Виготовлення апаратної частини Термінал для придбання електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу автоматизованої системи обліку оплати проїзду, за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання
The manufacturer of the hardware payment device (terminal) for purchasing electronic tickets and replenishing the transport resource of an automated payment system for travel - 021:2015 (CPV) 32440000-9 Telemetric and terminal equipment
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-05-27-001370-b 0a3da71a45ef460794e023c82396afc4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт замовника: http://gioc.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа замовника: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Додаткові контактні особи: Лазаренко Інна Леонідівна
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Inna Lazarenro
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua
Additional contacts: 380442388017
380442388017
inna.Lazarenko@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 160 000,00 UAH
Publication date: 27 травня 2019 16:48
Enquiries until: 17 червня 2019 15:00
Complaints submission until: до 23 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 червня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

19 червня 2019 14:33
Електронний цифровий підпис
27 травня 2019 16:48
Оголошення.pdf
27 травня 2019 16:48
Іnvitation.pdf
19 червня 2019 14:33
Електронний цифровий підпис
27 травня 2019 17:23
Електронний цифровий підпис
27 травня 2019 16:49
Електронний цифровий підпис
27 травня 2019 16:48
Оголошення.pdf
27 травня 2019 16:48
Іnvitation.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-27-001370-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 04 червня 2019 16:25
Лот 1: Проект договору
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 10:18
Умови договору будуть доповнені права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом»
Номер вимоги: UA-2019-05-27-001370-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 04 червня 2019 16:26
Лот 2: Проект договору
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 10:18
Умови договору будуть доповнені права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом»

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.a6
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 16:23
Скарга ЛОТ1 ТОВ "СЕА Електронікс Україна
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "СЕА Електронікс Україна"
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:21
Дата рішення: 21 серпня 2019 22:16
Рішення від 01.08.19 № 10491.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:21
Рішення від 16.08.2019 №11374.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:16
Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.c3
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 15:48
Скарга ЛОТ2 ТОВ "СЕА Електронікс Україна"
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "СЕА Електронікс Україна
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 19:57
Дата рішення: 21 серпня 2019 22:15
Рішення від 01.08.2019 №10477 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 19:57
Рішення від 16.08.2019 №11383.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:15
Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.a4
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 15:56
Скарга ЛОТ1 ТОВ "Віртуальні технології і системи"
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:19
Дата рішення: 21 серпня 2019 22:17
Рішення від 01.08.19 № 10492.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:19
Рішення від 16.08.2019 №11376.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:17
Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.b5
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 16:05
Скарга ЛОТ2 ТОВ "Віртуальні технології і системи"
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:20
Дата рішення: 21 серпня 2019 22:18
Рішення від 01.08.19 № 10490.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:20
Рішення від 16.08.2019 №11375.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:18

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

01 серпня 2019 20:21
Рішення від 01.08.19 № 10491.pdf
21 серпня 2019 22:16
Рішення від 16.08.2019 №11374.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

01 серпня 2019 20:19
Рішення від 01.08.19 № 10492.pdf
21 серпня 2019 22:17
Рішення від 16.08.2019 №11376.pdf

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

01 серпня 2019 20:20
Рішення від 01.08.19 № 10490.pdf
21 серпня 2019 22:18
Рішення від 16.08.2019 №11375.pdf

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 Виготовлення апаратної частини Термінал для придбання електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу автоматизованої системи обліку оплати проїзду, для прийому платежів за придбання електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу автоматизованої системи обліку оплати проїзду платіжними картками та готівкою, за послуги паркування з можливістю прив’язки платежу до державного реєстраційного номеру транспортного засобу і передачі даних на сервер з використанням дротового або бездротового модемного зв'язку для обліку проведених операцій у відповідності до чинного законодавства на момент поставки за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання.
Статус: Активний
Очікувана вартість: 6 468 401,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 50 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH


Title: Lot 1 Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 32440000-9 Codes of relevant classifiers for contract tendered (if any): 021:2015 (CPV) 32440000-9 telemetric and terminal equipmen The manufacturing of the hardware part of terminal for the purchase of electronic tickets and replenishment of the transport resource of the automated payment system for payment of fares for receiving payments for the purchase of electronic tickets and replenishment of the transport resource of the automated payment system for payment by payment cards and cash, for parking with possibility to contact with car number and send information to main server with using wired or wireless modem connection for monitor these working.
Current status: Active
Estimated total value: 6 468 401,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 27 серпня 2019 15:17
Auction planned date: 27 серпня 2019 15:17
Закінчення: 27 серпня 2019 15:50

Позиції

30 шт.
Виготовлення апаратної частини Термінал для придбання електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу автоматизованої системи обліку оплати проїзду, за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання
ДК 021:2015: 32440000-9 — Телеметричне та термінальне обладнання
Доставка: 02192, Київська область, Київ, Космічна 12 А
Дата доставки: до 26 грудня 2019 00:00

The manufacturer of the hardware payment device (terminal) for purchasing electronic tickets and replenishing the transport resource of an automated payment system for travel - 021:2015 (CPV) 32440000-9 Telemetric and terminal equipment
CPV: 32440000-9

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Додаток 4 *ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ)
Дата подання: 31 травня 2019 09:29
Дата відповіді: 04 червня 2019 17:06
Відповідно до Додатоку 4 *ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) *п 3 *Вимоги до апаратного, програмного та інтерфейсного забезпечень*зазначено, що Функції Реєстратора розрахункових операцій (РРО) повинні бути реалізовані на базі e-Receipt (електронного касового чеку), однак прошу звернути увагу, що дана реалізація (система "E-Receipt (е-Чек) електронний чек) відповідно допостанови Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 № 472 "Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів) знаходиться у тестовій дії та має обмежений строк дії, що становить до 31.12.2019. Зазначаємо, що згідно діючого реєстру реєстраторів РРО присутні і інші механізми реалізації РРО, тому вищезазначене рішення обмежує виготовлення апаратної частини. Просимо внести відповідні зміни для використання різних типів РРО, що мають право використовуватися на території України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до апаратної частини не передбачають наявність реєстратора розрахункових операцій як окремого фізичного пристрою. Вказані у п.3 вимоги вказують на необхідність реалізації такої апаратної частини предмету закупівля, яка дала б змогу використовувати функції вказаного типу, а саме реєстратор розрахункових операцій (РРО) повинен бути реалізований на базі e-Receipt (електронного касового чеку). Обмеженість у часі означає лише можливість включення таких РРО до розділу 11 державного реєстру, РРО, який розміщений за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html , однак не обмежує час їх використання цією датою.
Відповідність до Додатку 4
Дата подання: 03 червня 2019 19:13
Дата відповіді: 04 червня 2019 17:35
Відповідно до Додатку 4 *ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ) п 3. "Вимоги до апаратного, програмного та інтерфейсного забезпечень" у вимогах "окремі вимоги"зазначено, що "Рішення повинно обслуговуватись фінансовою компанією, яка має ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків" повідомляємо, що вищезазначене рішення суперечить діючому законодавству. Це повязано з тим, що у відповідності до вищезазначеного пункту, а саме вимог до апаратноо рішення" Апаратне рішення є технологічною частиною Автомату, повинно забезпечувати сумісність із ПЗ, яке буде відповідати таким вимогам", а саме Функції Реєстратора розрахункових операцій (РРО) повинні бути реалізовані на базі e-Receipt (електронного касового чеку) при оплаті послуг, що супроводжується видачею електронного фіскального чеку. Дане рішення у відповіднсті до постанови Кабінету Міністрів України від 13.06.2018 № 472 "Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів) не вимагає, щоб всі платежі повинні проходити через фінансову компанію з відповідною ліцензією. Просимо внести відповідні зміни щодо відсутності в вимогах використання рішення щодо обслуговування фінансовою компанією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До технічних вимог будуть внесені відповідні зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-27-001370-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 04 червня 2019 16:25
Лот 1: Проект договору
Договором поставки товару, який міститься у тендерній документації, передбачена можливість затримки оплати товару, що постачатиметься у випадку його укладення, у разі затримки фінансування з бюджету витрат замовника на оплату цього товару, але не містить положень, які забезпечують захист при цьому інтересів Виконавця. У зв’язку з цим може виникнути ситуація, що один із учасників, який для виконання чергового замовлення в межах цього договору розраховує направити на закупку комплектуючих для виробництва цього товару кошти отримані від замовника за товар, який уже був поставлений та мав бути оплачений, просто не матиме змоги виконувати цей договір у зв’язку із браком коштів, на які цей учасник матиме право розраховувати. Ця ситуація може призвести до порушення норм ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає можливість продовження строку дії договору на закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника.
Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміни у вказаний договір, а саме доповнити права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом» або аналогічним за значенням пунктом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2019 10:18
Умови договору будуть доповнені права Замовника пунктом у наступній редакції: «У випадку відсутності фінансування потреб Замовника на оплату фактично поставленого Товару Виконавець має право продовжити строк виконання поточних замовлень, встановлений календарним планом»

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.a6
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 16:23
Скарга ЛОТ1 ТОВ "СЕА Електронікс Україна
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "СЕА Електронікс Україна"
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:21
Дата рішення: 21 серпня 2019 22:16
Рішення від 01.08.19 № 10491.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:21
Рішення від 16.08.2019 №11374.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:16
Номер скарги: UA-2019-05-27-001370-b.a4
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК", Код ЄДРПОУ:05744797
Дата подання: 29 липня 2019 15:56
Скарга ЛОТ1 ТОВ "Віртуальні технології і системи"
СКАРГА на бездіяльність замовника, яка відбулася після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям по ТОВ "Віртуальні технології і системи"
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 20:19
Дата рішення: 21 серпня 2019 22:17
Рішення від 01.08.19 № 10492.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 20:19
Рішення від 16.08.2019 №11376.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:17

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

01 серпня 2019 20:21
Рішення від 01.08.19 № 10491.pdf
21 серпня 2019 22:16
Рішення від 16.08.2019 №11374.pdf

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

01 серпня 2019 20:19
Рішення від 01.08.19 № 10492.pdf
21 серпня 2019 22:17
Рішення від 16.08.2019 №11376.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2019
UA-2019-05-27-001370-b0a3da71a45ef460794e023c82396afc4
Найменування замовника: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження замовника: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 15:05
sign.p7s
26 червня 2019 15:05
sign.p7s
26 червня 2019 10:42
20_Довідка чисті активи.PDF
26 червня 2019 10:12
sign.p7s
26 червня 2019 10:12
sign.p7s
25 червня 2019 13:11
sign.p7s
25 червня 2019 13:10
sign.p7s
25 червня 2019 13:08
8_Довідка ст 17.PDF
25 червня 2019 13:08
5_Дипломи працівники.pdf
25 червня 2019 13:08
4_Довідка працівники.PDF
25 червня 2019 13:08
21_Баланс 1кв 2019р.pdf
25 червня 2019 13:08
20_Довідка чисті активи.PDF
25 червня 2019 13:08
2_Довідка МТБ.PDF
25 червня 2019 13:08
18_Довідка Санкції.PDF

Документи

24 липня 2019 17:04
sign.p7s
24 липня 2019 17:04
sign.p7s

Публічні документи

27 червня 2019 09:16
sign.p7s
27 червня 2019 09:15
sign.p7s
27 червня 2019 09:13
5. Проект договору Лот 1.pdf
27 червня 2019 09:13
2.3.1. Договір Метробуд.pdf
27 червня 2019 09:13
10. Статут 2019.pdf
27 червня 2019 09:13
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 10:39
sign.p7s
27 червня 2019 10:39
sign.p7s
27 червня 2019 10:31
Лист згода Омелин.pdf
27 червня 2019 10:31
Лист згода Лавренюк.pdf
27 червня 2019 10:31
Лист згода Козлов.pdf
27 червня 2019 10:31
Лист згода Золотухін.pdf
27 червня 2019 10:31
гарантія ЛОТ2.pdf.(2).P7S
27 червня 2019 10:31
гарантія ЛОТ2.pdf.(1).P7S
27 червня 2019 10:31
гарантія ЛОТ1.pdf.(2).P7S
27 червня 2019 10:31
гарантія ЛОТ1.pdf.(1).P7S
27 червня 2019 10:31
7.накладні.pdf
27 червня 2019 10:31
6.договір поставки.pdf
27 червня 2019 10:31
4. Статут.pdf
27 червня 2019 10:31
3. диплом Золотухін.pdf
27 червня 2019 10:31
2. диплом Лавренюк.pdf
27 червня 2019 10:31
1. диплом Амелин.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 13:17
sign.p7s
27 червня 2019 13:17
sign.p7s
27 червня 2019 12:55
sign.p7s
27 червня 2019 12:55
sign.p7s
27 червня 2019 12:44
1.3 Календарний план Lot1.pdf
27 червня 2019 12:44
Підписаний_Licenz.pdf
27 червня 2019 12:44
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
27 червня 2019 12:44
Лицензия.pdf
27 червня 2019 12:44
guaranty-J0618LVVKA4WK.pdf
27 червня 2019 12:43
Згода Сокура від 25.06.2019.pdf
27 червня 2019 12:43
Договор Оренды ЖМК.pdf
27 червня 2019 12:43
Диплом Христенка.pdf
27 червня 2019 12:43
Диплом Трофимець.pdf
27 червня 2019 12:42
Диплом Сокура.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД" 6 447 000,00
UAH з ПДВ
6 447 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕА ЕЛЕКТРОНІКС УКРАЇНА" 5 224 500,00
UAH з ПДВ
4 519 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ПРОМЗВ'ЯЗОК" 6 432 000,00
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи" 5 970 420,00
UAH з ПДВ
3 599 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 10:39
sign.p7s
27 червня 2019 10:39
sign.p7s
27 червня 2019 10:31
Лист згода Омелин.pdf
27 червня 2019 10:31
Лист згода Лавренюк.pdf
27 червня 2019 10:31
Лист згода Козлов.pdf
27 червня 2019 10:31
Лист згода Золотухін.pdf
27 червня 2019 10:31
гарантія ЛОТ2.pdf.(2).P7S
27 червня 2019 10:31
гарантія ЛОТ2.pdf.(1).P7S
27 червня 2019 10:31
гарантія ЛОТ1.pdf.(2).P7S
27 червня 2019 10:31
гарантія ЛОТ1.pdf.(1).P7S
27 червня 2019 10:31
7.накладні.pdf
27 червня 2019 10:31
6.договір поставки.pdf
27 червня 2019 10:31
4. Статут.pdf
27 червня 2019 10:31
3. диплом Золотухін.pdf
27 червня 2019 10:31
2. диплом Лавренюк.pdf
27 червня 2019 10:31
1. диплом Амелин.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 15:05
sign.p7s
26 червня 2019 15:05
sign.p7s
26 червня 2019 10:42
20_Довідка чисті активи.PDF
26 червня 2019 10:12
sign.p7s
26 червня 2019 10:12
sign.p7s
25 червня 2019 13:11
sign.p7s
25 червня 2019 13:10
sign.p7s
25 червня 2019 13:08
8_Довідка ст 17.PDF
25 червня 2019 13:08
5_Дипломи працівники.pdf
25 червня 2019 13:08
4_Довідка працівники.PDF
25 червня 2019 13:08
21_Баланс 1кв 2019р.pdf
25 червня 2019 13:08
20_Довідка чисті активи.PDF
25 червня 2019 13:08
2_Довідка МТБ.PDF
25 червня 2019 13:08
18_Довідка Санкції.PDF

Конфіденційні документи

25 червня 2019 13:08
22_Календ план лот 1 ціна.PDF

Обгрунтування конфіденційності

Євро - процедура конфіденційна інфо

25 червня 2019 13:08
1_Тендерна пропоз лот 1.PDF

Обгрунтування конфіденційності

Євро - процедура конфіденційна інфо

Публічні документи

27 червня 2019 09:16
sign.p7s
27 червня 2019 09:15
sign.p7s
27 червня 2019 09:13
5. Проект договору Лот 1.pdf
27 червня 2019 09:13
2.3.1. Договір Метробуд.pdf
27 червня 2019 09:13
10. Статут 2019.pdf
27 червня 2019 09:13
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 13:17
sign.p7s
27 червня 2019 13:17
sign.p7s
27 червня 2019 12:55
sign.p7s
27 червня 2019 12:55
sign.p7s
27 червня 2019 12:44
1.3 Календарний план Lot1.pdf
27 червня 2019 12:44
Підписаний_Licenz.pdf
27 червня 2019 12:44
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
27 червня 2019 12:44
Лицензия.pdf
27 червня 2019 12:44
guaranty-J0618LVVKA4WK.pdf
27 червня 2019 12:43
Згода Сокура від 25.06.2019.pdf
27 червня 2019 12:43
Договор Оренды ЖМК.pdf
27 червня 2019 12:43
Диплом Христенка.pdf
27 червня 2019 12:43
Диплом Трофимець.pdf
27 червня 2019 12:42
Диплом Сокура.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
Очікує рішення 3 599 999,99
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 16:30

Актуальні тендери

До пошуку