Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-05-27-001731-a a9e9e9dd7c764d6fb53486d7e34464dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бузанов Володимир Олександрович

+380617648928 tender@zp.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 03500105
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул. Гетьманська, 4
Контактна особа: Бузанов Володимир Олександрович
+380617648928
tender@zp.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 15:33
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 15:33
Початок аукціону: 14 червня 2019 12:36
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Сканери (Джерело фінансування закупівлі - кошти спеціального фонду Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Гетьманська, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару з підписаними та оформленими видатковими накладними Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 15:29
Додаток 5 сканер.docx
27 травня 2019 15:29
Додаток 4 сканер.doc
27 травня 2019 15:29
Додаток 3 сканер.rtf
27 травня 2019 15:29
Додаток 2 сканер.doc
27 травня 2019 15:29
Додаток 1 сканер.doc
27 травня 2019 15:29
тендерна документація сканер.doc
29 травня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 15:29
Додаток 5 сканер.docx
27 травня 2019 15:29
Додаток 4 сканер.doc
27 травня 2019 15:29
Додаток 3 сканер.rtf
27 травня 2019 15:29
Додаток 2 сканер.doc
27 травня 2019 15:29
Додаток 1 сканер.doc
27 травня 2019 15:29
тендерна документація сканер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 травня 2019 07:31
Дата відповіді: 28 травня 2019 15:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Крім того, Додаток № 2 до тендерної документації містить пункт 4 наступного змісту: «У разі посилання у тендерній документації на конкретну торговельну марку предмета закупівлі чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
2. Відповідно до пункту 5 розділу 1 тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Отже, ціна пропозиції ФО-П неплатника ПДВ є остаточною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-27-001731-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 18 червня 2019 09:34
Невідповідність пропозицій Учасників технічним вимогам
Доброго дня! Звертаємо увагу тендерного комітету на невідповідність пропозицій Учасників, ТОВ "ОЛЛ-ІТ" та ФОП КАПУСТИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ, технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме:
У моделі сканерів Canon DR-M160II, яку запропонував ФОП КАПУСТИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ, та у моделі Epson WorkForce DS-860, яку запропонував ТОВ "ОЛЛ-ІТ" нема підтримки (і нема підтвердження) наступних вимог:

1. Сканування однією кнопкою (Оnе Тоuch) - в цих моделях нема
2. Драйвери сканування - ТWAIN, ISIS, WIA. – в цих моделях нема підтримки WIA
3. Функції сканування: динамічна обробка зображення; автоматичне обрізання по оригіналу; видалення плям; - нема!
вирівнювання зображення; очищення країв; - нема!
видалення порожніх сторінок; автоматичне визначення орієнтації оригіналу; сканування до вибраних папок; сканування в мережеві папки; надання назви файлу під час сканування - нема!
4.Можливості сканування пластикових карток. - в цих моделях нема!
5. Можливості сканування паперових носіїв надрукованих на матричних принтерах з нанесенням перфорації. - в цих моделях нема!

Виходячи з вищенаведеного, через невідповідність технічним вимогам, вимагаємо дискваліфікувати такі пропозиції Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2019 17:03
У вимозі, учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" зазначає, що модель сканера WorkForce DS-860, яку запропонував ТОВ «ОЛЛ-ІТ» не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі. У документах наданих Учасником ТОВ «ОЛЛ-ІТ», а саме: «Тендерна пропозиція» та «Довідка, що містить інформацію про найменування та фактичні характеристики запропонованого Учасником товару» запропонована інша модель сканеру ніж зазначена у вимозі, а саме: WorkForce DS – 870.
Отже, тендерний комітет не може оцінювати на відповідність тендерній документації товар,який не міститься у тендерній пропозиції Учасника.
Відпвідно до частин 1,4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами аукціону проведеного 14.06.2019 о 13 год. 03 хв. найбільш економічно вигідною пропозицією визнана пропозиції ТОВ «ОЛЛ-ІТ», отже Замовник розглядає саме тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЛ-ІТ» на відповідність вимогам тендерної документації. Оскільки рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЛ-ІТ» ще не прийнято, Замовник не може розглядати пропозицію учасника - ФОП Капустинського Дмитра Олексійовича на відповідність тендерній документації на закупівлю «ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери)» №UA-2019-05-27-001731-a.
Виходячи з вищенаведеного, вимога учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" (№UA-2019-05-27-001731-a.c1) не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-05-27-001731-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 20 червня 2019 09:19
Вимога щодо невідповідності тех.завданню (оновлена)
Доброго дня!
Звертаємо увагу тендерного комітету на невідповідність пропозиції Учасника ТОВ "ОЛЛ-ІТ" технічним вимогам до предмету закупівлі. У моделі сканера Epson WorkForce DS-870, яку запропонував ТОВ "ОЛЛ-ІТ", нема підтримки (і нема підтвердження) наступних вимог: 1. Сканування однією кнопкою (Оnе Тоuch) – немає. 2. Функції сканування: видалення плям; - немає! 3. Функції сканування: очищення країв; - немає! 4. Можливості сканування паперових носіїв надрукованих на матричних принтерах з нанесенням перфорації. - немає! Виходячи з вищенаведеного, через невідповідність технічним вимогам, вимагаємо дискваліфікувати Учасника ТОВ "ОЛЛ-ІТ".
Джерело інформації для перевірки – офіційний сайт виробника http://epson.ua/catalog/scanners/epson-workforce-ds-870/?page=characteristics

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 червня 2019 15:41
Відповідно до розділу 3 Тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери)» на підтвердження технічних вимог до предмета закупівлі у складі пропозиції учасник надає:
1. Гарантійний лист (пункт 7, таблиці ІІ «Інша інформація, яка подається у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатка 1 до цієї тендерної документації).
2. Документи, передбачені пунктом 1 Додатка 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 додатка 2 до Тендерної документації Для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- довідку в довільній формі з зазначенням конкретного найменування (виробник, тип, торговельна марка тощо) та інформації про фактичні характеристики запропонованого товару (інформація повинна включати види характеристик, перелічених у колонці 4 таблиці цього Додатку);
- копії сертифікатів відповідності (якості), декларацій відповідності, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічних паспортів або інших подібних документів, що підтверджують відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинні бути оформлені відповідно до вимог законодавства України.
Учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції умовам, визначеним у тендерній документації на закупівлю «ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери)» завантажені наступні документи:
- довідка, що містить інформацію про найменування та фактичні характеристики запропонованого Учасником товару:
- гарантійний лист про відповідність Товару технічним, якісним та іншим вимогам предмета закупівлі, установленим Замовником, безпечність його використання, застосування заходів із захисту довкілля
- копія «Сертифіката відповідності»
- копія «Декларації про відповідність».
Крім того, для встановлення відповідності запропонованого Учасником сканеру WorkForce DS – 870 технічним вимогам зазначеним у тендерній документації, членами тендерного комітету досліджені технічні характеристики цієї моделі зазначені на офіційному сайті представництва виробника в Україні (посилання - http://www.epson.ua/upload/iblock/523/DS-870_970_UG_UK.pdf).
Після детального розгляду було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Виходячи з вищенаведеного, вимога учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" (UA-2019-05-27-001731-a.c2) не підлягає задоволенню.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" 42 499,20
UAH з ПДВ
41 436,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАПУСТИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ 44 000,00
UAH з ПДВ
41 735,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 48 386,40
UAH з ПДВ
48 386,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 16:53
Електронний підпис
20 червня 2019 16:52
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
14 червня 2019 14:07
Електронний підпис
14 червня 2019 14:07
ОНОВЛЕНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
12 червня 2019 10:08
Електронний підпис
12 червня 2019 10:04
Технічна частина.pdf
12 червня 2019 10:04
Тендерна пропозиція.PDF
12 червня 2019 10:04
Проект договора.PDF

Публічні документи

08 червня 2019 11:21
Договір БФП.pdf
08 червня 2019 11:21
Сертифікація.pdf
08 червня 2019 11:21
Цінова пропозиція.pdf
08 червня 2019 11:21
Гарантійний лист.pdf
08 червня 2019 11:21
Стаття 17 п.8.pdf
08 червня 2019 11:21
Стаття 17 п.3.pdf
08 червня 2019 11:21
Довідка з реквізитами.pdf
08 червня 2019 11:21
Технічний опис.pdf
08 червня 2019 11:21
Стаття 17 п.1.pdf
08 червня 2019 11:21
Стаття 17 п.6.pdf
08 червня 2019 11:21
Видаткова накладна.pdf
08 червня 2019 11:21
Печатка.pdf
08 червня 2019 11:21
Паспорт _усі сторінки_.pdf
08 червня 2019 11:21
Лист-повідомлення.pdf
08 червня 2019 11:21
Стаття 17 п.4.pdf
08 червня 2019 11:21
Стаття 17 п.7.pdf
08 червня 2019 11:21
Стаття 17 п.2.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 15:30
Електронний підпис
12 червня 2019 15:29
Опис ВСЕСВИТ.pdf
12 червня 2019 15:29
Выписка от 31.05.2019.pdf
12 червня 2019 15:29
Доверенность aia 2019.pdf
12 червня 2019 15:29
Відгуки та договори(1).zip
12 червня 2019 15:29
наказ+протокол.pdf
12 червня 2019 15:29
витяг ПДВ.pdf
12 червня 2019 15:29
справка ЕДРПОУ.pdf
12 червня 2019 15:29
dm6440_brochure_ru.pdf
12 червня 2019 15:29
Система качества XEROX ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЛ-ІТ"

ФОП КАПУСТИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
#42472703
Переможець 41 436,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 15:30

Документи

20 червня 2019 15:30
Електронний підпис
20 червня 2019 15:28
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
#42472703
41 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 15:30
Електронний підпис
20 червня 2019 15:28
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 15:24
протокол зі звітом укладений
12 липня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 16:32
додаткова угода зі звітом.pdf зміни до договору
03 липня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 16:04
договір 35/19 укладений
03 липня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою №1 від 03.07.2019 року Сторони погодились внести зміни до договору про закупівлю № 35/19 від 03 липня 2019 року, а саме: додати пункт 1.4. у розділ «Предмет договору» та викласти його у наступній редакції: «1.4. Конкретна назва предмета закупівлі: Сканери (Джерело фінансування закупівлі - кошти спеціального фонду Державного бюджету України)». Сума договору після внесення змін: 41 436.00 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 2 штуки (сканери).
Номер договору про закупівлю: 35/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 41 436,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 906,00 UAH)