Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп"ютери (системні блоки)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-05-27-001194-b ● b5aed16712c94b16994e6e5bceee9a7f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Вебсайт: | http://www.pfu.gov.ua/kv/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Контактна особа: |
Плющ Яна Віталіївна +380444863322 kiev_gu_tender@kv.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Персональні комп"ютери (системні блоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Персональні комп"ютери (системні блоки) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2019 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 16:05 |
закупівля офісної техніки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 травня 2019 07:29
Дата відповіді: 28 травня 2019 09:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Головне управління Пенсійного фонду України в м.Києві на Ваше звернення надає наступну інформацію:
В тендерній документації на закупівлю товару- персональні комп»ютери (системні блоки), а саме в технічних та якісних характеристиках до предмету закупівлі (додаток № 3), Замовником не вказується інформація про торгову марку або модель товару, а лише зазначаються технічні характеристики товару, який має на меті придбати. Також зазначаємо про те, що у відповідності до умов тендерної документації, а саме до додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником передбачено можливість для учасників надати у своїй пропозиції покращені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Розгляд пропозицій учасників буде відбуватися у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до розділу 3 та 5 тендерної документації.
В тендерній документації на закупівлю товару- персональні комп»ютери (системні блоки), а саме в технічних та якісних характеристиках до предмету закупівлі (додаток № 3), Замовником не вказується інформація про торгову марку або модель товару, а лише зазначаються технічні характеристики товару, який має на меті придбати. Також зазначаємо про те, що у відповідності до умов тендерної документації, а саме до додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником передбачено можливість для учасників надати у своїй пропозиції покращені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Розгляд пропозицій учасників буде відбуватися у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до розділу 3 та 5 тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
11 червня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій