Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт благоустрою території Станишівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: с. Станишівка, вул. Кооперативна, 2 Житомирського району, Житомирської області
Очікувана вартість
5 255 433,40 UAH
UA-2019-05-24-003053-a 7a516af5156f4ae3ba5e1ed41612885c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

492744 stansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
492744
stansilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 16:41
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 16:41
Початок аукціону: 10 червня 2019 14:41
Очікувана вартість: 5 255 433,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 277,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт благоустрою території Станишівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: с. Станишівка, вул. Кооперативна, 2 Житомирського району, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12431, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, вул. Кооперативна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2019  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:43
Проект договору.doc
24 травня 2019 16:43
технічне завдання_частина 1.rtf
24 травня 2019 16:43
технічне завдання_частина 2.rtf
24 травня 2019 16:43
Тендерна_документацiя.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000015 ● 75e9d4b3190e4f91b428deaae4052744
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2019 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.07.2019
№ 37

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л.КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-05-24-003053-a від 24.05.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відкриті торги «Капітальний ремонт благоустрою території Станишівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: с. Станишівка, вул. Кооперативна, 2 Житомирського району, Житомирської області (код ДК 021-2015 – 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-24-003053-a) відмінено. Зауваження Держаудитслужби прийнято до уваги і буде враховано в подальшій роботі.

2019-07-12 15:03:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2019-07-15 11:57:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 4 643 766,00
UAH з ПДВ
4 617 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" 4 954 278,00
UAH з ПДВ
4 643 666,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 5 147 114,40
UAH з ПДВ
5 147 114,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 12:40
Довідка податкова
11 червня 2019 11:11
Електронний підпис
09 червня 2019 14:56
Електронний підпис
09 червня 2019 14:55
32. Guarantee_19-43GR0014.rar
09 червня 2019 14:55
28. Копія Виписки.pdf
09 червня 2019 14:54
26. Проект договору.pdf
09 червня 2019 14:54
23. Довідка субпідряд.pdf
09 червня 2019 14:54
19. Розрахунок в АВК.rar
09 червня 2019 14:54
15. Відповідність.pdf
09 червня 2019 14:54
14. Копії дозволів.pdf
09 червня 2019 14:54
13. Копія ліцензії.pdf
09 червня 2019 14:54
11. Копія Статуту.pdf
09 червня 2019 14:54
7. Копія Звіту з праці.pdf
09 червня 2019 14:54
6. Копії дипломів.pdf
09 червня 2019 14:54
2. Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2019 14:54
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 15:18
Електронний підпис
07 червня 2019 12:18
21 протокол 2019.pdf
07 червня 2019 12:18
29 договірна ціна.pdf
06 червня 2019 16:50
Електронний підпис
06 червня 2019 16:50
30 зведений кошторис.pdf
06 червня 2019 16:50
29 договірна ціна.pdf
06 червня 2019 16:50
28 статут.pdf
06 червня 2019 16:50
27 статистика.pdf
06 червня 2019 16:50
26 ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
06 червня 2019 16:50
25 ДОЗВОЛУ.pdf
06 червня 2019 16:50
23 ВИТЯГ З ЄДРПОУ.rtf
06 червня 2019 16:50
22форма кб 3.pdf
06 червня 2019 16:50
22лист-відгук.pdf
06 червня 2019 16:50
22 аналог договір.pdf
06 червня 2019 16:50
20 форма 1 ДФ квитанції.pdf
06 червня 2019 16:50
19 ідентифік код.pdf
06 червня 2019 16:50
18 паспорт директора.pdf
06 червня 2019 16:50
15 дипломи.rar
06 червня 2019 16:50
1-14 довідки та листи.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 15:17
Електронний підпис
07 червня 2019 15:14
Кваліфікація.pdf
07 червня 2019 15:14
Дов ст 17.pdf
07 червня 2019 15:14
Форма пропозиція.pdf
07 червня 2019 15:14
Проект договору.pdf
07 червня 2019 15:14
Кошторис .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"

ТОВ АртХаус

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Відхилено 4 617 488,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 09:00
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ"
#40258463
Відхилено 4 643 666,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 09:02
ТОВ АртХаус
#34394610
Відхилено 5 147 114,40
UAH з ПДВ
11 липня 2019 09:03

Документи

11 липня 2019 09:00
Електронний підпис
11 липня 2019 08:59
259 протокол.pdf
19 червня 2019 12:27
Електронний підпис
19 червня 2019 12:27
241 протокол.pdf

Документи

11 липня 2019 09:02
Електронний підпис
11 липня 2019 09:01
259 протокол.pdf

Документи

11 липня 2019 09:03
Електронний підпис
11 липня 2019 09:02
259 протокол.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
11 липня 2019 09:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі