Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
2 530 000,00 UAH
UA-2019-05-27-000715-c ● e912f50c79d54edf88ebbe8be7a8102e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 26299835 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Фалєєвська, буд. 14 |
Контактна особа: |
Кугут Наталя Ярославівна +380512533128 yurist@mk.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 13:15 |
Очікувана вартість: | 2 530 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 Одиниця
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Фалєєвська, буд. 14 (складське приміщення)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2019 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 16:16 |
ТД персональний компьютер.odt |
29 травня 2019 11:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2019 16:16 |
ТД персональний компьютер.odt
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 травня 2019 07:28
Дата відповіді: 29 травня 2019 16:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 27.05.2019р., учасник повинен розмістити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підтвердження захисту довкілля яка підготовлена у відповідності з вимогами частиною 6 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації». Згідно частини 6 розділу 3 Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначеним в Додатку № 3 до Тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку № 3 буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації». Крім того, пунктом 2 розділу V тендерної документації зазначено, що «у разі, якщо тендерна документація та її Додатки, зокрема технічне завдання мають якесь посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження, або виробника, за таким посиланням слід читати вираз: «або еквівалент». Щодо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі - це фізична особа, у тому числі фізична особа –підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Пунктом 5 розділу І тендерної документації визначено, що «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах». Пунктом 1 розділу ІІІ цієї документації визначається зміст та спосіб подання тендерної пропозиції учасниками, у тому числі фізичними особами-підприємцями. Тендерна пропозиція учасника подається за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, де зокрема передбачено, що « у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість (предмет закупівлі не є об'єктом оподаткування, звільнений від оподаткування, до предмета закупівлі застосовується нульова ставка ПДВ), вказати ціну без податку на додану вартість, про що зробити відповідну помітку та окремо надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на документи, що його підтверджують». За умовами тендерної документації (пункт 1 розділ V) єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Доброго дня.
Дата подання: 31 травня 2019 16:13
Дата відповіді: 05 червня 2019 09:03
5.Обов’язкова наявність сервісних центрів для гарантійного обслуговування та ремонту товару на території міста Миколаєва. Учасник надає довідку в довільній формі яка містить контактні дані сервісного центру.
Питання, в Дотактових вимогах пунки 5. Чи можите ви змінити цю вимогу, якщо наш сервісний центер занходится в Києві.
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 27.05.2019р., учасник повинен розмістити «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підтвердження захисту довкілля яка підготовлена у відповідності з вимогами частиною 6 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 3 до Тендерної документації». Згідно частини 6 розділу 3 Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначеним в Додатку № 3 до Тендерної документації. Пунктом 5 додаткових вимог Додатку № 3 до Тендерної документації передбачено «обов’язкова наявність сервісних центрів для гарантійного обслуговування та ремонту товару на території міста Миколаєва. Учасник надає довідку в довільній формі яка містить контактні дані сервісного центру». Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку № 3 буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2019 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" |
2 211 932,80
UAH з ПДВ
|
2 199 282,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Галкіна Тамара Іванівна |
2 426 050,00
UAH з ПДВ
|
2 209 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
2 277 825,00
UAH з ПДВ
|
2 239 866,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
2 346 069,00
UAH з ПДВ
|
2 251 110,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальність "Мале підприємство Інвар" |
2 340 140,00
UAH з ПДВ
|
2 314 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
2 346 300,00
UAH з ПДВ
|
2 321 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
2 479 963,20
UAH з ПДВ
|
2 327 318,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" #39566885 |
Відхилено |
2 199 282,79
UAH з ПДВ
|
20 червня 2019 16:03
|
ФОП Галкіна Тамара Іванівна #1526207145 |
Відхилено |
2 209 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 15:37
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Переможець |
2 239 866,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 10:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 08:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2019 15:23
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
16 липня 2019 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 11:39
|
договір.pdf | укладений |
16 липня 2019 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 83/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 83/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |