Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини вул. Центральна від будинку № 106 до будинку № 246а, тротуарів, пішохідних містків в смт.Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області
Очікувана вартість
7 718 751,00 UAH
UA-2019-05-27-002352-a ● 37d2729160dd4e7ebd879d5d10c0bb99
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великомихайлівська селищна рада, Великомихайлівського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379367 |
Вебсайт: | http://vms-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 67100, Україна , Одеська обл., Велика Михайлівка, Карбишева,10 |
Контактна особа: |
Ягузинський Валерій Володимирович 380962331237 vmselrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 14:31 |
Очікувана вартість: | 7 718 751,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Предмет закупівлі замовником визначено у порядку, установленому Уповноваженим органом - за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Обсяг виконання робіт – згідно технічного завдання до тендерної документації.Строк виконання робіт є орієнтовним, та визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2020 року.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини вул. Центральна від будинку № 106 до будинку № 246а, тротуарів, пішохідних містків в смт.Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67100, Україна, Одеська область, Великомихайлівський район, смт. Велика Михайлівка, вул. Центральна від будинку № 106 до будинку № 246а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами акту форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Джерело фінансування - співфінансування (державний та місцевий бюджети) | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2019 17:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 17:30 |
ТД доріжка.docx | |
27 травня 2019 17:25 |
Додаток № 1 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-27-002352-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЛЕОН-2010", Код ЄДРПОУ:36280812
Дата подання: 14 червня 2019 09:59
Розяснення
Роз`яснення
13.06.2019р. ,об 14 годині 31 хвилині відбувався аукціон «Капітальний ремонт частини вул. Центральна від будинку № 106 до будинку № 246а, тротуарів, пішохідних містків в смт.Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області» при проведенні аукціону на сайті zakupki.prom.ua .відбувся збій (технічна помилка) ,в третьому раунді при зниженні ціни закупівлі учасник ПП «ЛЕОН-2010» вказав суму 7000000 грн. (сім мільйонів гривень ) ,а в момент збою сума була зазначена невірно, а саме 700000 (сімсот тисяч гривень ) .
Просимо, тендерний комітет Великомихайлівської селищної ради не розглядати подану пропозицію учасника ПП «ЛЕОН-2010» за сумою 700000(сімсот тисяч гривень ) ,а також просимо надати можливість прийняти участь у аукціоні знов ,бо дана помилка була допущена не учасником ПП «ЛЕОН-2010»,а сайтом .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 14:49
Замовник торгів не має а ні технічної, а ні правової можливості надати учаснику торгів прийняти участь в аукціоні повторно, в межах одних торгів.
Вимогу Учасника торгів не задоволено
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-27-002352-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ ", Код ЄДРПОУ:40023552
Дата подання: 05 липня 2019 14:38
Дата подання: 05 липня 2019 14:38
скарга
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» ( надалі – «Учасник», «Скаржник») звертається до Антимонопольного комітету України ( надалі – «Орган оскарження») у зв’язку з порушенням Великомихайлівською селищною радою Великомихайлівського району Одеської області (далі – «Замовник») наших прав та охоронюваних законом інтересів під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття від траси Одеса-Южний до с.Булдинка Лиманського району Одеської області» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник": 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
27.05.2019 року Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття від траси Одеса-Южний до с.Булдинка Лиманського району Одеської області» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник": 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та про що було розміщено оголошення в електронній системі закупівель прозорро UA-2019-05-27-002352-a з бюджетом закупівлі 7 718 751,00 ( Сім мільйонів сімсот вісімнадцять тисяч сімсот п’ятдесят одна) грн.00 коп. з ПДВ.
Ознайомившись з тендерною документацією, опублікованою на електронному майданчику, ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» прийняло рішення про прийняття участі у цій закупівлі.
Нами, Скаржником, у встановлений у тендерній документації час, було подано тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі, сума нашої початкової пропозиції – 7 101 251,00 ( Сім мільйонів сто одна тисяча двісті п’ятдесят одна) грн. з ПДВ, що набагато нижче ніж очікуваний бюджет закупівлі, майже на 8%, та нижче від пропозицій інших учасників закупівлі (в середньому нижче на 500000,00 гривень), що значно зекономило б державні кошти та кошти Замовника (пропозиції інших учасників складали – 7646591,00 та 7571996,88грн.).
13.06.2019 року за результатами аукціону пропозиція Скаржника складала 6 995 000грн. з ПДВ.
18.06.2019р. пропозиція Скаржника надійшла на кваліфікацію.
21.06.2019р. Замовник закупівлі відхилив пропозицію Скаржника, ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ», через її невідповідність вимогам Додатку №2 до Тендерної документації, а саме:
«1.Відповідно до Технічного завдання щодо предмету закупівлі, Замовником, згідно проектних рішень, передбачено установлення бетонних поребриків на бетонну основу БР 100.20.8. Тобто Замовником прийняте рішення установлювати саме такі поребрики.
Довідково: згідно ДСТУ Б В.2.7-237: 2010 «Камені бетонні і залізобтонні бортові. Технічні умови», зазначені поребрики мають довжину 1000 мм, висоту 200 мм, ширину 8 мм.
При цьому Учасником в локальних кошторисах включено до обсягів робіт «Поребрики П7 із бетону М-300 ГОСТ 6665-74». Кількість поребриків не співпадає з обсягами, викладеними в Технічних вимогах Замовника.
2. Відповідно до Технічного завдання щодо предмету закупівлі, Замовником заплановано виконання робіт з встановлення плит перекриття містків, а саме:
місток № 1: плита ПК8-90.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 9 м.п.
місток № 2 плита ПК8-60.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 6 м.п.
місток № 3 плита ПК8-40.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 3 м.п.
місток № 4 плита ПК8-60.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 6 м.п.
місток № 5 плита ПК8-40.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 4 м.п.
місток № 6 плита ПК8-40.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 3 м.п.
Однак, в порушення вимог Замовника, Учасником ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» в локальних кошторисах на Улаштування містків (локальний кошторис № 2-1-4 на улаштування містка № 1; локальний кошторис № 2-1-6 на улаштування містка № 2; локальний кошторис № 2-1-7 на улаштування містка № 3; локальний кошторис № 2-1-8 на улаштування містка № 4; локальний кошторис № 2-1-10 на улаштування містка № 5; локальний кошторис № 2-1-11 на улаштування містка № 6), включено до обсягів плити ПК8-90.15-С7.
Пояснення з даного питання в складі тендерної пропозиції Учасника не надано, також Учасник не надав порівняльну таблицю запропонованих матеріалів з матеріалами, які вимагаються Замовником. А відповідно до Технічного завдання щодо предмету закупівлі, Замовником, згідно проектних рішень, передбачено установлення бетонних поребриків на бетонну основу БР 100.20.8. Тобто Замовником прийняте рішення установлювати саме такі поребрики.»
Після цього Замовником було визнано переможцем процедури закупівлі іншого учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" протоколом засідання тендерного комітету та повідомлено про намір укласти з ним договір, оприлюднено було 25.06.2019р..
Ознайомившись з рішенням Замовникам про відхилення пропозиції Скаржника, ми, ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ», ми погоджуємося з ним. Но важаємо за потрібне відмітити те, що на етапі заключення договору з нашою компанією, нами були би внесені необхідні корректировки кошторисну документацію без зміни вартості нашої пропозиції, а саме 6 995 000,00 гривень, що зекономило би бюджетні кошти на 651591 (шістсот п’ятдесят одну тисячу п’ятсот дев’яносто одну) гривню.
Але, після ознайомлення з тендерною пропозицією переможця торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" нами було встановлено, що Замовник застосовує до нашого підприємства дискримінаційних підхід, оскільки пропозиція переможця містить численні порушення вимог Тендерної документації, але Замовник вирішив не звертати на них увагу.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» «Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Вважаємо, що рішення Замовника про визнання переможцем учасника,
Пропозиція якого не відповідає вимогам Документації, порушує, що найменше декілька з вказаних принципів, оскільки в одному випадку Замовник відхиляє пропозицію учасника (зокрема Скаржника) за допущення певних помилок, а в другому – «не помічає» їх.
Такий вибірковий підхід Замовника порушує права Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію під час закупівель, тому рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» і повідомлення про намір укласти з ним договір може бути оскаржене відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» до Органу оскарження.
Порушення ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ»:
Відповідно п.п.6.3. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт – згідно Додатку 2 цієї документації. Передбачені цією документацією роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору.»
ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» надав локальні кошториси на будівельні роботи №2-1-1 , № 2-2-1, № 2-3-1, № 2-4-1, № 2-4-2, № 2-4-3, № 2-4-4, № 2-5-2, № 2-1-3, які виконані з помилкою, а саме :
1.Застосовано понижуючі коеффіценти К= 0,4123 та К=0,7821, які є застарілими (використовувалися років 10 назад при вироблені інвесторської проектної документації).
Ці понижуючі коеффіценти К= 0,4123 та К=0,7821 - непередбачені національним стандартом ДСТУ-Н Б Д.1.1 – 3:2013, який є обов’язковим для визначення загальновиробничих витрат, адміністративних витрат при формуванні договірної ціни. Тобто застосування ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» таких понижуючих коеффіцентів – є грубим порушенням при формуванні договірної ціни
2. Всі локальні кошториси, де заначено «Улаштування покритів з дрібнозернистих фігурних елементів [ФЕМ], покриття ФЕМ (Фігурні елементи мощення), - вказані без зазначення товщини ФЕМ, яка суттєво впливає на кінцеву суму пропозиції.
3. Також у всіх локальних кошторисах, які передбачують «Улаштування основи тротуарів із щебеново-піщаною суміші за товщини шару 12см - Переможцем використано розрахунок із збірника РН18 – Улаштування основ і покриттів з піщано-гравійних сумішей оптимального гранулометричного складу одношарових, товщиною 12см, який застосовується для доріг, що є грубовою помилкою. Так як необхідно використовувати із збірника Е27-17-1 Національного стандарту України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно – будівельні роботи вказівки щодо застосування для влаштування тротуарів.
Таким чином, пропозиція ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» містить численні порушення вимог нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва та мала бути відхиленою Замовником.
Замовник, Великомихайлівська селищна рада Великомихайлівського району Одеської області, порушила принцип «об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій», передбаченим ст.3 Закону України « Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що всі наведені вище факти є підставою для скасування рішення Замовника про визнання ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» переможцем на наміру укласти договір, викладеному у протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2019р.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду скаргу.
2.Зобов’язати Замовника - Великомихайлівська селищна рада Великомихайлівського району Одеської області скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» та наміру укласти з ним договір, прийняте на засідані тендерного комітету та оформлене протоколом від 25.06.2019р..
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: неправильно загружені докумсенти
Дата: 05 липня 2019 15:17
рішення від 04.07.2019 № 9115.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 11:22
Номер скарги: UA-2019-05-27-002352-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ ", Код ЄДРПОУ:40023552
Дата подання: 05 липня 2019 15:05
Дата подання: 05 липня 2019 15:05
вимога
27.05.2019 року Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт частини вул. Центральна від будинку № 106 до будинку № 246а, тротуарів, пішохідних містків в смт.Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник": 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь та про що було розміщено оголошення в електронній системі закупівель прозорро UA-2019-05-27-002352-a з бюджетом закупівлі 7 718 751,00 ( Сім мільйонів сімсот вісімнадцять тисяч сімсот п’ятдесят одна) грн.00 коп. з ПДВ.
Ознайомившись з тендерною документацією, опублікованою на електронному майданчику, ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» прийняло рішення про прийняття участі у цій закупівлі.
Нами, Скаржником, у встановлений у тендерній документації час, було подано тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі, сума нашої початкової пропозиції – 7 101 251,00 ( Сім мільйонів сто одна тисяча двісті п’ятдесят одна) грн. з ПДВ, що набагато нижче ніж очікуваний бюджет закупівлі, майже на 8%, та нижче від пропозицій інших учасників закупівлі (в середньому нижче на 500000,00 гривень), що значно зекономило б державні кошти та кошти Замовника (пропозиції інших учасників складали – 7646591,00 та 7571996,88грн.).
13.06.2019 року за результатами аукціону пропозиція Скаржника складала 6 995 000грн. з ПДВ.
18.06.2019р. пропозиція Скаржника надійшла на кваліфікацію.
21.06.2019р. Замовник закупівлі відхилив пропозицію Скаржника, ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ», через її невідповідність вимогам Додатку №2 до Тендерної документації, а саме:
«1.Відповідно до Технічного завдання щодо предмету закупівлі, Замовником, згідно проектних рішень, передбачено установлення бетонних поребриків на бетонну основу БР 100.20.8. Тобто Замовником прийняте рішення установлювати саме такі поребрики.
Довідково: згідно ДСТУ Б В.2.7-237: 2010 «Камені бетонні і залізобтонні бортові. Технічні умови», зазначені поребрики мають довжину 1000 мм, висоту 200 мм, ширину 8 мм.
При цьому Учасником в локальних кошторисах включено до обсягів робіт «Поребрики П7 із бетону М-300 ГОСТ 6665-74». Кількість поребриків не співпадає з обсягами, викладеними в Технічних вимогах Замовника.
2. Відповідно до Технічного завдання щодо предмету закупівлі, Замовником заплановано виконання робіт з встановлення плит перекриття містків, а саме:
місток № 1: плита ПК8-90.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 9 м.п.
місток № 2 плита ПК8-60.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 6 м.п.
місток № 3 плита ПК8-40.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 3 м.п.
місток № 4 плита ПК8-60.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 6 м.п.
місток № 5 плита ПК8-40.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 4 м.п.
місток № 6 плита ПК8-40.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 3 м.п.
Однак, в порушення вимог Замовника, Учасником ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» в локальних кошторисах на Улаштування містків (локальний кошторис № 2-1-4 на улаштування містка № 1; локальний кошторис № 2-1-6 на улаштування містка № 2; локальний кошторис № 2-1-7 на улаштування містка № 3; локальний кошторис № 2-1-8 на улаштування містка № 4; локальний кошторис № 2-1-10 на улаштування містка № 5; локальний кошторис № 2-1-11 на улаштування містка № 6), включено до обсягів плити ПК8-90.15-С7.
Пояснення з даного питання в складі тендерної пропозиції Учасника не надано, також Учасник не надав порівняльну таблицю запропонованих матеріалів з матеріалами, які вимагаються Замовником. А відповідно до Технічного завдання щодо предмету закупівлі, Замовником, згідно проектних рішень, передбачено установлення бетонних поребриків на бетонну основу БР 100.20.8. Тобто Замовником прийняте рішення установлювати саме такі поребрики.»
Після цього Замовником було визнано переможцем процедури закупівлі іншого учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" протоколом засідання тендерного комітету та повідомлено про намір укласти з ним договір, оприлюднено було 25.06.2019р..
Ознайомившись з рішенням Замовникам про відхилення пропозиції Скаржника, ми, ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ», ми погоджуємося з ним. Но важаємо за потрібне відмітити те, що на етапі заключення договору з нашою компанією, нами були би внесені необхідні корректировки кошторисну документацію без зміни вартості нашої пропозиції, а саме 6 995 000,00 гривень, що зекономило би бюджетні кошти на 651591 (шістсот п’ятдесят одну тисячу п’ятсот дев’яносто одну) гривню.
Але, після ознайомлення з тендерною пропозицією переможця торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" нами було встановлено, що Замовник застосовує до нашого підприємства дискримінаційних підхід, оскільки пропозиція переможця містить численні порушення вимог Тендерної документації, але Замовник вирішив не звертати на них увагу.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» «Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Вважаємо, що рішення Замовника про визнання переможцем учасника,
Пропозиція якого не відповідає вимогам Документації, порушує, що найменше декілька з вказаних принципів, оскільки в одному випадку Замовник відхиляє пропозицію учасника (зокрема Скаржника) за допущення певних помилок, а в другому – «не помічає» їх.
Такий вибірковий підхід Замовника порушує права Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію під час закупівель, тому рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» і повідомлення про намір укласти з ним договір може бути оскаржене відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» до Органу оскарження.
Порушення ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ»:
Відповідно п.п.6.3. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт – згідно Додатку 2 цієї документації. Передбачені цією документацією роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору.»
ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» надав локальні кошториси на будівельні роботи №2-1-1 , № 2-2-1, № 2-3-1, № 2-4-1, № 2-4-2, № 2-4-3, № 2-4-4, № 2-5-2, № 2-1-3, які виконані з помилкою, а саме :
1.Застосовано понижуючі коеффіценти К= 0,4123 та К=0,7821, які є застарілими (використовувалися років 10 назад при вироблені інвесторської проектної документації).
Ці понижуючі коеффіценти К= 0,4123 та К=0,7821 - непередбачені національним стандартом ДСТУ-Н Б Д.1.1 – 3:2013, який є обов’язковим для визначення загальновиробничих витрат, адміністративних витрат при формуванні договірної ціни. Тобто застосування ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» таких понижуючих коеффіцентів – є грубим порушенням при формуванні договірної ціни
2. Всі локальні кошториси, де заначено «Улаштування покритів з дрібнозернистих фігурних елементів [ФЕМ], покриття ФЕМ (Фігурні елементи мощення), - вказані без зазначення товщини ФЕМ, яка суттєво впливає на кінцеву суму пропозиції.
3. Також у всіх локальних кошторисах, які передбачують «Улаштування основи тротуарів із щебеново-піщаною суміші за товщини шару 12см - Переможцем використано розрахунок із збірника РН18 – Улаштування основ і покриттів з піщано-гравійних сумішей оптимального гранулометричного складу одношарових, товщиною 12см, який застосовується для доріг, що є грубовою помилкою. Так як необхідно використовувати із збірника Е27-17-1 Національного стандарту України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно – будівельні роботи вказівки щодо застосування для влаштування тротуарів.
Таким чином, пропозиція ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» містить численні порушення вимог нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва та мала бути відхиленою Замовником.
Замовник, Великомихайлівська селищна рада Великомихайлівського району Одеської області, порушила принцип «об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій», передбаченим ст.3 Закону України « Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що всі наведені вище факти є підставою для скасування рішення Замовника про визнання ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» переможцем на наміру укласти договір, викладеному у протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2019р.
На підставі вищевикладеного, керуючись чинним законодавством України, необхідно скасувати Ваше рішення про визнання ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» переможцем на наміру укласти договір, викладеному у протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2019р., та відмінити торги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 10.07.2019 № 9219.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 21:00
Номер скарги: UA-2019-05-27-002352-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ ", Код ЄДРПОУ:40023552
Дата подання: 05 липня 2019 15:32
Дата подання: 05 липня 2019 15:32
скарга
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» ( надалі – «Учасник», «Скаржник») звертається до Антимонопольного комітету України ( надалі – «Орган оскарження») у зв’язку з порушенням Великомихайлівською селищною радою Великомихайлівського району Одеської області (далі – «Замовник») наших прав та охоронюваних законом інтересів під час проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини вул. Центральна від будинку № 106 до будинку № 246а, тротуарів, пішохідних містків в смт.Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник": 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.»
27.05.2019 року Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт частини вул. Центральна від будинку № 106 до будинку № 246а, тротуарів, пішохідних містків в смт.Велика Михайлівка Великомихайлівського району Одеської області» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник": 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь та про що було розміщено оголошення в електронній системі закупівель прозорро UA-2019-05-27-002352-a з бюджетом закупівлі 7 718 751,00 ( Сім мільйонів сімсот вісімнадцять тисяч сімсот п’ятдесят одна) грн.00 коп. з ПДВ.
Ознайомившись з тендерною документацією, опублікованою на електронному майданчику, ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» прийняло рішення про прийняття участі у цій закупівлі.
Нами, Скаржником, у встановлений у тендерній документації час, було подано тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі, сума нашої початкової пропозиції – 7 101 251,00 ( Сім мільйонів сто одна тисяча двісті п’ятдесят одна) грн. з ПДВ, що набагато нижче ніж очікуваний бюджет закупівлі, майже на 8%, та нижче від пропозицій інших учасників закупівлі (в середньому нижче на 500000,00 гривень), що значно зекономило б державні кошти та кошти Замовника (пропозиції інших учасників складали – 7646591,00 та 7571996,88грн.).
13.06.2019 року за результатами аукціону пропозиція Скаржника складала 6 995 000грн. з ПДВ.
18.06.2019р. пропозиція Скаржника надійшла на кваліфікацію.
21.06.2019р. Замовник закупівлі відхилив пропозицію Скаржника, ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ», через її невідповідність вимогам Додатку №2 до Тендерної документації, а саме:
«1.Відповідно до Технічного завдання щодо предмету закупівлі, Замовником, згідно проектних рішень, передбачено установлення бетонних поребриків на бетонну основу БР 100.20.8. Тобто Замовником прийняте рішення установлювати саме такі поребрики.
Довідково: згідно ДСТУ Б В.2.7-237: 2010 «Камені бетонні і залізобтонні бортові. Технічні умови», зазначені поребрики мають довжину 1000 мм, висоту 200 мм, ширину 8 мм.
При цьому Учасником в локальних кошторисах включено до обсягів робіт «Поребрики П7 із бетону М-300 ГОСТ 6665-74». Кількість поребриків не співпадає з обсягами, викладеними в Технічних вимогах Замовника.
2. Відповідно до Технічного завдання щодо предмету закупівлі, Замовником заплановано виконання робіт з встановлення плит перекриття містків, а саме:
місток № 1: плита ПК8-90.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 9 м.п.
місток № 2 плита ПК8-60.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 6 м.п.
місток № 3 плита ПК8-40.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 3 м.п.
місток № 4 плита ПК8-60.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 6 м.п.
місток № 5 плита ПК8-40.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 4 м.п.
місток № 6 плита ПК8-40.15-С7 – 1 шт. Згідно креслень довжина складає 3 м.п.
Однак, в порушення вимог Замовника, Учасником ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» в локальних кошторисах на Улаштування містків (локальний кошторис № 2-1-4 на улаштування містка № 1; локальний кошторис № 2-1-6 на улаштування містка № 2; локальний кошторис № 2-1-7 на улаштування містка № 3; локальний кошторис № 2-1-8 на улаштування містка № 4; локальний кошторис № 2-1-10 на улаштування містка № 5; локальний кошторис № 2-1-11 на улаштування містка № 6), включено до обсягів плити ПК8-90.15-С7.
Пояснення з даного питання в складі тендерної пропозиції Учасника не надано, також Учасник не надав порівняльну таблицю запропонованих матеріалів з матеріалами, які вимагаються Замовником. А відповідно до Технічного завдання щодо предмету закупівлі, Замовником, згідно проектних рішень, передбачено установлення бетонних поребриків на бетонну основу БР 100.20.8. Тобто Замовником прийняте рішення установлювати саме такі поребрики.»
Після цього Замовником було визнано переможцем процедури закупівлі іншого учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" протоколом засідання тендерного комітету та повідомлено про намір укласти з ним договір, оприлюднено було 25.06.2019р..
Ознайомившись з рішенням Замовникам про відхилення пропозиції Скаржника, ми, ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ», ми погоджуємося з ним. Но важаємо за потрібне відмітити те, що на етапі заключення договору з нашою компанією, нами були би внесені необхідні корректировки кошторисну документацію без зміни вартості нашої пропозиції, а саме 6 995 000,00 гривень, що зекономило би бюджетні кошти на 651591 (шістсот п’ятдесят одну тисячу п’ятсот дев’яносто одну) гривню.
Але, після ознайомлення з тендерною пропозицією переможця торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" нами було встановлено, що Замовник застосовує до нашого підприємства дискримінаційних підхід, оскільки пропозиція переможця містить численні порушення вимог Тендерної документації, але Замовник вирішив не звертати на них увагу.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» «Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Вважаємо, що рішення Замовника про визнання переможцем учасника,
Пропозиція якого не відповідає вимогам Документації, порушує, що найменше декілька з вказаних принципів, оскільки в одному випадку Замовник відхиляє пропозицію учасника (зокрема Скаржника) за допущення певних помилок, а в другому – «не помічає» їх.
Такий вибірковий підхід Замовника порушує права Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію під час закупівель, тому рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» і повідомлення про намір укласти з ним договір може бути оскаржене відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» до Органу оскарження.
Порушення ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ»:
Відповідно п.п.6.3. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт – згідно Додатку 2 цієї документації. Передбачені цією документацією роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору.»
ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» надав локальні кошториси на будівельні роботи №2-1-1 , № 2-2-1, № 2-3-1, № 2-4-1, № 2-4-2, № 2-4-3, № 2-4-4, № 2-5-2, № 2-1-3, які виконані з помилкою, а саме :
1.Застосовано понижуючі коеффіценти К= 0,4123 та К=0,7821, які є застарілими (використовувалися років 10 назад при вироблені інвесторської проектної документації).
Ці понижуючі коеффіценти К= 0,4123 та К=0,7821 - непередбачені національним стандартом ДСТУ-Н Б Д.1.1 – 3:2013, який є обов’язковим для визначення загальновиробничих витрат, адміністративних витрат при формуванні договірної ціни. Тобто застосування ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» таких понижуючих коеффіцентів – є грубим порушенням при формуванні договірної ціни
2. Всі локальні кошториси, де заначено «Улаштування покритів з дрібнозернистих фігурних елементів [ФЕМ], покриття ФЕМ (Фігурні елементи мощення), - вказані без зазначення товщини ФЕМ, яка суттєво впливає на кінцеву суму пропозиції.
3. Також у всіх локальних кошторисах, які передбачують «Улаштування основи тротуарів із щебеново-піщаною суміші за товщини шару 12см - Переможцем використано розрахунок із збірника РН18 – Улаштування основ і покриттів з піщано-гравійних сумішей оптимального гранулометричного складу одношарових, товщиною 12см, який застосовується для доріг, що є грубовою помилкою. Так як необхідно використовувати із збірника Е27-17-1 Національного стандарту України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно – будівельні роботи вказівки щодо застосування для влаштування тротуарів.
Таким чином, пропозиція ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» містить численні порушення вимог нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва та мала бути відхиленою Замовником.
Замовник, Великомихайлівська селищна рада Великомихайлівського району Одеської області, порушила принцип «об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій», передбаченим ст.3 Закону України « Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що всі наведені вище факти є підставою для скасування рішення Замовника про визнання ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» переможцем на наміру укласти договір, викладеному у протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.06.2019р.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду скаргу.
2.Зобов’язати Замовника - Великомихайлівська селищна рада Великомихайлівського району Одеської області скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» та наміру укласти з ним договір, прийняте на засідані тендерного комітету та оформлене протоколом від 25.06.2019р..
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 10.07.2019 № 9188 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 18:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2019 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЛЕОН-2010" |
7 571 996,88
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " |
7 101 251,00
UAH з ПДВ
|
6 995 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
7 646 591,00
UAH з ПДВ
|
7 646 591,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛЕОН-2010" #36280812 |
Відхилено |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 15:38
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " #40023552 |
Відхилено |
6 995 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 14:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42722710 |
Переможець |
7 646 591,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 09:30
|
Дод угода 3 від 31 12 2021.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:33
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2021 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 15:49
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 15:57
|
додаткова угода до договору.pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 15:28
|
договір.zip | укладений |
15 липня 2019 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3,4,5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»,у зв’язку з коригуванням проекту «Капітальний ремонт частини вул. Центральна відбудинку №106 до будинку № 246а, тротуарів, пішохіднихмістківвсмт Велика МихайлівкаВеликомихайлівського району Одеської області», з метою покращення якості предмету закупівлі та затримки фінансування витрат Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3,4,5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»,у зв’язку з коригуванням проекту «Капітальний ремонт частини вул. Центральна відбудинку №106 до будинку № 246а, тротуарів, пішохіднихмістківвсмт Велика МихайлівкаВеликомихайлівського району Одеської області», з метою покращення якості предмету закупівлі та затримки фінансування витрат Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затримка фінансування витрат Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4.ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020 року) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |