Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду житлового будинку по вул. Українська, 2б в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
1 808 642,00 UAH
UA-2019-05-27-000546-a 03f0282221b64fc6886d85b180408ffd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 12:19
Очікувана вартість: 1 808 642,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850 061,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 47,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду житлового будинку по вул. Українська, 2б в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Українська, 2б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 11:03
Додаток 13 Договір завдатку.docx
27 травня 2019 11:03
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
27 травня 2019 11:03
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
27 травня 2019 11:03
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
27 травня 2019 11:03
33 ТД.docx
27 травня 2019 11:03
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
27 травня 2019 11:03
Додаток 12 Проект договору.doc
27 травня 2019 11:03
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
27 травня 2019 11:03
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc
27 травня 2019 11:03
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
27 травня 2019 11:03
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
27 травня 2019 11:03
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
27 травня 2019 11:03
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
27 травня 2019 11:03
Додаток 9 Технічна специфікація.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Променерго-Інновація" 1 803 650,39
UAH з ПДВ
1 803 650,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОТЕФ 1 807 574,11
UAH з ПДВ
1 807 574,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 07:45
Електронний підпис
11 червня 2019 07:43
Договір оренди техн.pdf
11 червня 2019 07:43
Договір оренди офісу.pdf
11 червня 2019 07:43
Дог аренд майданчика.pdf
11 червня 2019 07:43
Виписка ЄДРПОУ.pdf
11 червня 2019 07:43
15 Захист довкілля.pdf
11 червня 2019 07:43
7.4 Ліцензія.pdf
11 червня 2019 07:43
7.2 Свідоцтво ПДВ.pdf
11 червня 2019 07:43
7.1 Cтатут зі змінами.pdf
11 червня 2019 07:43
3.1 Додаток3_ працівники.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 12:37
Електронний підпис
11 червня 2019 12:35
Цінова пропозиція .pdf
11 червня 2019 12:35
Субпідрядники.pdf
11 червня 2019 12:35
Режим виконання робіт.pdf
11 червня 2019 12:35
Лист роз_яснення .pdf
11 червня 2019 12:35
Дозвіл.pdf
11 червня 2019 12:35
Відсутність підстав.pdf
11 червня 2019 12:34
Відомості.pdf
11 червня 2019 12:34
Полний Статут.rar
11 червня 2019 12:34
тов_екотеф_виписка.pdf
11 червня 2019 12:34
ПДВ ЕКОТЕФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Променерго-Інновація"

ТОВ ЕКОТЕФ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Променерго-Інновація"
#38461224
Переможець 1 803 650,39
UAH з ПДВ
18 червня 2019 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Променерго-Інновація"
#38461224
1 803 650,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 10:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:51
ДУ9 до договору 040-19-117.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 11:09
ДУ8 до договору 040-19-117 від 01.07.2019.PDF зміни до договору
13 жовтня 2021 11:09
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 11:15
ДУ7 до договору 040-19-117 від 01.07.2019.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 14:03
ДУ6 до договору 040-19-117 від 01.07.2019.PDF зміни до договору
31 серпня 2021 14:02
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 16:38
ДУ№5 до Договору №040-19-117 від 01.07.2019р.pdf зміни до договору
09 березня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 15:34
ДУ №4 до Договору №040-19-117 від 01.07.2019.PDF зміни до договору
01 березня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:27
ДУ№3 до Договору №040-19-117 від 01.07.2019.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 15:40
ДУ №2 до Договору №040-19-117 від 01.07.2019.PDF зміни до договору
15 січня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:52
ДУ №1 до Договору №040-19-117 від 01.07.2019.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 12:00
Договір 040-19-117 від 01.07.2019.PDF укладений
01 липня 2019 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору,у зв'язку зі зміною банківських реквізитів .
Номер договору про закупівлю: 040/19/117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2
Номер договору про закупівлю: 040/19/117
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 040/19/117
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода №4 до Договору у зв'язку з зміною банківських реквізитів замовника, викладення п. 2.2, 3.1, 4.2, Договору в новій редакції, зміни строку дії договору, викладення Додатку №1, №2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 040/19/117
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відбулися не в розумінні цієї підстави, а відповідно до Статті 10 Закону України про публічні закупівлі, - оприлюднення інформації про закупівлю. Оформлена Додаткова угода до Договору щодо доповнення Договору Додатком №3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 040/19/117
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода до Договору , щодо зміни реквізитів, викладення пункту 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку №2 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 040/19/117
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода до Договору щодо викладення пунктів 2.2, 3.1, 4.2 Договору в новій редакції, викладення Додатку 2 та Додатку 3 в новій редакції, подовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 040/19/117
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена додаткова угода до Договору щодо викладення п.2.2, 3.1 Договору, Додатку 3 "План фінансування будівництва" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 040/19/117
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" оформлена додаткова угода щодо викладення п.2.2., 3.1, Договору, Додатку 3 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 040/19/117
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 178 490,79
UAH (в тому числі ПДВ 196 415,13 UAH)