Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комплект обладнання для кабінету інформатики тип 1, комплект обладнання для кабінету інформатики тип 2)
Очікувана вартість
1 920 000,00 UAH
UA-2019-05-27-002287-a ● bcfc67e7251345b7b91a500caf935810
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Харківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146191 |
Місцезнаходження: | 62461, Україна , Харківська обл., Харківський район, м. Південне, вул. ГАГАРІНА, 82 |
Контактна особа: |
Світлана Печерська +380577121218 rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2019 12:12 |
Очікувана вартість: | 1 920 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Більш детально у тендерній документації. Джерело фінансування - бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комплект обладнання для кабінету інформатики тип 1, комплект обладнання для кабінету інформатики тип 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61098, Україна, Харківська область, Харківський район, заклади загальної середньої освіти Харківського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Замовником за фактично поставлений товар на підставі накладної та акту приймання-передачі. Джерело фінансування – бюджетні кошти. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2019 16:15 |
ТД комп обл каб інформ 19 нова редакція.doc | |
04 червня 2019 16:15 |
Перелік змін до ТД каб інф 19.doc |
04 червня 2019 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2019 16:15 |
ТД комп обл каб інформ 19 нова редакція.doc
|
|||
04 червня 2019 16:15 |
Перелік змін до ТД каб інф 19.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 травня 2019 07:25
Дата відповіді: 31 травня 2019 09:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У п.7 Додатку 4 тендерної документації Замовника серед іншого зазначено, що Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції також наступні документи: - порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та вказати країну походження та виробника товару. Характеристики мають бути не гірше визначених у Таблиці 1 Додатку 4. Також міститься: Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент».
2. Згідно ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, п.п 2.1. ч. 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації містить інформацію щодо ціни тендерної пропозиції.
2. Згідно ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, п.п 2.1. ч. 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації містить інформацію щодо ціни тендерної пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" #39457381 |
Переможець |
1 896 969,48
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2019 13:36
|
Додаткова угода 1 сміт.pdf | зміни до договору |
23 липня 2019 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2019 13:04
|
Договір Сміт 19.pdf | укладений |
11 липня 2019 13:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з відсутністю на ринку України документ камери Yesvision YS-GT500A, що підтверджується листом авторизованого дистриб’ютора обладнання ТМ «Yesvision» ТОВ «АВ-ПРО», Сторони домовились замінити її на документ камеру Yesvision YS-GT800A покращеної якості 14. Сума договору після внесення змін. 1896969,48 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 7 комплектів |
Номер договору про закупівлю: | КО/2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |