Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор освіти Бахмацької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147368 |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., Бахмацький район, місто Бахмач,, вулиця Соборності, буд. 42 |
Контактна особа: |
Наталія Ярмак +380966764140 bahadm_vo@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 272 503,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 362,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2019 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2019 13:58 |
ТД ноутбуки зі змінами.doc | |
07 червня 2019 13:58 |
Зміни ТД 19 ноутбуки.doc | |
07 червня 2019 13:58 |
Додаток №3 зі змінами.doc | |
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №1.doc | |
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №2.doc | |
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №4.doc | |
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №5.doc | |
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №6.doc | |
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №7.doc |
07 червня 2019 14:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2019 13:58 |
ТД ноутбуки зі змінами.doc
|
|||
07 червня 2019 13:58 |
Зміни ТД 19 ноутбуки.doc
|
|||
07 червня 2019 13:58 |
Додаток №3 зі змінами.doc
|
|||
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №1.doc
|
|||
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №2.doc
|
|||
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №4.doc
|
|||
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №5.doc
|
|||
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №6.doc
|
|||
24 травня 2019 17:02 |
Додаток №7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) Згідно вимог тендерної документації, всі посилання згідно Додатку № 4 та в тексті тендерної документації в цілому на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент».
2) Згідно вимог тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до вимог тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна, з урахуванням податку на додану вартість(ПДВ)(питома вага критерію становить 100%), оскільки здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок. Пропозиція учасника, який не є платником ПДВ, враховується як ціна з ПДВ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-04-000005 ● 2a606e5ded7f46db9328643f09d972f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2019 10:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2019 № 36
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 03.06. 2019 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-05-24-003117-a 24.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана ЛУК’ЯНЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що на засіданні тендерного комітету від 07.06.2019 року були здійснені відповідні заходи, щодо усунення виявленого порушення , передбачені пунктом 13 частиною другою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме : тендерна документація Замовника не містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. До тендерної документації затвердженої 24 травня 2019 року внесені відповідні зміни та оприлюдненні через авторизований майданчик протягом одного дня з дня прийняття такого рішення , згідно статті 10 та частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" .
2019-06-07 16:20:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником внесено зміни до тендерної документації
2019-06-10 11:21:31
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна #3016516948 |
Переможець |
270 623,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2019 11:19
|
tmpC604.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2019 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 10:26
|
договір.pdf | укладений |
04 липня 2019 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункового рахунку та джерела фінансування, а саме : Джерело фінансування : кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти " Нова українська школа" в розмірі 243560,00 грн та кошти співфінансування з місцевого бюджету в сумі 27063,00. |
Номер договору про закупівлю: | 01-13/898 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |