Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по ремонту крівлі складів
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-05-27-001174-b 0743c66e66364e49a893e7dc8b3ca0f7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипенко Ганна Олександрівна

+380502473745 pilipenko.anna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Хлібна база №73
Код ЄДРПОУ: 20204928
Місцезнаходження: 53250, Україна , Дніпропетровська обл., Павлопілля, 40 років Перемоги,64
Контактна особа: Пилипенко Ганна Олександрівна
+380502473745
pilipenko.anna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 16:04
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 16:04
Початок аукціону: 13 червня 2019 12:29
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Більш докладно - в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 м.кв
Послуги по ремонту крівлі складів (ремонту крівлі складу №11, №12, №8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53250, Україна, Дніпропетровська область, с.Павлопілля, вул. 40 років Перемоги, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 16:00
Послуги по ремонту крівлі.docx
27 травня 2019 16:00
102321_СД_ДФ_2-1-1 8.rtf
27 травня 2019 16:00
102311_СД_ДФ_2-1-1 12.rtf
27 травня 2019 16:00
102301_СД_ДФ_2-1-1 11.rtf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-27-001174-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "НВП "СЕАЛ"", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 05 червня 2019 17:30
просимо викласти тендерну документацію до тендера
просимо викласти тендерну документацію до тендера
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка
Дата: 05 червня 2019 17:31
Рішення від 07.06.2019 № 7356.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 18:27

Документи Органу Оскарження

07 червня 2019 18:27
Рішення від 07.06.2019 № 7356.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000257 ● 412ec366d8c54c41a03b15caf11f0d05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 15:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.12.2019 № 205

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205

витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

19 UA-2019-05-27-001174-b 27.05.2019 ДП Хлібна база №73 (код ЄДРПОУ 20204928) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-8_2)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-11 10:33:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги по ремонту крівлі складів» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-05-27-001174-b) очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Частиною другою статті 32 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Моніторингом установлено, що в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 24.07.2019 з переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальінстю "СТРОЙАЛЬТГРУП" (далі – ТОВ "СТРОЙАЛЬТГРУП"). Проте станом на початок моніторингу (04.12.2019) на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня будь яка інформація щодо укладеного договору.
Поясніть, чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ "СТРОЙАЛЬТГРУП"? У разі не укладення поясніть причину не укладання договору. У разі укладення договору про закупівлю з переможцем торгів поясніть причину його не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-11 16:19:48

Пояснення, щодо відсутності будь якої інформації щодо укладення договору з переможцем торгів ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» на закупівлю послуг «Послуги по ремонту крівлі складів» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-05-27-001174-b)

Надаємо Вам пояснення, щодо відсутності будь якої інформації щодо укладення договору з переможцем торгів ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» на закупівлю послуг «Послуги по ремонту крівлі складів» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-05-27-001174-b).
Частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до цього, ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» було повідомлено про намір укласти договір в зазначені Законом терміни, але зі сторони ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» не був наданий оригінал договору та специфікації до договору, що в свою чергу порушило терміни підписання договору, таким чином між ДП «Хлібна база №73» та ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» не було укладено договору про надання послуг по ремонту крівлі складів.
05.12.2019 року було проведено відміну торгів, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПОЯСНЕННЯ з приводу висновку про проведення моніторингу до закупівлі Послуги по ремонту крівлі складів (UA-2019-05-27-001174-b) Державним підприємством «Хлібна база №73» відповідно до річного плану закупівель 27.05.2019 року було оголошено аукціон на проведення закупівлі послуги по ремонту крівлі складів (UA-2019-05-27-001174-b) з очікуваною вартістю закупівлі 3 000 000,00 грн. Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) 13.06.2019 року було проведено аукціон та відповідно до ст. 27 та ст. 28 Закону було проведено розкриття та оцінка тендерних пропозицій. 24.07.2019 року переможцем аукціону було обрано ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП». Частиною другою ст. 32 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до цього, ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» було повідомлено про намір укласти договір в зазначені Законом терміни, але зі сторони ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» не був наданий оригінал договору та специфікації до договору, що в свою чергу порушило терміни підписання договору, таким чином між ДП «Хлібна база №73» та ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» не було укладено договору про надання послуг по ремонту крівлі складів. Згідно з ч. 3 ст. 32 Закону, якщо у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.8 «Строк дії пропозиції конкурсних торгів» в якому вказано, що строк дії пропозиції має бути не менше 90 днів з дати розкриття пропозицій. Таким чином станом на 05.12.2019 року закінчився строк дії пропозицій конкурсних торгів. Подальші дії щодо розкриття тендерних пропозицій являлось порушення вимог законодавства. Тому тендерним комітетом було винесено рішення про відміну торгів. Це пояснення надається з приводу висновку про проведення моніторингу до закупівлі Послуги по ремонту крівлі складів (UA-2019-05-27-001174-b)

2019-12-18 12:50:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ В" 2 369 000,00
UAH з ПДВ
2 339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АРТЕМЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙАЛЬТГРУП" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ 2 960 000,00
UAH з ПДВ
2 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 14:58
договір.pdf
11 червня 2019 14:58
витяг з реєстру.pdf
11 червня 2019 14:58
статут.pdf
11 червня 2019 14:58
протокол.pdf
11 червня 2019 14:58
паспорт.pdf
11 червня 2019 14:58
наказ.pdf
11 червня 2019 14:58
Лицензия.pdf
11 червня 2019 14:58
додаток до лицензії.pdf
11 червня 2019 14:58
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 14:27
Цінова пропозиція.docx
10 червня 2019 14:27
Договор.docx

Публічні документи

11 червня 2019 16:24
Електронний підпис
11 червня 2019 16:23
Електронний підпис

Публічні документи

06 червня 2019 12:16
виписка 2стр.jpg
06 червня 2019 12:15
статут14.jpg
06 червня 2019 12:15
статут13.jpg
06 червня 2019 12:15
статут12.jpg
06 червня 2019 12:15
статут11.jpg
06 червня 2019 12:15
статут10.jpg
06 червня 2019 12:15
статут9.jpg
06 червня 2019 12:15
статут2.jpg
06 червня 2019 12:15
статут1.jpg
06 червня 2019 12:15
виписка 1стр.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ В"

ФОП "АРТЕМЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙАЛЬТГРУП"

ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ В"
#39337866
Рішення скасоване 2 339 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 16:06
ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ В"
#39337866
Відхилено 2 339 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 13:54
ФОП "АРТЕМЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ"
#2570906499
Відхилено 2 360 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 15:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙАЛЬТГРУП"
#41723074
Переможець 2 950 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:40

Документи

25 червня 2019 12:59
Електронний підпис
25 червня 2019 09:43
кровля.PDF
20 червня 2019 14:15
покрівля.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙАЛЬТГРУП"
#41723074
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 грудня 2019 09:54
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
05 грудня 2019 09:54
протокол відміни торгів