ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
DSTU BD.1.1-1: 2013 Service for in-line repair of motor vehicles
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2019-05-24-002914-a a688ac2b6bc94c278a0ec2745aaf5eb1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа замовника: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Yavorskaya Miroslava
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:21
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 24 травня 2019 16:19
Enquiries until: 14 червня 2019 12:00
Complaints submission until: до 20 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 червня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 6 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

DSTU BD.1.1-1: 2013 Service for in-line repair of motor vehicles
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти міського бюджету Пiсляоплата 120 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
UA-2019-05-24-002914-aa688ac2b6bc94c278a0ec2745aaf5eb1
Найменування замовника: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 червня 2019 18:26
Протокол 1.pdf
24 червня 2019 18:40
sign.p7s

Публічні документи

24 червня 2019 09:53
sign.p7s
24 червня 2019 09:53
sign.p7s
24 червня 2019 09:50
4.кваліфік.критерії 2.pdf
24 червня 2019 09:50
1.реєстр.pdf
24 червня 2019 09:50
9.Розрахунок ціни.pdf
24 червня 2019 09:50
2.ТП.pdf
24 червня 2019 09:50
7.працівники.pdf
24 червня 2019 09:50
6.аналог.договір.pdf
24 червня 2019 09:50
5.техніка.pdf
24 червня 2019 09:50
3.кваліф.критерії ч.1.pdf

Документи

24 червня 2019 18:39
Протокол 2.pdf
24 червня 2019 18:44
sign.p7s

Публічні документи

24 червня 2019 10:28
Довідки стор.189-223.pdf
24 червня 2019 10:28
статут стор.224-234.pdf
24 червня 2019 10:28
реєстр стор.1-2.pdf
24 червня 2019 10:28
повноваження стор.333-339.pdf
24 червня 2019 10:28
баланс, звіт стор.247-253.pdf
24 червня 2019 10:28
Додаток 8 стор.293.pdf
24 червня 2019 10:28
лист-відгук стор.332.pdf
24 червня 2019 10:28
Додаток 4 стор.347.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА" 5 988 092,26
UAH з ПДВ
5 988 092,26
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 5 999 959,85
UAH з ПДВ
5 999 959,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 09:53
sign.p7s
24 червня 2019 09:53
sign.p7s
24 червня 2019 09:50
4.кваліфік.критерії 2.pdf
24 червня 2019 09:50
1.реєстр.pdf
24 червня 2019 09:50
9.Розрахунок ціни.pdf
24 червня 2019 09:50
2.ТП.pdf
24 червня 2019 09:50
7.працівники.pdf
24 червня 2019 09:50
6.аналог.договір.pdf
24 червня 2019 09:50
5.техніка.pdf
24 червня 2019 09:50
3.кваліф.критерії ч.1.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 10:28
Довідки стор.189-223.pdf
24 червня 2019 10:28
статут стор.224-234.pdf
24 червня 2019 10:28
реєстр стор.1-2.pdf
24 червня 2019 10:28
повноваження стор.333-339.pdf
24 червня 2019 10:28
баланс, звіт стор.247-253.pdf
24 червня 2019 10:28
Додаток 8 стор.293.pdf
24 червня 2019 10:28
лист-відгук стор.332.pdf
24 червня 2019 10:28
Додаток 4 стор.347.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"
#42098640
Переможець 5 988 092,26
UAH з ПДВ
01 липня 2019 17:19

Документи

01 липня 2019 17:19
sign.p7s
01 липня 2019 17:16
Намір.pdf
01 липня 2019 17:16
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА"
#42098640
5 988 092,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 17:19
sign.p7s
01 липня 2019 17:16
Намір.pdf
01 липня 2019 17:16
Протокол.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 липня 2019 10:24
15.07-2.pdf укладений
17 липня 2019 10:24
sign.p7s зміни до договору
30 березня 2020 12:14
sign.p7s зміни до договору
30 березня 2020 12:10
ДУ11.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:08
sign.p7s зміни до договору
30 березня 2020 12:07
ДУ10.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:00
sign.p7s зміни до договору
30 березня 2020 10:38
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 березня 2020 14:42
sign.p7s зміни до договору
25 лютого 2020 16:06
Ду 8 15.07-2.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 16:05
sign.p7s зміни до договору
22 січня 2020 15:49
Ду 7 15.07-2.pdf зміни до договору
22 січня 2020 15:48
sign.p7s зміни до договору
22 січня 2020 14:50
Повідомлення Ду 6 15.07-2.pdf зміни до договору
15 січня 2020 13:36
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 16:50
ДУ5.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:49
sign.p7s зміни до договору
20 листопада 2019 16:57
Ду 4 15.07-2.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 16:56
sign.p7s зміни до договору
07 листопада 2019 16:17
Ду 3 15.07-2.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 09:19
sign.p7s зміни до договору
20 вересня 2019 11:34
Ду 2 15.07-2.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 11:34
sign.p7s зміни до договору
20 вересня 2019 11:33
Повідомлення Ду 1 15.07-2.pdf зміни до договору
17 липня 2019 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 15/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 30 березня 2020
Сума оплати за договором: 5 574 813,28
UAH (в тому числі ПДВ 929 135,54 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку