Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комплект обладнання для кабінету інформатики тип 1, комплект обладнання для кабінету інформатики тип 2)
Очікувана вартість
1 920 000,00 UAH
UA-2019-05-27-002287-a bcfc67e7251345b7b91a500caf935810
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Печерська

+380577121218 rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Харківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146191
Місцезнаходження: 62461, Україна , Харківська обл., Харківський район, м. Південне, вул. ГАГАРІНА, 82
Контактна особа: Світлана Печерська
+380577121218
rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 12:12
Очікувана вартість: 1 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Більш детально у тендерній документації. Джерело фінансування - бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комплект обладнання для кабінету інформатики тип 1, комплект обладнання для кабінету інформатики тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61098, Україна, Харківська область, Харківський район, заклади загальної середньої освіти Харківського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником за фактично поставлений товар на підставі накладної та акту приймання-передачі. Джерело фінансування – бюджетні кошти. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 16:15
ТД комп обл каб інформ 19 нова редакція.doc
04 червня 2019 16:15
Перелік змін до ТД каб інф 19.doc
04 червня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 16:15
ТД комп обл каб інформ 19 нова редакція.doc
27 травня 2019 16:51
ТД комп обл каб інформ 19.doc
04 червня 2019 16:15
Перелік змін до ТД каб інф 19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 травня 2019 07:25
Дата відповіді: 31 травня 2019 09:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У п.7 Додатку 4 тендерної документації Замовника серед іншого зазначено, що Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції також наступні документи: - порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та вказати країну походження та виробника товару. Характеристики мають бути не гірше визначених у Таблиці 1 Додатку 4. Також міститься: Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
2. Згідно ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, п.п 2.1. ч. 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації містить інформацію щодо ціни тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 1 896 969,48
UAH з ПДВ
1 896 969,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 1 906 454,52
UAH з ПДВ
1 906 454,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 10:04
Електронний підпис
01 липня 2019 10:03
МВС 19175442393578470717.pdf
01 липня 2019 10:03
Довідка 31647.pdf
12 червня 2019 10:21
Електронний підпис
12 червня 2019 10:19
Технічний опис.pdf
11 червня 2019 16:35
Електронний підпис
11 червня 2019 16:34
Технічний опис.pdf
11 червня 2019 10:59
Електронний підпис
11 червня 2019 10:57
Установчі документи.pdf
11 червня 2019 10:57
Технічний опис.pdf
11 червня 2019 10:57
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2019 10:57
Проект Договору.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 14:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
Переможець 1 896 969,48
UAH з ПДВ
25 червня 2019 15:14

Документи

25 червня 2019 15:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
1 896 969,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 15:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2019 13:36
Додаткова угода 1 сміт.pdf зміни до договору
23 липня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 13:04
Договір Сміт 19.pdf укладений
11 липня 2019 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю на ринку України документ камери Yesvision YS-GT500A, що підтверджується листом авторизованого дистриб’ютора обладнання ТМ «Yesvision» ТОВ «АВ-ПРО», Сторони домовились замінити її на документ камеру Yesvision YS-GT800A покращеної якості 14. Сума договору після внесення змін. 1896969,48 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 7 комплектів
Номер договору про закупівлю: КО/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 896 969,48
UAH (в тому числі ПДВ 316 161,58 UAH)