Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи
Очікувана вартість
5 510 000,00 UAH
UA-2019-05-27-001338-a 8a28e670617749a993503495339558d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Олексенко

+380507788992 pavel.olex@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого
Код ЄДРПОУ: 02214171
Вебсайт: http://knutkt.com.ua/
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Ярославів Вал, буд. 40
Контактна особа: Павло Олексенко
+380507788992
pavel.olex@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 14:31
Очікувана вартість: 5 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт гуртожитку за адресою: вул. Лук’янівська, будинок 69/71, місто Київ, Шевченківський район, 04071
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київ, Київ, вул. Лук’янівська, будинок 69/71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 14:28
Тендерна документація 5 510.pdf
27 травня 2019 14:28
Тендерна документація 5 510.docx
27 травня 2019 14:28
титульна 5510.pdf
06 червня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 14:28
Тендерна документація 5 510.pdf
27 травня 2019 14:28
Тендерна документація 5 510.docx
27 травня 2019 14:28
титульна 5510.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 01 червня 2019 16:48
Дата відповіді: 06 червня 2019 16:01
Добрий день! 1) Роботи з капітального ремонту гуртожитку за адресою: вул. Лук’янівська, будинок69/71, місто Київ будуть виконуватись в будівлі, що експлуатує? Якщо так то необхідно застосувати коефіцієнт 1,2- умови виконання робіт при виконанні робіт у будівлях, що експлуатуються, до норм витрат праці робітників, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів (ДСТУ БД.2.4-2012) і внести зміни в технічне завдання тендерної документації. 2) Чи враховувати витрати на проведення експертизи кошторисної документації в ціні тендерної пропозиції? Якщо так то необхідно внести зміни в технічне завдання тендерної документації. 3) Чи враховувати витрати на проведення технічного нагляду виконання робіт на об’єкті в ціні тендерної пропозиції? Якщо так то необхідно внести зміни в технічне завдання тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1) Учасники в складі пропозиції надають документи: «Графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм»
2), 3) «Ціна включає в себе всі витрати учасника та не може бути збільшена в процесі виконання договору.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-27-001338-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:41242014
Дата подання: 31 травня 2019 20:11
Страхова гарантія
Відповідно до положень ТД Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі страхової гарантії, із зобов’язанням страхової компанії у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації.
При цьому, в ТД зазначено, що Для підтвердження правоздатності і платоспроможності Страховика Учасник (або безпосередньо Страховик) разом зі страховою гарантією завантажує наступні документи Страховика:
 копії ліцензії страхової компанії, яка видала гарантію на здійснення добровільного страхування відповідальності перед третіми особами;
 копію свідоцтва про реєстрацію фінансової установи Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг;
 довідку про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами із зазначенням кількості, переліку та стану виконання, в тому числі, своєчасності виконання, договорів за підписом керівника компанії та скріплену її печаткою;
 Довідку про рівень виплат за 2018 рік, засвідчену підписом керівника компанії та скріплену печаткою;
- довідка (лист) виданої(ого) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг про відсутність в діяльності страхової компанії невиконаних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, виданої у 2018 році.

Звертаємо увагу, що документи які вимагаються, а саме Довідка про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами із зазначенням кількості, переліку та стану виконання, в тому числі, своєчасності виконання, договорів за підписом керівника компанії та скріплену її печаткою; та Довідка про рівень виплат за 2018 рік, засвідчену підписом керівника компанії та скріплену печаткою містять вимогу про надання інформації з обмеженим доступом (комерційної таємниці) та не надаються страховиками при видачі страхових гарантій.
Крім того, документ який вимагається ТД - довідка (лист) виданої(ого) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг про відсутність в діяльності страхової компанії невиконаних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, виданої у 2018 році, є дискримінаційною вимогою та обмежує коло потенційних учасників. А саме вимога щодо надання довідки виданої САМЕ У 2018 РОЦІ. Яка підстава вимоги такої довідки виданої саме у 2018 році – не є зрозумілою та логічною і обгрунтованою. Оскільки страховик міг не замовляти таку довідку саме у 2018 році, проте може замовити та отримати актуальну довідку.
У зв’язку із цим вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги та вимоги щодо надання документів, які становлять комерційну таємницю страховика та містять інформацію з обмеженим доступом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 16:05
Доброго дня!
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо про відмову, оскільки в вимозі не вказано жодних обмежень що можуть бути визнані дискримінаційними та будь-яким чином обмежувати прийняття участі в проведенні відкритих торгів.
Номер вимоги: UA-2019-05-27-001338-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТКЛІМАТ", Код ЄДРПОУ:38340794
Дата подання: 01 червня 2019 16:54
Вимога проект договору в частині оплати
Розділом 11 проекту договору (додаток 6 до тендерної документації) Замовником визначено такі мови розрахунків, що порушують принципи відкритості та прозорості, недискримінації учасників.
Фактично, умовами договору передбачено, що розрахунки за виконані роботи замовник може здійснювати лише після виконання всіх робіт та введення об’єкту в експлуатацію або не здійснює взагалі!
Так, пунктом 11.7. передбачена проміжна здача виконаних робіт від Підрядника Замовнику. Однак щомісячних розрахунків на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт умовами договору не передбачено. Чи здійснює Замовник авансові платежі , чи ні – незрозуміло.
Проектом договору у п. 11.7. передбачено, що Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт, підписаних уповноваженими представниками сторін, проміжними платежами за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Замовником актів та довідок, в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 875 Цивільного кодексу України, за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Відповідно до ч. 4 ст. 882 Цивільного кодексу України, передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і він підписується другою стороною.
Відповідно до ч. 1 т. 318 Господарського кодексу України, за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов'язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об'єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх.
Частина 5 цієї ж статті встановлює, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Відповідно до ч.1 ст. 323 Господарського кодексу України, договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 (далі – Загальні умови).
Відповідно до пунктів 83-84 Загальних умов, фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Якщо замовник у визначені договором підряду строки не передасть підряднику на погодження план фінансування будівництва на поточний рік, підрядник має право не розпочинати роботи, а на перехідних будовах-припинити їх виконання, і в разі невжиття замовником необхідних заходів вимагати розірвання договору підряду.
Відповідно до п. 98-99 Загальних умов, оплата за виконані роботи проводиться у порядку, визначеному договором підряду. Договором підряду може бути передбачено, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт (об'єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Після підписання документів замовник зобов'язаний оплатити виконані роботи.
Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів відкритості та прозорості, недискримінації, запобігання корупційним діям та зловживанням при проведенні закупівель, вимагаємо внести зміни до договору в частині проведення розрахунків, а саме:
1) Внести зміни до проекту договору в порядок здійснення розрахунків, якими чітко передбачити чи здійснюється замовником авансування чи ні. Якщо здійснюється – вказати розміри та строки перерахування таких коштів. Якщо не здійснюється – чітко про це зазначити.
2) Внести зміни до проекту договору та встановити чіткий порядок здійснення оплати за виконані роботи, а саме перебачити щомісячні розрахунки за фактично виконані роботи на підставі підписаних Сторонами форм КБ2-в та КБ-3, протягом 5 днів з дати підписання сторонами таких документів.
3) Внести зміни до проекту договору та встановити чіткий порядок проведення остаточних розрахунків за договором.
Існуючі умови проекту договору зменшують конкуренцію, створюють умови для зловживань зі сторони Замовника, та мають значні корупційні ризики, адже дозволяються Замовнику маніпулювати коштами вже на етапі виконання робіт, сплачуючи чи не сплачуючи їх підряднику виключно з власної волі, на свій розсуд, внутрішніх мотивів та суб’єктивних міркувань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 16:04
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що тендерна документація, частиною якої являється проект договору, складений згідно чинного законодавства та не може бути трактованій інакше. У задоволенні Вашої вимоги, що стосується порядку проведення розрахунків категорично відмовляємо, так як трактуємо це лобіюванням інтересів окремих осіб та порушенням засад конкуренції.
Номер вимоги: UA-2019-05-27-001338-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТКЛІМАТ", Код ЄДРПОУ:38340794
Дата подання: 01 червня 2019 16:57
Вимога що до кошторисної документації
Такі умови договору не відповідають чинному законодавству, створюють умови для безпідставного розірвання договору Замовником та понесенням підрядником несправедливості відповідальності у вигляді штрафних санкцій. Початок робіт неможливий без отримання підрядником від замовника будівельного майданчика, укомплектованої та затвердженої у встановленому порядку проектної документації, оформлення замовником дозволу на виконання будівельних робіт.
Так, відповідно до п. 1.2. проекту договору: «Замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов’язання з виконання робіт: Код ДК 021:2015-45000000-7- Будівельні роботі (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013Капітальний ремонт гуртожитку за адресою: вул.Лук’янівська, будинок 69/71, місто Київ, Шевченківський район, 04071). Перелік та обсяги робіт вказано у зведеному кошторисному розрахунку, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток№1)»
Згідно з чинним законодавством, зокрема ст. 875 Цивільного кодексу України, ст. 318 Господарського кодексу України передбачено, що роботи виконуються підрядником у відповідності до проектно-кошторисної документації.
Відповідно до п. 47 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668, забезпечення робіт (будівництва об'єкта) проектною документацією, її погодження з уповноваженими державними органами та органами місцевого самоврядування, а також проведення в установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється замовником.
Відповідно до п. 5 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466, будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та видачі замовнику дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Пунктом 28 цього ж Порядку встановлено, що заява на видачу такого дозволу подається Замовником. Тобто, оформлення такого документу є прямим обов’язком замовника. Виконання робіт без такого дозволу заборонено, за що передбачена відповідальність як Підрядника, так і Замовника згідно із Законом України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності».
При цьому, у п. 6 проекту договору, не міститься обов’язку Замовника у наданні Підряднику проектної документації, будівельного майданчика, оформленого дозволу на виконання будівельних робіт.
Враховуючи вищевикладене, для приведення умов договору у відповідність до вимог чинного законодавства, з метою усунення порушень у сфері публічних закупівель, просимо внести зміни до проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 16:04
Доброго дня!
Розглянувши Вашу вимогу, та ґрунтуючись на вимогах чинного законодавства, зокркса Постанова Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві від 1 серпня 2005 р. N 668 :
29. «передати підряднику завдання на проектування, інші вихідні
дані, необхідні для розроблення проектної документації, надати
йому допомогу в погодженні проектної документації у разі, коли
розроблення та погодження проектної документації за умовами
договору підряду покладено на підрядника;»
31 Підрядник зобов'язаний:
одержати встановлені законом дозволи на виконання окремих
видів робіт; { Абзац третій пункту 31 із змінами, внесеними згідно
з Постановою
47. Забезпечення робіт (будівництва об'єкта) проектною
документацією, її погодження з уповноваженими державними органами
та органами місцевого самоврядування, а також проведення в
установленому порядку експертизи цієї документації здійснюється
замовником. Договором підряду такі зобов'язання повністю або
частково можуть покладатися на підрядника.
Номер вимоги: UA-2019-05-27-001338-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНВЕСТКЛІМАТ", Код ЄДРПОУ:38340794
Дата подання: 01 червня 2019 16:59
Вимога щодо здійснення експертної оцінки матеріалів
Просимо внести зміни у проект договору та привести його у відповідність до чинного законодавства та будівельних норм, виключивши або змінивши умову про обов’язок підрядника здійснювати експертну перевірку матеріалів, конструкцій, виробів, випробовування устаткування. Так, відповідно до п. 3.1.14. проекту договору підряду, підрядник зобов’язаний «здійснювати експертну перевірку (при визначеній будівельними нормами необхідності) випробовування конструкцій, виробів, устаткування тощо, які використовуються при капітальному ремонті, та повідомляти про це Замовника у визначені Договором строки». Просимо роз’яснити, що означає експерта перевірка та яким нормативно-правовими актам, ДБН чи ДСТУ вона передбачена? Звертаємо Вашу увагу, що чинним законодавством та будівельними нормами не передбачено обов’язку підрядника здійснювати експертну перевірку чи експертизу матеріалів. При виконанні робіт здійснюються вхідний та операційний контроль якості матеріальних ресурсів відповідно до п. 8.4. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», зокрема відповідно до товаро-супровідних документів від постачальників товарів (сертифікати відповідності ( за наявності, а також якщо законом передбачена обов’язкова сертифікація товару), висновки СЕС, протоколи випробувань від виробника, паспорт якості, тощо) а також на відповідність вимогам проектної документації. Виконання даного пункту договору є об’єктивно неможливим (немає жодного законодавство визначеного порядку проведення експертизи матеріалів, як і органів, уповноважених на проведення такої експертизи) та може призвести до додаткових витрат, які неможливо передбачити на стадії підготовки тендерної пропозиції. Перелік виконавчої документації наведений у п. 4.8. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», яким не передбачено проведення експертизи матеріалів. Просимо внести зміни у проект договору, та привести його у відповідність до чинного законодавства та будівельних норм, виключивши або змінивши умову про обов’язок підрядника здійснювати експертну перевірку матеріалів, конструкцій, виробів, випробовування устаткування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 16:03
Доброго дня!
Повідомляємо про відмову у задоволенні вимоги ґрунтуючись на чинному законодавстві «Постанова Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668
31. Підрядник зобов'язаний:
здійснювати експертну перевірку, випробовування робіт,
матеріалів, конструкцій виробів, устаткування тощо, які
використовуються для виконання робіт, та повідомляти про це
замовника у визначені договором підряду строки»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В" 5 508 592,60
UAH з ПДВ
4 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД" 5 129 556,02
UAH з ПДВ
4 979 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 5 498 023,20
UAH з ПДВ
5 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 5 507 228,93
UAH з ПДВ
5 479 678,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" 5 509 990,00
UAH з ПДВ
5 509 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 12:22
СТАТУТ АЛЬТ.PDF
13 червня 2019 12:22
ДОВИДКИ.pdf
13 червня 2019 12:22
ДОЗВОЛ.pdf
13 червня 2019 12:22
ВИТЯГ НДС.pdf
13 червня 2019 12:22
протокол на назарова.pdf
13 червня 2019 12:22
НАКАЗ ДИРЕКТОР.PDF
13 червня 2019 12:22
ВЕДОМОСТИ ЕДРПОУ.pdf
13 червня 2019 12:21
ТЕНДЕР ПРОПОЗИЦИЯ.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 21:47
Довідка.zip
13 червня 2019 17:06
Електронний підпис

Публічні документи

13 червня 2019 11:47
п.5 Графік робіт.pdf
13 червня 2019 11:47
п.4_Щодо_л_ценз___(1).pdf
13 червня 2019 11:47
Кошторис.pdf
13 червня 2019 11:47
Додаток_2_ст._Ст.17_(1).pdf
13 червня 2019 11:47
3.2.Догов_р № 03_09_18.pdf
13 червня 2019 11:47
3.2.Акти вик роб_т Ярвал.pdf
13 червня 2019 11:47
2.Догов_р_бух_обл_к.pdf
13 червня 2019 11:47
18._Захист_довк_лля_(1).pdf
13 червня 2019 11:47
15.Витяг платника ПДВ.pdf
13 червня 2019 11:47
15_ДЦ_ИВР.rtf
13 червня 2019 11:47
15_ДЦ_ДЦ_3.rtf
13 червня 2019 11:47
14.Витяг _ДРПОУ.pdf
13 червня 2019 11:46
14.Виписка з _ДР.pdf
13 червня 2019 11:46
12.Протокол №1.pdf
13 червня 2019 11:46
12.Протокол зас_дання.pdf
13 червня 2019 11:46
12.Опис2.pdf
13 червня 2019 11:46
12.Коп_я___ПН_директора.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 17:14
Електронний підпис
13 червня 2019 17:13
Гарантія.zip
13 червня 2019 16:01
Електронний підпис
13 червня 2019 15:59
Технічне завдання.pdf
13 червня 2019 15:59
Статут.pdf
13 червня 2019 15:59
Пропозиція.pdf
13 червня 2019 15:59
Проект договору.pdf
13 червня 2019 15:59
ПДВ.pdf
13 червня 2019 15:59
Ліцензії та дозволи.pdf
13 червня 2019 15:59
Кошторис.pdf
13 червня 2019 15:59
Довідка ціна.pdf
13 червня 2019 15:59
Довідка субпідрядник.pdf
13 червня 2019 15:59
Довідка ст.17.pdf
13 червня 2019 15:59
Довідка працівники.pdf
13 червня 2019 15:59
Довідка обладнання.pdf
13 червня 2019 15:59
Довідка договір.pdf
13 червня 2019 15:59
Довідка довкілля.pdf
13 червня 2019 15:59
Довідка відомості.pdf
13 червня 2019 15:59
Гарантія.zip
13 червня 2019 15:58
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
13 червня 2019 15:58
Виписка.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 16:56
гарантия.zip
13 червня 2019 16:54
Статут.pdf
13 червня 2019 16:54
Виписка.pdf
13 червня 2019 16:54
Довідка банку.pdf
13 червня 2019 16:54
Протокол №1.pdf
13 червня 2019 16:54
Тендер.pdf
13 червня 2019 16:54
Наказ Паньок.pdf
13 червня 2019 16:54
Опис.pdf
13 червня 2019 16:54
смета.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРЕЙД ЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-В"
#34760641
Відхилено 4 520 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 14:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД"
#38098126
Переможець 4 979 999,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 14:17

Документи

20 червня 2019 14:15
Електронний підпис
20 червня 2019 14:13
23.pdf

Документи

20 червня 2019 14:17
Електронний підпис
20 червня 2019 14:16
23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД"
#38098126
4 979 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 14:17
Електронний підпис
20 червня 2019 14:16
23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 12:45
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 17:05
img-191111174305.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 15:06
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 14:41
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 14:04
6971.pdf укладений
03 липня 2019 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни на основі експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 69/71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни у зв`язку зі зменшенням обсягів робіт.
Номер договору про закупівлю: 69/71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 30 листопада 2019
Сума оплати за договором: 4 699 502,16
UAH (в тому числі ПДВ 783 250,36 UAH)