Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (хрестовини)
Очікувана вартість
1 641 952,00 UAH
UA-2019-05-27-000156-b feb2f58206e1412a8c8e2802b6fbed53
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Ольга Василівна

044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Висоцька Ольга Василівна
044 238-58-09
O.Vysotska@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2019 10:00
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 13 червня 2019 11:48
Очікувана вартість: 1 641 952,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
хрестовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі залізничної та/або видаткової накладної Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 09:57
ТД.docx
27 травня 2019 09:57
Додаток 7.docx
27 травня 2019 09:57
Додаток 6.docx
27 травня 2019 09:57
Додаток 5.docx
27 травня 2019 09:57
Додаток 4.docx
27 травня 2019 09:57
Додаток 3.docx
27 травня 2019 09:57
Додаток 2.docx
27 травня 2019 09:57
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо тендеру
Дата подання: 31 травня 2019 18:03
Дата відповіді: 05 червня 2019 12:29
Доброго дня. Наше підприємство має бажання прийняти участь у даній закупівлі, але розглянувши тендерну документацію маємо певні зауваження. Зі свого боку просимо Замовника розглянути можливість внесення змін до тендерної документації для рівноправних умов,як для замовника так і для постачальника, а саме: 1. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 4.2. змінити та викласти у наступній редакції "Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється у наступному порядку : Покупець здійснює 50% передплати, остаточний розрахунок 50% здійснюється протягом 5 (п'яти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі залізничної та/або видаткової накладної."; 2. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 5.2. змінити та викласти у наступній редакції "Поставка замовленої партії товару здійснюється Постачальником протягом ____ (______) календарних днів з моменту здійснення передплати Покупцем (строк поставки товару визначається відповідно до тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі й не повинен перевищувати 30 (тридцяти) календарних днів). 3. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 7.5. змінити та викласти у наступній редакції "У разі затримки розрахунку за поставлену партію товару Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми заборгованності. 4. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 2.6. змінити та викласти у наступній редакції "Постачальник зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені в період гарантійного строку недоліки товару або замінити неякісний товар на товар належної якості та комплектності протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати одержання претензії (рекламації) Покупця, якщо не доведе, що дефекти або недоліки виникли внаслідок порушення Покупцем умов зберігання та використання товару. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватись Покупцем у зв’язку з виявленими в ньому недоліками, в разі заміни товару гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши поставлене запитання на закупівлю «Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (хрестовини)» стосовно внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне.

По першому питанню «1. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 4.2. змінити та викласти у наступній редакції "Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється у наступному порядку : Покупець здійснює 50% передплати, остаточний розрахунок 50% здійснюється протягом 5 (п'яти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі залізничної та/або видаткової накладної."» повідомляємо, що дане прохання для підприємства є неприйнятим.

По другому питанню «2. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 5.2. змінити та викласти у наступній редакції "Поставка замовленої партії товару здійснюється Постачальником протягом ____ (______) календарних днів з моменту здійснення передплати Покупцем (строк поставки товару визначається відповідно до тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі й не повинен перевищувати 30 (тридцяти) календарних днів).» повідомляємо, що дане прохання для підприємства є неприйнятим.

По третьому питанню «3. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 7.5. змінити та викласти у наступній редакції "У разі затримки розрахунку за поставлену партію товару Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми заборгованності.» повідомляємо, що дане прохання для підприємства є неприйнятим. Крім того, відповідно до частини 4 статті 179 Господарського Кодексу України «При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі: вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.

По четвертому питанню «4. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 2.6. змінити та викласти у наступній редакції "Постачальник зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені в період гарантійного строку недоліки товару або замінити неякісний товар на товар належної якості та комплектності протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати одержання претензії (рекламації) Покупця, якщо не доведе, що дефекти або недоліки виникли внаслідок порушення Покупцем умов зберігання та використання товару. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватись Покупцем у зв’язку з виявленими в ньому недоліками, в разі заміни товару гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни"» пропозицію учасника відхилено. Строк заміни неякісного товару на якісний залежить від специфіки асортименту товару, виробника, умов доставки та узгоджується сторонами на етапі укладання договору.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-27-000156-b.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 12 липня 2019 14:41
Скарга
Більш детально у тексті Скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 липня 2019 17:54
Рішення від 17.07.2019 № 9567.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 17:54
Рішення від 31.07.2019 № 10412.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 21:27

Документи подані скаржником

12 липня 2019 14:41
Платіжне доручення.pdf
12 липня 2019 14:41
Скарга.PDF

Документи подані замовником

24 липня 2019 15:16
№1529-ТК від 24.07.2019.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000044 ● 99e8f285975d428794a0b6ab98df8810
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 49
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
36 UA-2019-05-27-000156-b 27.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком ДАСУ та надає свої заперечення.

2020-04-10 14:12:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 12 ст. 18 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "ДнСЗ" 1 640 365,20
UAH з ПДВ
1 640 365,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" 1 640 392,63
UAH з ПДВ
1 640 392,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 14:34
Рішення Суду_0006.jpg
27 червня 2019 14:34
Рішення Суду_0005.jpg
27 червня 2019 14:34
Рішення Суду_0004.jpg
27 червня 2019 14:34
Рішення Суду_0003.jpg
27 червня 2019 14:34
Рішення Суду_0002.jpg
27 червня 2019 14:33
Рішення Суду_0001.jpg
27 червня 2019 14:33
Виконавчий лист_0008.jpg
27 червня 2019 14:33
Виконавчий лист_0007.jpg
27 червня 2019 14:32
довідка податкова.PDF
20 червня 2019 18:30
довідка МВС.PDF
20 червня 2019 18:29
Комерційна пропозиція.PDF
12 червня 2019 12:05
комерційна пропозиція.PDF
12 червня 2019 12:05
IG-19885-300.pdf.p7s.p7s.p7s
12 червня 2019 12:05
IG-19885-300.pdf
12 червня 2019 12:05
цінні папери.PDF
12 червня 2019 12:05
умови пропозиції.PDF
12 червня 2019 12:05
технічна специфікація.PDF
12 червня 2019 12:05
Статут АТ ДнСЗ.pdf
12 червня 2019 12:05
стаття 17.PDF
12 червня 2019 12:05
протокол №1.PDF
12 червня 2019 12:05
Протокол 3 АТ ДнСЗ.pdf
12 червня 2019 12:05
протокол 2 2018.pdf
12 червня 2019 12:05
протокол 2 2017.pdf
12 червня 2019 12:05
протокол 1 2019.PDF
12 червня 2019 12:05
наказ.PDF
12 червня 2019 12:05
Вытяг ПДВ.PDF
12 червня 2019 12:05
Витяг АТ ДнСЗ.pdf
12 червня 2019 12:05
аналогічні договори.PDF

Публічні документи

04 липня 2019 07:54
Справка МВД .pdf
12 червня 2019 14:44
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2019 14:44
Устав 2019.pdf
12 червня 2019 14:44
Умови пропозиції.pdf
12 червня 2019 14:43
Технічна спеціфікація.pdf
12 червня 2019 14:43
СТ17.pdf
12 червня 2019 14:43
Протокол общ собр.pdf
12 червня 2019 14:43
Протокол 181214.pdf
12 червня 2019 14:43
Протокол 01.07.17.pdf
12 червня 2019 14:43
Проект договору.pdf
12 червня 2019 14:43
Приказ сум.pdf
12 червня 2019 14:43
Приказ пост.pdf
12 червня 2019 14:43
Ліцензія 2019.zip
12 червня 2019 14:43
Гарантия 4482-28.zip
12 червня 2019 14:43
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "ДнСЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "ДнСЗ"
#14367980
Рішення скасоване 1 640 365,20
UAH з ПДВ
02 липня 2019 14:11
АТ "ДнСЗ"
#14367980
Відхилено 1 640 365,20
UAH з ПДВ
02 липня 2019 14:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ"
#37731587
Переможець 1 640 392,63
UAH з ПДВ
09 липня 2019 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ"
#37731587
1 640 392,63
UAH з ПДВ
Документи