Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення комплексу робіт з встановленням охоронних систем для збереження обладнання вузлів обліку теплової енергії та машинних приміщень ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Захарівська, 2 у Подільському районі м. Києва
Очікувана вартість
35 618,00 UAH
UA-2019-05-27-000928-b e739e72dde464ceabe9cc2ff6187c716
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Карягін Павло

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Карягін Павло
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 17:00
Очікувана вартість: 35 618,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 068,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення комплексу робіт з встановленням охоронних систем для збереження обладнання вузлів обліку теплової енергії та машинних приміщень ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Захарівська, 2 у Подільському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Здійснення комплексу робіт з встановленням охоронних систем для збереження обладнання вузлів обліку теплової енергії та машинних приміщень ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Захарівська, 2 у Подільському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45312200-9 — Встановлення систем охоронної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо еквіваленту
Дата подання: 29 травня 2019 11:40
Дата відповіді: 30 травня 2019 15:41
У документації визначено вимогу: Використовувати матеріали, конструкції та устаткування відповідно до діючих нормативних актів ДБН та ДСТУ. Додаток дефектний акт. Чинне законодавство України про закупівлі визначає, що інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Також Наказ ДП “Зовнішторгвидав України №35 від 13.04.2016 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” передбачає наступну норму: 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Таким чином у документації Замовника має міститись припис про можливість пропозицій учасником еквіваленту, який за якістю не є гіршим, ніж вимоги технічного завдання. У Вашій документації такий пункт відсутній. Тому просимо привести Вашу документацію у відповідність до вимог законодавства і внести відповідні зміни, додавши позицію про те, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підприємство під час оголошення Допорогової Закупівлі керується нормативними актами, що регулюють закупівлю товарів, робіт та послуг сума яких не перевищує 200000,00 грн для товарів та послуг, 1500000,00 грн для закупівлі робіт, а саме: Наказом ДП “Зовнішторгвидав України №35 від 13.04.2016 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (чинним до 19.03.2019р) та наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами від 20.03.2019 №11), де прописано, що Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Дана ж закупівля не передбачає аналогів. Що в свою чергу не суперечить вищенаведеним наказам.
Про аналогічний досвід
Дата подання: 29 травня 2019 11:40
Дата відповіді: 30 травня 2019 16:14
У документації визначено вимогу: Довідка про виконання аналогічного договору за бюджетні та/або комунальні кошти протягом 2018р., згідно форми (не менше 1-го договору), копії аналогічних договорів, копія акту (актів) виконаних робіт за вказаним у довідці договором (договорами) за формою КБ-2в, КБ-3**. Чинне законодавство України не визначає конкретних вимог до аналогічного досвіду, оскільки Законодавець визначає, що: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Законодавець не визначає обсягу аналогічного договору, суб’єкта надання послуг (форму власності контрагента), терміни виконання або рік укладення договору. Тому Ваша приписка конкретно щодо надання послуг в бюджетній та комунальній установі і саме в 2018 році є дискримінацією. На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності (адже, приватні структури не можуть фінансуватись за бюджетний кошт)? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Отже, прописуючи таку вимогу, Ви автоматично залишаєте поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними та комунальними установами. Таким чином, Ваша вимога щодо форми власності Замовника послуг та строку виконання послуг є дискримінаційною і ми вимагаємо внести до неї зміни і виключити припис про «державні та комунальні кошти» та про рік виконання «2018».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підприємство вважає, що вимога щодо надання копії аналогічного договору за бюджетні та/або комунальні кошти протягом 2018р. не є дискримінаційною з наступних причин:
- Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі;
- Виконання робіт, які фінансуються за рахунок бюджетних та/або комунальних коштів мають специфіку складання документів, а саме: застосування повишаючих та понижаючих коефіціентів, використання матеріалів середньої якості за мінімальними цінами, отримання позитивного експертного Звіту (висновку) за умови що сума перевищує 40 тис. грн.., складання КБ-2В, КБ-3 та інше.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-27-000928-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ БЕСТВЕЙ ЛТД, Код ЄДРПОУ:39888820
Дата подання: 29 травня 2019 11:41
Про аналогічний досвід
У документації визначено вимогу: Довідка про виконання аналогічного договору за бюджетні та/або комунальні кошти протягом 2018р., згідно форми (не менше 1-го договору), копії аналогічних договорів, копія акту (актів) виконаних робіт за вказаним у довідці договором (договорами) за формою КБ-2в, КБ-3**.
Чинне законодавство України не визначає конкретних вимог до аналогічного досвіду, оскільки Законодавець визначає, що: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, Законодавець не визначає обсягу аналогічного договору, суб’єкта надання послуг (форму власності контрагента), терміни виконання або рік укладення договору. Тому Ваша приписка конкретно щодо надання послуг в бюджетній та комунальній установі і саме в 2018 році є дискримінацією. На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності (адже, приватні структури не можуть фінансуватись за бюджетний кошт)? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Отже, прописуючи таку вимогу, Ви автоматично залишаєте поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними та комунальними установами. Таким чином, Ваша вимога щодо форми власності Замовника послуг та строку виконання послуг є дискримінаційною і ми вимагаємо внести до неї зміни і виключити припис про «державні та комунальні кошти» та про рік виконання «2018».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 17:52
Підприємство вважає, що вимога щодо надання копії аналогічного договору за бюджетні та/або комунальні кошти протягом 2018р. не є дискримінаційною з наступних причин:
- Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі;
- Виконання робіт, які фінансуються за рахунок бюджетних та/або комунальних коштів мають специфіку складання документів, а саме: застосування повишаючих та понижаючих коефіціентів, використання матеріалів середньої якості за мінімальними цінами, отримання позитивного експертного Звіту (висновку) за умови що сума перевищує 40 тис. грн.., складання КБ-2В, КБ-3 та інше.
Номер вимоги: UA-2019-05-27-000928-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ БЕСТВЕЙ ЛТД, Код ЄДРПОУ:39888820
Дата подання: 29 травня 2019 11:42
Щодо еквіваленту
У документації визначено вимогу: Використовувати матеріали, конструкції та устаткування відповідно до діючих нормативних актів ДБН та ДСТУ. Додаток дефектний акт.
Чинне законодавство України про закупівлі визначає, що інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Також Наказ ДП “Зовнішторгвидав України №35 від 13.04.2016 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” передбачає наступну норму: 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Таким чином у документації Замовника має міститись припис про можливість пропозицій учасником еквіваленту, який за якістю не є гіршим, ніж вимоги технічного завдання. У Вашій документації такий пункт відсутній. Тому просимо привести Вашу документацію у відповідність до вимог законодавства і внести відповідні зміни, додавши позицію про те, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 17:13
1) Підприємство під час оголошення Допорогової Закупівлі керується нормативними актами, що регулюють закупівлю товарів, робіт та послуг сума яких не перевищує 200000,00 грн для товарів та послуг, 1500000,00 грн для закупівлі робіт, а саме: Наказом ДП “Зовнішторгвидав України №35 від 13.04.2016 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (чинним до 19.03.2019р) та наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами від 20.03.2019 №11), де прописано, що Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Дана ж закупівля не передбачає аналогів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПІДРЯД» 35 618,00
UAH з ПДВ
35 618,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 18:44
Статут.rar
30 травня 2019 18:44
Довідка НАЗК (Учасник).zip
30 травня 2019 18:44
Довідка податкова.pdf
30 травня 2019 18:44
Банківські довідки.rar
30 травня 2019 18:43
Довідки.rar
30 травня 2019 18:43
Персонал.rar
30 травня 2019 18:43
Досвід.rar
30 травня 2019 18:42
14.ims
30 травня 2019 18:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПІДРЯД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПІДРЯД»
#42750470
Переможець 35 618,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 17:23

Документи

04 червня 2019 17:23
Рішення № 210.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ПІДРЯД»
#42750470
35 618,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 17:23
Рішення № 210.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 15:02
Договір Український будівельний підряд ВОС вул. Захарівська, 2.pdf укладений
20 червня 2019 13:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 30 вересня 2019
Сума оплати за договором: 31 777,75
UAH (в тому числі ПДВ 5 296,29 UAH)