Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Станіславської об’єднаної територіальної громади: с. Станіслав, с. Широка Балка, с. Софіївка
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-05-24-003324-a a1512da652cb4ff290e2f96dec08bbb5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Писаренко Олена Анатоліївна

+380554753451 stanislav_sr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станіславська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04401492
Вебсайт: http://stanislav.rada.org.ua
Місцезнаходження: 75051, Україна , Херсонська обл., Білозерський район, село Станіслав, вулиця Свободи, будинок 15
Контактна особа: Писаренко Олена Анатоліївна
+380554753451
stanislav_sr@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 21:00
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 09:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Станіславської об’єднаної територіальної громади: с. Станіслав, с. Широка Балка, с. Софіївка (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75051, Україна, Херсонська область, Білозерський район, село Станіслав, вулиця Свободи, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 травня 2019 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 21:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 травня 2019 20:10
Перелiк змiн.pdf
31 травня 2019 20:10
Технічне завдання.docx
24 травня 2019 21:00
Технічна завдання.docx
31 травня 2019 20:09
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).pdf
24 травня 2019 21:00
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).pdf
31 травня 2019 20:09
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf
24 травня 2019 21:00
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf
31 травня 2019 20:09
Тендерна документація.pdf
24 травня 2019 21:00
Тендерна документація.pdf
24 травня 2019 21:00
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).pdf
24 травня 2019 21:00
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx
24 травня 2019 21:00
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-30-000001 ● 20357c969389403cb825fd4928682e15
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 травня 2019 12:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
30.05.2019 № 143

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-24-003324-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-30 14:38:15

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Станіславської об’єднаної територіальної громади, що проводить Станіславська сільська рада (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-24-003324-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) Яким чином ви можете обґрунтувати рішення, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490», за відсутності пунктів: вид предмета закупівлі, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), джерело фінансування закупівлі?
2) Чому у тендерній документації відсутній кінцевий строк подання тендерних пропозицій?


Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-31 14:59:13

Пояснення на запит 2019-05-30 14:38:15 щодо оголошення UA-2019-05-24-003324-a

На запит 2019-05-30 14:38:15 щодо оголошення UA-2019-05-24-003324-a надаємо відповідні пояснення:

З питання №1, слід зазначити, що Замовник під час проведення процедури відкритих торгів зобовязаний дотримуватися та керуватися в першу чергу Законом України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон). Розділом IV Закону визначаються основні засади та порядок проведення відкритих торгів, а також визначається зміст оголошення про проведення процедури відкритих торгів, так у відності до ст. 21 Закону, зазначено, що оголошення про проведення процедури відкритих торгів оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону та в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються:
• найменування та місцезнаходження замовника;
• назва предмета закупівлі;
• кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
• очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів;
• строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
• кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
• розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
• дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону;
• розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки.
• додаткова інформація, визначена замовником.
(Детальніше слід дивитись ч. 2 ст. 21 Закону за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19)
А отже, замовником у повній мірі виконано вимоги ч. 2 ст.21 Закону та будь-які порушення відсутні в цій частині, що є очевидним.
Щодо зазначення в оголошенні пунктів: вид предмета закупівлі, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків), джерело фінансування закупівлі, слід зазначити, що дані пункти чи відповідна інформація - присутні в опублікованому оголошенні UA-2019-05-24-003324-a (Детальніше слід дивитись на веб-порталі Уповноваженого органу ДП "Прозорро" - “prozorro.gov.ua” , а саме за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-24-003324-a та / або https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-24-003324-a/print/open/html), окрім графи “джерело фінансування закупівлі”, так як даний пункт наразі технічно нереалізований ДП "Прозорро" та покищо їх технічними фахівцями не внесено відповідні технічні зміни у центральну базу даних та не приведено її у повній мірі до відповідності нещодавних змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490» (детальну інформацію можете отримати від служби технічної підтримки ДП "Прозорро" та звернутися за розясненнями до Мінекономрозвитку). Причому слід зазначити, що замовник, згідно ст. 10 Закону, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю у т. ч. оголошення про проведення процедури закупівлі.
Станіславська сільська рада зареєстрована на авторизованому електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (https://www.dzo.com.ua/), що входить до системи публічних закупівель ProZorro та здійснює публікацію оголошень за допомогою наявного функціоналу та технічних можливостей, що надані даним авторизованим електронним майданчиком. Функціонал даного майданчику реалізований так, що виключає можливість подання оголошень замовниками без заповнення ними обовязкових граф екранної форми оголошення, що передбачені Законом та чинними нормативно-правовими актами та як наслідок має виключати можливість допущення замовниками порушень. Наразі технічний функціонал екранної форми “оголошення про проведення відкритих торгів” авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» не містить окремої графи чи пункту “джерело фінансування закупівлі”, у звязку з чим, замовник 30.05.2019 звернувся на гарячу лінію технічної підтримки «Держзакупівлі.Онлайн» за тел.: +38 (044) 465-91-11, з проханням надати відповідні пояснення та за наданням технічної допомоги у вирішені даного питанння, на що отримав приблизну відповдь, про те, що електронні майданчихи не можуть реалізувати та добавити в екранну форму оголошення графу чи пункт “джерело фінансування закупівлі” до тих пір, доки це не буде технічно реалізовано Уповноваженим органом ДП "Прозорро" та додатково повідомили, що орієнтовно даний функціонал запрацює приблизно з 15 липня 2019, опісля внесення відповідних технічних змін до центральної бази даних "Прозорро".
А отже, даний пункт наразі відсутній з технічних причин у всіх опублікованих оголошеннях електронної системи закупівель ProZorro та поле “джерело фінансування закупівлі” не відображається на веб-порталі Уповноваженого органу (для наглядного прикладу просимо ознайомитись з опублікованим 17.05.2019 оголошенням Державної аудиторської служби України (Код ЄДРПОУ: 40165856) за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-17-001556-b) Також просимо звернути увагу на те, що наразі зміни законодавцем до вимог ч. 2 ст.21 Закону не внесено та Закон має вищу юридичну силу ніж підзаконний нормативно правовий акт.
Підтвердженням вищевикладеного, також є нещодавно опубліковані розяснення Мінекономрозвитку “Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490” за вих. № 3304-04/22177-06 від 28.05.2019, в яких зазначено, що наразі технічно реалізовано на веб-порталі Уповноваженого органу лише відображення полів: ...“Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”..., а також оновлено друковані форми з їх наявністю (для прикладу рекомендуємо ознайомитись за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-24-003324-a/print/open/pdf), а поле “Джерело фінансування закупівлі” покищо рекомендовано зазначати у дужках у пункті “Конкретна назва закупівлі” (Джерело фінансування закупівлі), на виконання чого замовником разом з технічною підтримкою «Держзакупівлі.Онлайн» було реалізовано / зазначено відповідну інформацію у дужках саме у пункті “Конкретна назва закупівлі” у відповідності до даних рекомендацій Мінекономрозвитку, що додаються (див. Д-1).
Додатково, на підтвердження, додаємо роздруківки “скріншотів” з веб-порталу Уповноваженого органу (див. Д-2 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-24-003324-a) та з авторизованого електронного майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» (див. Д-3 https://www.dzo.com.ua/tenders/3902399 ).
Отже, опубліковане оголошення UA-2019-05-24-003324 наразі відповідає усім вимогам ч. 2 ст. 21 Закону та розясненням Мінекономрозвитку “Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490” за вих. № 3304-04/22177-06 від 28.05.2019

Щодо питання №2, слід зазначити, що Замовником оформлено тендерну документацію у вигляді таблиці, що складається з трьох граф. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону. Кожну сторінку тендерної документації пронумеровано. Зміст кожного розділу тендерної документації визначено замовником з дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 “Про затвердження примірної тендерної документації”.
У п. 1 “Кінцевий строк подання тендерної пропозиції” графі “3” тендерної документації зазначено, що “кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено в оголошенні про проведення відкритих торгів”, а саме, згідно оголошення про проведення відкритих торгів - кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 09:00, що відповідає вимогам чинного законодавства та тендерна документація містить відповідну графу та достатньо зрозумілу інформацію, що є очевидним.

Додатки:
Д-1 Розяснення Мінекономрозвитку №3304-04/22177-06 від 28.05.2019
Д-2 Копія оголошення з веб-порталу “Прозорро” (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-24-003324-a)
Д-3 Копія оголошення з майданчику “Держзакупівлі.Онлайн” ( https://www.dzo.com.ua/tenders/3902399 )
Д-4 Друкована форма оголошення з веб-порталу Прозорро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-24-003324-a/print/open/pdf)
Д-5 Оголошення (Оцінка землі) 24-05-2019
Д-6 ДАСУ приклад оголошення, що не містить відповідних пунктів форми з технічних причин (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-17-001556-b )
Д-7 Друкована форма оголошення ДАСУ з веб-порталу “Прозорро”, що не містить відповідних пунктів форми з технічних причин (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-17-001556-b/print/open/html)

З повагою, тендерний комітет.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом внесення змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів та змін до тендерної документації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

2019-06-06 16:33:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
09 червня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій