Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі звалювання дерев на прибудинкових територіях житлового фонду
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-05-27-002338-a 5d77bdced9334494886cfd300261c117
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліна Каманова

+380617644003
+380617645618
torgeko2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Поліна Каманова
+380617644003,+380617645618
torgeko2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується, як виняток, у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Районною адміністрацією двічі оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю послуг зі звалювання дерев на прибудинкових територіях житлового фонду за кодом CPV за ДК 021:2015-77210000-5 (Лісозаготівельні послуги). При цьому, в обох випадках предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-04-08-002139-a від 24.04.2019 року «Кількість учасників процедури закупівлі – 1». Згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-04-26-001663-a від 13.05.2019 року «Кількість учасників процедури закупівлі – 1». Двічі процедура відкритих торгів на закупівлю послуг зі звалювання дерев на прибудинкових територіях житлового фонду не відбулась, торги відмінено згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: « - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 17:01
Оскарження наміру укласти договір: 07 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 одиниця
Послуги зі звалювання дерев на прибудинкових територіях житлового фонду.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється в українській національній валюті (гривнях) шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця на підставі підписаних Актів прийому–передачі наданих послуг, протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі на розрахунковий рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

27 травня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 16:58
Протокол № 71 від 27.05.2019.pdf
27 травня 2019 16:58
Повідомлення про намір укласти договір.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК КОМФОРТСЕРВІС"
#42537613
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 17:01

Документи

27 травня 2019 17:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 17:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК КОМФОРТСЕРВІС"
#42537613
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 17:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 15:52
ЗВІТ про виконання договору про закупівлю.PDF укладений
07 листопада 2019 15:50
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 15:36
Додаткова угода № 2 до договору №52.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 15:35
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 10:59
Додаткова угода №1 від 29.07.2019.pdf зміни до договору
29 липня 2019 10:57
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 13:03
Договір №52.pdf укладений
14 червня 2019 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. Внесені зміни до графи "Замовник" розділу 12 "Місцезнаходження та реквізити сторін" договору про закупівлю послуг від 14.06.2019 № 52.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Послуги зі звалювання 93 дерев надані в повному обсязі. Сума договору після узгодження ціни в бік зменшення становить 294236,15 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 294 236,15
UAH (в тому числі ПДВ 49 039,36 UAH)