Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Кротівщинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, 126 в с. Кротівщина Великобагачанського району Полтавської області. Коригування"
Очікувана вартість
4 338 692,00 UAH
UA-2019-05-27-000717-c 60686c3dd64c41b7b3f7012833c75b50
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Островерхий Василь Васильович

0990576357 vb-hozgrup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Великобагачанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145435
Місцезнаходження: 38300, Україна , Полтавська обл., ВЕЛИКА БАГАЧКА, вул.Каштанова, буд. 22
Контактна особа: Островерхий Василь Васильович
0990576357
vb-hozgrup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 11:55
Початок аукціону: 02 липня 2019 11:55
Очікувана вартість: 4 338 692,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 693,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція Кротівщинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, 126 в с. Кротівщина Великобагачанського району Полтавської області. Коригування

«Реконструкція Кротівщинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, 126 в с. Кротівщина Великобагачанського району Полтавської області. Коригування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Реконструкція Кротівщинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Центральна, 126 в с. Кротівщина Великобагачанського району Полтавської області. Коригування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38321, Україна, Полтавська область, КРОТІВЩИНА, вул. Центральна 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році на строк не більше 90 календарних днів, але в будь-якому випадку до завершення бюджетного періоду. 4.1.1. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника.а. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 15:32
Перелік змін, які внесені до тендерної документації.rtf
30 травня 2019 15:32
тендерна документація зі зміною.docx
27 травня 2019 16:17
Технічне завдання.rar
27 травня 2019 16:17
Титульна.pdf
30 травня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 15:32
Перелік змін, які внесені до тендерної документації.rtf
30 травня 2019 15:32
тендерна документація зі зміною.docx
27 травня 2019 16:17
тендерна документація.docx
27 травня 2019 16:17
Технічне завдання.rar
27 травня 2019 16:17
Титульна.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внести зміни в кваліфікаційні вимиги.
Дата подання: 28 травня 2019 17:53
Дата відповіді: 30 травня 2019 14:08
Згідно п.2.3. Додаку 1 Тендерної документації, учасник повинен надати копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органа статистики до якого подається, або офіційний лист від органа статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Просимо виключити з вимоги надання офіційного листа від органів статистики замінивши на пояснення учасника, так як інформацію стосовно звітності учасника до органів статистики можна перевірити на сайті Державної служби статистики України http://ukrstat.gov.ua/ за кодом ЄДРПОУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п.2.3 Додатку 1Тендерної документації буде виключена вимога стосовно надання офіційного листа від органа статистики, замінена на довідку/пояснення Учасника про те, що він не звітує за даною формою та опрелюднено Тендерну документацію зі зміною
Аналогічний договір
Дата подання: 04 червня 2019 12:04
Дата відповіді: 04 червня 2019 16:11
Прошу надати роз'яснення, який договір вважатимиться при розгляді документації "аналогічним"
Відповідь: При розгляді документації договір вважатимиться "аналогічним" такий, згідно з яким виконувалися роботи пов'язані з реконструкцією чи будівництвом приміщень
Перелік документів
Дата подання: 04 червня 2019 12:06
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:55
Прошу надати вичерпний перелік документів, які передбачені текстом: "Учасники процедури закуплі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі установленим замовником"
Відповідь: Вимагаємо підписані та заповнені документи, що місяться в окремому файлі "Технічне завдання"
Проект
Дата подання: 04 червня 2019 12:13
Дата відповіді: 04 червня 2019 16:15
Прошу вказати, який клас наслідків розрахований в проектній документації, на які роки заплановано фінансування об'єкта
Відповідь: Клас наслідків об'єкта будівництва - СС1. Термін дії договору до 31.12.2020, але все залежить від реального фінансування видатків, як раніше так і пізніше дати закінчення договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Лубнижитлобуд 2010 3 718 676,00
UAH з ПДВ
3 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "Центр-буд" 4 254 673,20
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 13:31
Изображение 146.pdf
26 червня 2019 15:47
Документи згідно дод.3.pdf
26 червня 2019 15:47
Документи згідно дод.2.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 17:15
Інші документи.pdf
27 червня 2019 17:15
тех.паспорта.pdf
27 червня 2019 17:15
Договір Центр буд.pdf
27 червня 2019 17:15
лист підтвердження.pdf
27 червня 2019 17:15
технічні вимоги.pdf
27 червня 2019 17:15
Пропозиція.pdf
27 червня 2019 17:15
субпідряд.pdf
27 червня 2019 17:15
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Лубнижитлобуд 2010

ТОВ "БК "Центр-буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Лубнижитлобуд 2010
#05388233
Відхилено 3 475 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 10:44
ТОВ "БК "Центр-буд"
#38503117
Відхилено 3 500 000,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 10:54

Інформація про відміну

Дата відміни
26 липня 2019 10:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі