Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії сільської медицини за адресою: вул. Шкільна, 30А, с. Нестоїта Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Очікувана вартість
5 743 112,00 UAH
UA-2019-05-27-001298-a e6ea595144f74ac69379e1c47bf37752
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Чердаклієв

+380684558147
+380487148515
tender85381@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Юрій Чердаклієв
+380684558147,+380487148515
tender85381@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 13:07
Очікувана вартість: 5 743 112,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,35%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи



Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії сільської медицини за адресою: вул. Шкільна, 30А, с. Нестоїта Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66332, Україна, Одеська область, с. Нестоїта, вул. Шкільна, 30А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після предявлення Підрядником форм Кб-2в, Кб-3, підписаних представниками сторін. Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі актів форм Кб-2в, Кб-3, протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 17:09
ТД амбулаторія Нестоїта зі змінами.doc
05 червня 2019 17:09
Протокол про внесення змін Нестоїта.pdf
27 травня 2019 14:20
Нестоїта IMS з нульовими цінами.ims
27 травня 2019 14:20
Проект Договору.docx
05 червня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 17:09
ТД амбулаторія Нестоїта зі змінами.doc
27 травня 2019 14:20
ТД амбулаторія Нестоїта.doc
05 червня 2019 17:09
Протокол про внесення змін Нестоїта.pdf
27 травня 2019 14:20
Нестоїта IMS з нульовими цінами.ims
27 травня 2019 14:20
Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД" 5 741 112,00
UAH з ПДВ
4 841 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Ялик» 5 522 976,90
UAH з ПДВ
5 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод 5 742 112,00
UAH з ПДВ
5 742 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 17:21
Електронний підпис
11 червня 2019 16:13
Електронний підпис
11 червня 2019 15:58
Технічне завдання.pdf
11 червня 2019 15:58
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2019 15:58
працівники.pdf
11 червня 2019 15:58
Договор амб. Нестоїта.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 17:42
Електронний підпис
12 червня 2019 17:38
ПРОЕКТ ДОГОВОР.pdf
12 червня 2019 17:36
Електронний підпис
12 червня 2019 17:19
9. Договора МТБ ч2.rar
12 червня 2019 17:19
2.0 Працівники_1час.rar
12 червня 2019 17:19
2.0 Працівники_2час.rar
12 червня 2019 17:18
3. Інші документи.rar
12 червня 2019 17:18
8. Договора МТБ ч1.rar
12 червня 2019 17:18
Кошторис.rar
12 червня 2019 17:18
10. Договора приміщень.rar
12 червня 2019 17:18
Довідки_листи_ПДФ.rar
12 червня 2019 17:18
Банківські гарантії.rar
12 червня 2019 17:18
Штатний розпис діючий.rar

Публічні документи

11 червня 2019 17:05
Електронний підпис
11 червня 2019 16:38
Електронний підпис
11 червня 2019 16:18
Технічне завдання.pdf
11 червня 2019 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2019 16:18
Працівники.pdf
11 червня 2019 16:18
Договор Нестоїта.pdf
11 червня 2019 16:18
Гарантийні листи.pdf
11 червня 2019 16:18
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД"

ПП «Ялик»

ТОВ Котовський асфальтобетонний завод

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОСТІР-АГРОБУД"
#41471604
Відхилено 4 841 112,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 17:45
ПП «Ялик»
#34019103
Відхилено 5 240 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 15:30
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод
#39103990
Переможець 5 742 112,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод
#39103990
5 742 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2022 09:51
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 15:45
Договір №20 ДУ №9 від 29.11.2021.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 09:34
Договір №20 ДУ №8 від 14.07.2021.pdf зміни до договору
14 липня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 09:44
Договір №20 ДУ №7 від 13.05.2021.PDF зміни до договору
13 травня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 14:45
Дог. №20 ДУ №6 від 02.04.2021.PDF зміни до договору
05 квітня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 09:55
Д.У. № 5 до Договору № 20.PDF зміни до договору
25 січня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 13:48
Договір №20 ДУ №4 від 11.11.2020.PDF зміни до договору
11 листопада 2020 13:47
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 10:41
Договір №20 ДУ №3 від 18.09.2020.PDF зміни до договору
21 вересня 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 14:42
Договір №20 ДУ №2 від 15.09.2020.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 12:27
ДУ 1 від 30.03.2020.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:07
Нестоїта.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2019 16:23
Додаткова угода 2 до Договору 20.PDF зміни до договору
20 вересня 2019 16:23
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 12:22
ДУ_1 до Договору 20.PDF зміни до договору
06 серпня 2019 12:21
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 18:06
протокол_36:5.pdf зміни до договору
11 липня 2019 18:06
Додаток № 1 до Договору від 04.07.19 № 20.PDF зміни до договору
11 липня 2019 18:03
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 12:13
Договір від 04.07.19 № 20.pdf укладений
04 липня 2019 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При публікації Договору № 20 від 04.07.2019 року на виконання робіт: «Будівництво амбулаторії сільської медицини за адресою: вул. Шкільна, 30А, с. Нестоїта Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» на суму – 5 742 112,00 (П’ять мільйонів сімсот сорок дві тисячі сто дванадцять гривень 00 копійок) гривень у т.ч. ПДВ 20% - 874 666,05 (Вісімсот сімдесят чотири тисячі шістсот шістдесят шість гривень 05 копійок) гривень, код ДК 021:2015 45215000-7 – «Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень» виникла технічна та механічна помилка. Оскільки, відповідно ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» не було змінено суттєві умови Договору, а саме: ціна Договору та предмет Договору, однак має місце механічна та технічна помилка під час публікації Додатку № 1 до Договору № 20 від 04.07.2019 року, керуючись ст.10 та ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 23 Бюджетного кодексу України, з метою покращення процедури закупівлі за тендером: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-27-001298-a на виконання робіт «Будівництво амбулаторії сільської медицини за адресою: вул. Шкільна, 30А, с. Нестоїта Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» публікується чинна версія Додатку № 1 до Договору № 20 від 04 липня 2019 року на суму - 5 742 112,00 (П’ять мільйонів сімсот сорок дві тисячі сто дванадцять гривень 00 копійок) гривень у т.ч. ПДВ 20% - 874 666,05 (Вісімсот сімдесят чотири тисячі шістсот шістдесят шість гривень 05 копійок) гривень, за кодом ДК 021:2015 45215000-7 – «Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень», який вважається чинним. Окремо зазначаю, що опублікований разом з основним Договором 04 липня 2019 року Додаток № 1 до Договору № 20 від 04.07.2019 року, вважається нечинним, у зв’язку із механічною та технічною помилкою при його публікації, а саме відсутність печатки, та цим протоколом вносяться зміни щодо його виправлення, з метою покращення якості процедури закупівлі, відповідно ст. 10 та ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» зі змінами та ст.23 Бюджетного кодексу України, ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Фінансування на 2019 рік у сумі 5 742 112,00 (Пять мільйонів сімсот сорок дві тисячі сто дванадцять гривень 00 копійок) гривень з них:не менше 10% співфінансування відповідно постанові КМУ№983 у сумі – 586 000,00 ( Пятсот вісімдесят шість тисяч гривень 00 копійок) гривень з рахунку №35426149005967, МФО 828011, ГУ ДКСУ м.Одеса та 90% фінансування за рахунок субвенції державного бюджету у сумі -5 156 112,00 (Пять мільйонів сто пятдесят шість тисяч сто дванадцать гривень 00 копійок) гривень з рахунку №35425149705967 МФО 828011 ГУ ДКСУ м.Одеса. 3. Внести зміни до реквізитів сторін «Підрядника» а саме реквізити та назву банка викласти в наступній редакції: «АТ «УкрСиббанк», МФО 351005, п/р 26008505347300». 4. Усі інші умови договору № 20 від 04 липня 2019 року залишаються без змін. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Підстава: Рішення обласної ради від 22.02.2019 №941-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» та ст.23 Бюджетного кодексу України, ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Фінансування на 2019 рік у сумі – 5 742 112,00 грн. (П'ять мільйонів сімсот сорок дві тисячі сто дванадцять гривень 00 копійок) гривень з них: не менше 10% співфінансування відповідно постанові КМУ №983 у сумі – 586 000,00 (Пятсот вісімдесят шість тисяч гривень 00 копійок) гривень. та 90 % фінансування за рахунок субвенції державного бюджету- 5 156 112,00 (П'ять мільйонів сто пятдесят шість тисяч сто дванадцять гривень 00 копійок) гривень а саме: фінансування по КЕКВ 3110 а придбання невмонтованого обладнання та меблів у сумі 1 360 005,60 (Один мільйон триста шістдесят тисяч п'ять гривень 60 копійок) гривень та фінансування по КЕКВ 3122 у сумі – 3 796 116,40 (Три мільйони сімсот дев'яносто шість тисяч сто шістнадцять гривнень 40 копійок) гривень на будівництво амбулаторії та придбання та встановлення невмонтованого обладнання. 3. Внести зміни до розділу X договору, та продовжити термін дії договору до 31 грудня 2019 року, а саме викласти п.10.1 в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року та до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань». 4. Усі інші умови договору №20 від 04 липня 2019 року Дзалишаються без змін. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди є невід’ємною частиною: 1) Додаток №1 – «Договірна ціна»; 2) Додаток №2 – «Календарний графік виконання робіт»;
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження стоку дії договору та додатків №1,2 до 31.12.2020 року, зміна реквізитів підрядника.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та додатків №1,2 до 30.04.2020 року, зміна реквізитів підрядника.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в розділ Х, Додаток 2, Додаток 3, розділ ХІІІ та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.10.1 р.Х, р. ХІІІ, Додаток 2, Додаток 3 та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до преамбули договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основного договору, подовження строку договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до преамбули Договору, Додаток №2 до Договору, Додаток №3 до Договору, до розділу ХІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до премабули Договору 2. Внести зміни до розділу ХІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в Додаток 1 до Договору 2. Внести зміни до розділу ХІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1 р.ІІІ Договору, в Додаток 1 Договору, в Додаток 3 Договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 715 033,48
UAH (в тому числі ПДВ 854 388,88 UAH)