Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'які подушки для нової української школи в заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Очікувана вартість
880 000,00 UAH
UA-2019-05-27-000003-b ● d836f2b67d6d4c6f8258890c4cfb9927
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 lkovalenko@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2019 01:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 880 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,23% |
Інформація про предмет закупівлі
М'які подушки для нової української школи в заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176 комплект
М'які подушки для нової української школи в заклади освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2019 02:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2019 02:17 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 28 травня 2019 07:54
Дата відповіді: 29 травня 2019 02:20
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове - що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-27-000003-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КАРАВАНОВ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3160914736
Дата подання: 28 травня 2019 10:24
"Немає завантажених документів".
Додайте документи тендеру стосовно тендеру
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2019 02:18
строк подачі пропозицій подовжено та тендерну документацію оприлюднено
щодо відсутності тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-05-27-000003-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ", Код ЄДРПОУ:42186354
Дата подання: 27 червня 2019 16:44
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Згідно п. 3.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось: «надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: договір/ори та видаткові накладні, в повному обсязі з підписами та печатками з обох сторін, зазначен/их у довідці».
ФОП Чуприна С. М. у складі тендерної пропозиції був наданий договір № 496 від 28.11.2018 року з терміном поставки товару до 14.12.2018 року, додаткової угоди про продовження терміну поставки надано не було. Також була надана видаткова накладна 239 від 18.12.2018 року, яка свідчить, що товар до 14.12.2018 року не був поставлений. Тобто договір не був виконаний в повному обсязі, а саме в частині поставки до 14.12.2018 року.
Наданим відгуком ФОП Чуприна С. М. вводить в оману Замовника, стверджуючи про своєчасність поставки та виконання договору в повному обсязі, проте надані у складі тендерної пропозиції документи свідчать про протилежне.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Згідно підпункту 5, п 1, Розділу 3 тендерної документації «учасник має надати підписаний та заповнений проект договору про закупівлю (відповідно до Додатку № 5 до ТД)».
ФОП Чуприна надала тільки частково заповнений проект договору наведений в Додатку 5 до тендерної документації, а саме в Специфікації не зазначено Товар з описом та найменуванням виробника, як вимагалося умовами тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № 5 закупівлі № UA-2019-05-27-000003-b, дискваліфікувати пропозицію ФОП Чуприна С. М., та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
ФОП Чуприна С. М. у складі тендерної пропозиції був наданий договір № 496 від 28.11.2018 року з терміном поставки товару до 14.12.2018 року, додаткової угоди про продовження терміну поставки надано не було. Також була надана видаткова накладна 239 від 18.12.2018 року, яка свідчить, що товар до 14.12.2018 року не був поставлений. Тобто договір не був виконаний в повному обсязі, а саме в частині поставки до 14.12.2018 року.
Наданим відгуком ФОП Чуприна С. М. вводить в оману Замовника, стверджуючи про своєчасність поставки та виконання договору в повному обсязі, проте надані у складі тендерної пропозиції документи свідчать про протилежне.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Згідно підпункту 5, п 1, Розділу 3 тендерної документації «учасник має надати підписаний та заповнений проект договору про закупівлю (відповідно до Додатку № 5 до ТД)».
ФОП Чуприна надала тільки частково заповнений проект договору наведений в Додатку 5 до тендерної документації, а саме в Специфікації не зазначено Товар з описом та найменуванням виробника, як вимагалося умовами тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій № 5 закупівлі № UA-2019-05-27-000003-b, дискваліфікувати пропозицію ФОП Чуприна С. М., та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 липня 2019 00:23
1. Щодо надання аналогічного договору не в повному обсязі.
В аналогічному договорі, який надав Учасник ФОП Чуприна С. М. відсутній пунк про оформлення в письмовому вигляді щодо зміни строку поставки. В п. 10.2 у вищезазначеному договорі прописано, про продовження дії строку договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, що такі зміни не призведуть до збільшення суми. визначеної у договорі.
2. Щодо частково заповненого проекту договору.
Учасник надав заповнений проект договору в частині реквізитів та підписаний та з печаткою на кожній сторінці. Опис Товару та найменування виробника зазначено у файлі під назвою "Підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника". Також повідомляємо, що в п. 1 Розділу III Тендерної документації зазначено що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та та не впливають на зміст пропозиції. Тому так як Учасник надав опис Товару та найменування виробника, хоч і не в проекті договору це є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
В аналогічному договорі, який надав Учасник ФОП Чуприна С. М. відсутній пунк про оформлення в письмовому вигляді щодо зміни строку поставки. В п. 10.2 у вищезазначеному договорі прописано, про продовження дії строку договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, що такі зміни не призведуть до збільшення суми. визначеної у договорі.
2. Щодо частково заповненого проекту договору.
Учасник надав заповнений проект договору в частині реквізитів та підписаний та з печаткою на кожній сторінці. Опис Товару та найменування виробника зазначено у файлі під назвою "Підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника". Також повідомляємо, що в п. 1 Розділу III Тендерної документації зазначено що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та та не впливають на зміст пропозиції. Тому так як Учасник надав опис Товару та найменування виробника, хоч і не в проекті договору це є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.
ЩОДО ВИМОГИ НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2019 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" |
766 832,00
UAH з ПДВ
|
707 696,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" |
879 900,00
UAH з ПДВ
|
707 699,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ НАВЧАННЯ" |
879 648,00
UAH з ПДВ
|
862 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" #3110016886 |
Переможець |
707 696,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 04:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2019 01:04
|
Договір.pdf | укладений |
09 липня 2019 10:30
|