Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі для лазерних принтерів
Очікувана вартість
5 246,00 UAH
UA-2019-05-27-001349-a 38e4fea1884c4b8d9bb674fee76de17d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Ляднов

+380627221290 konstancz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Костянтинівський міський центр зайнятості"
Код ЄДРПОУ: 23119554
Місцезнаходження: 85110, Україна , Донецька обл., м.Костянтинівка, пл.Перемоги, 8
Контактна особа: Олексій Ляднов
+380627221290
konstancz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2019 16:00
Очікувана вартість: 5 246,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Картриджі для лазерних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85110, Україна, Донецька область, Костянтинівка, пл. Перемоги, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 червня 2019  —  16 червня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після поставки товару протягом 10 робочих днів за умови своєчасного фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. У разі затримки фінансування з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця центром зайнятості здійснюється протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження коштів на його розрахунковий рахунок за умови своєчасного проведення платежів органами Державної казначейської служби України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 14:30
ОГОЛОШЕННЯ.doc
27 травня 2019 14:30
додаток_2_проект_договора.doc
27 травня 2019 14:30
додаток_3_форма_пропозиц.doc
27 травня 2019 14:30
додаток_1_тех.характеристики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 27 травня 2019 16:27
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 травня 2019 07:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 3 840,00
UAH з ПДВ
3 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 17:13
9.2.Протокол.pdf
29 травня 2019 17:13
Довідка про досвід.pdf
29 травня 2019 17:13
Гарантійний лист3.pdf
29 травня 2019 17:13
Сертифікація 3.pdf
29 травня 2019 17:13
4. Витяг платника ПДВ.pdf
29 травня 2019 17:13
8. Статут.pdf
29 травня 2019 17:13
Наказ _1К.jpg
29 травня 2019 17:13
Гарантійний лист.pdf
29 травня 2019 17:13
Сертифікація 2.pdf
29 травня 2019 17:13
Гарантійний лист2.pdf
29 травня 2019 17:13
Видаткова аудитори.pdf
29 травня 2019 17:13
Виписка.pdf
29 травня 2019 17:13
14 Сертифікація.pdf
29 травня 2019 17:13
Кваліфікація.pdf
29 травня 2019 17:13
Витяг.pdf
29 травня 2019 17:13
Сертифікація 1.pdf
29 травня 2019 17:13
Довідка МВД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 3 840,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 16:53

Документи

03 червня 2019 16:53
Електронний підпис
03 червня 2019 16:52
20190603165149505.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
3 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2019 16:53
Електронний підпис
03 червня 2019 16:52
20190603165149505.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 14:06
20190606135345600.pdf укладений
06 червня 2019 13:59