Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети програмного забезпечення для роботи з документами, графікою, зображеннями, планування часу та офісного рограмного забезпечення (Придбання програмного забезпечення Microsoft Office)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-05-28-000516-c ● ac5e16a404c54c60b0cbd9f2ac22f925
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397174 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці,1/1 |
Контактна особа: |
Токовенко Ганна Володимирівна 380445596188 Fup2006@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2019 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2019 11:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2019 12:25 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Придбання програмного забезпечення Microsoft Office
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Придбання програмного забезпечення Microsoft Office
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Праці, 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 червня 2019
—
19 червня 2019
ДК 021:2015: 48300000-1 — Пакети програмного забезпечення для роботи з документами, графікою, зображеннями, планування часу та офісного програмного забезпечення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 травня 2019 11:34 |
Додаток 2.docx |
28 травня 2019 11:34 |
ДОДАТОК 1.docx |
28 травня 2019 11:34 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 29 травня 2019 09:04
Дата відповіді: 29 травня 2019 09:32
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний учаснику! під час проведення електронних закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи , незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку , визначеному системою від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від в місту ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-28-000516-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Євтух, Код ЄДРПОУ:3300704453
Дата подання: 31 травня 2019 18:04
Оскарження
В протоколі № 7 в пункті № 8, ПІП вжито не в називному відмінку, в зв'язку з цим просимо, П. В. Токовенко, створити новий протокол. Також, Ми, являємося професіоналом у галузі обчислювальних систем, і будемо наголошувати на тому, що даний вид ПЗ запропонований учасником допорогової закупівлі, задовільнить об'єкт праці, установу праці, установу, для виконання рядових задач установи, за допомгою ЕОМ(и). Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2019 15:39
Шановний Учаснику!
Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуло вимогу/скаргу UA-2019-05-28-000516-c.c1 від 31.05.2019, 18:04:48 ФОП Євтух Андрій Васильович, (надалі –Учасник), на рішення Замовника стосовно Закупівлі UA -2019-05-28-000516-c та повідомляє наступне.
Форма пропозиції (додаток2), що надана Учасником не відповідає технічному завданню Замовника, а саме:
В технічному завданні (додаток1) конкретно визначено найменування предмету закупівлі «Ліцензійна програмна продукція: «Мicrosoft Оffice Home and Business 2016 (BOX) 32/64 bit Ukraine» в кількості одиниць – 1.
Учасником запропоновано найменування предмету закупівлі Мicrosoft Оffice Online в кількості одиниць – 1.
В зв’язку з чим пропозиція Учасника була правомірно відхилена.
Також повідомляємо, що протокол № 7 про відхилення кандидата від 31.05.2019 року виправлено в пункті 8, а саме: ПІП вжито в називному відмінку.
Технічна можливість заміни протоколу № 7 від 31.05.2019 року на торгівельному майданчику E-TENDER відсутня.
Розгорнути
Згорнути
Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуло вимогу/скаргу UA-2019-05-28-000516-c.c1 від 31.05.2019, 18:04:48 ФОП Євтух Андрій Васильович, (надалі –Учасник), на рішення Замовника стосовно Закупівлі UA -2019-05-28-000516-c та повідомляє наступне.
Форма пропозиції (додаток2), що надана Учасником не відповідає технічному завданню Замовника, а саме:
В технічному завданні (додаток1) конкретно визначено найменування предмету закупівлі «Ліцензійна програмна продукція: «Мicrosoft Оffice Home and Business 2016 (BOX) 32/64 bit Ukraine» в кількості одиниць – 1.
Учасником запропоновано найменування предмету закупівлі Мicrosoft Оffice Online в кількості одиниць – 1.
В зв’язку з чим пропозиція Учасника була правомірно відхилена.
Також повідомляємо, що протокол № 7 про відхилення кандидата від 31.05.2019 року виправлено в пункті 8, а саме: ПІП вжито в називному відмінку.
Технічна можливість заміни протоколу № 7 від 31.05.2019 року на торгівельному майданчику E-TENDER відсутня.
Вимогу/скаргу задоволено частково.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2019 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Євтух |
5 000,00
UAH з ПДВ
|
5 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" |
6 100,00
UAH з ПДВ
|
6 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
6 990,00
UAH з ПДВ
|
6 064,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САЙНТІС" |
7 000,00
UAH з ПДВ
|
7 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Євтух #3300704453 |
Відхилено |
5 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 16:06
|
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" #34936083 |
Відхилено |
6 030,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 16:43
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
6 064,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2019 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Scan1.PDF | укладений |
10 червня 2019 11:35
|