Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
895 040,00 UAH
UA-2019-05-24-003285-a ● e3dbb21d9f8e45cdb202e77f9d2c2f7f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 42552598 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Березняківська 4-а |
Контактна особа: |
Родцевич Яна Володимирівна +380967745248 kv@dmsu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 19:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 895 040,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Джерело фінансування - кошти Державного бюджету.
Тендерна документація
27 травня 2019 08:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 19:18 |
2-ТД_заправка та відновлення картриджів_2 лоти.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-24-003285-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 20 червня 2019 11:37
Неправомірне відхилення
Вимога викладена в доданому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2019 11:38
Відповідно до пп.1.3 п.6 Розділу 3 тендерної документації інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції наступних документів/інформації: оригінал паспорту, виданого виробником станції очистки картриджів або власником торгової марки запропонованої станції очистки картриджів на підтвердження наявності в учасника станції очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою картриджів. Виробництво станції очистки картриджів або власність торгової марки повинно підтверджуватись копією атестата виробництва або копією сертифікатів відповідності УкрСЕПРО або копією документу на власність торгової марки/знаку.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» відсутній сертифікат відповідності УкрСЕПРО.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» надано атестата виробництва картриджів, проявників електрографічних фасованих, чорнил фасованих, паперу для струминного друку, стрічок фарбувальних текстильних зварних, блоків системних, а не на станцію очистки картриджів.
Копії документів на власність торгової марки/знаку надані не у повному обсязі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» відсутній сертифікат відповідності УкрСЕПРО.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «В.М.» надано атестата виробництва картриджів, проявників електрографічних фасованих, чорнил фасованих, паперу для струминного друку, стрічок фарбувальних текстильних зварних, блоків системних, а не на станцію очистки картриджів.
Копії документів на власність торгової марки/знаку надані не у повному обсязі.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 709 840,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 549,20 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Код ДК 021:2015 – 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації, Місце надання послуг – за місцем знаходження Виконавця. Кількість: Лот 1 - 1 послуга (927 заправок, 400 відновлень).
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 14-ти (чотирнадцяти) календарних днів, на підставі Актів наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2019 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
588 864,00
UAH з ПДВ
|
588 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " ФРІМОНТ ГРУП " |
706 523,00
UAH з ПДВ
|
706 523,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС |
709 790,00
UAH з ПДВ
|
709 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " ФРІМОНТ ГРУП " #41861551 |
Очікує рішення |
706 523,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 22:13
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Відхилено |
588 864,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 22:13
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 липня 2019 14:58 |
Коментар щодо відміни: | відхилення всіх тендерних пропозицій |
Документи:
01 липня 2019 14:58
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій та відміни торгів |