Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція каналізаційних очисних споруд у м.Світловодську Кіровоградської області. Коригування» (Код ДК 021:2015 - 45252000-8 – «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)»
Очікувана вартість
6 440 700,00 UAH
UA-2019-05-28-000318-b 264c7d142672426b8c1e264862c60834
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіков Михайло Єгорович

+380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Вебсайт: http://dnipro-kirovograd.com.ua
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Контактна особа: Новіков Михайло Єгорович
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:30
Очікувана вартість: 6 440 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 128 814,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція каналізаційних очисних споруд у м.Світловодську Кіровоградської області. Коригування» (Код ДК 021:2015 - 45252000-8 – «Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів»)» (Джерело фінансування - кошти обласного фонду охорони навколишнього природного середовища)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27507, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, с. Павлівка, вул. Кременчуцьке шоссе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45252000-8 — Будівництво споруд для очищення стічних вод, водоочисних і сміттєспалювальних заводів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата за проміжні виконання робіт. Оплата здійснюється після підписання сторонами актів прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3) Пiсляоплата 5 Календарні 65
Виконання робіт Остаточне виконання робіт. Оплата здійснюється після виконання Підрядником реєстрації Декларації про готовність об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 28 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 12:10
Проект договору.doc
28 травня 2019 12:10
ТД СКОС.pdf
29 травня 2019 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 12:10
Проект договору.doc
28 травня 2019 12:10
ТД СКОС.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 6 425 600,00
UAH з ПДВ
6 425 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА" 6 440 000,00
UAH з ПДВ
6 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Золотий клєвєр" 6 440 700,00
UAH з ПДВ
6 440 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 16:37
Електронний підпис
27 червня 2019 16:36
Кошторис.pdf
27 червня 2019 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 15:33
Електронний підпис
27 червня 2019 15:32
Довідка МВС.pdf
27 червня 2019 15:32
Довідка ДФС.pdf
14 червня 2019 10:38
Електронний підпис
14 червня 2019 10:36
Аналогічний договір.pdf
14 червня 2019 10:36
Аналогічний договір.pdf
14 червня 2019 10:34
Договір Ладижин.pdf
14 червня 2019 10:34
Цінова пропозиція.pdf
14 червня 2019 10:34
Договірна ціна.pdf
14 червня 2019 10:34
Кошторис.rar
14 червня 2019 10:34
Трудові книжки.pdf
14 червня 2019 10:34
Статут.pdf
14 червня 2019 10:34
Проект договору.pdf
14 червня 2019 10:34
Рішення.pdf
14 червня 2019 10:34
Договір оренди + акт.pdf
14 червня 2019 10:34
Посвідчення з ОП.pdf
14 червня 2019 10:34
Працівники.pdf
14 червня 2019 10:34
Наказ про призначення.pdf
14 червня 2019 10:34
Ліцензія.pdf
14 червня 2019 10:34
Обладнання.pdf
14 червня 2019 10:34
Лист-пояснення.pdf
14 червня 2019 10:34
Дозвіл.pdf
14 червня 2019 10:34
Календарний графік.pdf
14 червня 2019 10:34
Довідки КБ-3.pdf
14 червня 2019 10:34
Гарантійний лист.pdf
14 червня 2019 10:34
Відомості.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 10:31
Електронний підпис
14 червня 2019 10:23
Посвідчення.pdf
14 червня 2019 10:23
МТБ.rar
14 червня 2019 10:23
Довідки та листи.pdf
14 червня 2019 10:23
Тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2019 10:23
Технічні вимоги.pdf
14 червня 2019 10:23
Проект договору.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 10:57
004.pdf
14 червня 2019 10:57
002.pdf
14 червня 2019 10:56
003.pdf
14 червня 2019 10:56
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМТЕХНАЛАДКА"

ТОВ "Золотий Клєвєр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 6 425 600,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 10:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 10:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
6 425 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2022 10:23
протокол затвердження звіту про виконання.pdf укладений
03 січня 2022 10:23
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:47
ДУ 6 СКОС фактичне фінансування 2020 рік.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 09:07
ДУ 5 СКОС зміна графіку виконання робіт.pdf зміни до договору
29 травня 2020 09:05
Протокол внесення змін до ДУ 5 СКОС.pdf зміни до договору
29 травня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 14:36
ДУ 4 СКОС Ремводпласт 20.04.20.pdf зміни до договору
22 травня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:25
Додаткова угода 3 СКОС фінансування 2019 рік.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:23
Протокол затвердження змін до договору СКОС фінансування 2019 рік.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:23
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 16:20
ДУ 2 СКОС від 22 08 19.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 16:16
Протокол внесення змін до договору СКОС 22 08 19.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 15:06
Додаткова угода 1 від 16 07 19.pdf зміни до договору
18 липня 2019 15:03
Протокол внесення змін до договору 16 07 19.pdf зміни до договору
18 липня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 14:47
Договір ПП Ремводпласт Плюс укладений
08 липня 2019 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виявленою помилкою при визначенні вартості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) на підставі п. 5, ч. 4, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, до договору № 48-005/21 від 08.07.2019 року (далі – Договір) пропонується внести наступні зміни: 1. пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, та на момент укладання даного договору складає 6 226 727,60грн. (шість мільйонів двісті двадцять шість тисяч сімсот двадцять сім гривень 60 коп.), в т.ч. ПДВ 1 037 787, 93 грн. (один мільйон тридцять сім тисяч сімсот вісімдесят сім гривень 93 коп.) Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2019 році складає 6 226 727,60грн. (шість мільйонів двісті двадцять шість тисяч сімсот двадцять сім гривень 60 коп.), в т.ч. ПДВ 1 037 787, 93 грн. (один мільйон тридцять сім тисяч сімсот вісімдесят сім гривень 93 коп.) На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Крім того, Сторони погодились конкретизувати порядок перерахування авансу та внести зміни до п 6.1. Договору виклавши його у наступній редакції: «6.1. Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт протягом 10 банківських днів з дня виставлення відповідного рахунку. Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів і має бути використаний впродовж двох місяців. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання.» 3. Додатково Сторони дійшли згоди конкретизувати місце виконання робіт та внести зміни до п 7.2. Договору виклавши його у наступній редакції: «7.2. Місце виконання робіт: Україна, Кіровоградська обл., м. Світловодськ, с. Павлівка, вул. Кременчуцьке шоссе, 3» 4. У зв’язку із зменшенням загальної вартості Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 до Договору та викласти його в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 48-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 48-005/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів фінансування на 2019 рік на підставі наказу Директора департаменту житлово-комунального господарства Кіровоградської обласної державної адміністрації від 13.08.2019 року № 27 – од, до договору № 48-005/21 від 08.07.2019 року внесяться наступні зміни: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1. Договору і викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, та на момент укладання даного договору складає 6 226 727, 60 грн. (шість мільйонів двісті двадцять шість тисяч сімсот двадцять сім гривень 60 коп.), в т.ч. ПДВ 1 037 787, 93 грн. (один мільйон тридцять сім тисяч сімсот вісімдесят сім гривень 93 коп.) Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2019 році складає 2 940 700, 00 грн. (два мільйони дев’ятсот сорок тисяч сімсот гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу XXIV. Додатки до цього Договору і викласти його в наступній редакції: «Розділу XXIV. Додатки до Договору Невід’ємними частинами цього Договору є: договірна ціна, календарний план виконання робіт та план фінансування робіт» 3. Сторони дійшли згоди доповнити Договір Додатком № 3 і викласти його в редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші умови Договору підряду № 48-005/21 від 08.07.2019 р. залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 48-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни, що вносяться до договору підряду № 48-005/21 від 08.07.2019 року, а саме: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1. Договору і викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, та на момент укладання даного договору складає 6 226 727, 60 грн. (шість мільйонів двісті двадцять шість тисяч сімсот двадцять сім гривень 60 коп.), в т.ч. ПДВ 1 037 787, 93 грн. (один мільйон тридцять сім тисяч сімсот вісімдесят сім гривень 93 коп.) Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2019 році складає 2 940 700, 00 грн. (два мільйони дев’ятсот сорок тисяч сімсот гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2019 році складає 1 239 408.21 грн., в т. ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Всі інші умови Договору підряду № 48-005/21 від 08.07.2019 р. залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 48-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) на підставі п. 5, ч. 4, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, до договору № 48-005/21 від 08.07.2019 року (далі – Договір) пропонується внести наступні зміни: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п.5.1. Договору і викласти їх у наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, та на момент укладання даного договору складає 6 185 675,31 грн. (шість мільйонів сто вісімдесят п’ять тисяч шістсот сімдесят п’ять гривень 31 копійка), в т.ч. ПДВ 20% – 1 030 945,89 грн. Вартість робіт, які виконано Підрядником у 2019 році складає 2 610 659,43 грн. (два мільйони шістсот десять тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять гривень 43 копійки), в т.ч. ПДВ 20%-435 109,91 грн. Вартість робіт, виконання яких доручається Підряднику у 2020 році погоджена Договірною ціною на 2020 рік (Додаток № 4 до цієї Додаткової угоди) та складає 3 575 015,88 грн. (три мільйони п’ятсот сімдесят п’ять тисяч п'ятнадцять гривень 88 копійок) , в т.ч. ПДВ 20% - 595 835,98 грн. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт на 2020 рік протягом 10 банківських днів з дня виставлення відповідного рахунку. Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва. Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріальних ресурсів і має бути використаний впродовж трьох місяців. Суми авансу, не використані впродовж цього часу, повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання сум авансу і вимагати його дострокового повернення у разі нецільового використання. 3. У зв’язку із зменшенням загальної вартості Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 до Договору та викласти його в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 48-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що вносяться до договору підряду № 48-005/21 від 08.07.2019 року, а саме: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку № 2 до Договору підряду № 48-005/21 від 08.07.2019 р. і викласти його в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору підряду № 48-005/21 від 08.07.2019 р. залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 48-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що вносяться до договору підряду № 48-005/21 від 08.07.2019 року, а саме: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1. Договору і викласти його в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість робіт погоджена за договірними цінами, та на момент укладання даного договору складає 6 185 675, 31 грн. (шість мільйонів сто вісімдесят п’ять тисяч шістсот сімдесят п’ять гривень 31 коп.), в т.ч. ПДВ 1 030 945, 89 грн. (один мільйон тридцять сім тисяч сімсот вісімдесят сім гривень 93 коп.) Вартість робіт, які виконано Підрядником у 2019 році складає 2 610 659, 43 грн. (два мільйони шістсот десять тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять гривень 43 коп.), в т.ч. ПДВ. Вартість робіт виконання яких доручається підряднику у 2020 році погоджена договірною ціною на 2020 рік і складає 3 575 015,88 грн. в т. ч. ПДВ. Загальна вартість виконаних Підрядником робіт, що були йому доручені у 2020 році складає 3 475 091,62 грн., в т. ч. ПДВ. На послідуючі роки будівництва (у разі неповного фінансування, передбаченого на поточний рік) обсяг робіт Сторони уточнюють додатковою угодою.» 2. Сторони дійшли згоди реквізити до Договору викласти в наступній редакції: Підрядник: Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» 01042, м. Київ, вул. Іоанна Павла II, буд. 3 код ЄДРПОУ 34456142 р/р UA133204780000026005924434027 в АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478 р/р UA388201720355379107000705716 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 ІПН:344561405696 тел. +(044) 364-53-93 Директор: ___________________ Р.Ю. Казмирський Замовник: Обласне комунальне виробниче підприємство «Дніпро-Кіровоград» 25009 м. Кропивницький, вул. Соборна, 19А, р/р UA 198201720344371006100031403 в ДКСУ м. Київ, ГУДКСУ у Кіровоградській обл. МФО 820172, код ЄДРПОУ 03346822, ІПН 033468211231, Св. № 15229783 тел.: (0522) 33-21-93 Генеральний директор: _______________________________ Р.І. Ілик 3. Всі інші умови Договору підряду № 48-005/21 від 08.07.2019 р. залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 48-005/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 085 751,05
UAH (в тому числі ПДВ 1 014 291,84 UAH)