначено найменування предмету закупівлі «Ліцензійна програмна продукція: «Мicrosoft Оffice Home and Business 2016 (BOX) 32/64 bit Ukraine» в кількості одиниць – 1.
Учасником запропоновано найменування предмету закупівлі Мicrosoft Оffice Online в кількості одиниць – 1.
В зв’язку з чим пропозиція Учасника була правомірно відхилена.
Також повідомляємо, що протокол № 7 про відхилення кандидата від 31.05.2019 року виправлено в пункті 8, а саме: ПІП вжито в називному відмінку.
Технічна можливість заміни протоколу № 7 від 31.05.2019 року на торгівельному майданчику E-TENDER відсутня.
Розгорнути Згорнути
Вимогу/скаргу задоволено частково.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Євтух 5 000,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" 6 100,00
UAH з ПДВ
6 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 6 990,00
UAH з ПДВ
6 064,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САЙНТІС" 7 000,00
UAH з ПДВ
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 11:16
Електронний підпис
30 травня 2019 11:14
Documents YAV.pdf
30 травня 2019 11:14
Proposition.pdf

Публічні документи

Публічні документи

30 травня 2019 15:41
6990 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 17:52
SILVER.pdf
29 травня 2019 17:12
Витяг_ЄДР_28.03.19.pdf
29 травня 2019 17:12
ЦП 290519.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Євтух

ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "САЙНТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Євтух
#3300704453
Відхилено 5 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 16:06
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"
#34936083
Відхилено 6 030,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 16:43
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 6 064,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 17:12

Документи

31 травня 2019 16:06
Scan1.PDF

Документи

31 травня 2019 16:42
Scan1.PDF

Документи

03 червня 2019 17:10
Scan10001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
6 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 17:10
Scan10001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan1.PDF укладений
10 червня 2019 11:35