Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Висоцька Ольга Василівна 044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 10:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 13 червня 2019 11:48 |
Очікувана вартість: | 1 641 952,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі залізничної та/або видаткової накладної | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2019 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 09:57 |
ТД.docx | |
27 травня 2019 09:57 |
Додаток 7.docx | |
27 травня 2019 09:57 |
Додаток 6.docx | |
27 травня 2019 09:57 |
Додаток 5.docx | |
27 травня 2019 09:57 |
Додаток 4.docx | |
27 травня 2019 09:57 |
Додаток 3.docx | |
27 травня 2019 09:57 |
Додаток 2.docx | |
27 травня 2019 09:57 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По першому питанню «1. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 4.2. змінити та викласти у наступній редакції "Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється у наступному порядку : Покупець здійснює 50% передплати, остаточний розрахунок 50% здійснюється протягом 5 (п'яти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі залізничної та/або видаткової накладної."» повідомляємо, що дане прохання для підприємства є неприйнятим.
По другому питанню «2. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 5.2. змінити та викласти у наступній редакції "Поставка замовленої партії товару здійснюється Постачальником протягом ____ (______) календарних днів з моменту здійснення передплати Покупцем (строк поставки товару визначається відповідно до тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі й не повинен перевищувати 30 (тридцяти) календарних днів).» повідомляємо, що дане прохання для підприємства є неприйнятим.
По третьому питанню «3. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 7.5. змінити та викласти у наступній редакції "У разі затримки розрахунку за поставлену партію товару Покупець сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% суми заборгованості за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми заборгованності.» повідомляємо, що дане прохання для підприємства є неприйнятим. Крім того, відповідно до частини 4 статті 179 Господарського Кодексу України «При укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі: вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
По четвертому питанню «4. Додаток №3 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ" п. 2.6. змінити та викласти у наступній редакції "Постачальник зобов’язаний за власний рахунок усунути виявлені в період гарантійного строку недоліки товару або замінити неякісний товар на товар належної якості та комплектності протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати одержання претензії (рекламації) Покупця, якщо не доведе, що дефекти або недоліки виникли внаслідок порушення Покупцем умов зберігання та використання товару. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватись Покупцем у зв’язку з виявленими в ньому недоліками, в разі заміни товару гарантійний строк обчислюється заново від дня його заміни"» пропозицію учасника відхилено. Строк заміни неякісного товару на якісний залежить від специфіки асортименту товару, виробника, умов доставки та узгоджується сторонами на етапі укладання договору.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 липня 2019 14:41
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-30-000044 ● 99e8f285975d428794a0b6ab98df8810
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2020 № 49
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
36 UA-2019-05-27-000156-b 27.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком ДАСУ та надає свої заперечення.
2020-04-10 14:12:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 12 ст. 18 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2019 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ "ДнСЗ" |
1 640 365,20
UAH з ПДВ
|
1 640 365,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" |
1 640 392,63
UAH з ПДВ
|
1 640 392,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "ДнСЗ" #14367980 |
Рішення скасоване |
1 640 365,20
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 14:11
|
АТ "ДнСЗ" #14367980 |
Відхилено |
1 640 365,20
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 14:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" #37731587 |
Переможець |
1 640 392,63
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 14:41
|