Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання підрядних робіт на об'єкті "Проведення комплексу робіт із реабілітації забрудненої території міста: рекультивація порушених і забруднених земель, здійснення заходів протирадіаційного захисту. Реконструкція
Очікувана вартість
44 138 914,80 UAH
UA-2019-05-27-002435-a 093711ef5ad14b5d880ac8f7f7170ef4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради

+380665258959
+380970766875
z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради
+380665258959,+380970766875
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відповідно до підпункту 4, пункту 2, статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" визначені умови застосування переговорної процедури: "якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 17:19
Оскарження наміру укласти договір: 07 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання підрядних робіт на об'єкті "Проведення комплексу робіт із реабілітації забрудненої території міста: рекультивація порушених і забруднених земель, здійснення заходів протирадіаційного захисту. Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52200, Україна, Дніпропетровська область, м.Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

27 травня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАНГЕР"
#42001436
Переможець 40 408 915,07
UAH з ПДВ
27 травня 2019 17:19

Документи

27 травня 2019 17:19
Електронний підпис
27 травня 2019 17:19
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 17:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАНГЕР"
#42001436
40 408 915,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 17:19
Електронний підпис
27 травня 2019 17:19
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 14:05
IMG_0001.jpg зміни до договору
14 червня 2021 14:00
IMG_0002.jpg зміни до договору
14 червня 2021 14:00
IMG_0003.jpg зміни до договору
14 червня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 16:07
IMG_0001.jpg зміни до договору
22 липня 2019 16:05
IMG_0002.jpg зміни до договору
22 липня 2019 16:05
IMG_0003.jpg зміни до договору
22 липня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2019 13:33
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
07 червня 2019 13:32
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 13:28
ДОГОВIР.pdf укладений
07 червня 2019 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до пункту 3.1. договору підряду №92 від 07.06.2019 року, "ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція" (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання підрядних робіт на об'єкті "Проведення комплексу робіт із реабілітації забрудненої території міста: рекультивація порушених і забруднених земель, здійснення заходів протирадіаційного захисту. Реконструкція") та кошторисної документації "Замовник" доручає, а "Підрядник" приймає на себе у 2019 році підряд на виконання робіт із реабілітації забрудненої території міста: рекультивація порушених і забруднених земель, здійснення заходів протирадіаційного захисту. Загальна вартість робіт, доручених "Підряднику" за даною додатковою угодою на 2019 рік складає 1 541 460,00 грн. (один мільйон п'ятсот сорок одна тисяча чотириста шістдесят грн., в т.ч. ПДВ - 256 910,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 р. № 52 "Про внесення змін до Державної цільової програми радіаційного і соціального захисту населення м. Жовті Води на 2013—2022 роки" по заходу проведення комплексу робіт із реабілітації забрудненої території міста: рекультивація порушених і забруднених земель, здійснення заходів протирадіаційного захисту, враховуючи фактичний, затверджений обсяг фінансування на 2019 рік зменшити вартість договору підряду №92 від 07.06.2019 року "ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція" (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання підрядних робіт на об'єкті "Проведення комплексу робіт із реабілітації забрудненої території міста: рекультивація порушених і забруднених земель, здійснення заходів протирадіаційного захисту. Реконструкція") на 38 867 455,07 грн. (тридцять вісім мільйонів вісімсот шістдесят сім тисяч чотириста п'ятдесят п'ять грн. 07 коп.), в т.ч. ПДВ - 6 477 909,18 грн. Ціна будівельних Робіт становить: 1 541 460,00 грн. (один мільйон п'ятсот сорок одна тисяча чотириста шістдесят грн. 00 коп.)., в т.ч. ПДВ - 256 910,00 грн. на виконання робіт з реконструкції ділянки №15 (в межах вулиць Горького - 8-го Березня - Гагаріна - Ціолковського). Строк виконання робіт до 31.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 р. № 52 "Про внесення змін до Державної цільової програми радіаційного і соціального захисту населення м. Жовті Води на 2013—2022 роки" по заходу проведення комплексу робіт із реабілітації забрудненої території міста: рекультивація порушених і забруднених земель, здійснення заходів протирадіаційного захисту, враховуючи фактичний, затверджений обсяг фінансування на 2019 рік зменшити вартість договору підряду №92 від 07.06.2019 року "ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція" (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 виконання підрядних робіт на об'єкті "Проведення комплексу робіт із реабілітації забрудненої території міста: рекультивація порушених і забруднених земель, здійснення заходів протирадіаційного захисту. Реконструкція") на 38 867 455,07 грн. (тридцять вісім мільйонів вісімсот шістдесят сім тисяч чотириста п'ятдесят п'ять грн. 07 коп.), в т.ч. ПДВ - 6 477 909,18 грн. 2. Внести зміни в п.3.1., п. 5.1. договору підряду №92 від 07.06.2019 року та викласти в наступній редакції: "3.1.Ціна будівельних Робіт становить: 1 541 460,00 грн. (один мільйон п'ятсот сорок одна тисяча чотириста шістдесят грн. 00 коп.)., в т.ч. ПДВ - 256 910,00 грн. на виконання робіт з реконструкції ділянки №15 (в межах вулиць Горького - 8-го Березня - Гагаріна - Ціолковського). "5.1. Строк виконання робіт до 31.12.2019 року".
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 541 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 256 910,00 UAH)