Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
263 000,00 UAH
UA-2019-05-27-000553-c 1255669aa24f4f949f284532def783d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Благодір Тетяна Олександрівна

+380680517387 mogpod-cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Могилів-Подільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги"Могилів-Подільської районної ради
Код ЄДРПОУ: 37580028
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський, вул.Полтавська, 89/2
Контактна особа: Благодір Тетяна Олександрівна
+380680517387
mogpod-cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:20
Очікувана вартість: 263 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Бензин А - 95, Бензин А -92, газ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 л
Бензин А -95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів - Подільський, вул. Полтавська 89/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
3000 л
Бензин А - 92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів - Подільський, вул. Полтавська 89/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
8000 л
Газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів - Подільський, вул. Полтавська 89/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет, кошти НЗСУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000051 ● f85235d3ce41493a9a172cb5bdb6a20b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019 11:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.06.2019 №29
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2019 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2019-05-27-000553-c 27.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-04 12:44:42

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилятів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-27-000553-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Чому при проведенні даної закупівлі, Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-05 13:16:21

Пояснення з власної ініціативи

Тендерний комітет, розглянув Ваш запит щодо надання роз’яснень чому нами при оголошені про проведення відкритих торгів. без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі»?
В звязку з несвоечасним ознайомленням з даними змінами нами були допущені дані помилки. Дані порушення будуть враховані Нами в подальшій роботі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішенням тендерного комітету було вирішено усунути дані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації та оголошення про відкриті торги згідно ч. 2 ст. 23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.

2019-06-07 14:35:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 215 375,00
UAH з ПДВ
215 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" 252 000,00
UAH з ПДВ
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 258 050,00
UAH з ПДВ
258 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 15:12
Цінова.pdf
14 червня 2019 15:12
Тех вимоги.pdf
14 червня 2019 15:12
Ст 17.pdf
14 червня 2019 15:12
працівники.pdf
14 червня 2019 15:12
паспорт А95.PDF
14 червня 2019 15:12
паспорт А92.PDF
14 червня 2019 15:12
Мат тех база.pdf
14 червня 2019 15:12
код, паспорт Іванов.pdf
14 червня 2019 15:12
код, паспорт Гордієнко.pdf
14 червня 2019 15:12
дсту.pdf
14 червня 2019 15:12
Договір.pdf
14 червня 2019 15:12
Довіреність Іванов 2019.pdf
14 червня 2019 15:12
Довідка аналог дог.pdf
14 червня 2019 15:12
Декларация АИ-95.doc.pdf
14 червня 2019 15:12
Виписка_ОК_14.02.2017.pdf
14 червня 2019 15:12
азс Україна.pdf
14 червня 2019 15:12
АЗС Він обл.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 17:59
Електронний підпис
20 червня 2019 17:55
СТ17.pdf
20 червня 2019 17:55
МВС.pdf
20 червня 2019 17:55
ДФС.pdf
19 червня 2019 12:16
Електронний підпис
14 червня 2019 13:01
Електронний підпис
14 червня 2019 13:00
Технічні вимоги.pdf
14 червня 2019 13:00
Тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2019 13:00
Статут.pdf
14 червня 2019 13:00
Ст 17.pdf
14 червня 2019 13:00
Рішення керівник.pdf
14 червня 2019 13:00
Проект договору.pdf
14 червня 2019 13:00
Паспорт код (Керівник).pdf
14 червня 2019 13:00
Опис до Статуту.pdf
14 червня 2019 13:00
Мережа АЗС.pdf
14 червня 2019 13:00
Договір оренди.pdf
14 червня 2019 13:00
Договір Вороновиця.pdf
14 червня 2019 13:00
Довідка ТПП.pdf
14 червня 2019 13:00
Довідка працівники.pdf
14 червня 2019 13:00
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 червня 2019 13:00
Витяг ПДВ.pdf
14 червня 2019 13:00
Витяг 04.06.19р..pdf
14 червня 2019 13:00
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 215 375,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 12:04
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"
#41166955
Переможець 252 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 13:17

Документи

19 червня 2019 12:04
Електронний підпис
19 червня 2019 12:01
Протокол

Документи

19 червня 2019 13:16
Електронний підпис
19 червня 2019 13:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"
#41166955
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 13:16
Електронний підпис
19 червня 2019 13:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:39
Додаткова угода 2 зміни до договору
02 січня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:14
Додаткова угода 1 зміни до договору
02 січня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 16:48
Договір.pdf зміни до договору
02 липня 2019 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML