Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення апаратної частини Термінал для придбання електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу автоматизованої системи обліку оплати проїзду, за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» –
32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання
The manufacturer of the hardware payment device (terminal) for purchasing electronic tickets and replenishing the transport resource of an automated payment system for travel - 021:2015 (CPV) 32440000-9 Telemetric and terminal equipment
The manufacturer of the hardware payment device (terminal) for purchasing electronic tickets and replenishing the transport resource of an automated payment system for travel - 021:2015 (CPV) 32440000-9 Telemetric and terminal equipment
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-05-27-001370-b ● 0a3da71a45ef460794e023c82396afc4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | http://gioc.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Лазаренко Інна Леонідівна 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Лазаренко Інна Леонідівна 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KP GIOTs |
National ID: | 04013755 |
Contact point: |
Inna Lazarenro 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Additional contacts: |
380442388017 380442388017 inna.Lazarenko@kmda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 27 травня 2019 16:48 |
Enquiries until: | 17 червня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 23 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 червня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 10 000 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання
Scope of the procurement
Тендерна документація
19 червня 2019 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 16:48 |
Оголошення.pdf | |
27 травня 2019 16:48 |
Іnvitation.pdf |
19 червня 2019 14:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2019 16:48 |
Оголошення.pdf
|
||||||
27 травня 2019 16:48 |
Іnvitation.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-27-001370-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 04 червня 2019 16:25
Лот 1: Проект договору
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 10:18
Умови договору будуть доповнені права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом»
Номер вимоги: UA-2019-05-27-001370-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 04 червня 2019 16:26
Лот 2: Проект договору
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 10:18
Умови договору будуть доповнені права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 16:23
Дата подання: 29 липня 2019 16:23
Скарга ЛОТ1 ТОВ "СЕА Електронікс Україна
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "СЕА Електронікс Україна"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:21
Рішення від 01.08.19 № 10491.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 №11374.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 18:16
Рішення від 16.08.2019 №11374.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:16
Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 15:48
Дата подання: 29 липня 2019 15:48
Скарга ЛОТ2 ТОВ "СЕА Електронікс Україна"
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "СЕА Електронікс Україна
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 19:57
Рішення від 01.08.2019 №10477 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 19:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 №11383.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 18:15
Рішення від 16.08.2019 №11383.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:15
Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 15:56
Дата подання: 29 липня 2019 15:56
Скарга ЛОТ1 ТОВ "Віртуальні технології і системи"
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:19
Рішення від 01.08.19 № 10492.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 № 11376.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 18:13
Рішення від 16.08.2019 №11376.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:17
Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 16:05
Дата подання: 29 липня 2019 16:05
Скарга ЛОТ2 ТОВ "Віртуальні технології і системи"
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:20
Рішення від 01.08.19 № 10490.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 № 11375.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 18:23
Рішення від 16.08.2019 №11375.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:18
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 Виготовлення апаратної частини Термінал для придбання електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу автоматизованої системи обліку оплати проїзду, для прийому платежів за придбання електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу автоматизованої системи обліку оплати проїзду платіжними картками та готівкою, за послуги паркування з можливістю прив’язки платежу до державного реєстраційного номеру транспортного засобу і передачі даних на сервер з використанням дротового або бездротового модемного зв'язку для обліку проведених операцій у відповідності до чинного законодавства на момент поставки за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання. |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 6 468 401,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Title: Lot 1 Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 32440000-9 Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 32440000-9 telemetric and terminal equipmen
The manufacturing of the hardware part of terminal for the purchase of electronic tickets and replenishment of the transport resource of the automated payment system for payment of fares for receiving payments for the purchase of electronic tickets and replenishment of the transport resource of the automated payment system for payment by payment cards and cash, for parking with possibility to contact with car number and send information to main server with using wired or wireless modem connection for monitor these working.
Current status: Cancelled
Estimated total value: 6 468 401,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 50 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 27 серпня 2019 15:17
Auction planned date: 27 серпня 2019 15:17
Закінчення: 27 серпня 2019 15:50
Позиції
30 шт
Виготовлення апаратної частини Термінал для придбання електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу автоматизованої системи обліку оплати проїзду, за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, Київська область, Київ, Космічна 12 А
Дата доставки:
26 грудня 2019
The manufacturer of the hardware payment device (terminal) for purchasing electronic tickets and replenishing the transport resource of an automated payment system for travel - 021:2015 (CPV) 32440000-9 Telemetric and terminal equipment
CPV: 32440000-9
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 14:23 |
Тендерна документація Лот 1(змн).pdf |
19 червня 2019 14:23 |
Проект договору Лот 1(змн).pdf |
19 червня 2019 14:22 |
Зміни до ТД (142-зм)Лот 1.pdf |
19 червня 2019 14:23 |
Тендерна документація Лот 1(змн).pdf
|
||
19 червня 2019 14:23 |
Проект договору Лот 1(змн).pdf
|
||
19 червня 2019 14:22 |
Зміни до ТД (142-зм)Лот 1.pdf
|
Запитання до процедури
Додаток 4 *ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ)
Дата подання: 31 травня 2019 09:29
Дата відповіді: 04 червня 2019 17:06
Відповідно до Додатоку 4 *ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) *п 3 *Вимоги до апаратного, програмного та інтерфейсного забезпечень*зазначено, що Функції Реєстратора розрахункових операцій (РРО) повинні бути реалізовані на базі e-Receipt (електронного касового чеку), однак прошу звернути увагу, що дана реалізація (система "E-Receipt (е-Чек) електронний чек) відповідно допостанови Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 № 472 "Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів) знаходиться у тестовій дії та має обмежений строк дії, що становить до 31.12.2019.
Зазначаємо, що згідно діючого реєстру реєстраторів РРО присутні і інші механізми реалізації РРО, тому вищезазначене рішення обмежує виготовлення апаратної частини.
Просимо внести відповідні зміни для використання різних типів РРО, що мають право використовуватися на території України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до апаратної частини не передбачають наявність реєстратора розрахункових операцій як окремого фізичного пристрою. Вказані у п.3 вимоги вказують на необхідність реалізації такої апаратної частини предмету закупівля, яка дала б змогу використовувати функції вказаного типу, а саме реєстратор розрахункових операцій (РРО) повинен бути реалізований на базі e-Receipt (електронного касового чеку). Обмеженість у часі означає лише можливість включення таких РРО до розділу 11 державного реєстру, РРО, який розміщений за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html , однак не обмежує час їх використання цією датою.
Відповідність до Додатку 4
Дата подання: 03 червня 2019 19:13
Дата відповіді: 04 червня 2019 17:35
Відповідно до Додатку 4 *ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) п 3. "Вимоги до апаратного, програмного та інтерфейсного забезпечень" у вимогах "окремі вимоги"зазначено, що "Рішення повинно обслуговуватись фінансовою компанією, яка має ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків" повідомляємо, що вищезазначене рішення суперечить діючому законодавству.
Це повязано з тим, що у відповідності до вищезазначеного пункту, а саме вимог до апаратноо рішення" Апаратне рішення є технологічною частиною Автомату, повинно забезпечувати сумісність із ПЗ, яке буде відповідати таким вимогам", а саме Функції Реєстратора розрахункових операцій (РРО) повинні бути реалізовані на базі e-Receipt (електронного касового чеку) при оплаті послуг, що супроводжується видачею електронного фіскального чеку. Дане рішення у відповіднсті до постанови Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 № 472 "Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів) не вимагає, щоб всі платежі повинні проходити через фінансову компанію з відповідною ліцензією.
Просимо внести відповідні зміни щодо відсутності в вимогах використання рішення щодо обслуговування фінансовою компанією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До технічних вимог будуть внесені відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-27-001370-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 04 червня 2019 16:25
Лот 1: Проект договору
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 10:18
Умови договору будуть доповнені права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом»
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 16:23
Дата подання: 29 липня 2019 16:23
Скарга ЛОТ1 ТОВ "СЕА Електронікс Україна
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "СЕА Електронікс Україна"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:21
Рішення від 01.08.19 № 10491.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 №11374.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 18:16
Рішення від 16.08.2019 №11374.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:16
Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 15:56
Дата подання: 29 липня 2019 15:56
Скарга ЛОТ1 ТОВ "Віртуальні технології і системи"
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:19
Рішення від 01.08.19 № 10492.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2019 № 11376.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 18:13
Рішення від 16.08.2019 №11376.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:17
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 липня 2019
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Віртуальні технології і системи" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД" |
6 447 000,00
UAH з ПДВ
|
6 447 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Віртуальні технології і системи" |
5 970 420,00
UAH з ПДВ
|
3 599 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК" |
6 432 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" |
5 224 500,00
UAH з ПДВ
|
4 519 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Віртуальні технології і системи" #39618325 |
Очікує рішення |
3 599 999,99
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 16:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 02 грудня 2019 13:30 |
Коментар щодо відміни: | рдршд |