Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Могилів-Подільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги"Могилів-Подільської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 37580028 |
Місцезнаходження: | 24000, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський, вул.Полтавська, 89/2 |
Контактна особа: |
Благодір Тетяна Олександрівна +380680517387 mogpod-cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 263 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет, кошти НЗСУ | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 15:16 |
Тендерна документація бензин МРЦ | |
27 травня 2019 15:02 |
Договір да тендерної документації .docx |
07 червня 2019 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 червня 2019 15:16 |
Тендерна документація бензин МРЦ
|
||||||
27 травня 2019 15:02 |
Договір да тендерної документації .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-03-000051 ● f85235d3ce41493a9a172cb5bdb6a20b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 11:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2019 №29
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2019 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2019-05-27-000553-c 27.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-04 12:44:42
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилятів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-27-000553-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Чому при проведенні даної закупівлі, Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-05 13:16:21
Пояснення з власної ініціативи
Тендерний комітет, розглянув Ваш запит щодо надання роз’яснень чому нами при оголошені про проведення відкритих торгів. без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
В звязку з несвоечасним ознайомленням з даними змінами нами були допущені дані помилки. Дані порушення будуть враховані Нами в подальшій роботі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішенням тендерного комітету було вирішено усунути дані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації та оголошення про відкриті торги згідно ч. 2 ст. 23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
2019-06-07 14:35:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
215 375,00
UAH з ПДВ
|
215 375,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
258 050,00
UAH з ПДВ
|
258 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
215 375,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 12:04
|
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" #41166955 |
Переможець |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:39
|
Додаткова угода 2 | зміни до договору |
02 січня 2020 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:14
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
02 січня 2020 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 16:48
|
Договір.pdf | зміни до договору |
02 липня 2019 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |