Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери - за ДК 021:2015 - 30213000 - 5 (персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
805 000,00 UAH
UA-2019-05-27-000913-b 6cad757950344b71867cce14aeb74a2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Завада Володимир Володимирович

+380322766237 zavada@lv.arbitr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Львівської області
Код ЄДРПОУ: 03499974
Вебсайт: http://lv.arbitr.gov.ua/sud5015/
Місцезнаходження: 79014, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Личаківська 128
Контактна особа: Завада Володимир Володимирович
+380322766237
zavada@lv.arbitr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 15:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 11:04
Очікувана вартість: 805 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 шт
Персональні комп'ютери - за ДК 021:2015 - 30213000 - 5 (персональні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79014, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Личаківська,128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Windows 10
Дата подання: 27 травня 2019 15:08
Дата відповіді: 28 травня 2019 16:48
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Додаток 2 до тендерної документації» додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання повідомляємо, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», а сама закупівля оголошена повторно, а відтак, всі встановлені вимоги Замовника спрямовані на запобігання порушенням авторського права та унеможливлення закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro.
Отже, внесення змін в Додаток 2 до тендерної документації є недоцільним.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 травня 2019 07:34
Дата відповіді: 29 травня 2019 13:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - До оголошення торгів допускаються всі торгові марки технічні характеристики яких відповідають встановленим вимогам предмета закупівлі.
- Фізичні особи - підприємці допускаються до участі в торгах.
- Встановлена, очікувана вартість предмета закупівлі включає в себе всі обов`язкові платежі, які передбачені нормами чинного законодавства. Пропозиції, що подаються учасниками торгів оцінюватимуться, як остаточна сума з урахуванням всіх можливих видатків.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-27-000913-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:37584881
Дата подання: 19 червня 2019 15:53
Скасувати рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «Елім»
Шановний замовник, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Олл-IТ», оскільки тендерна документація даного учасника не відповідає вимогам замовника. При детальному ознайомленні з поданими документами можна знайти ряд помилок, а саме:
1. У додатку 2 «Технічні якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації вказано, що учасник має надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах) . Інформація підтверджується скан-копією оригіналу листа від авторизованого сервісного центру виробника на весь термін гарантії. У листі повинно бути вказано: номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (у системі «Прозорро»), інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу. Також у листі повинно бути вказано, що будь-який елемент техніки, який вийшов з ладу (у т. ч. батарея, система охолодження, зчитувач оптичних дисків) будуть замінені протягом 14 робочих днів безкоштовно на протязі всього гарантійного терміну (даний документ подається в тому випадку, коли в учасника відсутній власний авторизований сервісний центр), такого документу серед документів учасника ТОВ «Олл ІТ» не надано. Надано лист від виробника товару ТОВ «Навігатор Корпорейшн», в якому зазначена інформація про авторизований сервісний центр, а саме ТОВ «Сервісний центр Пріоритет» та долучено до документації недійсний договір з даним СЦ, який закінчив свій термін дії ще у 2016 році. Таким чином учасник не надав листа від авторизованого сервісного центру, а спробував ввести замовника в оману документом, що втратив свою чинність.
2. У додатку 1 «Тендерна пропозиція» замовником вимагалося вказати юридичну на фактичну адреси учасника, ТОВ «Олл ІТ» надало лише один варіант адреси, без зазначення – юридична адреса, чи фактична, також відсутня інформація, про те, що ці адреси співпадають, хоча це вимагалося умовами тендерної документації.
3. Додаток 3 «Проект договору» учасником не вказані: назва підприємства, в особі кого воно діє, та на підставі якого установчого документу, реквізити учасника теж не зазначені, відсутні дані у специфікації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 червня 2019 20:16
Причина: Технічна помилка у заголовку
Номер вимоги: UA-2019-05-27-000913-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:37584881
Дата подання: 19 червня 2019 20:15
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Олл-IТ»
Шановний замовник, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Олл-IТ», оскільки тендерна документація даного учасника не відповідає вимогам замовника. При детальному ознайомленні з поданими документами можна знайти ряд помилок, а саме: 1. У додатку 2 «Технічні якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації вказано, що учасник має надати гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах) . Інформація підтверджується скан-копією оригіналу листа від авторизованого сервісного центру виробника на весь термін гарантії. У листі повинно бути вказано: номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (у системі «Прозорро»), інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу. Також у листі повинно бути вказано, що будь-який елемент техніки, який вийшов з ладу (у т. ч. батарея, система охолодження, зчитувач оптичних дисків) будуть замінені протягом 14 робочих днів безкоштовно на протязі всього гарантійного терміну (даний документ подається в тому випадку, коли в учасника відсутній власний авторизований сервісний центр), такого документу серед документів учасника ТОВ «Олл ІТ» не надано. Надано лист від виробника товару ТОВ «Навігатор Корпорейшн», в якому зазначена інформація про авторизований сервісний центр, а саме ТОВ «Сервісний центр Пріоритет» та долучено до документації недійсний договір з даним СЦ, який закінчив свій термін дії ще у 2016 році. Таким чином учасник не надав листа від авторизованого сервісного центру, а спробував ввести замовника в оману документом, що втратив свою чинність. 2. У додатку 1 «Тендерна пропозиція» замовником вимагалося вказати юридичну на фактичну адреси учасника, ТОВ «Олл ІТ» надало лише один варіант адреси, без зазначення – юридична адреса, чи фактична, також відсутня інформація, про те, що ці адреси співпадають, хоча це вимагалося умовами тендерної документації. 3. Додаток 3 «Проект договору» учасником не вказані: назва підприємства, в особі кого воно діє, та на підставі якого установчого документу, реквізити учасника теж не зазначені, відсутні дані у специфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 червня 2019 15:50
У відповідь на ваше оскарження повідомляємо наступне:
1. Стосовно гарантійних термінів, строків про які зазначається у скарзі повідомляємо наступне. В технічній частині до тендерної документації, яка надана Учасником ТзОВ «ОЛЛ-ІТ» додано Гарантійний лист підписаний директором підприємства в якому зазначається про гарантійне та післягарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонту устаткування виконуватиметься у термін, що не перевищує 14 робочих днів. Додатково до даного гарантійного листа додано Авторизаційний лист виробника товару від 06.06.2019р. в якому зазначено номер закупівлі, інформацію про підмінний фонд та про безкоштовну заміну елементів техніки впродовж 14 робочих днів. Відтак, Учасником подано всі документи, які вимагалися в Додатку №2 до Тендерної документації Замовника.
Щодо недійсності Договору з сервісним центром, звертаємо вашу увагу на те, що в п.5.1 копії Договору (який надав Учасник в технічній частині до тендерної документації) зазначено: «Даний договір є дійсним до 31 грудня 2016 року та автоматично подовжується на кожний наступний календарний рік. Дію такого договору може бути призупинено будь якою із сторін за письмового повідомлення іншої Сторони за 30 днів до бажаної дати розірвання». За таких обставин, за відсутності будь якої документально підтвердженої інформації про припинення дії вищезазначеного Договору та наявності Авторизаційного листа від 06.06.2019 року, враховуючи умови договору, щодо автоматичної пролонгації, в Замовника відсутні будь які підстави вважати надану Учасником інформацію недостовірною, або такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Нормами чинного законодавства, зокрема, Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України визначається таке поняття, як місце знаходження юридичної особи. Згідно із статтею 93 ЦК України місце знаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності, чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичною особою (переважно знаходиться керівництво) та здійснюється управління і облік. Поняття фактична та юридична адреса застосовуються в повсякденній діяльності юридичних осіб та зумовлені наявністю офісів, відділень, складів тощо. Відтак, в графі юридична та фактична адреса слід зазначати в обов’язковому порядку адресу місцезнаходження юридичної особи (місцезнаходження керівних органів). У випадку коли адреса місцезнаходження керівних органів відмінна від адреси місця реєстрації, слід зазначити обидві адреси. В такому випадку і вказується як юридична та фактична адреса. Зазначивши лише одну адресу, вважається , що остання є фактичною та юридичною адресою юридичної особи, адресою місцезнаходження виконавчого органу юридичної особи (одноособово - директора чи колегіального – правління), а відтак, адресою її місцезнаходження в розумінні норм чинного законодавства.
З огляду на викладене, відсутні підстави вважати, що Учасником закупівлі не дотримано встановлених Замовником вимог.
3. Проект договору, який визначений, як додаток №3 до тендерної документації є інформативним додатком, в якому зазначається інформація про основні умови договору. Такий додаток формується для розуміння учасників основних умов договору, який планується укласти, його особливості. Слід зазначити, що додаток і називається «Проект договору» оскільки, в останньому можливі внесення змін, однак, які не вплинуть на загальну його спрямованість та особливі умови договору, що зумовлені проведенням закупівлі в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі». Варто зазначити, що поданий додаток Учасником ТзОВ «ОЛЛ-ІТ» не є сам по собі пропозицією Учасника, а лише підтвердженням на згоду із умовами запропонованого Замовником проекту договору. Формування кінцевого тексту догвору з усіма реквізитами вже буде відбуватись з переможцем конкурсу на підставі первинних документів. Відтак, зазначення найменування Учасника в проекті договору, його реквізитів, рахунків на стадії надання пропозицій є необов’язковим. Також звертаємо Вашу увагу на те, що зазначення реквізитів та іншої інформації Учасника у спеціфікації до договору (додаток до договору) є необов’язковим та в певній мірі передчасним, оскільки без суми така спеціфікація не несе в собі жодного корисного змісту. Вказувати суму у спеціфікації учасником також не є обовязковим, адже подання пропозиції іде за первинною запропонованою ним ціною, однак остання, в ході проведення аукціону, може зменщитись, а відтак не буде відповідати зазначеній у спеціфікації сумі.
Підсумовуючи вищевикладене зазначаємо про відсутність підстав для скасування рішення тендерного комітету, щодо визнання переможця.
.
Номер вимоги: UA-2019-05-27-000913-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:37584881
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Олл-IТ»
Шановний замовник, у додатку 2 тендерної документації «Технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx» у п.п.2 чітко прописано, що Замовник вимагає від учасника даних про обслуговування запропонованої, в межах даної закупівлі, продукції на території сервісного центру (власного чи авторизованого на це виробником). З поданої ТОВ «Олл ІТ» інформації можемо зробити висновок, що такий сервісний центр – це ТОВ «Сервісний центр Пріоритет» (на нього є посилання в авторизаційному листі від виробника системних блоків та моніторів). Також в п.п.2 цього ж розділу ТД зазначалося, що інформація повинна бути підтверджена скан-копією оригіналу листа від авторизованого сервісного центру виробника на весь термін гарантії продукції, запропонованої в торги. Такого документу серед документації ТОВ «Олл ІТ» ми не знаходимо, отже просимо замовника надати посилання на цей документ, в іншому випадку скасувати рішення про визнання ТОВ «Олл ІТ» переможцем, як такого, який не надав повного пакету потрібних документів.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 червня 2019 17:47
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2019-05-27-000913-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:37584881
Дата подання: 20 червня 2019 18:17
Невідповідність рішення замовника вимогам власної тендерної документації
Шановний замовник, у додатку 2 тендерної документації «Технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx» у п.п.2 чітко прописано, що Замовник вимагає від учасника даних про обслуговування запропонованої, в межах даної закупівлі, продукції на території сервісного центру (власного чи авторизованого на це виробником). З поданої ТОВ «Олл ІТ» інформації можемо зробити висновок, що такий сервісний центр – це ТОВ «Сервісний центр Пріоритет» (на нього є посилання в авторизаційному листі від виробника системних блоків та моніторів). Також в п.п.2 цього ж розділу ТД зазначалося, на знак підтвердження наявності такого сервісного центру учасник має надати скан-копію оригіналу листа від авторизованого сервісного центру виробника на весь термін гарантії продукції, запропонованої в торги. Такого документу серед документації ТОВ «Олл ІТ» ми не знаходимо, отже просимо замовника надати посилання на цей документ, серед завантажених документів ТОВ «Олл ІТ» в іншому випадку скасувати рішення про визнання ТОВ «Олл ІТ» переможцем, як такого, який не надав повного пакету потрібних документів, отже тендерна пропозиція ТОВ «Олл ІТ» не відповідає умовам тендерної документації. (ТД, п. V. Оцінка тендерної пропозиції, п.п.2 (3)).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2019 14:57
У п.2 Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що інформація про гарантійне обслуговування підтверджується скан-копією оригіналу листа від авторизованого сервісного центру виробника. До тендерної пропозиції Учасником надано авторизаційний лист виробника товару, в якому є посилання на уповноваження ТзОВ «ОЛЛ-ІТ» на надання послуг з офіційної гарантії та про мережу авторизованих сервісних центрів виробника, гарантійну підтримку, строк гарантії, тощо.
Відтак, вказаний авторизаційний лист від 06.06.2019 року в сукупності з гарантійним листом Учасника розглядається Замовником, як підтвердження до п.2 Додатку №2 до тендерної документації. Зазначені документи знаходяться в технічній частині пропозиції Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" 788 970,00
UAH з ПДВ
732 270,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 734 160,00
UAH з ПДВ
734 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР" 804 743,10
UAH з ПДВ
770 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 787 920,00
UAH з ПДВ
779 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 790 020,00
UAH з ПДВ
790 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 804 822,00
UAH з ПДВ
804 822,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 10:41
Електронний підпис
20 червня 2019 10:40
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.PDF
14 червня 2019 12:22
Електронний підпис
14 червня 2019 12:22
ОНОВЛЕНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
13 червня 2019 13:06
Електронний підпис
13 червня 2019 13:05
Технічна частина.pdf
13 червня 2019 13:05
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 червня 2019 14:23
Електронний підпис
13 червня 2019 14:22
dell-se2216h-monitor_user's-guide_en-us.pdf
13 червня 2019 14:20
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 13:46
Статут.PDF
13 червня 2019 13:46
Аналогічний досвід.PDF
13 червня 2019 13:46
Паспорт та ІДН.pdf
13 червня 2019 13:46
ВитягНЦ 13,06,19.PDF
13 червня 2019 13:46
Довідки_Ноутбук Центр.PDF
13 червня 2019 13:45
Декларація_OP3060MFF.pdf
13 червня 2019 13:45
Виписка з ЄДР pdf.pdf
13 червня 2019 13:45
Декларація_SE2216H.PDF
13 червня 2019 13:45
Довідка ЄДРПО нова.JPG
13 червня 2019 13:45
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 14:43
Acer - Вывод СЭС.PDF
13 червня 2019 14:43
цінова пропозиція.pdf
13 червня 2019 14:43
про захист довкілля.pdf
13 червня 2019 14:43
приєднання нова пошта.pdf
13 червня 2019 14:43
гарантійний ремонт.pdf
13 червня 2019 14:43
авторизаційний лист.pdf
13 червня 2019 14:43
9. Про санкції.pdf
13 червня 2019 14:43
7.7. (17) Витяг з ПДВ.pdf
13 червня 2019 14:43
7.6. Відомості з ЄДР.pdf
13 червня 2019 14:43
7.5. Витяг з ЄДР.pdf
13 червня 2019 14:43
7.4. Виписка з ЄДР.pdf
13 червня 2019 14:43
7.1.1. Копія Статуту.pdf
13 червня 2019 14:43
7.1 оригінал статуту.pdf
13 червня 2019 14:43
4. Аналогічні договори.pdf
13 червня 2019 14:43
2.3. оренда шкода .pdf

Публічні документи

06 червня 2019 17:46
Електронний підпис
06 червня 2019 17:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 14:52
ACER DOC.7z
13 червня 2019 14:52
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЛ-ІТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОУТБУК ЦЕНТР"

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
#42472703
Переможець 732 270,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 14:55

Документи

19 червня 2019 14:55
Електронний підпис
19 червня 2019 14:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
#42472703
732 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 14:55
Електронний підпис
19 червня 2019 14:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 11:00
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 15:24
Договір укладений
02 липня 2019 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 732 270,00
UAH (в тому числі ПДВ 122 045,00 UAH)