Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Портативні комп'ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
272 503,00 UAH
UA-2019-05-24-003117-a 6fc2db70b35d417cbd8e779a0f2755f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ярмак

+380966764140 bahadm_vo@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Бахмацької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147368
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., Бахмацький район, місто Бахмач,, вулиця Соборності, буд. 42
Контактна особа: Наталія Ярмак
+380966764140
bahadm_vo@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 11:53
Очікувана вартість: 272 503,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 362,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Портативні комп'ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Соборності, 42, згідно заявки.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 13:58
ТД ноутбуки зі змінами.doc
07 червня 2019 13:58
Зміни ТД 19 ноутбуки.doc
07 червня 2019 13:58
Додаток №3 зі змінами.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №1.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №2.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №4.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №5.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №6.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №7.doc
07 червня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 13:58
ТД ноутбуки зі змінами.doc
24 травня 2019 17:02
ТД ноутбуки.doc
07 червня 2019 13:58
Зміни ТД 19 ноутбуки.doc
07 червня 2019 13:58
Додаток №3 зі змінами.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №3.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №1.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №2.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №4.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №5.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №6.doc
24 травня 2019 17:02
Додаток №7.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 09:16
Дата відповіді: 29 травня 2019 11:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. По суті викладеного повідомляємо наступне .
1) Згідно вимог тендерної документації, всі посилання згідно Додатку № 4 та в тексті тендерної документації в цілому на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент».
2) Згідно вимог тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до вимог тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна, з урахуванням податку на додану вартість(ПДВ)(питома вага критерію становить 100%), оскільки здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок. Пропозиція учасника, який не є платником ПДВ, враховується як ціна з ПДВ.
Дискримінаційні вимоги, електрона інформаційно-освітня система
Дата подання: 29 травня 2019 12:34
Дата відповіді: 03 червня 2019 10:31
Шановний Замовнику, Додатком 4 до Тендерної документації Ви вимагаєте, щоб у комплект з Портативним комп'ютером вчителя (ноутбуком) входила "електрона інформаційно-освітня система, що включає в себе помічник вчителя: завдання для домашньої роботи; видача домашніх завдань із банку завдань згідно вибраної теми; автоматичний облік результатів; з автоматичним відображенням результатів виконання робіт в електронному журналі; аналіз засвоєного матеріалу; виявлення проблемних тем у програмах різних шкільних предметів. Тренажер для учнів за шкільною програмою. Завдання включають елементи зображень фігур, тварин, побутових предметів і т.і., які дозволяють сприймати завдання, як повсякденні життєві ситуації. Наявний генератор завдань та кроків їх вирішення. Можливість створення свого незалежного завдання. Ліцензія не менше ніж на 1 рік.". Зазначена Вами вимога порушує основні принципи Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, добросовісна конкуренція серед учасників. Факт порушення законодавства підтверджується тим, що: По-перше, вищезгадана електрона інформаційно-освітня система не входить до ПЕРЕЛІКУ засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року, що виключає її необхідність у навчальному процесі. По-друге, використання прописаної Вами електронної інформаційно-освітньої системи є платним. Ви купуєте ліцензію на один рік. Яким чином Ви будете використовувати електронну інформаційно-освітню систему потім? Оскільки бюджетні кошти виключно на продовження ліцензії виділятись не будуть, так як згадана електрона інформаційно-освітня система не є обов'язковою для використання в навчальних закладах (згідно Наказу МОН №704). По-третє, розробником електронної інформаційно-освітньої системи згідно Ваших вимог в Україні є лише одна компанія. В інших Постачальників, що мають бажання взяти участь у Вашій закупівлі та запропонувати Вам дійсно якісне обладнання немає можливості придбати таку електрону інформаційно-освітню систему, оскільки її немає у продажу. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та рішень Антимонопольного комітету України товар, що закуповується та відповідає вимогам Замовника, повинен виготовлятись мінімум двома виробниками. Таким чином з метою уникнення порушень законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та прибрати вимогу щодо поставки "електронної інформаційно-освітньої системи, що включає в себе помічник вчителя: завдання для домашньої роботи; видача домашніх завдань із банку завдань згідно вибраної теми; автоматичний облік результатів; з автоматичним відображенням результатів виконання робіт в електронному журналі; аналіз засвоєного матеріалу; виявлення проблемних тем у програмах різних шкільних предметів. Тренажер для учнів за шкільною програмою. Завдання включають елементи зображень фігур, тварин, побутових предметів і т.і., які дозволяють сприймати завдання, як повсякденні життєві ситуації. Наявний генератор завдань та кроків їх вирішення. Можливість створення свого незалежного завдання. Ліцензія не менше ніж на 1 рік.".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Процедура закупівлі код ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Портативні комп'ютери (ноутбуки) здійснюється Замовником на підставі власних потреб щодо оснащення навчальних закладів та відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 N 680 “Про затвердження примірної тендерної документації” затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги, якою передбачено, що зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Тому замовником самостійно, з урахуванням власних потреб, було складено технічні вимоги до предмету закупівлі, які наведено у Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі, а учасники процедури закупівлі, відповідно, повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Щодо електронної інформаційно-освітньої системи - це може бути будь-яка електронна інформаційно-освітня система, яка має зміст, функціональні можливості та термін дії, такі самі, як вказано у Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000005 ● 2a606e5ded7f46db9328643f09d972f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019 10:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.06.2019 № 36
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 03.06. 2019 № 36

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2019-05-24-003117-a 24.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана ЛУК’ЯНЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що на засіданні тендерного комітету від 07.06.2019 року були здійснені відповідні заходи, щодо усунення виявленого порушення , передбачені пунктом 13 частиною другою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме : тендерна документація Замовника не містить інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. До тендерної документації затвердженої 24 травня 2019 року внесені відповідні зміни та оприлюдненні через авторизований майданчик протягом одного дня з дня прийняття такого рішення , згідно статті 10 та частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" .

2019-06-07 16:20:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником внесено зміни до тендерної документації

2019-06-10 11:21:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна 272 000,00
UAH з ПДВ
270 623,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудик Віктор Олександрович 271 490,00
UAH з ПДВ
271 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 20:02
Електронний підпис
24 червня 2019 19:59
Довідка МВС
24 червня 2019 19:59
Довідка ДПІ
24 червня 2019 19:59
Щодо корупції
24 червня 2019 19:59
Довідка довільна
24 червня 2019 19:59
Довідка щодо корупції
24 червня 2019 19:59
Довідка банкрутство
18 червня 2019 12:39
Електронний підпис
18 червня 2019 12:37
Пропозиція оновлена
09 червня 2019 13:01
Електронний підпис
07 червня 2019 10:03
Електронний підпис
07 червня 2019 10:01
Уставні.PDF
07 червня 2019 10:01
Технічна частина.pdf
07 червня 2019 10:01
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 10:01
Таблиця відповідності.pdf
07 червня 2019 10:01
Сертифікати.PDF
07 червня 2019 10:01
Проект договору.pdf
07 червня 2019 10:01
Повноваження.pdf
07 червня 2019 10:01
Лист МОН.PDF
07 червня 2019 10:01
Копії договорів.pdf
07 червня 2019 10:01
Авторизація.PDF

Публічні документи

07 червня 2019 15:32
Електронний підпис
07 червня 2019 09:27
Електронний підпис
06 червня 2019 18:56
Цінова пропозиція.pdf
06 червня 2019 18:56
Технічна частина.pdf
06 червня 2019 18:56
Тендерна пропозиція.pdf
06 червня 2019 18:56
Повноваження.pdf
06 червня 2019 18:56
Довідки по ст.17.pdf
06 червня 2019 18:56
Довідки по ст.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна

ФОП Рудик Віктор Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна
#3016516948
Переможець 270 623,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 12:05

Документи

21 червня 2019 12:05
Електронний підпис
21 червня 2019 12:02
протокол 10-00.pdf
18 червня 2019 12:15
Звіт з ЄДР (припинено)
18 червня 2019 12:15
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2019 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна
#3016516948
270 623,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2019 12:05
Електронний підпис
21 червня 2019 12:02
протокол 10-00.pdf
18 червня 2019 12:15
Звіт з ЄДР (припинено)
18 червня 2019 12:15
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 11:19
tmpC604.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 10:26
договір.pdf укладений
04 липня 2019 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку та джерела фінансування, а саме : Джерело фінансування : кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти " Нова українська школа" в розмірі 243560,00 грн та кошти співфінансування з місцевого бюджету в сумі 27063,00.
Номер договору про закупівлю: 01-13/898
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 270 623,00
UAH