Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки врізні в комплекті
Очікувана вартість
354 240,00 UAH
UA-2019-05-27-000919-c 2bdf489797a84f19b0ef41374a4afae6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикоріз Олександр Сергійович

+380444652195 BYKORIZ@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Бикоріз Олександр Сергійович
+380444652195
BYKORIZ@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 21:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 22:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 15:16
Очікувана вартість: 354 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 771,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 комплект
Замки врізні в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 21:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 21:26
ТД замки Одеса (526-М).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-27-000919-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАЛІАЛ", Код ЄДРПОУ:37538490
Дата подання: 24 липня 2019 13:24
Вимога щодо усунення неправомірного визначення переможця
ТОВ «МАЛІАЛ» - учасник публічних торгів Філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця» з предметом закупівлі «Код ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі (Замки врізні в комплекті)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-27-000919-c.
23.07.2019 р. замовник своїм рішенням, викладеним у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № 987-М від 23.07.2019 р., визначив переможцем відкритих торгів учасника МП «МИР», так як пропозиція даного учасника відповідає умовам тендерної документації, відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією та відсутні підстави для її відхилення.
ТОВ «МАЛІАЛ» не погоджується із зазначеним рішенням тендерного комітету Замовника, так як з аналізу тендерної пропозиції МП «МИР» вбачається її невідповідність умовам тендерної документації замовника і тому є підстави для її відхилення.

Підстави для відхилення тендерної пропозиції МП «МИР» наступні:
1.
Згідно вимог заповнення Додатку № 5 «Дані про продукції»:
- В колонці 2 зазначається повне найменування товару (назва, тип, вигляд, виконання тощо.) згідно з нормативною документацією;
- В колонці 4 вказується дата виготовлення товару (не раніше 2019 року) та нормативно-технічна документація, якій відповідає товар;
- В колонці 6 вказується гарантійний термін експлуатації та зберігання (не менше 24 місяців);
- В колонці 7 вказуються умови щодо транспортування партій товару (кількість, тара, кріплення та інше).
У підтвердження зазначеного учасником надано довідку № 3/06 від 03.06.2019р., в якій у 2 колонці зазначене найменування продукції не співпадає з найменуванням в нормативних документах; у 3 колонці не вказано форму власності та місто походження товару; у 4 колонці не вказана нормативно-технічна документація, якій відповідає товар; у 6 колонці не зазначено окремо термін експлуатації та термін зберігання; у 7 колонці не вказано пакування, кількість та кріплення продукції;

2.
Згідно п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції»
Згідно розділу «Оцінка тендерної пропозиції» п. 2 учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Зазначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції учасника, що призводить до відхилення учасника згідно вимог тендерної документації;

3.
Відповідно до п.п.1.1. п 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. В порушення вищевказаних вимог учасником не надано пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання копії свідоцтва про сплату єдиного податку.

Відповідно до ч.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Із вищевказаного вбачається, що тендерна пропозиція МП «МИР» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена.

Отже, тендерним комітетом Замовника порушено ЗУ «Про публічні закупівлі» та прийнято незаконне рішення щодо визначення переможцем МП «МИР».

На підставі вищенаведеного, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»,-

ПРОШУ:
1. Скасувати рішення № 987-М від 23.07.2019 р. щодо визначення учасника МП «МИР» переможцем відкритих торгів з предметом закупівлі «Код ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі (Замки врізні в комплекті)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-27-000919-c.
2. Відхилити тендерну пропозицію МП «МИР» по закупівлі «Код ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі (Замки врізні в комплекті)», ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-27-000919-c у зв`язку з її невідповідністю вимогам тендерної документації.

У випадку, якщо тендерний комітет Філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця» не скасує рішення та не відхилить тендерну пропозицію МП «МИР», ТОВ «МАЛІАЛ» буде змушене звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2019 13:54
Повідомляємо Вам про те, що пропозиція МП "Мир" повністю відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

24 липня 2019 13:24
Вимога ТОВ МАЛІАЛ.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-27-000919-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИР", Код ЄДРПОУ:19218440
Дата подання: 25 червня 2019 15:59
Скарга
Скарга МП «МИР» (Код ЄДРПОУ 19218440) на неправомірне рішення Замовника АТ «Українська залізниця» (в особі філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Українська залізниця») щодо визначення переможця закупівлі «Замки врізні в комплекті (ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі)» згідно оголошення у ЦБД: № UA-2019-05-27-000919-c та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОСТАНДАРТ» (Код ЄДРПОУ 40950975)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 червня 2019 20:04
Рішення від 27.06.2019 № 8499 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 20:03
Рішення від 16.07.2019 № 9523.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2019 18:39
Номер скарги: UA-2019-05-27-000919-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МАЛІАЛ", Код ЄДРПОУ:37538490
Дата подання: 02 серпня 2019 18:17
СКАРГА на рішення тендерного комітету Філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця» від 23.07.2019 р., що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель
ТОВ «МАЛІАЛ», надалі – Скаржник, є учасником публічних торгів Філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця» з предметом закупівлі «Код ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі (Замки врізні в комплекті)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-27-000919-c, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною скаргою на рішення тендерного комітету замовника Філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця» від 23.07.2019 р., надалі – Замовник, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено права та законні інтереси Скаржника. 23.07.2019 р. Замовник своїм рішенням, викладеним у Протоколі повторного розгляду тендерних пропозицій №987-М від 23.07.2019р. на закупівлю замків врізних в комплекті «Код ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі», ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель №UA-2019-05-27-000919-c, визнав переможцем відкритих торгів учасника Мале підприємство «Мир» (19218440), так як пропозиція даного учасника відповідає умовам тендерної документації, відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією та відсутні підстави для її відхилення. ТОВ «МАЛІАЛ» не погоджується із зазначеним рішенням тендерного комітету Замовника, так як з аналізу тендерної пропозиції МП «Мир» вбачається її невідповідність умовам тендерної документації Замовника і тому є підстави для її відхилення. Підстави для відхилення тендерної пропозиції МП «Мир» наступні: 1. Згідно вимог п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. На виконання вищевказаної вимоги, учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не є тотожним відомостям з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надаються на підставі нижченаведених правових норм. Відповідно до ст.1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи. Відповідно до ст.11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді: 1) безоплатного доступу через портал електронних сервісів до відомостей з Єдиного державного реєстру, які актуальні на момент запиту, 2) оприлюднення публічної інформації з Єдиного державного реєстру у формі відкритих даних відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації"; 5) виписок у паперовій формі для проставлення апостилю та в електронній формі; 6) витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату; Відповідно до ст.11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру, перелік додаткових відомостей, до яких надається безоплатний доступ через портал електронних сервісів, форма та зміст виписки, витягу визначаються Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України надаються на підставі нижченаведених правових норм. Відповідно до ст.10 ЗУ «Про державну статистику», Єдиний державний реєстр підприємств і організацій України (ЄДРПОУ) - автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про всіх юридичних осіб, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені Створення і ведення Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, розроблення організаційних і методологічних принципів його функціонування забезпечуються органами державної статистики. Відповідно до ст.11 ЗУ «Про державну статистику», органами державної статистики є: - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики; - функціональні органи державної статистики - підприємства, установи та організації, які знаходяться у сфері управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики. У відповідності до ст.12 ЗУ «Про державну статистику», одним із основних завдань органів державної статистики є створення і ведення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відповідно до ст.14 ЗУ «Про державну статистику», органи державної статистики зобов'язані: -забезпечувати рівний доступ до статистичної інформації юридичних і фізичних осіб; - забезпечувати ведення Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України. У відповідності до ст.24 ЗУ «Про державну статистику», доступ до статистичної інформації забезпечується шляхом: - безпосереднього її надання державним органам та органам місцевого самоврядування, а також надання її у відповідь на запит на інформацію відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", іншим юридичним, а також фізичним особам. Відповідно до п.п. 16, 18 Постанови КМУ «Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» №118 від 22 січня 1996 р., відомості з Реєстру надаються органом державної статистики на запит суб'єкта у п'ятиденний строк. Користувачами даних Реєстру є юридичні та фізичні особи. Надання інформації з Реєстру здійснюється на підставі письмового запиту і є платним. Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 28 листопада 2005 р. № 386 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 грудня 2005 р. за № 1509/11789, -користувачами Реєстру є юридичні особи (їх уповноважені представники при наявності належно оформленого підтвердження наданих їм повноважень) та фізичні особи, які подали письмовий запит про надання відомостей з Реєстру. - відомості з Реєстру надаються на запит користувача про видачу відомостей на паперовому носії або в електронному вигляді. - у запиті щодо надання відомостей зазначаються критерії відбору даних з Реєстру, термін та спосіб одержання відомостей. Критеріями відбору можуть бути показник або сукупність показників, за якими здійснюються пошук і формування аналітичних таблиць. - запит подається особисто, надсилається поштою або іншими засобами зв'язку. - надання відомостей з Реєстру є платним. Розмір плати за надання відомостей з Реєстру встановлюється Держстатом України. Поштові витрати на пересилку відомостей відшкодовуються за рахунок користувача. - відомості надаються після оплати користувачем вартості наданих послуг. Документом, що підтверджує внесення плати, є квитанція або платіжне доручення з відміткою банку. Із вищевказаного вбачається, що в порушення вимог тендерної документації, даний учасник не надав запитувані замовником відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, які надаються органами державної статистики, а надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який видається територіальними органами Міністерства юстиції України, що не є тотожним. 2. Відповідно до п.п.1.1. п 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. В порушення вищевказаних вимог даним учасником не надано пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання копії свідоцтва про сплату єдиного податку. 3. Відповідно до п.2 Додатку №3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», учасник у тендерній пропозиції повинен надати дані в табличній формі про продукцію (у формі окремої довідки) складену відповідно форми, наведеній у Додатку №5. У Додатку № 5 наведено перелік інформації, яку належить зазначити у таблиці «Дані про продукцію», а саме: - в колонці 2 зазначається повне найменування товару (назва, тип, вигляд, виконання тощо.) згідно з нормативною документацією,; - в колонці 4 вказується дата виготовлення товару (не раніше 2019 року) та нормативно-технічна документація, якій відповідає товар; - в колонці 6 вказується гарантійний термін експлуатації та зберігання (не менше 24 місяців); - в колонці 7 вказуються умови щодо транспортування партій товару (кількість, тара, кріплення та інше). На виконання вищевказаної вимоги даним учасником надано довідку № 3/06 від 03.06.2019 р. «Дані про продукцію», яка оформлена з порушенням вимог тендерної документації, а саме: - в колонці №2 зазначене найменування продукції не співпадає з найменуванням в нормативних документах; - у колонці №3 не вказано форму власності та місто походження товару; - у колонці №4 не вказана нормативно-технічна документація, якій відповідає товар; - у колонці №6 окремо не зазначено термін експлуатації та термін зберігання; - у колонці №7 не вказано пакування, кількість та кріплення продукції. Із вищевказаного вбачається порушення даним учасником вимог Додатків №3 та №5 тендерної документації. Відповідно до ч.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Із вищевказаного вбачається, що тендерна пропозиція МП «Мир» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена. Отже, з вищевказаного вбачається, що тендерним комітетом Замовника порушено ЗУ «Про публічні закупівлі» та прийнято незаконне рішення щодо визначення переможцем МП «Мир». На підставі вищенаведеного, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення тендерного комітету Філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця» №987-М від 23.07.2019 р. щодо визначення учасника МП «Мир» переможцем відкритих торгів з предметом закупівлі «Код ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі (Замки врізні в комплекті)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-27-000919-c. 3. Зобов’язати тендерний комітет Філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» АТ «Укрзалізниця» відхилити тендерну пропозицію МП «Мир» по закупівлі «Код ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі (Замки врізні в комплекті)», ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-27-000919-c. Додатки: - копія протоколу розгляду тендерних пропозицій №987-М від 23.07.2019 р.; - витяг з ЄДРПОУ МП «Мир»; - довідка № 3/06 від 06.06.19 р. «Дані про товар»; - оригінал платіжного доручення (оплата за подання скарги).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 20:47
рішення від 06.08.2019 № 10680 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 20:47
рішенні від 21.08.2019 № 11651.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 22:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 29 серпня 2019 15:09

Документи подані скаржником

25 червня 2019 15:59
Скарга від 25.06.2019.pdf
25 червня 2019 15:59
ТД замки Одеса (526-М).doc
25 червня 2019 15:59
772_М 19.06.2019 замки Одеса.docx

Документи подані скаржником

02 серпня 2019 18:17
05 Довідка про товар.pdf
02 серпня 2019 18:17
30 Витяг ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2019 18:17
987-М акцепт МП Мир.doc
02 серпня 2019 18:17
Скарга АМКУ замки.PDF
02 серпня 2019 18:17
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ" 326 400,00
UAH з ПДВ
281 086,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" 330 288,00
UAH з ПДВ
281 088,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале підприємтсво "МИР" 337 584,00
UAH з ПДВ
281 136,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЛІАЛ" 353 760,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА ГРУПА ОПТОК" 343 680,00
UAH з ПДВ
343 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" 345 000,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 14:56
Документи переможця.pdf
11 червня 2019 18:43
Електронний підпис
11 червня 2019 18:41
39 Реєстр документів.pdf
11 червня 2019 18:41
37 Проект договору .pdf
11 червня 2019 18:41
35 Лист істотні умови.pdf
11 червня 2019 18:40
22 Довiдка 1 ДФ.pdf
11 червня 2019 18:40
20.Гарантія банківська.zip
11 червня 2019 18:40
9. Довідки стаття 17.pdf
11 червня 2019 18:40
8. Паспорт замка.pdf
11 червня 2019 18:40
2. Додаток 2.pdf
11 червня 2019 18:40
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 17:24
Електронний підпис
06 червня 2019 17:20
31 Банківська гарантія.rar
06 червня 2019 17:20
30 Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 червня 2019 17:19
13 Довідка про досвід.pdf
06 червня 2019 17:19
12 Довідка про МТБ.pdf
06 червня 2019 17:19
06 Паспорт SIBA.pdf
06 червня 2019 17:19
05 Довідка про товар.pdf
06 червня 2019 17:19
04 Додаток №3.pdf
06 червня 2019 17:19
01 Додаток №1.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 10:05
Електронний підпис
07 червня 2019 10:04
Реєстр документів.PDF
07 червня 2019 10:04
30. Паспорт якості.pdf.pdf
07 червня 2019 10:04
22. Статут Маліал.pdf.PDF

Публічні документи

11 червня 2019 21:57
Опис документів.pdf
11 червня 2019 21:57
Лист+Договір +Відгук.pdf
11 червня 2019 21:57
06 02.pdf
11 червня 2019 21:57
Document_USR_1003576088.pdf
11 червня 2019 21:57
№ 00049 Довідки.pdf
11 червня 2019 21:57
№ 00057 Опис.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 13:44
Реєстр документів.pdf
10 червня 2019 13:44
17. ВИТЯГ_ПДВ.pdf
10 червня 2019 13:44
15. СТАТУТ_ОПИС.pdf
10 червня 2019 13:44
2. ст.17.pdf
10 червня 2019 13:44
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ"

ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"

Мале підприємтсво "МИР"

ТОВ "МАЛІАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА ГРУПА ОПТОК"

ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ"
#40950975
Рішення скасоване 281 086,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 17:14
ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ"
#40950975
Рішення скасоване 281 086,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:06
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
#37017486
Рішення скасоване 281 088,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:06
Мале підприємтсво "МИР"
#19218440
Рішення скасоване 281 136,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:06
ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ"
#40950975
Відхилено 281 086,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:08
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"
#37017486
Відхилено 281 088,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:09
Мале підприємтсво "МИР"
#19218440
Відхилено 281 136,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 15:09
ТОВ "МАЛІАЛ"
#37538490
Переможець 340 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 18:14

Документи

20 червня 2019 15:41
Електронний підпис

Документи

23 липня 2019 17:18
Електронний підпис
23 липня 2019 17:17
987-М акцепт МП Мир.doc

Документи

29 серпня 2019 15:08
Електронний підпис

Документи

29 серпня 2019 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЛІАЛ"
#37538490
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:18
УЗ-ЦБМЕС-19525-Ю-Д-1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 09:47
Договір УЗ-ЦБМЕС-19525-Ю від 16.09.2019.pdf укладений
16 вересня 2019 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-19525/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦБМЕС-19525/
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 407 980,80
UAH (в тому числі ПДВ 67 996,80 UAH)