Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

паливні брикети з деревини твердих порід типу « Pini Kay» або еквівалент ( брикети з пресованої деревини)
Очікувана вартість
254 400,00 UAH
UA-2019-05-27-000704-b 8e9e20cc13264dba893d4726fb803376
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна Олександрівна

000000000000 tdi-zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188636
Місцезнаходження: 70540, Україна , Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Загорянська, будинок 2
Контактна особа: Величко Тетяна Олександрівна
000000000000
tdi-zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:24
Очікувана вартість: 254 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 544,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 тони
паливні брикети з деревини твердих порід типу « Pini Kay» або еквівалент ( брикети з пресованої деревини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 26 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-27-000704-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРИНТЕКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41282125
Дата подання: 28 травня 2019 12:07
Скарга на умови закупівлі (дискримінаційні умови)
Вимогаємо усунути в частині складання тендерної документації та внести зміни до неї.
Вважаємо, що ЗАМОВНИК не має права вимагати з учасників настіпні документи:
1) - копію сертифікату відповідності чинного на момент розкриття ТП.
2) - копія технічних умов на паливні брикети.
3) - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону.
Так як, Брикет з деревени і так належить до альтернативного і згідно закону не підлягяє сертифікації. (тільки в довільному порядку), а значить ЗАМОВНИК не має жодного права вимагати ці документи.
Також технічні умови на паливні брикети (є комерційною таємницею кожного виробника)тому Замовник не має права Вимагати, крім того це не є обовязковим документом, а значить, що Учасники мають право не подавати ці документи.
На нашу думку всі ці Вимоги ЗАМОВНИК вимагає з однією причиною, звуження конкерентів, та можливо має ЗМОВУ з учасником багатьох торгів такий як, ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС», ЧП "ОГИРЯ". (обидва вони з одного району).
Тільки ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС» має вищезгадані документи і він на торгах не торгується, а чекає коли всім учасників ЗАМОВНИК відмове з причини того що немає вищезгаданих документів. З 2018року брикети не підлягяають сертифікації (тільки на добровільних засадах).
Крім того робимо зауваження, що Ваш заклад раніше користувався брикетом з лузги соняшника типа Нестро, та брали брикети Нестро дерево. Тобто Ваши котли настроєні на брикети не тільки дерево, а ї лузги (більш низької якості).
Просимо надати висновок незалежних експертів, щодо необхідності використання брикетів найвищої якості! Але все Одно Ви можете вимагати від Учасників якість тільки в рамках ДСТУ 8358:2015. Просимо виправити умови, щодо якості і написати "брикет "Пини Кей" або еквівалент технічні характеристики ДСТУ 8358:2015.

Вимамгаємо від Замовника убрати дискримінаційні ВИМОГИ до учасників:
1) виключити зі списку обовязкових документів наступні документи:
а) - копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання
б) - копія технічних умов на паливні брикети.
с) - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону. (такий документ в Україні є тільки у ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС»)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2019 15:15
На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 28 травня 2019 року о 12:07:51 ( ідентифікатор вимоги UA-2019-05-27-000704-b.a1 ) щодо внесення змін до тендерної документації шляхом виключення певних положень, які Замовник на Вашу думку не має права вимагати від учасників, а саме : « - копію сертифікату відповідності чинного на момент розкриття ТП ; - копію технічних умов на паливні брикети;- копію свідоцтва про належність палива до альтернативного чинного на момент проведення аукціону» пояснюємо наступне :
- Щодо копії сертифікату відповідності : абзац 1 частини 3статті 36 Закону, передбачає: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Тому, Замовник вважає за потрібне отримати певний документ, виданий незалежною стороною, в ланцюжку пов’язаному з поставкою товару (предмет закупівлі) починаючи від виробника до кінцевого споживача, з врахуванням можливих посередників.. Положення такої вимоги, жодним чином не створює дискримінацію для учасників, навпаки дає можливість Замовнику встановити справжність якісних характеристик товару, що пропонується до реалізації. Питання, чому виробник або постачальник не бажає звернутись до органу сертифікації про отримання документального підтвердження якості власної продукції, являється не лише риторичним, більше того наштовхує на думку про дійсність зазначених показників по паливним брикетам в документах виробника, таких як технічні умови або ж документах виготовлених самостійно учасником, наприклад гарантійні листи, тощо;
- Щодо копії технічних умов : Не секрет, що технічні умови на продукцію являються виготовленим документом власне самим виробником, але слід зазначити, що згаданий документ не містить грифу «Цілком таємно», поза як передбачає інформацію щодо комплексу вимог до продукції, її виготовлення, контролювання, приймання та постачання. Замовнику є абсолютно не зрозуміло, в чому полягає складність отримання копії ТУ, оскільки якщо мова йде не про виробника, то інші суб’єкти господарювання якимось чином отримують товар… а отже, мають правові відносини з виробником, в будь-якому випадку, питання лише постає в кількості посередників. Тому, оскарження вимоги про надання копії ТУ можливо викликано відсутністю законних відносин у ланцюжку з первинною ланкою (виробником) або ж попросту небажанням отримання такого документа?
Відтак, користуючись нагодою та аб.1,ч.3, ст.36 Закону Замовник наполягає про доцільність встановлення вимоги за Документацією в частині надання копії технічних умов на паливні брикети, яка повинна надаватися у складі тендерної пропозиції учасника. Подібна вимога відповідає меті Закону, що полягає в забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції.
- щодо копії свідоцтва про належність палива до альтернативного : Закон України «Про альтернативні види палива» № 1391-XIV від 21.05.2009 року зі змінами, встановлює поняття «альтернативні види палива» - тверде, рідке та газове паливо, яке є альтернативою відповідним традиційним видам палива і яке виробляється (видобувається) з сировини рослинного походження, відходів, твердих горючих речовини, інших природних і штучних джерел та видів енергетичної сировини, у тому числі нафтові, газові, газоконденсатні і нафтогазоконденсатні вичерпані, непромислового значення та техногенні родовища, важкі сорти нафти, природні бітуми, газонасичені води, газогідрати тощо, виробництво (видобуток) і переробка яких потребує застосування новітніх технологій і які не використовуються для виробництва (видобутку) традиційних видів палива. До альтернативних видів твердого палива належать:
- продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо;
- органічна частина промислових та побутових відходів, а також гранули та брикети, вироблені з них;
- торф, а також гранули та брикети, вироблені з нього.
Поряд з тим слід зауважити, Закон № 1391-XIV встановлює порядок визначення палива як альтернативного, тобто належність палива до альтернативного підтверджується документом про ідентифікацію палива, що видається уповноваженим органом виконавчої влади в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (стаття 6 вказаного Закону).
Так, постановою КМУ № 676 «Про затвердження Положення про Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України» від 26 листопада 2014 р. встановлено, що Держенергоефективності є центральним органом виконавчої влади, яке реалізує державну політику у сфері ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, енергозбереження, відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива. А постанова КМУ № 1307 «Про порядок видачі свідоцтва про належність палива до альтернативного» від 5 жовтня 2004 р. визначає порядок видачі документа про ідентифікацію палива, як альтернативного (Свідоцтво про належність палива до альтернативного). Разом з тим у відповідності до вище перелічених нормативно правових актів, Держенергоефективності видано наказ № 183 «Про затвердження Порядку проведення експертизи для підтвердження належності палива до альтернативного» від 10.12.2004 року, яким встановлено механізм проведення експертизи з метою визначення ознак палива, наданого юридичними та фізичними особами, що виробляють (видобувають) або постачають це паливо (так звані - заявники), для подальшого підтвердження його належності до альтернативного.
Тому, Свідоцтво про належність палива до альтернативного напевне є одним із найважливіших документів із перелічених вище, оскільки отримавши відповідний документ Замовник автоматично має змогу переконатись у відповідності технічних та якісних показників товару до встановлених вимог за ДСТУ, ТУ або ГОСТ,тощо, позаяк отримання такого документа передує проходження, визначеної наказом Держенергоефективності № 183, експертизи, де присутні, зокрема дослідження котрі проводяться випробувальними лабораторіями, що мають атестат акредитації. Замовник під час розгляду пропозицій має можливість встановити цілісну картину, щодо сировини, котра застосовується при виготовленні брикетів, самого процесу виготовлення товару, умов його зберігання, навантаження, розвантаження та зберігання, а також якісних показниківз.
На Ваше зауваження щодо придбання раніше нашою установою брикетів з лузги соняшника , пояснюємо, що Замовник згідно до Річного плану на 2019 рік планує закупити як брикети з деревини, так і брикети з лузги соняшника. На даний момент замовник проводить торги на придбання брикетів з деревини.
Також звертаємо Вашу увагу на те , що тендерна документація містить вираз «Тверде паливо паливні брикети з деревини твердих порід типу « Pini Kay» або еквівалент ( брикети з пресованої деревини ))».
В частині якості паливних брикетів Замовником будуть внесені зміни відповідно до ДСТУ 8358:2015.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога буде задоволена тільки в частині якості паливних брикетів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-27-000704-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРИНТЕКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41282125
Дата подання: 28 травня 2019 12:58
Cкарга на усунення дискрімінаційних вимог
Доводимо до відома Замовника, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та інші порушення, що полягає у наступному.
1) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації, чинного на момент проведення аукціону;...».
Дрова та паливні брикети не входять до переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженої Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308). Отже, наявність сертифіката не є обов’язковим для підприємницької діяльності щодо поставки даної продукції. Згідно п. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну.

2) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія технічних умов на паливні брикети;...».
Згідно чинного законодавства, Технічні умови має лише виробник товару, натомість, дистриб'ютор, оптовий продавець, тощо, Технічних умов мати не може, а відтак, дана умова є дискримінаційною по відношенні до суб’єктів господарювання, які не є виробниками продукції.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну.

3) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 4) : Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції наступні документи: «... - копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент проведення аукціону...».
Відповідно до ст. 5-1 Закону України “Про альтернативні види палива” до альтернативних видів твердого палива належать продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо. Отже, додаткове підтвердження про належність палива до альтернативного у вигляді свідоцтва не потрібне.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як таку, що не відповідає чинному законодавству.

4) У п. 2 додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) закладено дискримінаційні умови, а саме: всі параметри не повинні бути більшими або меншими ніж визначені в ДСТУ 8358:2015, а це:
волога – не більше 12%
зольність – не більше 1,5%
сірка – не більше 0,08 %
щільність – 1-1,4 г/см3
теплота згорання –17,5 – 19,5 Мдж/кг.
Таким чином, Тендерна документація містить незаконні та дискримінаційні вимоги по вологості, зольності, вмісту сірки та теплоті згоряння.
Виходячи з цього, вимагаємо від Замовника привести зазначену вимогу Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства, зокрема ДСТУ 8358:2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2019 09:41
Шановний Учаснику!
Замовник вже надав Вам вичерпну відповідь 28.05.2-19 о 15:15:21 на попередню вимогу UA-2019-05-27-000704-b.a1
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-27-000704-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРИНТЕКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41282125
Дата подання: 28 травня 2019 16:41
Про усунення дискримінаційних вимог до учасників
Відзив-скарга на відповідь Замовника торгів – Комунальна установа "Таврийский будинок інвалідів", яким було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-27-000704-b .
Уважно ознайомившись з Вашою відповіддю, зазначаю наступне.
Щодо надання технічних умов. Як було зазначено у нашій скарзі, учасник не є виробником товару, а отже немає технічних умов на товар. Щодо Вашого твердження, цитую «…. Згаданий документ не містить грифу «Цілком таємно», поза як передбачає інформацію щодо комплексу вимог до продукції, її виготовлення, контролювання, приймання та постачання. Замовнику є абсолютно не зрозуміло, в чому полягає складність копії ТУ….» повідомляю.
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про стандартизацію» технічні умови — нормативний документ, який встановлює технічні вимоги, яким мають відповідати продукція, процес або послуга, і визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Тобто законодавець чітко закріпив таке поняття, як «процедуру виготовлення» за технічними умовами. Загальновідомий факт, що певна процедура виготовлення товарів (послуг) вважається комерційною таємницею.
Так, відповідно до ч. 6 ст. 1 Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій» технічні умови є твором технічного, наукового характеру, який згідно з ч. 6 ст. 1 цього Закону є об’єктом права інтелектуальної власності.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про науково-технічну інформацію» Інтелектуальною складовою тех¬умов є науково-технічна інформація, під якою мають на увазі: «будь-які відомості та/або дані про вітчизняні та зарубіжні досягнення науки, техніки і виробництва, одержані в ході науково-дослідної, дослідно-конструкторської, проектно-технологічної, виробничої та громадської діяльності, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді» А згідно зі ст. 2 цього Закону: «науково-технічна інформація, що є продуктом інтелектуальної творчої праці, становить об’єкт права інтелектуальної власності».
Діюче законодавство присвоює технічним умовам статус ноу-хау. Так, відповідно до ст. 1 Закону України «Про інвестиційну діяльність» ноу-хау є: «сукупність технічних, технологічних, комерційних та інших знань, оформлених у вигляді технічної документації, навиків та виробничого досвіду, необхідних для організації того чи іншого виду виробництва, але не запатентованих».
В листі МФУ від 20.06.07 р. № 31020-3-8/3373 чітко підтверджено, що технічна документація належать до комерційної таємниці.
Відповідно до ст. 505 Цивільного кодексу України, комерційна таємниця ― це інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв’язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про інформацію» відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом.
Таким чином, Виходячи з вищенаведеного, існують достатні юридичні підстави зробити висновок, що відповідно до чинного законодавства ми не маємо можливості отримати копію технічних умов.
Щодо матеріально-технічної бази, зазначаємо, що учасник ТОВ «Гринтекс» не є виробником товару, а отже вимоги у тендерній документації щодо обладнання, працівників, матеріально-технічної бази тощо є дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного та попередньої вимоги, яка була подана 18.05.2019 та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо сертифікату відповідності ще раз нагадуємо, що паливний брикет з деревени не підлягає сертифікації з 2018року наказом міністерства палива та енергетики. Тому данну вимогу просимо убрати з тексту документації. В противному випадку Ми будемо звертатись до АМКУ, Східного офісу Держаудіт служби в Запорізький області, Прокуратуру (Вважаємо, що ЗАМОВНИК наперед хоче вивести в переможці по цьому тендеру такого постачальника як ТОВ "БІОЕНЕРДЖІ плюс", САМЕ цей учасник має такі документи про альтернатівність, технічні умови, сертифікат якості. більш жодна організація таких документів не має. Тому вимушені довезти цю інформації про ЗМОВУ ЗАМОВНИКА з УЧАСНИКОМ до відома контролюючих органів. Звертаємо Вашу Увагу та контролюючих органів, що Ваша відповідь слово в слово співпадає з відповіддю по аналогічним тендерам, а саме: https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-2019-05-17-001569-b#/complaints

ПРОСИМО:
1. Усунути вимоги щодо сертифікату про альтернатівність, технічні умови, сертифікат якості, та взагалі прибрати їх зі списку документів до УЧАСНИКІВ.
2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію по процедурі закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-17-001569-b.

В противному випадку будемо звертатись до АМКУ, Східного Офісу Держаудітслужби зі скаргами на ЗАМОВНИКА.

З Повагою, і надією на розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2019 09:34
Шановний Учаснику!
Доводимо до Вашого відома, що управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області було здійснено моніторинг закупівлі Замовника по предмету закупівлі код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети з деревини твердих порід типу « Pini Kay»! ( ідентифікатор моніторингу UA-M-2019-05-07-000028) . Предметом аналізу якого було й питання щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Інформуємо Вас, що в цій частині Східним офісом Держаудитслужби в Запорізькій області порушень не виявлено.
По-перше. якщо Ви не є виробником товару, як зазначаєте Ви, то на нашу думку Ви плануєте їх закуповувати все рівно в якогось виробника. То що Вам заважає взяти документи про якість в цього виробника?
По-друге, якщо Ви вимагаєте від Замовника «усунути вимоги щодо сертифікату про альтернативність, технічні умови, сертифікат якості, та взагалі прибрати їх зі списку документів Учасника», то які тоді на Вашу думку замовник повинен запросити документи, що підтверджують якість та технічні характеристики предмета закупівлі згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
По-третє, Замовник вніс зміни до тендерної документації в частині відповідності паливних брикетів ДСТУ 8358:2015. Це ДСТУ містить технічні вимоги до паливних брикетів, які повинен підтвердити Учасник шляхом надання Замовнику документів, зазначених в тендерній документації Замовника. Тільки згідно наданих документів, Замовник має змогу визначити калорійність палива , запропонованого Учасником, та розрахувати кількість для вироблення 1Мдж теплової енергії.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-27-000704-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРИНТЕКС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41282125
Дата подання: 29 травня 2019 09:53
Скарга не дискримінаційни умови!
Документ, що підверджує якість палива є не технічні умови, не сертификат про альтернатівність (тому, що законом прописано, що брикети з деревени є альтернативним видом палива). Що стосується сертифіката якості, то ще раз зауважимо, що на всіх тендерах і у Вас в тому числі гарантію якості виступає "ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ" ВИДАНИЙ лабораторією, яка має право проводити такі досліди. Інші документи, а саме: технічні умови, свідоцтво про альтернативність палива та сертифікат якості Вами було виставлено з однією метою: ЗМОВА З учасником торгів ТОВ "Біонереджі плюс", який єдиний в Україні має ці документи. Ваша мета на нашу думку полягає в тому, щоб запросити список документів, який унеможливлює участь інших УЧАСНИКІВ ринку навіть ВИРОБНИКІВ в ВАШОМУ тендері.
Ми Вимушені подати скаргу на МОЖЛИВУ ЗМОВУ та корупційну вимогу в Східний офіс Держаудітслужби, Прокуратуру, АМКУ з метою проведення перевірки на можливі Зловживання по іншим тендерам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2019 13:06
Шановний Учаснику
На нашу думку ми надали вичерпну відповідь на Вашу вимогу.Тому, прохання взяти їх до уваги та не створювати тиску на Замовника шляхом дублювання вимог. Подібні дії можуть бути розцінені, як перешкоджання нормальній діяльності Замовника та створення тиску на тендерний комітет.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-27-000704-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42409715
Дата подання: 06 червня 2019 14:32
Оскарження умов закупівлі.
№ 1/6-6/19 від 30 травня 2019 року. До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП” код ЄДРПОУ 42409715 адреса: вул. Л. Жаботинського, буд. 20, кв. 30, м. Запоріжжя, 69037 ел. пошта: prodrezervgrup@ukr.net телефон +38-050-088-34-38 Замовник: Комунальна установа «Таврійський будинок інвалідів» Запорізької обласної ради код ЄДРПОУ 03188636 70540, Україна, Запорізька обл., Оріхівський район, с. Таврійське, вул. Загорянська, будинок 2 телефон: (06141)47-3-24 Інформація про закупівлю: ID: 8e9e20cc13264dba893d4726fb803376 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-27-000704-b код ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети з деревини твердих порід типу «Pini Kay» або еквівалент ( брикети з пресованої деревини)) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 27.05.2019 Плата за подання скарги – 5 000.00 грн. без ПДВ СКАРГА на тендерну документацію, що містить дискримінаційні положення Замовником торгів – Комунальною установою «Таврійський будинок інвалідів» Запорізької обласної ради було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-27-000704-b. Товариство з обмеженою відповідальністю “ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП” (надалі — Підприємство, Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації. Предметом закупівлі є Тверде паливо (паливні брикети з деревини твердих порід типу « Pini Kay» або еквівалент ( брикети з пресованої деревини)) код ДК 021:2015 – 09110000-3, що зазначено у оголошенні та тендерній документації. Детально проаналізувавши тендерну документацію, Учасником було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. З цих підстав, ТОВ “ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП” 28.05.2019 р. звернулось до Замовника з листом через електронну систему закупівель щодо порушення Замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема включення до тендерної документації дискримінаційних положень. 29.05.2019 р. Замовником було розглянуто звернення Учасника, викладені в ньому факти та доводи були відхилені. Учасник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», що полягає у наступному: 1) Підпунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) встановлено, що у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, специфікація до тендерної документації повинна містити вираз "або еквівалент". В тендерній документації є посилання на тип предмету закупівлі, а саме - паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay. Проте, в тендерній документації та додатках до неї вираз "або еквівалент" відсутній, що є порушенням вимог підпункту 3 частини 2 статті 22 Закону. Виходячи з цього, Замовник повинен додати в формулювання у п. 4.1 Тендерної документації вираз “або еквівалент”. – (вимога задоволена Замовником під час підготовки Скарги). 2) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 2.5 додатку № 4) : Інформація, вказана у технічній специфікації, повинна бути підтверджена копією документу, який свідчить про відповідність якості товару встановленим ДСТУ 8358:2015, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий органом сертифікації;...». Дрова та паливні брикети не входять до переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженої Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308). Отже, наявність сертифіката не є обов’язковим для підприємницької діяльності щодо поставки даної продукції. Згідно п. 4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Виходячи з цього, Замовнику слід скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну. 3) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 2.6 додатку № 4): Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: копія технічних умов на паливні брикети, яка надається у складі тендерної пропозиції. З приводу цього, зазначаємо, що Учасник не є виробником товару, а, отже, він не може і не зобов’язаний мати технічні умови на товар. Так, відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про стандартизацію», технічні умови — це нормативний документ, який встановлює технічні вимоги, яким мають відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Тобто законодавець чітко закріпив таке поняття, як «процедура виготовлення» за технічними умовами. Загальновідомим є факт, що певна процедура виготовлення товарів (послуг) вважається комерційною таємницею. Так, відповідно до ч. 6 ст. 1 Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій», технічні умови є твором технічного, наукового характеру, який згідно з ч. 6 ст. 1 цього Закону є об’єктом права інтелектуальної власності. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про науково-технічну інформацію», інтелектуальною складовою технічних умов є науково-технічна інформація, під якою мають на увазі: «будь-які відомості та/або дані про вітчизняні та зарубіжні досягнення науки, техніки і виробництва, одержані в ході науково-дослідної, дослідно-конструкторської, проектно-технологічної, виробничої та громадської діяльності, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді». Згідно зі ст. 2 цього Закону: «науково-технічна інформація, що є продуктом інтелектуальної творчої праці, становить об’єкт права інтелектуальної власності». Діюче законодавство присвоює технічним умовам статус ноу-хау. Так, відповідно до ст. 1 Закону України «Про інвестиційну діяльність» ноу-хау є: «сукупність технічних, технологічних, комерційних та інших знань, оформлених у вигляді технічної документації, навиків та виробничого досвіду, необхідних для організації того чи іншого виду виробництва, але не запатентованих». В листі Міністерства Фінансів України від 20.06.07 р. № 31020-3-8/3373, чітко підтверджено, що технічна документація належить до комерційної таємниці. Відповідно до ст. 505 Цивільного кодексу України, комерційна таємниця ― це інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв’язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Відповідно до статті 21 Закону України «Про інформацію» відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом. Таким чином, виходячи з вищенаведеного, існують достатні юридичні підстави зробити висновок, що відповідно до чинного законодавства, ми не маємо можливості надати Замовнику копію технічних умов, оскільки Учасник не є виробником даної продукції, а її виробник, в свою чергу, не повинен надавати копію технічних умов іншим суб’єктам господарювання, оскільки ці технічні умови є комерційною таємницею виробника. Виходячи з цього, вимагаємо зобов'язати Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як дискримінаційну. 4) За текстом Тендерної документації зазначено (п. 2.7 додатку № 4): Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: копія свідоцтва про належність палива до альтернативного, чинного на момент розкриття тендерних пропозицій Відповідно до ст. 5-1 Закону України “Про альтернативні види палива” до альтернативних видів твердого палива належать продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо. Отже, додаткове підтвердження про належність палива до альтернативного у вигляді свідоцтва не потрібне. Виходячи з цього, просимо зобов'язати Замовника скасувати зазначену вимогу Тендерної документації як таку, що не відповідає чинному законодавству. 5) У додатку 4 до тендерної документації закладено дискримінаційні умови, а саме: за технічним завданням щодо кількісних та якісних показників паливні брикети повинні відповідати таким параметрам: волога – не більше 2.6% зольність – не більше 0,5% сірка – не більше 0,03 % щільність – не менше 1.35 г/см3 теплота згоряння – не менше 4305 -4731 Ккал/ кг Проте, зазначені показники не повинні бути більшими або меншими, ніж визначено відповідним ДСТУ 8358:2015, а це: волога – не більше 12% зольність – не більше 1,5% сірка – не більше 0,08 % щільність – 1-1,4 г/см3 теплота згоряння –17,5 – 19,5 Мдж/кг. Таким чином, Тендерна документація Замовника містить незаконні та дискримінаційні вимоги по вологості, зольності, вмісту сірки та теплоті згоряння, всупереч діючим нормативам (ДСТУ 8358:2015). Виходячи з цього, вимагаємо зобов'язати Замовника привести зазначену вимогу Тендерної документації у відповідність до діючого законодавства, зокрема ДСТУ 8358:2015. Вимога задоволена Замовником під час підготовки Скарги. Також звертаємо Вашу увагу на те, що в останні два місяці ряд замовників виставляють абсолютно аналогічні (вище перераховані) дискримінаційні умови тендерних торгів: - МОКРОКАЛИГІРСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ , UA-2019-05-13-001059-c (Переможець - ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС».) - 08.04.2019, Комунальна установа «Таврійський будинок інвалідів» Запорізької обласної ради», UA-2019-04-08-000189-b (Переможець - ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС».) -Торги скасовані східним офісом ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. - Військова частина 3005 UA-2019-05-17-001569-b (Стадія - «Кваліфікація переможця», учасник - компанія «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС».) Учасником і переможцем цих торгів є компанія «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС», яка саме має в повному складі необов’язкові, на наш погляд, документи, які ці Замовники виставляють як обов’язкові: - Сертифікат відповідності, - Свідоцтво про належність палива до альтернативного, - Копія технічних умов на паливні брикети. При чому слід зазначити, що під Копією «Технічних умов на паливні брикети» надається роздруківка Національного стандарту України ДСТУ 8358:2015 від ДП «УкрНДНЦ» без будь-якої прив’язки до ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС». Це наводить на обгрунтовані підозри в змові Замовників та Участника ТОВ «БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС». ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію по процедурі закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-27-000704-b Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Скарга ТОВ ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2019 20:51
Рішення від 10.06.2019 № 7427.pdf
Дата публікації: 11 червня 2019 20:50
Рішення від 27.06.2019 № 8546.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 20:33

Документи подані скаржником

06 червня 2019 14:32
Оплата за оскарження.pdf
06 червня 2019 15:15
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

11 червня 2019 20:50
Рішення від 10.06.2019 № 7427.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС" 253 800,00
UAH з ПДВ
253 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Циганенко С.В. 254 100,00
UAH з ПДВ
254 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2019 13:35
Електронний підпис
10 червня 2019 21:23
Електронний підпис
10 червня 2019 21:22
15.5. Лист відгук 143_337.pdf
10 червня 2019 21:22
15.4. Лист відгук 05-1732.pdf
10 червня 2019 21:22
10. Проект договору.pdf
10 червня 2019 21:22
7.5. Виписка з ЄДР.pdf
10 червня 2019 21:22
7.4. Витяг з ЄДР.pdf
10 червня 2019 21:22
7.2. Опис реєстратора.pdf
10 червня 2019 21:22
3. Стаття 17 Закону.pdf
10 червня 2019 21:22
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 13:13
Електронний підпис
11 червня 2019 13:04
тех_мат забезп.pdf
11 червня 2019 13:04
Протокол_довідки.pdf
11 червня 2019 13:04
Пропозиція_установчі.pdf
11 червня 2019 13:04
Проект договору.pdf
11 червня 2019 13:04
Аналогічні дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС"

ФОП Циганенко С.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС"
#39589876
Переможець 253 800,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІОЕНЕРДЖІ ПЛЮС"
#39589876
253 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2019 09:44
Додаткова угода №1 та протокол усунення розбіжностей.pdf зміни до договору
25 липня 2019 09:35
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 11:11
договір №182.pdf укладений
23 липня 2019 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол №108 про усунення розбіжностей
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 253 800,00
UAH