Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери (програмно-апаратний комплекс серверного обладнання)
Servers (hardware and software system of server equipment)
Очікувана вартість
29 847 690,33 UAH
UA-2019-05-24-002985-a 84598315a55541b2ae6105851e85cc2f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоя Харамінська

+380984822628 zoya.kharaminska@infotech.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Код ЄДРПОУ: 34239034
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м.Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б
Контактна особа: Зоя Харамінська
+380984822628
zoya.kharaminska@infotech.gov.ua
Додаткові контактні особи: Дар'я Колісниченко
+380444831985
daria.kolisnychenko@infotech.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE PIDPRYYEMSTVO "INFOTEKH"
National ID: 34239034
Contact point: Zoya Kharaminska
+380984822628
zoya.kharaminska@infotech.gov.ua
Additional contacts: Дар'я Колісниченко
+380444831985
daria.kolisnychenko@infotech.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 травня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 11:53
Очікувана вартість: 29 847 690,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 847,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 895430.71 UAH
Publication date: 24 травня 2019 16:31
Enquiries until: 21 липня 2019 21:00
Complaints submission until: до 27 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 липня 2019 21:00

Information

Estimated total value: 29 847 690 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 848 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Сервери (програмно-апаратний комплекс серверного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська,15Б
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Servers (hardware and software system of server equipment)
CPV: 48820000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 17:00
ТД_Сервери 23.07.2019 зі змінами.doc
23 липня 2019 17:00
Перелік змін_3.doc
14 червня 2019 13:18
Перелік змін_1.doc
13 червня 2019 10:37
Перелік змін.doc
23 липня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 17:00
ТД_Сервери 23.07.2019 зі змінами.doc
14 червня 2019 13:18
ТД_Сервери 14.06.2019 зі змінами.doc
13 червня 2019 10:37
ТД_Сервери 24.05.2019 зі змінами.doc
24 травня 2019 16:31
ТД_Сервери 24.05.2019 (1).doc
23 липня 2019 17:00
Перелік змін_3.doc
14 червня 2019 13:18
Перелік змін_1.doc
13 червня 2019 10:37
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо захисту захисту iнформацiї
Дата подання: 10 червня 2019 20:44
Дата відповіді: 13 червня 2019 18:05
Згідно Статі 8, Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»: Державні інформаційні ресурси, тощо повинні оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством. Просимо уточнити, чому серед технічних вимог відсутня вимога, щодо наявності реєєстрації в Адміністрації Державного служби спеціального зв’язку та захисту України чинного експертного висновку щодо відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» умови обробки інформації в системі визначаються власником системи відповідно до договору з володільцем інформації, якщо інше не передбачено законодавством. Державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинні оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.

Для створення комплексної системи захисту державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, використовуються засоби захисту інформації, які мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи цих засобів здійснюються в порядку, встановленому законодавством.



Відповідно до вимог розділу «Організаційних засад забезпечення захисту інформації», які викладені у постанові Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373:

- відповідальність за забезпечення захисту інформації в ITC, своєчасне розроблення необхідних для цього заходів та створення системи захисту покладається на керівника (заступника керівника) організації, яка є власником (розпорядником) ITC, та керівників її структурних підрозділів, що забезпечують створення та експлуатацію ITC;

- для забезпечення захисту інформації в ITC створюється КСЗІ.



Відповідно до Роз’яснення Держспецзв’язку України щодо використання засобів ТЗІ, які на момент проектування комплексних систем захисту інформації не мають підтвердження відповідності у сфері ТЗІ, у разі необхідності використання в комплексних системах захисту інформації (КСЗІ) засобів ТЗІ, які на момент проектування КСЗІ не мали документа (сертифіката відповідності або експертного висновку), що підтверджує їх відповідність у сфері ТЗІ, ці засоби згідно з Правилами забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 року № 373, мають піддаватися відповідному оцінюванню під час проведення державної експертизи КСЗІ.



Враховуючи наведені прямі вимоги законодавства в сфері захисту інформації, замовник не вимагає від учасників наявності реєєстрації в Адміністрації Державного служби спеціального зв’язку та захисту України чинного експертного висновку щодо відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні.

Питання стосовно розяснення тех. вимог
Дата подання: 11 червня 2019 12:28
Дата відповіді: 14 червня 2019 10:17
Пункт 3.106 технічних вимог вимагає можливість надання системою даних аудиту за довільний проміжок часу – від декількох годин до 90 діб і навіть більше. Просимо пояснити, які періоди часу можуть задовільнити цю вимогу.
Відповідь: Мається на увазі, що проміжок часу, за який система надає дані аудиту, обмежений тільки розміром сховища даних.
Питання щодо технічних вимог
Дата подання: 11 червня 2019 22:44
Дата відповіді: 14 червня 2019 10:18
Шановний Замовнику, пункти 1.12 та 1.13 явно протирічять один одному. Просимо пояснити, чи дійсно потрібні й онлайн дедублікація («на льоту»), й відкладена? В разі стверджувальної відповіді, просимо пояснити в якому випадку буде використовуватися один чи інший тип дедублікації.
Відповідь: Онлайн і відкладена дедублікація відрізняються між собою швидкістю роботи і показником дедублікації. Онлайн дедублікація працює швидше, але з гіршим показником дедублікації, у той час як відкладена дедублікація працює повільніше та має кращий показник дедублікації. Для ефективного зберігання даних комплекс повинен мати обидва підходи дедублікації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-24-002985-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Е-ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:38651382
Дата подання: 07 червня 2019 13:14
Вимога до тендерної документації
Вимагаємо пояснити, які пункти нижчеперелічених документів будуть використовуватися Замовником при експлуатації системи, що є предметом закупівлі. Документи, які описують:
1) Індустрію платіжних карт (PCI DSS - Payment Card Industry Security Standard. Стандарт, який предстваляет собою сукупність 12 деталізованих вимог щодо забезпечення безпеки даних про власників платіжних карт)
2) Індустрію медичного страхування США (HIPAA - Health Portability and Accountability Act. Акт (закон) про мобільність і подотчётносі медичного страхування, який був прийнятий і схвалений Конгресом і президентом США. Даний документ дозволяє модренізіровать потік медичної інформації, передбачити, як особиста інформація, зберігається в медичних установах і медичних страхових галузях, повинна бути захищена від шахрайства та крадіжок.)
3) Важливість інформаційної безпеки в інтересах економічної і національнольной безпеки Сполучених Штатів Америки (FISMA - Federal Information Security Management Act)
Відповідність саме цим документам потрібно в пунктах: 3.25; 3.34; 3.94; 3.100; 3.126
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 12:46
Програмно-апаратний комплекс, що є предметом закупівлі, призначений для розгортання та забезпечення на його базі автоматизованих систем та сервісів, що можуть зберігати та обробляти персональні дані, лікарську та іншу таємницю (крім державної) та конфіденційну інформацію, в тому числі щодо кредитного обслуговування фізичних осіб та їх банківських карток, а сам об'єкт розгортання комплексу може бути віднесений до об'єктів критичної інфраструктури. Вказані стандарти серед іншого застосовуються Замовником в частині встановлення додаткових (уточнюючих) вимог щодо забезпечення процедур аналізу ризиків, проведення аудиту, складання звітності та управління політиками інформаційної безпеки при обробці вказаних класів інформації.
Вимоги зазначених стандартів не є унікальними, є загальноприйнятими, а самі стандарти застосовуються та/або імплементовані більшістю країн-партнерів України.
Враховуючи вищенаведене дана вимога є необхідною.
Номер вимоги: UA-2019-05-24-002985-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ СНП", Код ЄДРПОУ:39824285
Дата подання: 07 червня 2019 17:12
Вимога про внесения змiн
Замовник, просимо ознайомитися з нижченаведеною вимогою та внести зміни до Технічних Вимог даної тендерної процедури.
Як вбачається підпунктом 1.6.1, Розділу ІІ. Вимоги до предмету закупівлі, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: за ДК 021:2015 48820000-2 Сервери (програмно-апаратний комплекс серверного обладнання), Максимальний розмір кластера має становити: щонайменше 256 вузлів.
Згідно із пунктом 3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, Замовником при виборі предмету закупівлі, формуванні Тендерної документації порушено вимоги статті 3, статті 5 та статті 22 Закону.
Вимога щодо розміру кластеру у 256 вузлів звужує коло прийняття рішень до одного виробника Гіперконвергентних систем. З іншого боку, пункт 5 вищезгаданого Розділу, вимагає постачання лише 6 (шести) вузлів, що складає менше ніж 3% від кількісних характеристик, що вимагається підпунктом 1.6.1. Також варто зауважити, що розмір найбільшого в Україні Центру Обробки Даних, у кількості вузлів, не сягає навіть 50% (половини) від тієї кількості, що вимагається підпунктом 1.6.1

Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести зміни у Розділ ІІ. Вимоги до предмету закупівлі, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: за ДК 021:2015 48820000-2 Сервери (програмно-апаратний комплекс серверного обладнання), а саме:

1. Загальні вимоги до програмно-апаратного комплексу серверного обладнання
а. Вимагаємо видалити вимогу, що міститься у Підпункті 1.6.1.
У випадку, якщо Замовник все ж таки не погодиться внести наведені зміни з метою усунення ним порушень Закону України, вимагаємо надати у своїй відповіді чіткий та розширений опис з якою метою такий функціонал включений у вимоги, його критичність, незамінність та методи використання його Замовником з метою того щоб усі потенційні учасники змогли запропонувати в рамках закупівлі те чи інше обладнання, що доступне на ринку, що забезпечить вимоги Замовника та ефективне використання ним державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 17:09
Програмно-апаратний комплекс, що є предметом закупівлі, планується до експлуатації не менше ніж на 7-10 років за наявних обсягів фінансування, а тому є необхідність в тому аби він конфігурувався з максимальними можливостями по нарощуванню та розширенню без значних додаткових витрат.

Тому у тендерній документації передбачено розміру кластера щонайменше 256 вузлів. З огляду на те, що експлуатаційний період програмно-апаратного комплексу достатньо тривалий Замовник має передбачити можливість задоволення майбутніх потреб та максимально зменшити витрати на експлуатацію обладнання.

Саме тому, дана умова тендерної документації є істотною та не може бути виключена.

Твердження, що вимога щодо розміру кластеру у 256 вузлів звужує коло прийняття рішень до одного виробника Гіперконвергентних систем вважаємо необґрунтованим.

За інформацією з відкритих джерел Замовником встановленно, що данна вимога не є унікальною і на території України існує щонайменше чотири виробники які підтримують схожі технології.
Номер вимоги: UA-2019-05-24-002985-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Е-ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:38651382
Дата подання: 10 червня 2019 14:14
Вимога щодо умов закупівлі
В пункті 5 (п’ять), Розділу II. Вимоги до предмету закупівлі, у вимогах до обчислювальних вузлів ( 5 одиниць та 1 одиниця) присутні вимоги щодо мережевих інтерфейсів. Проте, не зважаючи на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах щодо мережевих інтерфейсах розглядаються тільки 2 типи інтерфейсів.
Звертаємо Вашу увагу, що мережевий інтерфейс 25GbE SFP28 має дуже вузьке коло виробників, при цьому більшість конкурентних рішень, що виробляються іншими виробниками, використовують інтерфейси 40GbE та 100GbE. Проте згідно наявного формулювання в технічному завданні не дає можливості запропонувати мережеві інтерфейси з більшою пропускною спроможністю.
Вимагаємо внести зміни до рядків 1.4 та 2.4 таблиці, що міститься в 5 (п’ятому) пункті вимог і викласти цю вимогу у вигляді:
- не менше 4х Ethernet портів не гірше ніж 10Гб/с, SFP+
- не менше 2х Ethernet портів не гірше ніж 20 Гб/с, SFP28 або еквівалент
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 червня 2019 10:40
Шановний Учасник, Ваша вимога задоволена, до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-05-24-002985-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ СНП", Код ЄДРПОУ:39824285
Дата подання: 11 червня 2019 22:39
Вимога про внесення змін до технічної документації
Замовник, просимо ознайомитися з нижченаведеною вимогою та внести зміни до Технічних Вимог даної тендерної процедури.
Згідно пункту 7, розділу 1. Загальні положення, що міститься у тендерній документація щодо проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю за ДК 021:2015 48820000-2 Сервери (програмно-апаратний комплекс серверного обладнання): Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Що й вимагається Законами України «Про публічні закупівлі» та «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Незважаючи на це, Замовник в Технічних вимогах, які є невід’ємною частиною вищезгаданої тендерної документації використовує англійську мову, копіюючи цілі розділи з технічних характеристик конкретних систем. А саме: підпункт 1.1, підпункт 2.1, підпункт 2.2., підпункт 2.14.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо внести зміни у Розділ ІІ. Вимоги до предмету закупівлі, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю: за ДК 021:2015 48820000-2 Сервери (програмно-апаратний комплекс серверного обладнання), а саме:
викласти документацію суто українською мовою
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2019 13:30
Шановний Учасник, доносимо до Вашого відома, що у підпункті 1.1. англійська мова використовується для вказання власної назви звіту; у підпунктах 2.1. та 2.2. англійська мова використовується для вказання власних назв протоколів та загальновживаних категорій вразливостей.
Стосовно підпункту 2.14 - ми врахували Вашу вимогу, та внесли відповідні зміни до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-05-24-002985-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Е-ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:38651382
Дата подання: 12 червня 2019 13:15
Вимоги до тендерної документації
Відповідно до Закону України «Про державні закупівлі» (далі Закон) технічні вимоги тендерного завдання повинні бути однозначними і точними.
У свою чергу пункти 3.68; 3.95; 3.101; 3.128 включають в себе таку вимогу як «мінімальні накладні витрати» або «мінімальні зусилля». Оскільки однозначно і прозоро Замовник не в змозі оцінити достатність мінімалізму зусиль або накладних витрат, а уточнення цих характеристик у тендерній документації відсутні, вимагаємо виключити пункти 3.68; 3.95; 3.101; 3.128 технічних вимог як такі, що порушують Закон, а саме преамбулу Закону, декларує Прозорість і Неупередженість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 17:40
Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу, що в пункті 3.68 вказане чітке значення накладних витрат. Щодо пунктів 3.95; 3.101; 3.128 формулювання "мінімальними зусиллями" слід розуміти як такі, що не потребують використання додаткових інструментів і всі відповідні налаштування виконуються з однієї графічної консолі управління.
Номер вимоги: UA-2019-05-24-002985-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ СНП", Код ЄДРПОУ:39824285
Дата подання: 12 червня 2019 19:59
Вимога щодо тендерної документацiї
Шановний Замовник, в п 3.106 Розділ ІІ "Вимоги до предмету закупівлі" Тендерної документації визначено вимоги щодо аудиту дій системи. Дана вимога формуєттся на етапі створення КСЗІ (комплексної системи захисту інформації). Вимагаємо надати затверджене ТЗ ( технічне завдання) на створення КСЗІ системи, що містить зазначену вимогу або виключити вимогу з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 17:49
Шановний Учасник, просимо уважніше ставитись до вимог, вказаних у тендерній документації. Запропоноване Вами рішення має бути спроможним надавати дані аналізу (аудиту) своєї роботи. Не мається на увазі аудит ззовні.
Номер вимоги: UA-2019-05-24-002985-a.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ СНП", Код ЄДРПОУ:39824285
Дата подання: 12 червня 2019 20:05
Вимога про внесения змiн в тендерну документацiю
В пункті 5 (п’ять), Розділу II. Вимоги до предмету закупівлі, у вимогах до обчислювальних вузлів ( 5 одиниць та 1 одиниця) присутні вимоги щодо дискової підсистеми. Проте, не зважаючи на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах щодо дискової підсистеми вимагається не об’єм корисного простору та продуктивність дискової підсистем - а кількість, тип та об’єм різних носіїв. При цьому варто зазначити, що вимога в наявності носіїв M.2 об’ємом не менше ніж 128ГБ є надлишковою, через те, що даний тип носіїв інформації використовується для завантаження Гіпервізора і більшість гіпервізорів вимагає від 4 (чотирьох) до 16 (шістнадцяти) ГБ. А вимога у наявності механічних (HDD) дисків не є еффективною, зважаючи на те, що твердотілі (SSD) накопичувачі є значно надійнішими та продуктивнішими за механічні, а основним критерієм вибори переможця є ціна.

Зважаючи на вищезазначене, вимагаємо внести зміни в тендерну документації і викласти розділи таблиці (строка 1.6 та 2.6), що міститься в пункті 5 Розділу II. Вимоги до предмету закупівлі, в наступному вигляді:
- Не менше 2 (двох) твердотілих носіїв інформації типу SD/M.2/SSD об’ємом не менше ніж 32ГБ кожен, що працюють у відмовостійкому режимі (створюють RAID-групу типу RAID1)
- Забезпечити корисний дисковий простір не менше ніж (вказати потрібний об’єм) ТБ.
- забезпечити продуктивність дискової підсистеми не менше ніж (вказати потрібну кіл-сть операцій введення-виведення в секунту) IOPS
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 18:05
Шановний Учасник, доносимо до Вашого відома, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», стаття 22 пункт 2, підпункт 3 тендерна документація повинна містити "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". У тендерній документації в пункті 5 (п’ять), розділу II, у вимогах щодо дискової підсистеми зазначені саме технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, у вище зазначених вимогах тендерної документації немає порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Також, шановний Учасник, доносимо до Вашого відома, що існують виробники рішень, які вимагають більше ніж 32ГБ для запуску гіпервізора, тому для забезпечення оптимізації витрат у майбутньому і можливості гнучкого використання комплексу дана вимога є критично важливою. На вимогу "Не менш 6 HDD дисків ємністю 2 TB кожен" можна пропонувати і кращі рішення, наразі ж вказано мінімально необхідні характеристики. Також, доносимо до Вашого відома, що показник IOPS(кіл-сть операцій введення-виведення в секунду) не є достатнім для визначення необхідної продуктивності дискової підсистеми комплексу, розрахунок потужності дискової підсистеми вимагає набагато більше параметрів, також різні виробники використовують різні закриті методики розрахунку корисного об’єму і продуктивності, тому для забезпечення чесної конкуренції у технічних вимогах вказані технічні характеристики комплексу з "сирим" об’ємом.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-24-002985-a.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 18 червня 2019 15:30
Скарга на порушення Замовником законодавства у сфері державних закупівель
Скарга на порушення Замовником статті 3 Закону про принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 червня 2019 19:22
рішення від 21.06.2019 № 8163 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 19:21
рішення від 10.07.2019 № 9284.pdf
Дата публікації: 16 липня 2019 01:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання вимог Рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.07.2019 № 9284-р/пк-пз Державне підприємство "ІНФОТЕХ" внесло зміни у тендерну документацію до закупівлі UA-2019-05-21-002985-а за ДК 021:2015:48820000-2 "Сервери "
Дата виконання рішення замовником: 23 липня 2019 17:07
Номер скарги: UA-2019-05-24-002985-a.b9
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Е-ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:38651382
Дата подання: 26 липня 2019 14:38
Скарга на порушення Замовником законодавства у сфері державних закупівель
Замовником при виборі предмету закупівлі, формуванні Тендерної документації порушено вимоги статті 3, статті 5 та статті 22 Закону. Згідно із пунктом 3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 липня 2019 19:19
Рішення від 30.07.2019 №10293 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 липня 2019 19:19
Рішення від 15.08.2019 №11272.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 20:16
Номер скарги: UA-2019-05-24-002985-a.a10
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Е-ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:38651382
Дата подання: 02 вересня 2019 18:50
Щодо неправомірних дій Замовника
Просимо скасувати рішення замовника про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 вересня 2019 19:08
рішення від 05.09.2019 № 12406 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 05 вересня 2019 19:08
рішення від 20.09.2019 № 13395 .pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 21:45

Документи подані скаржником

18 червня 2019 15:30
Скарга №3747 від 18.06.2019.pdf

Документи подані замовником

02 липня 2019 14:42
377.pdf
10 липня 2019 16:22
Cisco.pdf
10 липня 2019 16:22
Супровід1.pdf
10 липня 2019 16:22
Dell.pdf
10 липня 2019 16:22
HP.pdf
10 липня 2019 16:22
HP1.pdf
23 липня 2019 17:07
Перелік змін_3.doc

Документи подані скаржником

26 липня 2019 14:38
Скарга.pdf

Документи подані замовником

09 серпня 2019 17:31
Супровід 09.08.19.pdf

Документи подані скаржником

02 вересня 2019 18:50
Щодо строків оскарження.pdf
02 вересня 2019 18:50
Платіжне доручення.pdf
03 вересня 2019 12:02
Платіжне доручення_.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 серпня 2019
UA-2019-05-24-002985-a84598315a55541b2ae6105851e85cc2f
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Код ЄДРПОУ: 34239034
Місцезнаходження: 04050, Україна, Київ обл., м.Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Е-ЛАЙТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 серпня 2019 17:41
Гартен-Консалтінг.pdf
22 серпня 2019 17:43
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2019 17:48
АйтіБізнесСолюшн.pdf
22 серпня 2019 17:49
Електронний підпис

Публічні документи

31 липня 2019 16:33
Електронний підпис
31 липня 2019 16:33
Електронний підпис
31 липня 2019 16:22
Специфікація.pdf
31 липня 2019 16:22
Технічна частина.pdf

Документи

29 серпня 2019 15:31
ПРОТОКОЛ40.pdf
29 серпня 2019 15:32
Електронний підпис

Документи

28 серпня 2019 14:58
протокол38.pdf
28 серпня 2019 14:58
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

ТОВ "Е-ЛАЙТ"

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 29 834 004,60
UAH з ПДВ
29 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 29 840 682,66
UAH з ПДВ
29 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" 29 847 200,00
UAH з ПДВ
29 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 16:33
Електронний підпис
31 липня 2019 16:33
Електронний підпис
31 липня 2019 16:22
Специфікація.pdf
31 липня 2019 16:22
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
Переможець 29 300 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 09:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
29 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 16:10
4883.pdf укладений
16 жовтня 2019 16:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 300 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 706 263,00 UAH)