Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-05-27-000567-b f63ea9d08fe4469ea38e8a31fac7760f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джафарова Джаваіра Мамедівна

380322367541 1kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Львівська 1-а міська клінічна лікарня імені Князя Лева"
Код ЄДРПОУ: 01996622
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Ужгородська, 1
Контактна особа: Джафарова Джаваіра Мамедівна
380322367541
1kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 15:09
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 комплект
Комплект комп’ютерного обладнання з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Ужгородська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Постачальником та Покупцем здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарного дня з моменту поставки. Пiсляоплата 29 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 11:36
Рішення про внесення змін.docx
03 червня 2019 11:36
Тендерна документація_нова редакція.doc
27 травня 2019 12:28
Проект договору.docx
27 травня 2019 12:27
Технічні вимоги.docx
03 червня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 11:36
Рішення про внесення змін.docx
03 червня 2019 11:36
Тендерна документація_нова редакція.doc
27 травня 2019 12:28
Тендерна документація.doc
27 травня 2019 12:28
Проект договору.docx
27 травня 2019 12:27
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бюджет закупівлі
Дата подання: 27 травня 2019 12:48
Дата відповіді: 28 травня 2019 16:05
Шановний Замовник! Перегляньте бюджет закупівлі. Адже операційна система Microsoft Windows 10 Home x64 Ukrainian OEM (KW9-00120) коштує 3134 * 60 комплектів = 188040,00 грн https://soft.rozetka.com.ua/ua/microsoft_kw9_00120/p4312887/
Відповідь: Очікувану вартість за цією закупівлею було сформовано з урахування фінансування виділеного на предмет закупівлі та із аналізу середньоринкової ціни на аналогічний товар. Дякуємо за звернення!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 травня 2019 07:42
Дата відповіді: 28 травня 2019 10:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У відповідності до умов Технічних вимог всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Відтак, в разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в ТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Жодних обмежень щодо марки та виробника товару запропонованого учасником тендерна документація не містить, визначальним фактором є відповідність запропонованих комп’ютерів технічному опису закупівлі. 2) тендерна документація не містить обмежень щодо статусу платника податку учасників, пропозиції яких подано на участь у цій закупівлі. По завершенні аукціону буде взято до уваги остаточну ціну пропозиції учасника, без жодних додаткових нарахувань
Кількість комплектів
Дата подання: 30 травня 2019 23:42
Дата відповіді: 31 травня 2019 10:09
Шановний Замовник! Скажіть, будь ласка, чи точно Вам потрібно 60 комплектів комп*ютерів ?
Відповідь: У тендерній документації на цю закупівлю чітко визначено кількість комп’ютерного обладнання - 60 комплектів, відповідні відомості також вказано у оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Вартість
Дата подання: 31 травня 2019 16:52
Дата відповіді: 03 червня 2019 11:23
Шановний замовник! Ви пишите ,що Очікувану вартість за цією закупівлею було сформовано з урахування фінансування виділеного на предмет закупівлі та із аналізу середньоринкової ціни на аналогічний товар. При аналізі середньоринкової ціни на аналогічний товар, вам вистачить на 6 комплектів.Но ніяк не на 60!!! Перерахуйте ще раз.
Відповідь: Тендерним комітетом проаналізовано Ваше звернення та виявлено, що при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі було не коректно вказано суму закупівлі. Відповідні зміни буде опубліковано до умов оголошення. Дякуємо вам за звернення!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-27-000567-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 25 червня 2019 09:36
Дискваліфікація
Шановний замовник! Просимо звернути увагу Замовника на невідповідність пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс", а саме Замовник вимгав надання відомостей учасника за встановленою формою, але Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" надав не за встановленою формою та відомості учасника не містить всієї інформації, що вимагалось, що не відповідає вимогам замовника!
Звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник повинен дотримуватись основних принципів здійснення закупівель, а саме:и недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" та дискваліфікувати пропозицію ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 13:08
У відповідь на вимогу UA-2019-05-27-000567-b.a1 від 25.06.2019 року, щодо тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс", повідомляємо наступне: незважаючи на той факт, що довідка № 1106-11 від 11.06.2019 р. підготовлена не за формою, встановленою у пункті 2 Розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, усі відомості, передбачені зразком, учасником вказано. Відтак, невідповідність довідки зразку, подано у тендерній документації, є формальною помилкою, не впливає на зміст тендерної пропозиції та не може бути підставою для відхилення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу UA-2019-05-27-000567-b.a1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 669 600,00
UAH з ПДВ
669 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 692 460,00
UAH з ПДВ
692 460,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 742 280,40
UAH з ПДВ
742 280,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 11:35
Електронний підпис
20 червня 2019 11:33
Документи переможця.pdf
11 червня 2019 15:45
Електронний підпис
11 червня 2019 15:42
20_ІД_Копія Статуту.pdf
11 червня 2019 15:41
13_ВПВ17.pdf
11 червня 2019 15:41
12_Проект договору.pdf
11 червня 2019 15:39
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 13:19
Електронний підпис
12 червня 2019 13:17
ІД Витяг ПДВ зав.pdf
12 червня 2019 13:14
ІД Витяг_06.06.19.pdf
12 червня 2019 13:14
ІД статут завірений.pdf
12 червня 2019 13:14
ІД Наказ зав.pdf
12 червня 2019 13:14
ІД Протокол зав.pdf
12 червня 2019 13:14
Проект договору.pdf
12 червня 2019 12:59
ВПВ17.pdf
12 червня 2019 12:59
цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 10:42
Електронний підпис
11 червня 2019 10:41
Проект договору.pdf
11 червня 2019 10:41
ІД Витяг з ЄДР.pdf
11 червня 2019 10:40
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Переможець 669 600,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 09:54

Документи

20 червня 2019 09:54
Електронний підпис
20 червня 2019 09:50
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
669 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 09:54
Електронний підпис
20 червня 2019 09:50
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 11:10
149.pdf укладений
03 липня 2019 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 669 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 111 600,00 UAH)