Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво резервного водоводу від насосної станції 4-го підйому Другого Донецького водопроводу до водопровідного вузла м. Торецьк»
Очікувана вартість
3 960 000,00 UAH
UA-2019-05-24-002969-a ● 013f0fc3b4aa4d92a14d1328d5237b75
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33838679 |
Вебсайт: | http://donoda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20 |
Контактна особа: |
Олеся Ігорівна +380663730677,+380626477285 iva-ois@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 травня 2019 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 14:34 |
Очікувана вартість: | 3 960 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво резервного водоводу від насосної станції 4-го підйому Другого Донецького водопроводу до водопровідного вузла м. Торецьк»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, м. Торецьк, м. Торецьк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може провести попередню оплату у розмірі до 30 % від загальної вартості робіт, на підставі Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за державні кошти» на строк не більше 1-го місяця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться поетапно з фактичним підтвердженням вартості кожного етапу робіт діючим будівельним нормам і правилам (ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»), (згідно етапів Календарного плану), шляхом оплати після підписання Сторонами акту приймання-передавання виконаних робіт. Розрахунки за цим Договором проводяться при наявності фінансування шляхом оплати за фактично виконані роботи. Бюджетні фінансові зобов’язання беруться виключно за наявності бюджетних призначень та в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів на рахунок «Замовника». | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
строк виконання : | 5% |
менш ніж 80 % строку виконання робіт: | 5% |
у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт: | 3% |
у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт: | 1% |
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: | 0% |
07 червня 2019 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 16:29 |
ТД ПКД Торецьк.docx | |
24 травня 2019 16:29 |
Договор розробка ПКД Торецьк.doc | |
24 травня 2019 16:29 |
ТЗ Торецьк скан.pdf |
07 червня 2019 15:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2019 16:29 |
ТД ПКД Торецьк.docx
|
|||
24 травня 2019 16:29 |
Договор розробка ПКД Торецьк.doc
|
|||
24 травня 2019 16:29 |
ТЗ Торецьк скан.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-24-002969-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ "ІНСТИТУТ "СТРОЙРЕМПРОЕКТ" , Код ЄДРПОУ:04688536
Дата подання: 27 червня 2019 13:02
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 17:14
Вимога ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» від 26.06.2019 № 9/579 щодо відхилення наданої ним пропозиції по закупівлі «Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво резервного водоводу від насосної станції 4-го підйому Другого Донецького водопроводу до водопровідного вузла м. Торецьк», ID: UA-2019-05-24-002969-a, яка була подана 27.06.19, 13:02, розглянута тендерним комітетом департаменту.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На виконання даної вимоги Закону надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» умовам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації «Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується розмістити наведені вище документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією.". Учасник ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції не надав вказану лист-гарантію, чим порушив вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше, ніж 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), про що зазначається учасником в окремому гарантійному листі.». Учасник ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції не надав вказаний гарантійний лист, чим порушив вимоги пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації «На підтвердження інформації, зазначеної учасником в таблиці, учасник повинен надати копії зазначених ним аналогічних договорів, документи, що підтверджують їх виконання (акти здачі-приймання виконаних робіт. Кількість позитивних експертних звітів за останні 2 роки по аналогічних роботах. Аналогічні роботи: розробка ПКД на нове будівництво або реконструкцію напірних трубопроводів підземної прокладки діаметром не нижче 300мм з протяжністю на менше ніж 1 км.) та оригінали позитивних листів-відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.». Учасник ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції не надав оригінали позитивних листів-відгуків, чим порушив вимоги пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації.Також, тендерна пропозиція учасника ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» містить інші недоліки та невідповідності вимогам тендерної документації.
Виходячи з викладеного, на підставі пункту 2 розділу 5 тендерної документації та частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» повністю законно та обґрунтовано була відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На виконання даної вимоги Закону надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» умовам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації «Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується розмістити наведені вище документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією.". Учасник ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції не надав вказану лист-гарантію, чим порушив вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше, ніж 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), про що зазначається учасником в окремому гарантійному листі.». Учасник ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції не надав вказаний гарантійний лист, чим порушив вимоги пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації «На підтвердження інформації, зазначеної учасником в таблиці, учасник повинен надати копії зазначених ним аналогічних договорів, документи, що підтверджують їх виконання (акти здачі-приймання виконаних робіт. Кількість позитивних експертних звітів за останні 2 роки по аналогічних роботах. Аналогічні роботи: розробка ПКД на нове будівництво або реконструкцію напірних трубопроводів підземної прокладки діаметром не нижче 300мм з протяжністю на менше ніж 1 км.) та оригінали позитивних листів-відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.». Учасник ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції не надав оригінали позитивних листів-відгуків, чим порушив вимоги пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації.Також, тендерна пропозиція учасника ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» містить інші недоліки та невідповідності вимогам тендерної документації.
Виходячи з викладеного, на підставі пункту 2 розділу 5 тендерної документації та частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТДВ «ІНСТИТУТ «СТРОЙРЕМПРОЕКТ» повністю законно та обґрунтовано була відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-05-24-002969-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПРО ІНЖИНІРИНГ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40944406
Дата подання: 16 липня 2019 15:52
Вимога щодо усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції, як таке, що порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі". Вимога додається у файлі
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-24-002969-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРО ІНЖИНІРИНГ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40944406
Дата подання: 23 липня 2019 15:23
Дата подання: 23 липня 2019 15:23
Скарга щодо порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" подаємо скаргу щодо порушення заиовником вимог даного Закону та документ, що підтверджує сплату до бюджету за її розгляд. Скарга та платіжне доручення додаються у файлах
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2019 21:23
рішення від 26.07.2019 № 10136 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 липня 2019 21:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2019 № 11045.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2019 14:38
рішення від 12.08.2019 № 11045.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2019 22:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.08.2019 № 11045-р/пк-пз щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРО ІНЖИНИРІНГ ГРУП» та рішення про визначення ТОВ «Проектна компанія Аркон» переможцем по закупівлі «Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво резервного водоводу від насосної станції 4-го підйому Другого Донецького водопроводу до водопровідного вузла м. Торецьк» виконане
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2019 10:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТДВ "ІНСТИТУТ "СТРОЙРЕМПРОЕКТ" |
3 364 673,15
UAH з ПДВ
|
3 364 673,15
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 3 196 439.49 | Документи |
ТОВ "ПРО ІНЖИНІРИНГ ГРУП" |
3 893 183,68
UAH з ПДВ
|
3 893 183,68
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 3 698 524.50 | Документи |
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" |
3 910 000,00
UAH з ПДВ
|
3 910 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 3 714 500 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОГРЕС-ЦИВІЛЬПРОЕКТ" |
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0315789474 | 3 586 734.69 | Документи |
ТОВ Проектна компанія АРКОН |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 829 600,00
UAH з ПДВ
|
1 | 3 829 600 | Документи |
ТОВ "ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС" |
3 830 978,15
UAH з ПДВ
|
3 714 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 3 714 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТДВ "ІНСТИТУТ "СТРОЙРЕМПРОЕКТ" #04688536 |
Рішення скасоване |
3 364 673,15
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 10:07
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОГРЕС-ЦИВІЛЬПРОЕКТ" #35538367 |
Рішення скасоване |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 10:07
|
|
ТОВ "ПРО ІНЖИНІРИНГ ГРУП" #40944406 |
Рішення скасоване |
3 893 183,68
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 10:07
|
|
ТОВ "ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС" #35676598 |
Рішення скасоване |
3 714 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 10:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" #35829997 |
Рішення скасоване |
3 910 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 10:07
|
|
ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722 |
Рішення скасоване |
3 829 600,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 10:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТДВ "ІНСТИТУТ "СТРОЙРЕМПРОЕКТ" #04688536 |
Відхилено |
3 364 673,15
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 10:10
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОГРЕС-ЦИВІЛЬПРОЕКТ" #35538367 |
Відхилено |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 10:11
|
|
ТОВ "ПРО ІНЖИНІРИНГ ГРУП" #40944406 |
Переможець |
3 893 183,68
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2020 15:31
|
дод уг 2 до дог 569.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2020 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2019 15:29
|
ду 1 від 13.09.19 дог569.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2019 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2019 16:29
|
дог 569.pdf | укладений |
10 вересня 2019 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення розміру попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 569 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 569 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |