Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-05-28-000059-b 708659c66fe547baa13a2f9105261143
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Холоднюк Тетяна

+380413921742 chudnivcrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУДНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01991961
Місцезнаходження: 13200, Україна , Житомирська обл., Чуднів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15
Контактна особа: Холоднюк Тетяна
+380413921742
chudnivcrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі відмінено торги за відсутності учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2019 17:15
Оскарження наміру укласти договір: 09 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Квалфікаційним вимогам відповідно до ст16,17 відповідає
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
компютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13200, Україна, Житомирська обл., Чуднів, Житомирська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару компютерне обладнання Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

30 травня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 16:33
IMG_20190529_0001.pdf
28 травня 2019 09:28
протокол переговорів на закупіволю компютерів.docx
30 травня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 16:33
IMG_20190529_0001.pdf
28 травня 2019 09:28
протокол переговорів на закупіволю компютерів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000037 ● 6991612faebc444987b4ac4facd55048
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.07.2019
№40

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.07.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
12. UA-2019-05-28-000059-b від 28.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

24 квітня 2019 оголошені відкриті торги на закупівлю компютерного обладнання UA-2019-04-24-000424-a, які 09 травня 2019 не відбулися через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 10 травня 2019 оголошені повторно відкриті торги на закупівлю компютерного обладнання UA-2019-05-10-000435-b, які 25 травня 2019 знову не відбулися через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону № 922, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, 27.05.2019р. тендерним комітетом було прийнято рішення про проведення переговорної процедури на закупівлю комп’ютерного обладнання відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону № 922. Таким чином, обґрунтування застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель Замовника не потребує додаткових посиланнь на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, оскільки відміна відкритих торгів двічі із-за недостатньої кількості учасників і є підставою для проведення переговорної процедури та відображені в тексті пункту 4 частини 2 статті 35 Закону № 922. Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок, тому договір про закупівлю від 19.06.2019 року № 19-05/121 оприлюднений на веб-порталі 21.06.2019 року відповідно до термінів вказаних в абзаці 8 частини 1 статті 10 Закону № 922. Зауваження по технічних помилках при проведенні переговорної процедури UA-2019-05-28-000059-b від 28.05.2019 проаналізовані та будуть враховані в подальшій роботі. Відповідно до Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України 23.04.2018 року №86, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. Отже, з урахуванням вищевказаного зобов`язавши ТК здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області не вказано, які саме дії повинен здійснити ТК для усунення виявлених порушень. Зобов`язання ТК самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Додаток № 1 «Специфікація»

2019-07-31 11:23:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  3. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  4. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-09-09-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


06.09.2019 № 48

Житомир


Про призначення
перевірки закупівель


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 09 вересня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-10-19-000281-a та UA-2019-05-28-000059-b, здійснених Комунальним некомерційним підприємством «Чуднівська центральна районна лікарня» (правонаступник Чуднівської центральної районної лікарні).
2. Проведення перевірки закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, доручити ДОВГАЛЮКУ Вячеславу Віталійовичу, начальнику відділу контролю у сфері закупівель та ЗАРУБІ Віталію Володимировичу, головному державному аудитору відділу контролю у сфері закупівель.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.




Начальник Людмила КОСТЮК

2019-09-09 11:05:08


Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Світлишин Олександр Юрійович
#3396611454
Переможець 314 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 17:15

Документи

29 травня 2019 17:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 17:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Світлишин Олександр Юрійович
#3396611454
314 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 17:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 10:35
договір компютерне обладнання6.jpg укладений
21 червня 2019 10:33
договір компютерне обладнання5.jpg укладений
21 червня 2019 10:33
договір компютерне обладнання4.jpg укладений
21 червня 2019 10:33
договір компютерне обладнання3.jpg укладений
21 червня 2019 10:33
договір компютерне обладнання2.jpg укладений
21 червня 2019 10:33
договір компютерне обладнання1.jpg укладений
21 червня 2019 10:33