Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

щебінь фракція 20/40
Очікувана вартість
199 875,00 UAH
UA-2019-05-25-000009-b 5be52bdc2dbb4cbbb1439213ccceaabc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Богдан

+380969166144 ZHVANECSR@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖВАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04404036
Вебсайт: http://zhvanecka.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 32365, Україна , Хмельницька обл., Жванець, Кам'янець-Подільський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 57
Контактна особа: Дорошенко Богдан
+380969166144
ZHVANECSR@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
щебінь фракція 20/40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Тендерна документація

25 травня 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-28-000015 ● 4cf0136327fa466e91167344941c507e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.05.2019 № 24

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 28.05.2019 №24

Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-05-25-000009-b 25.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що Замовник, ЖВАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА, не укладала договір з ФОП Гуляк Микола Іванович від 10.05.2019 №2/19 про закупівлю щебеню фракція 20/40. В угоді вказаний інший Замовник. Публікація даного документу стала можливою через технічну помилку особи, що публікувала документ. Така угода не укладалася і буде анульована на електронному майданчику, як помилкова

2019-05-31 11:04:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУЛЯК МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#3156210971
Переможець 199 875,00
UAH
25 травня 2019 13:43

Документи

25 травня 2019 13:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
25 травня 2019 13:47
договір (1).PDF укладений
25 травня 2019 13:46
накладна (1).PDF укладений
25 травня 2019 13:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
щебінь фракція 20/40 1 лот 199 875,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: помилкова публікація