Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Хлібна база №73 |
Код ЄДРПОУ: | 20204928 |
Місцезнаходження: | 53250, Україна , Дніпропетровська обл., Павлопілля, 40 років Перемоги,64 |
Контактна особа: |
Пилипенко Ганна Олександрівна +380502473745 pilipenko.anna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2019 16:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2019 16:04 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2019 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 16:00 |
Послуги по ремонту крівлі.docx | |
27 травня 2019 16:00 |
102321_СД_ДФ_2-1-1 8.rtf | |
27 травня 2019 16:00 |
102311_СД_ДФ_2-1-1 12.rtf | |
27 травня 2019 16:00 |
102301_СД_ДФ_2-1-1 11.rtf |
Скарги до процедури
Дата подання: 05 червня 2019 17:30
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000257 ● 412ec366d8c54c41a03b15caf11f0d05
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 15:22 |
03.12.2019 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205
витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2019-05-27-001174-b 27.05.2019 ДП Хлібна база №73 (код ЄДРПОУ 20204928) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-8_2)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-11 10:33:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги по ремонту крівлі складів» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-05-27-001174-b) очікуваною вартістю 3 000 000,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Частиною другою статті 32 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Моніторингом установлено, що в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 24.07.2019 з переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальінстю "СТРОЙАЛЬТГРУП" (далі – ТОВ "СТРОЙАЛЬТГРУП"). Проте станом на початок моніторингу (04.12.2019) на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня будь яка інформація щодо укладеного договору.
Поясніть, чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ "СТРОЙАЛЬТГРУП"? У разі не укладення поясніть причину не укладання договору. У разі укладення договору про закупівлю з переможцем торгів поясніть причину його не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-11 16:19:48
Пояснення, щодо відсутності будь якої інформації щодо укладення договору з переможцем торгів ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» на закупівлю послуг «Послуги по ремонту крівлі складів» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-05-27-001174-b)
Надаємо Вам пояснення, щодо відсутності будь якої інформації щодо укладення договору з переможцем торгів ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» на закупівлю послуг «Послуги по ремонту крівлі складів» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-05-27-001174-b).
Частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до цього, ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» було повідомлено про намір укласти договір в зазначені Законом терміни, але зі сторони ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» не був наданий оригінал договору та специфікації до договору, що в свою чергу порушило терміни підписання договору, таким чином між ДП «Хлібна база №73» та ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» не було укладено договору про надання послуг по ремонту крівлі складів.
05.12.2019 року було проведено відміну торгів, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПОЯСНЕННЯ з приводу висновку про проведення моніторингу до закупівлі Послуги по ремонту крівлі складів (UA-2019-05-27-001174-b) Державним підприємством «Хлібна база №73» відповідно до річного плану закупівель 27.05.2019 року було оголошено аукціон на проведення закупівлі послуги по ремонту крівлі складів (UA-2019-05-27-001174-b) з очікуваною вартістю закупівлі 3 000 000,00 грн. Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) 13.06.2019 року було проведено аукціон та відповідно до ст. 27 та ст. 28 Закону було проведено розкриття та оцінка тендерних пропозицій. 24.07.2019 року переможцем аукціону було обрано ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП». Частиною другою ст. 32 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до цього, ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» було повідомлено про намір укласти договір в зазначені Законом терміни, але зі сторони ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» не був наданий оригінал договору та специфікації до договору, що в свою чергу порушило терміни підписання договору, таким чином між ДП «Хлібна база №73» та ТОВ «СТРОАЛЬТГРУП» не було укладено договору про надання послуг по ремонту крівлі складів. Згідно з ч. 3 ст. 32 Закону, якщо у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.8 «Строк дії пропозиції конкурсних торгів» в якому вказано, що строк дії пропозиції має бути не менше 90 днів з дати розкриття пропозицій. Таким чином станом на 05.12.2019 року закінчився строк дії пропозицій конкурсних торгів. Подальші дії щодо розкриття тендерних пропозицій являлось порушення вимог законодавства. Тому тендерним комітетом було винесено рішення про відміну торгів. Це пояснення надається з приводу висновку про проведення моніторингу до закупівлі Послуги по ремонту крівлі складів (UA-2019-05-27-001174-b)
2019-12-18 12:50:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2019 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ В" |
2 369 000,00
UAH з ПДВ
|
2 339 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АРТЕМЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙАЛЬТГРУП" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ |
2 960 000,00
UAH з ПДВ
|
2 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ В" #39337866 |
Рішення скасоване |
2 339 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 16:06
|
ТОВ "НАДІЙНА ОСЕЛЯ В" #39337866 |
Відхилено |
2 339 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 13:54
|
ФОП "АРТЕМЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ" #2570906499 |
Відхилено |
2 360 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 15:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙАЛЬТГРУП" #41723074 |
Переможець |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 10:40
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 05 грудня 2019 09:54 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
05 грудня 2019 09:54
|
протокол відміни торгів |