Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійні роботи з відновлення працездатності ліфта за адресою: м. Київ, вул. Вишняківська, 7-Б (1 під’їзд, реєстраційний № 25363)
Очікувана вартість
1 742,35 UAH
UA-2019-05-24-002932-a ec261754fd5c466eadaeace0d267f7cd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та ст. 181 Господарського Кодексу України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аварійні роботи з відновлення працездатності ліфта за адресою: м. Київ, вул. Вишняківська, 7-Б (1 під’їзд, реєстраційний № 25363)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02140, Україна, місто Київ, Київ, вул. Вишняківська, 7-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати - відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості наданих послуг, протягом 90 (дев'яноста) календарних днів з дати підписання Сторонами акту виконаних робіт/наданих послуг за умови необхідних коштів на рахунку Замовника, але в будь якому -разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

24 травня 2019 16:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс"
#38526925
Переможець 1 742,35
UAH з ПДВ
24 травня 2019 16:33

Документи

24 травня 2019 16:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 16:39
Договір_Вишняківська_7_Б_1_419_05_24_БЕТ_381.pdf укладений
24 травня 2019 16:39