Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери Моноблоки
Очікувана вартість
242 250,00 UAH
UA-2019-05-24-003002-a 35c8ef14ba16427bbfde36b48ad3eeab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головатюк Віта Ігорівна

0384263888 GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Головатюк Віта Ігорівна
0384263888
GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 13:23
Очікувана вартість: 242 250,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Персональні комп'ютери Моноблоки (Детально у додатку №3 до ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Персональні комп'ютери Моноблоки (джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 травня 2019 09:17
Дата відповіді: 28 травня 2019 13:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Повідомляємо, що згідно з вимогами до продукції, зазначеними в Додатку № 3 до тендерної документації даної закупівлі, замовник вимагає оригінальну продукцію Hewlett Packard або еквівалент, за умови, що запропонований «еквівалент» буде не гіршим за оригінальний та відповідати технічним та якісним характеристикам, що зазначені в Додатку № 3. Окрім опису предмету закупівлі, за вимогами п.3 Додатку № 3, учасник повинен вказати виробника запропонованого товару та надати у складі тендерної пропозиції таблицю порівняння характеристик запропонованого товару та товару, що є предметом закупівлі. 2) Відповідно до частини 5 Розділу I тендерної документації: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (в тому числі і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ) та відповідно до частини 1 Розділу V тендерної документації: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-24-003002-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 24 червня 2019 16:10
Невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації
Шамовний Замовнику. Пропозиція Учасника яку було обрано переможцем не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо скасувати своє рішення на виконання Закону Про публічні закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Згідно ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" скаргу було відкликано
Дата: 26 червня 2019 10:06
рішення від 26.06.2019 № 8479.pdf
Дата публікації: 27 червня 2019 09:14

Документи подані скаржником

24 червня 2019 16:08
Платіжне доручення.pdf
24 червня 2019 16:08
TDB_Energoatom.pdf
24 червня 2019 16:08
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

27 червня 2019 09:14
рішення від 26.06.2019 № 8479.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 229 740,00
UAH
225 840,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 229 980,00
UAH
225 900,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 239 300,00
UAH
235 550,00
UAH
Документи
ТОВ Сантарекс 240 975,00
UAH
236 799,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 15:14
Електронний підпис
11 червня 2019 15:13
Цінова пропозиція.pdf
11 червня 2019 15:13
ТД Діксі-Центр.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 12:36
Електронний підпис
11 червня 2019 12:35
Документи.rar
11 червня 2019 12:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 19:10
Електронний підпис
06 червня 2019 19:08
довідка учасника.pdf
06 червня 2019 19:08
довідка ст 17.pdf
06 червня 2019 19:08
довідка санкції.pdf
06 червня 2019 19:08
довідка аналог дог.pdf
06 червня 2019 19:08
витяг сантарекс 22 05 2019.pdf
06 червня 2019 19:08
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
06 червня 2019 19:08
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
06 червня 2019 19:08
MAF_UKR_CAS-2340927-Q4J9F3.pdf
06 червня 2019 19:08
MAF_CAS-2342333-V6V4D1.pdf
06 червня 2019 19:08
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Переможець 225 840,00
UAH
14 червня 2019 14:16

Документи

14 червня 2019 14:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
225 840,00
UAH
Документи

Документи

14 червня 2019 14:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 13:31
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 15:07
ДУ №1 від 31.07.19 (2).pdf зміни до договору
01 серпня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 16:32
Дог.№53-124-01-19-10480 від 03.07.19.pdf укладений
03 липня 2019 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.4, п. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" :Продовження строку дії договору та виконання зобов'язання щодо передання товару за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 53-124-01-19-10480
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 225 840,00
UAH