Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі звалювання дерев на прибудинкових територіях житлового фонду
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-05-27-002338-a ● 5d77bdced9334494886cfd300261c117
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573707 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26 |
Контактна особа: |
Поліна Каманова +380617644003,+380617645618 torgeko2011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується, як виняток, у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Районною адміністрацією двічі оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю послуг зі звалювання дерев на прибудинкових територіях житлового фонду за кодом CPV за ДК 021:2015-77210000-5 (Лісозаготівельні послуги). При цьому, в обох випадках предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-04-08-002139-a від 24.04.2019 року «Кількість учасників процедури закупівлі – 1». Згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-04-26-001663-a від 13.05.2019 року «Кількість учасників процедури закупівлі – 1». Двічі процедура відкритих торгів на закупівлю послуг зі звалювання дерев на прибудинкових територіях житлового фонду не відбулась, торги відмінено згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: « - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій
Районною адміністрацією двічі оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю послуг зі звалювання дерев на прибудинкових територіях житлового фонду за кодом CPV за ДК 021:2015-77210000-5 (Лісозаготівельні послуги). При цьому, в обох випадках предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-04-08-002139-a від 24.04.2019 року «Кількість учасників процедури закупівлі – 1». Згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі № UA-2019-04-26-001663-a від 13.05.2019 року «Кількість учасників процедури закупівлі – 1». Двічі процедура відкритих торгів на закупівлю послуг зі звалювання дерев на прибудинкових територіях житлового фонду не відбулась, торги відмінено згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: « - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 17:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 червня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 одиниця
Послуги зі звалювання дерев на прибудинкових територіях житлового фонду.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється в українській національній валюті (гривнях) шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця на підставі підписаних Актів прийому–передачі наданих послуг, протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет закупівлі на розрахунковий рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
27 травня 2019 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 16:58 |
Протокол № 71 від 27.05.2019.pdf | |
27 травня 2019 16:58 |
Повідомлення про намір укласти договір.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК КОМФОРТСЕРВІС" #42537613 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2019 15:52
|
ЗВІТ про виконання договору про закупівлю.PDF | укладений |
07 листопада 2019 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2019 15:36
|
Додаткова угода № 2 до договору №52.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2019 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2019 10:59
|
Додаткова угода №1 від 29.07.2019.pdf | зміни до договору |
29 липня 2019 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2019 13:03
|
Договір №52.pdf | укладений |
14 червня 2019 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. Внесені зміни до графи "Замовник" розділу 12 "Місцезнаходження та реквізити сторін" договору про закупівлю послуг від 14.06.2019 № 52. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Послуги зі звалювання 93 дерев надані в повному обсязі. Сума договору після узгодження ціни в бік зменшення становить 294236,15 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |